Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-04, 22:14   #16

Bookmakerns avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 434

Bookmakern rekar europa
Stats: 1 - 4 - 1
ROI: 51.25%
Vinstprocent: 20.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av yertle Visa inlägg
Nu vet inte jag hur mycket sådant här snack du vill ha i din dagbok men den här matchen är en match jag tycker man även borde lägga in andra parametrar.

Hökarna är stekheta med sina sex raka vinster. Carolina spelar back-to-back, hur prestera dem då? Visst har Carolina vunnit fyra av sex bortamatcher i Chicago men de har inte vunnit där sedan 2008(jag vet, statistik kan vridas nästan hur som helst). Personligen kan jag tycka att Chicago har ett bättre lag nu än de haft under många av de säsonger som statistiken syftar på. I många av säsongerna på 2000-talet har Chicago varit ett bottengäng medan Carolina parkerat betydligt högre upp i tabellen.

Skulle inte detta kunna vara något att ha i åtanke när man tittar på trender lagen emellan?

Hur som helst...lycka till med spelet(men inte för mycket, sitter nämligen själv på andra sidan)

Tjena!

Du har naturligtvis rätt i att statistik kan vridas och vändas på hur mycket som helst. Det här är ett test för att se om man lag som har bra trender mot lag de möter kan ge någon profit och naturligtvis kommer jag att lägga till filter ju längre fram vi kommer i säsongen.

Anledning till att jag lirar ML är också för att det är lite av en coinflipp. Naturligtvis skall och är Chicago favorit i nattens kamp men i mina ögon är 2.86 alldeles för högt för att inte spelas.
Bookmakern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-08, 20:45   #17

Bookmakerns avatar

Bookmakern rekar europa

Standard

Ogiltigt spel-ID: 313736

Montreal kommer till dagens match med fyra raka vinster. Man är stekheta justnu. Montreal har dessutom mött Boston fyra gånger redan och vunnit tre av dom.

Ogiltigt spel-ID: 313735

Toronto har fyra raka segrar på bortaplan. Inatt möter man Islanders som man har haft det enkelt mot i år, av totalt fyra möten har man vunnit 3.

Ogiltigt spel-ID: 313732

Här har vi två lag med helt olika former just nu. Edmonton är heta med tre raka segrar och inatt möter man Philly som har fyra raka förluster. Det här är första mötet i år och tidigare har Edmonton 6 raka segrar mot Philly. Jag testar Edmonton till det fina oddset.

Senast redigerad av Bookmakern den 2011-03-08 klockan 21:50.
Gammal 2011-03-09, 19:16   #18

Bookmakerns avatar

Bookmakern rekar europa

Standard

Ogiltigt spel-ID: 314921

Tampa med fyra raka torsk skall mota Chicago som är inne i en mycket bra form, åtta segrar på de senaste nio matcherna. Blackhawks är riktigt heta och 2.05 spelas.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
yertle (+1)
Gammal 2011-03-09, 20:07   #19

KORITFWs avatar

Sharp$: 204
Standard

Ö5.5 mellan Tampa och Chicago, vad tror du?
Gammal 2011-03-10, 11:10   #20

Bookmakerns avatar

Bookmakern rekar europa

Standard

Inte mycket som går rätt just nu! Kallare än Antarktiskt!
Gammal 2011-03-10, 11:24   #21

KORITFWs avatar

Sharp$: 204
Standard

Jorrå, fick in en fin Ö5.5 i matchen

td