![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#31 |
![]()
Tycker att detta projekt är riktigt intressant.. Har följt dig sedan du började med trav-projektet. Är riktigt intresserad av sådana här projekt (hade bara önskat att man själv kunde ngt om programmering..) Du sa att detta är en app du har programmerat, skulle mkt väl kunna betala för detta när du har uppdaterat den lite. Hur gick ditt gamla projekt med dropping odds om du hade rättat dem 500 spelen som är orättade?? Lycka till med projektet och jag följer så mkt jag hinner med.. Tack för sådana "datanördar" som du finns som kan programmera sådana här program.
Pohjan
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått Heja Malmö To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#32 |
Banned
|
![]()
Ser mycket intressant ut - hur mycket räknar du med att oddsen kan droppa utan att förlora sitt värde? Kan vara svårt att säga detta generellt sett, förstår jag - varje match är ju unik.
Hur många matcher vill du ha som underlag innan du landsätter ett sådant här mastodontprojekt? Jag är personligen alltid skeptisk till dessa "mekaniska" instrument då det oftast inte gå att få med alla parametrar - men vem vet, ditt kanske blir vinnande - det ser ju onekligen ut so om du var något på spåret... Lycka till, detta skall följas! /Badass |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 | |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#34 | |
![]() Citat:
Mitt gamla inofficiella DO-projekt rullade bara på i bakgrunden (likt detta gör), dock med ett större urval av bookies som inte skulle bli hållbart i längden och lite annan logik som är trimmad nu. Hur som helst "slutade" (2955st orättade spel) det äldre sheetet på 107.78% ROI med 505 rättade spel utan något filter (dvs. t.ex. alla oddsintervall, och ej nischat som nu på ca 2-3x odds). |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 | |
![]() Citat:
Senast redigerad av tino den 2011-03-24 klockan 22:41. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#36 | |
![]() Citat:
Jag anser mig dock ha förbättrat möjligheten att hinna med att fånga dessa unika tillfällen med hjälp av kontinuerlig och automatisk övervakning, samt diverse extra stöd och filtrering utöver vissa ytterligare kriterier som behöver uppnås. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#37 |
![]()
Dags för nästa FIXED match nu?
Chievo - Sampdoria (3 april) ser ut att sluta X av extrema oddsrörelser att notera. Öppna runt 3x och föll snabbt ner till ca 2.3 hos flesta större bookies. Jag blir inte förvånad om oddset kommer falla till runt 1.6-1.7x intill spelstart. GO GET IT! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#38 | |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2093Oscar4122-Hockey Stats: 532 - 637 - 85 ROI: 112.00% Vinstprocent: 45.51% |
![]() Citat:
Min erfarenhet från såna här spel är att de inte alls blir X så ofta som oddsen antyder. Minns flera matcher från italienska ligan ifjol som sjönk till 1,50-1,60 innan matchstart. var fler av dom som inte slutade kryss än som slutade kryss! Ett tips kan ju vara att hugga så fort man kan till bästa möjliga odds för att sedan sälja av hos betfair när oddset är nere på 1,60 och göra sig en fin vinst helt utan risk ![]() återigen, stort tack för de fina spelen! ![]() ![]() edit: efter att kollat igenom fjolårets matcher så har jag nog fel. Jag måste haft otur och spelat de som inte slutade x. Under perioden mars-juni var det totalt 13 matcher i Serie B där snittoddset på X var under 2,00 när matchen startade. 8 av dessa slutade X. Noterbart är att i mars månad var det 4 matcher med snittodds under 2,00. ingen av dessa 4 slutade med X. Senast redigerad av oscar4122 den 2011-03-25 klockan 13:57. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#39 | ||
![]() Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#40 |
![]()
Shit vilken spännande match Bedene! Synd bara att han tappa 4-0 i 3 set. Hoppas han löser det i TB...Tack för spelen
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#41 | |
Banned
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#42 | |
![]() Citat:
56W-56L, medelodds 2.36x, 50% hit, 115% ROI, +17u. Ser ju onekligen väldigt bra ut efter dryga 100st spel då målet är att hålla minst 110% ROI! Antalet spel är även det hyfsat med ett snitt på hittils ca 12st per dygn. ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ung_entreprenor (+1), Boone (+5), oscar4122 (+10), Shell Peppe (+2) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#43 |
![]()
väldigt spännande, ett verktyg som varnar för droppande odds är ju guld värt för pretrading på betfair t.ex...!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#44 |
![]()
Tackar för tipset om krysset på Sampdoria - Chievo i eftermiddags
![]() Känner mig lite smutsig som lierat mig med maffian...
![]() ![]() |
![]() |
#45 |
![]()
Dubbelpost
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom." Senast redigerad av Soap den 2011-04-06 klockan 23:57. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|