Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-09, 11:42   #46

Redbulls avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 2859
Standard

Jag har också lirat Valencia, +0AH till 2.1 @ Pinnacle.
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-09, 12:56   #47

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 1138
Standard

Visa vägen

Ryggar ett spel ifrån Sighurt och Peshs speldagbok.

Ogiltigt spel-ID: 314561

Serbiska ligan står på menyn och dom har gjort ett fint jobb återigen och hittat ett mycket fint spel. Observera det tidiga spelstoppet!

Vill ni läsa mer om spelet kan ni göra det här:
https://www.sharps.se/forums/speldagb...13/#post112033

Senast redigerad av Riise den 2011-03-10 klockan 15:42.
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-10, 15:56   #48

Standard

...

Katastrof, fail, misslyckande ja kalla de va du vill. Jag har misslyckats katastrofalt och har nästan halverat kassan på 1 ½ vecka. Pinsamt!
Något måste göras. Nöjd med mina spel fram till i måndags och nu känner jag efter att jag valt pisspel efter pisspel måndag, tisdag och onsdag att jag måste göra något. Min träffprocent ligger på 33 % och det är väl de man minst måste träffa för att gå minimalt med minus/gå minimalt med plus om man kör 2-6 systemet så därför ska jag testa det. Det är desperat men något måste göras. Jag får i och med detta system gå ner i antalet spel per dag då jag designat mitt 2-6 system till två stycken serier á 50% av min kassa.

Ska se om jag kan hitta något spel till kvällens EL och starta en av serierna.

/ Over and out
Gammal 2011-03-10, 16:42   #49

Soaps avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1843
Standard

Lägger du ner dagboken efter endast tio dagar eller byter du system men kör vidare i samma db?
Gammal 2011-03-10, 16:57   #50
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

2-6 till 50% är mycket riskabelt. Risken för gul är överhängande.

Dela i fyra delar, räkna om insatserna vid varje vunnen/förlorad serie istället!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-10, 17:01   #51

jaroitens avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3307

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Lägger du ner dagboken efter endast tio dagar eller byter du system men kör vidare i samma db?
Tycker det är bäst att han startar en ny db med en ny spreadsheet. Så slipper han de röda siffrorna ifrån tidigare spel.

/ mina ören.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-10, 17:13   #52

Philjays avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 3798

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg

Dela i fyra delar, räkna om insatserna vid varje vunnen/förlorad serie istället!
Håller helt med. Sen blir det ju svårare å svårare ju längre in i serien du kommer då det kommer att handla om mer å mer pengar, ett b6 i en serie kommer ju smaka på cirka 30% av HELA din rulle! (ISCH.)

Ta hellre en veckas paus med dina egna spel och rygga bara några få spel från erkännt bra rekare.
Suget på revansch byggs då upp istället för att känna suget efter pengar vilket ofta resulterar i nederlag.

Lycka till!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-10, 17:15   #53

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Jag kör på med dagboken, dock så bytar jag system till 2-6 metoden.

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg

Jag vet att man inte bör spela med 50% av kassan på en enda serie. Men med dom småsummor jag spelar med så känner jag att de kan kvitta om jag gular, hur kul är det att starta en serie där du spelar för 24 kr? Inget jag kan motivera mig till iaf, en 50-lapp känns som minimum gränsen och gör att motivation ändå behålls kvar. Lite iaf. Gular jag så gör jag de. Det är en risk jag är villig att ta. Då får jag hellre ta en paus och komma tillbaka i höst igen eller något i den stilen.

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Tycker det är bäst att han startar en ny db med en ny spreadsheet. Så slipper han de röda siffrorna ifrån tidigare spel.

/ mina ören.
Jag kör på med mitt sheet, tror ändå om jag bara får lite rull på spelen och självförtroendet ökar/picksen blir bättre så kan jag förvandla det till gröna siffror. Annars förstår jag din tanke.
Gammal 2011-03-10, 17:18   #54

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Philjay Visa inlägg
Håller helt med. Sen blir det ju svårare å svårare ju längre in i serien du kommer då det kommer att handla om mer å mer pengar, ett b6 i en serie kommer ju smaka på cirka 30% av HELA din rulle! (ISCH.)

Ta hellre en veckas paus med dina egna spel och rygga bara några få spel från erkännt bra rekare.
Suget på revansch byggs då upp istället för att känna suget efter pengar vilket ofta resulterar i nederlag.

Lycka till!
Nu läste jag detta precis efter jag svarat på dom tidigare inläggen. Du kommer med goda argument. Nu har jag redan dragit igång en serie i den stil jag sedan tidigare talat om. Får väl låta dom spelen gå som de går så får jag hellre ändra detta imorgon när jag fått lite perspektiv på alla era svar.

Tack ska ni ha!
Gammal 2011-03-10, 17:25   #55

jaroitens avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3307

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Riise Visa inlägg
Jag vet att man inte bör spela med 50% av kassan på en enda serie. Men med dom småsummor jag spelar med så känner jag att de kan kvitta om jag gular, hur kul är det att starta en serie där du spelar för 24 kr? Inget jag kan motivera mig till iaf, en 50-lapp känns som minimum gränsen och gör att motivation ändå behålls kvar. Lite iaf. Gular jag så gör jag de. Det är en risk jag är villig att ta. Då får jag hellre ta en paus och komma tillbaka i höst igen eller något i den stilen.
Dina insatsnivåer i dagboken behöver ju inte ha något med dina IRL insatser att göra. Du bör ju visa på bra MM för att kunna tas seriöst, du vill väl inte råda din eventuella ryggare att investera 30% av kassan på ett spel bara för att du själv spelar micro?
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-10, 17:34   #56

Standard

Citat:
Dina insatsnivåer i dagboken behöver ju inte ha något med dina IRL insatser att göra. Du bör ju visa på bra MM för att kunna tas seriöst, du vill väl inte råda din eventuella ryggare att investera 30% av kassan på ett spel bara för att du själv spelar micro?
Nej de är sant. Dumt skrivet av mig. Kasst argument. Men jag känner mig så jävla frustrerad, what to do...
Gammal 2011-03-10, 17:40   #57
zz

zzs avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Citat:
Om man följer någon följer man väl pga bra spel och inte bra MM? Jag tycker att 50 % kan vara fullt seriöst om man har en liten kassa som han säger.. Kör på!
Gammal 2011-03-10, 17:46   #58
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Handlar det om små pengar som man har råd att förlora så ta större risk, go for it! BOL
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td