Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-28, 14:33   #1

majkkis avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 571

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

majkki - Nystart - (NBA+Trav,mfl)

Hej!

Mitt namn är Michael 23 år, bosatt i Gävle

Sport har alltid legat en nära till hjärtat, men samtidigt som ens egna fotbolls karriär tidigt tog slut som17 åring så blev intresset för sport/beting allt större, och med åren ökat successivt.

Jag har alltid haft ett eget intresse för det större sporterna speciellt fotboll, men på sistone har även basket intresset tagit över rejält, och numera följer jag NBA varje kväll League Pass (vilket jag rekommenderar alla som har intresse för NBA)

Hur jag kom in på travspåret? är enkelt att förklara, en travintresserat fader som tagit mig till en och en annan travbana sedan tonåring och presenterat mig för en bred travintresserade publik med en del insyn på den svenska travsporten.

De sporter jag kommer inrikta mig på :
Fotboll Svensk,Spansk,italiensk
NBA Spelarspecial, vinnarspel m.m
Trav Vinnarspel, Plats spel, H2H

Jag kommer att bokföra mina spel med start den 28 februari
https://www.sharps.se/spreadsheet/majkkis

kommer att bokföra mina spel i svenska Kronor
100Kr motsvarar 1U
i framtiden vid eventuell GRÖN ROI så kan Units värde ändras

Syftet med nystarten är att jag nu valt att ta tag i spelande igen!
Min gamla spread finns här http://www.spreadsheet.se/majkki
som jag anser helt okej, men kanske lite sämre spel på slutet skulle jag vilja erkänna efter att ha fått reflektera spelen nu i efterhand, men det ger er i alla fall en bild av vilka typ av spel som kommer att vänta.

Många av spelen kommer att bli rekar, och alla spel kommer vara genomtänkta.

Har ni frågor,synpunkter, feedback m.m? så avgör ni själva bäst om dom ska dyka upp här eller i min inkorgen.

Senast redigerad av majkki den 2011-02-28 klockan 16:27.
majkki är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-28, 14:47   #2

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 1138
Standard

Lycka till och kör hårt!
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-28, 16:45   #3

Archs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6794

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Lycka till och kom till oss i NBA delen om du har några godbitar.
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-28, 17:34   #4

majkkis avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arch Visa inlägg
Lycka till och kom till oss i NBA delen om du har några godbitar.
Absolut, är ny här på Sharp, trodde aldrig en sida som denna existerade fören jag verkligen hittade hit, organiserad och nivån på inläggen är alltid av den klass man önskat. imponerande
Gammal 2011-02-28, 17:37   #5

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av majkki Visa inlägg
Absolut, är ny här på Sharp, trodde aldrig en sida som denna existerade fören jag verkligen hittade hit, organiserad och nivån på inläggen är alltid av den klass man önskat. imponerande
Det är en grym sida! Och som Arch sa, om du har något godis så får du gärna komma och lämna det hos oss i NBA-delen.

Ett stort lycka till!
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-28, 18:03   #6

majkkis avatar

Standard

2011-02-28 Glen Kronos - Rest of the field (Lopp 7)

Datum: 2011-02-28
Tid: 20:45
Sport: Trav
Land: Sverige
Liga: Lopp 7
Match: Glen Kronos - Rest of the field

Spel: Glen Kronos 1
Insats: 200.00
Odds: 2.650
Bolag:

Motivering:
Lopp 7 (V65-5)(DD1) Halmstad med många gamla rävar bakom bilen

Här är jag inne på favoriten Glen Kronos som kommer från 2 månaders och vila, och idag sitter Roger Malmqvist i sulkyn, vilket jag ser personligen som ett plus

Lutfi Kolgjini säger följande att han är rejält tränad och mycket väl förberedd. Jag kan tänka mig att han kommer till ledningen ganska tidigt i loppet och det ska vara en bra chans

Hästen har utan tvekan bästa grundkapacitet, och jag kan inte riktigt se någon annan häst som har hittat till den absoluta toppformen

Bowling inferno är normalt sätt värsta motbudet, han hade visserligen toppformen för ett tag sedan, men den är så gott som bortblåst? håller sig glen kronos i trav så tror jag han vinner loppet!

Kort rek (brukar ha mer välskrivna och fördjupade rekar normalt sätt) men måste iväg nu, gymet väntar!

spets och slut?..
Gammal 2011-02-28, 18:56   #7

AndreasB1897s avatar

Sharp$: 3907
Standard

En varning bara, Nybrink har tyvärr spikat Glen Kronos..
Gammal 2011-02-28, 21:33   #8

majkkis avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Andreas B Visa inlägg
En varning bara, Nybrink har tyvärr spikat Glen Kronos..
Haha, jo såg det senare i efterhand, och då slutade det som det brukar han behövde verkligen ett lopp i kroppen, aja..
Gammal 2011-03-01, 00:29   #9

majkkis avatar

Standard

Ogiltigt spel-ID: 303248

Spelar Under 21.5 pts på Brook Lopez då han på senaste tiden varit riktigt dålig,
han har varit över 21.5pts i 1 av 10 senaste matcherna samtidigt som hans match up kommer inte mindre än självaste Gortat som jag rankar väldigt högt som försvarare, trots att Suns är ett erkänt dåligt lag i defense (andra sidor har 18.5 samt 19.5 som lina)

Ogiltigt spel-ID: 303227

Galinari IN för Denver och Billups och Carmello UT, det lämnar väldigt mycket utrymme för spelare att kliva fram och axla ca 40-50 pts/ match som försvann, och en del av ansvaret kommer galinari bära, i sin debut så gick inte mycket rätt mot Boston som var rena väggen den matchen, samtidigt som matchen efter så gjorde han 31 poäng, och nu är han återigen tillbaka på hemmaplan, och det är dags att visa vad han går för ? (andra bolag har 17.5 som lina)

Ogiltigt spel-ID: 303249

Ogiltigt spel-ID: 303250

Jag spelar 1000kr på Under 17.0
Jag spelar även 1000kr på Över 14.0

oddset 1.85 på båda

sätter han 0-13 poäng så backar jag 150kr
Sätter han 13 eller 17 poäng så plussar jag 850kr
Sätter han 15lr16 poäng så plussar jag 1700kr

Lycka till ni som ryggar
Gammal 2011-03-01, 17:51   #10

Vlads avatar

Sharp$: 1722
Standard

Kul med en dagbok med NBA-tema,lycka till

Kollade in ditt spreadsheet också. Om du klickar på lagnamnet eller spelarnamnet i det här fallet så kommer det upp en meny där du kan rätta Gallinari-spelet som void istället för push då Gallo inte kom till spel igår.
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 22:45   #11

majkkis avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Kul med en dagbok med NBA-tema,lycka till

Kollade in ditt spreadsheet också. Om du klickar på lagnamnet eller spelarnamnet i det här fallet så kommer det upp en meny där du kan rätta Gallinari-spelet som void istället för push då Gallo inte kom till spel igår.
tackar, fixat nu
Gammal 2011-03-02, 16:12   #12

majkkis avatar

Standard

2011-03-02 Cadella Dowjones* - Rest of the field (Lopp 9)

Datum: 2011-03-02
Tid: 21.00
Sport: Trav
Land: Sverige
Liga: Lopp 9
Match: Cadella Dowjones* - Rest of the field

Spel: Cadella Dowjones* 1
Insats: 300.00 / 3U
Odds: 2.250
Bolag: Ladbrokes

Motivering:
Trav från Solvalla ikväll och V64

Det lopp jag har fastnat för är kvällens sista V64 lopp (Lopp9) där Cadella Dowjones* springer.
Hästen har imponerat hela förra året och har bara blivit bättre i år då han startat i 5 lopp och haft följande placeringar med senaste först : 1,2,2,1,1 Alla på 2140m, som dagens lopp

Anmärkningsvärt är att hästen har sprungit från spår 10 och 11 tidigare och slutat 1a respektive 2a vilket visar att hästen kan gå bakifrån och göra en hel del jobb själv.

Hästen har absolut toppform och sprang senast på fina 14.6 (personbästa) och tränaren Timo Nurnos säger följande om hästen :
Callela Dowjones (V64-6/DD-2) vann på en fin tid senast och är mycket bra i ordning. Han hade även en del krafter kvar och det känns i jobben efteråt att toppformen håller i sig. Lite sämre läge nu med bakspår men hästen är bra och tål att göra en del jobb själv. Han är en av de som kan vinna och jag är optimist. Balans: Skor runt om Huvudlag: Öppet huvudlag

Ser riktigt ljust ut och oddset 2.25 @ Expekt är riktigt fint hästen har kommit topp 3 placering i över 75% av sina starter varav varit 100% i år (18 lopp tot)

Ogiltigt spel-ID: 305243

testar även vinnarspelet till 4.75 (har vunnit 50% av sina lopp) och ca 66% av loppen i år)

Spelar 3 U på plats & fegar med 1 U som vinnare

lycka till

Senast redigerad av majkki den 2011-03-02 klockan 19:28. Anledning: stavfel
Svara

td