Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-19, 03:16   #16

Xamdams avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 6
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pettzon2 Visa inlägg
Nej ingen bra NHL natt. Tänker titta igenom liven på Vancouver och se om jag hitta något intressant. Annars tänker jag bara på DIF för att bli lite positiv
Nope men personligen så spelade jag precis in 200 SEK på poker så är väl +/- 0 ekonomiskt även om mitt spel på Canucks inte sitter.

Jo det är sjukt nice, grattis till ditt DIF-spel btw. Kände verkligen på mig att vi skulle vinna idag. Dags att fixa semifinalplats på söndag.
Xamdam är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-20, 08:37   #17

Xamdams avatar

Standard

Såg att många hade ryggat mig den första kvällen när jag la upp spel, tråkigt eftersom det gick så dåligt. Därför undvek jag att lägga upp nattens NHL, gick ändå hyfsat och resultatet blev 5-4 med ett litet plus.

Ogiltigt spel-ID: 326387

Ogiltigt spel-ID: 326365

Ogiltigt spel-ID: 326373

Ogiltigt spel-ID: 326384

Ogiltigt spel-ID: 326394

Ogiltigt spel-ID: 326369

Ogiltigt spel-ID: 326370

Ogiltigt spel-ID: 326367

Ogiltigt spel-ID: 326374

Är irriterad eftersom jag starkt funderade på Colorado, Toronto och Columbus, gick visserligen plus men tror de flesta ändå blir irriterade när man ser att spel man skippat och ersatt med andra blir vinnarspel.
Gammal 2011-03-20, 14:55   #18

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 2389
Standard

Vet hur du känner men du gick plus iaf! Vad har vi för tankar om den tidiga matchen mellan Penguins och Rangers? Min första magkänsla säger Rangers men det beror nog lite på om Lundqvist kommer till spel eller ej...

Last 10:
NYR 6-4-0
PIT 5-2-3

Inbördes:
PIT @ NYR NYR, 5 - 3
PIT @ NYR PIT, 4 - 3
NYR @ PIT NYR, 4 - 1
PIT @ NYR PIT, 3 - 1
NYR @ PIT NYR, 3 - 2

Målvakter:
Ingenting är bekräftat än men troligtvis kommer Fleury att vakta kassen för Pittsburgh. Däremot väntar vi på besked från Rangers. Lundqvist utgick förra matchen efter att ha blivit påkörd och var heller inte med på träningen men hoppas på spel ikväll. Kommer han inte till spel kommer rookien Chad Johnson att ställas mellan stolparna då Biron är skadad och då talar mycket för Pittsburgh.

Rangers kommer iaf till spel utan Staal medan Penguins fortfarande saknar Crosby, Malkin, Orpik & Letestu. Som statistiken visar så är det 3-2 fördel Rangers i inbördes möten och noterbart är att de har vunnit båda bortamatcherna. Ju mer jag skriver om denna match desto mer öppen känns den. Jag kommer iaf vänta tills målvakterna är bekräftade. Tankar & idéer?
Pettzon2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-20, 16:01   #19

Xamdams avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pettzon2 Visa inlägg
Vet hur du känner men du gick plus iaf! Vad har vi för tankar om den tidiga matchen mellan Penguins och Rangers? Min första magkänsla säger Rangers men det beror nog lite på om Lundqvist kommer till spel eller ej...

Last 10:
NYR 6-4-0
PIT 5-2-3

Inbördes:
PIT @ NYR NYR, 5 - 3
PIT @ NYR PIT, 4 - 3
NYR @ PIT NYR, 4 - 1
PIT @ NYR PIT, 3 - 1
NYR @ PIT NYR, 3 - 2

Målvakter:
Ingenting är bekräftat än men troligtvis kommer Fleury att vakta kassen för Pittsburgh. Däremot väntar vi på besked från Rangers. Lundqvist utgick förra matchen efter att ha blivit påkörd och var heller inte med på träningen men hoppas på spel ikväll. Kommer han inte till spel kommer rookien Chad Johnson att ställas mellan stolparna då Biron är skadad och då talar mycket för Pittsburgh.

Rangers kommer iaf till spel utan Staal medan Penguins fortfarande saknar Crosby, Malkin, Orpik & Letestu. Som statistiken visar så är det 3-2 fördel Rangers i inbördes möten och noterbart är att de har vunnit båda bortamatcherna. Ju mer jag skriver om denna match desto mer öppen känns den. Jag kommer iaf vänta tills målvakterna är bekräftade. Tankar & idéer?
Lundqvist är bekräftad och därför tycker jag absolut ett spel på Rangers är något att tänka på. Inte för att vara allt för mycket av en statistiknisse, men 4/5 möten i år har vunnits av bortalaget samtidigt som Rangers är starkare på bortaplan med 21-15 jämfört med 17-19 på hemmaplan. Får se hur jag själv gör men spelar du Rangers så kommer ingen skrika idiot på gatan i alla fall.

Själv spelar jag ett spel med hjärtat (tyvärr).

Ogiltigt spel-ID: 327666

Känns extremt jämnt. Nilsson och Owuya imponerar. Det är 50/50 ikväll, en riktig coinflip. Personligen så tror jag enskilda misstag kommer avgöra matchen, om ex. Owuya eller Nilsson släpper in dåliga skott. Tror inte något lag kommer dominera det andra. Luleå stärkt av hemmaplan, Djurgården stärkt av att ha vänt 0-3 till 3-3 och har chansen som första lag i historien att fullfölja vändningen.

Eftersom det troligtvis blir väldigt jämnt och Djurgården är dogs samtidigt som jag har hjärtat hos Djurgården så kör jag ett standardbet. För er som inte gillar Djurgården kan ni nog lika gärna spela ett par units på röd eller svart @ roulette.

Senast redigerad av Xamdam den 2011-03-20 klockan 18:45.
Gammal 2011-03-20, 20:06   #20

Xamdams avatar

Standard

Som jag trodde var det väldigt jämnt i Djurgårdsmatchen, vi var två minuter från semifinal men jag kände på mig att Luleå skulle förstöra allt och domaren fixade ett power play och sedan gick det som det gick. Jävligt bra kämpat ändå, synd att vi inte gick vidare och hade chansen till en final mot AIK - det hade varit så jävla episkt. Helt ofattbart mycket större än "Norrlandsderby". Aja spelet blev en push, tackar DNB

Rangers var ju dessutom ett bra spel. Man vände 1-2 till 5-2 på ett par minuter, starkt.

I NHL provar jag

Ogiltigt spel-ID: 327446

Ogiltigt spel-ID: 327449

Ogiltigt spel-ID: 327450

Ogiltigt spel-ID: 327451

Ogiltigt spel-ID: 327452

Om någon nu väljer att rygga så tar jag inget ansvar om ni förlorar pengar, dagboken är först och främst för att hålla bättre skick på bettingen och kunna diskutera spel med andra. Har förut blivit hotad när folk ryggat mig och förlorat nämligen!

* Buffalo tappar 3-1 till 3-3 med 2,18 eller något kvar på klockan och förlorar direkt i OT. Ser ut att bli en förlustkväll, allt går åt helvete.. Columbus skjuter tio skott eller något matchen genom, de är slut. Phoenix skapar ingenting och torskar även de.

Tar och stänger igen den här speldagboken redan nu, förlorat så pass mycket att jag direkt tappade lusten, ingen idé att skicka ut förlustspel.

Senast redigerad av Xamdam den 2011-03-21 klockan 03:53.
Svara

td