![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#46 |
Banned
|
![]()
Mycket snygga siffror - keep it up...!
/Badass |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#47 |
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 654Fotboll Side plays "t Stats: 39 - 24 - 0 ROI: 136.71% Vinstprocent: 61.90% |
![]()
Kan bara hålla med!!
Ser mycket bra ut so far!! ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#48 | |
![]() Citat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#49 |
![]()
Har gått drygt 1 vecka sedan förra uppdateringen och resultatet ser nu ut enligt följande.
23 mars, 33W-37L, medelodds 2.36, 47% hit, 109% ROI, +6.36u. 27 mars, 56W-56L, medelodds 2.36, 50% hit, 115% ROI, +17u. 3 april, 105W-115L, medelodds 2.40, 48% hit, 113% ROI, +30u Utvecklingen har varit väldigt stabil med ATH nästan varje dag, se kurva nedan. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#50 |
Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 434Bookmakern rekar europa Stats: 1 - 4 - 1 ROI: 51.25% Vinstprocent: 20.00% |
![]()
Snyggt Tino!
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#51 |
![]()
Ser att du inte lagt in / att applikationen inte hittat läggmatchen (?) nu på måndag mellan Modena - Atalanta i Serie B, krysset finns som högst till 1.60 i skrivande stund. Funderar på att hugga det och sedan boka ifall krysset spelas hårdare hos börserna. Missade 1.67 hos William Hill tidigare ikväll, de sänkte precis när jag loggat in X(
La in ett saftigare bet på under 2.5, Atalanta har en kanonfin defensiv borta som hemma. I Modenas hemmamatcher har 11/17 slutat under 2.5, när Atalanta spelat borta har 12/16 slutat under 2.5. Gissar på lite teater på planen på måndag, kanske några gula och 0-0 eller 1-1 vid slutsignalen. edit: kan det vara så applikationen missade matchen ifall krysset rasat "för snabbt" hos samtliga bookies?
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom." Senast redigerad av Soap den 2011-04-08 klockan 23:14. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#52 |
![]()
Håller på med samma sak själv. Något man måste komma ihåg är dock att du nu spelat med samma insats på alla matcher, stora som små. Flera av de matcherna du spelat på har säkert en en maxinsats på några hundra kronor och det är också där som det svänger mest pga den låga limiten imo. Det blir lite missvisande när insatsen är såpass låg. Därför måste man nästan testa detta rent praktiskt för låta sig begränsas av en marknads maxinsats för att få en bättre uppfattning. Eftersom teorin i sig funkar kommer du vilja maxa varje bet-tillfälle (med beaktande av money management såklart) och då kommer vissa av dessa matchers låga maxinsats sätta köppar i hjulen för att nå den höga ROI du räknat med.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#53 |
![]()
Mycket bra jobb! Har du använt dig utav något program du betalar för som har fungerat bra eller kan rekommendera?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#54 | ||
![]() Citat:
Citat:
Är medveten om problematiken med limiteringar som gör att man inte kan flatbetta med högre insatser. Jag har kört med riktiga pengar vid sidan om och plussat, men givetvis just upplevt detta problemet. Man kanske kan applicera något MM-system för att möjliggöra placering av fler bets? Tänker t.ex. på 2-6 systemet som florerar mycket på forumet, där kan man ju utan problem få igenom åtminstone första 2 betsen i serien och ändå ha hyggliga insatser och köra dom större insatserna där man ej är limiterad. Vill poängtera att jag är fullt medveten om att systemet inte gör så att man vinner mer, men kan ev. vara ett tänkbart alternativt här även om jag generellt är mot sådant och föredrar att flatbetta. Vad tror ni? Tack! Jag har byggt applikationen på egen hand och har aldrig testat att betala för någon liknande applikation, eller sonderat marknaden för den delen. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1) |
|||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#55 |
![]()
Ser att du har hittat ”Dropping odds” hos både Pinnacle och Sbobet. Låter för mig lika troligt som att ”Dropping odds” skulle ligga och skvalpa hos Betfair.
Någon som De facto upplevt liknande uppenbarelser hos dessa bolag?
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#56 | |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() Citat:
Betfair ligger ganska ofta högre än genomsnittsoddset på marknaden, även Pinny och asien ligger marknadshögst på mindre marknader. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#57 | |
![]() Citat:
![]() Nu trodde jag hela poängen med ”Dropping odds” var att fiska hos mindre bolag som inte hunnit med i svängarna. Att det helt enkelt är falskt alarm när Pinnacle och liknande ligger i topp, för det ska dom göra på matematiska grunder. För om det är så att Betway och liknade anrättningar agerar först och sen följer asien efter i hasorna. Ja då har marknaden förändrats radikalt på senare år och det har jag svårt att tro.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#58 | |
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() Citat:
Betfair är inte snabbast i världen iaf, där kan du utan bekymmer tradea ut droppen om du jobbar för det. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#59 |
![]()
tack för alla spel tino
![]() har flatbettat 200 kr med fin vinnst men funderar att kliva på med kanske 4-500. tror ni man klara sig utan att bli limiterad? vilka betsidor är kännsligast? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#60 |
Sharp$: 2093Oscar4122-Hockey Stats: 532 - 637 - 85 ROI: 112.00% Vinstprocent: 45.51% |
![]()
efter en fantastiskt fin vecka har jag nu följande stats totalt på det jag ryggat av dig:
367 spel och en ROI på 109% tack ska du ha Tino! keep it up ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|