|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-04-28, 20:49 | #196 |
En annan sida med uppdateringar;
http://live.sportowefakty.pl/ligaangielska.htm Pedersen började med en enpoängare,bådar gott för underspelet . |
|
2011-04-28, 22:07 | #197 | |||||||||||||||||||||
Firar kvällens framgång med att göra tabberas på mitt Betsafe-konto. Visst det är en lång säsong och så,men det är nog bara att konstatera att bäst-före datum har passerat för NP.Om Hampel och Emil får vara någorlunda friska under säsongen så ser jag det som osannolikt att de inte ska placera sig före NP,när resultaten summeras. |
||||||||||||||||||||||
2011-04-28, 22:20 | #198 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
eddieh, har även jag kikat på de och ska kolla lite ytterligare och fundera på hur pass bra oddsen är på Emil, Hampel och kanske också Kolodziej mot Nicki på Season-H2H.
Nicki att inte vinna något GP 2011 är ett maxlir IMO, kommer spela även den. Förstår inte riktigt hur Nordicbet tänkte när man fick Schlein +4.5 till dubbla degen, kan ju för fan kvällens bana UTAN & INNAN iochmed att han var Panthers-förare last season. |
2011-04-28, 22:32 | #199 |
3-1 och +2.5u ikväll. Bara Poole som svek, övriga satt plättlätt!
Ogiltigt spel-ID: 368020 Givet maxlir IMO, Nicki är inte lika bra alls som han var för några år sedan. Mycket skador och mycket otur i GP-serien rätt igenom. Tror han kommer få det otroligt svårt att vinna någon tävling i år, han har inte farten längre som krävs. Kommer antagligen med fler emot Nicki då jag ska kolla igenom övriga utbudet med säsongsspel mot honom nu. Senast redigerad av Overkill den 2011-04-30 klockan 22:04. |
2011-04-28, 22:59 | #200 |
Ogiltigt spel-ID: 368056 Tar denna också, Kolodziej håller jag som favorit till ett odds runt 1.65-1.70 i denna season-H2H. Han kommer ha mer fart i grejorna än dansken, det är en sak som är säker. Rätt igenom vassare, som vi förordat nu i tråden är att Nicki antagligen passerat sitt bäst-före-datum. Skador och failure med cykeln är mycket beskrivande när man pratar om Nicki Pedersen. Ogiltigt spel-ID: 368059 Polacken bör finnas med rätt långt fram i sammandraget så jag tycker inte det finns så mycket mer än att säga att detta är klart spelvärt till 1.80 på att han placerar sig före dansken när GP-säsongen summeras i slutet av 2011. |
2011-04-29, 19:31 | #201 | |||||||
Lite uppvärmning inför morgondagens VM-premiär. Tycker bolagen underskattar bortalaget här.Swindon har tre mycket kompetenta heatledare i Nicholls,Janowski och kvällens gästförare Darcy Ward.Samtliga kommer att få ta extraheat då man väljer att köra RR för skadade S.Stead.I Eastbourne gör B.Pedersen comeback efter skada och finnen T.Lahti gör hemmadebut.Lahti håller inte på den här nivån,och bortalagets reserver ska inte ha några problem att slå honom.Visserligen har ju hemmalaget ligans kanske bästa reserv i L.Bridger,men tack vare Lahtis uselhet kommer reservmatchen bli jämn ändå.Det var nära att jag tryckte in 4units,men samtidigt ska man inte glömma att hemmalaget har varit omutbara hittills på hemmabana.Visst vinner man ikväll också,men inte med mer än 10-12 poäng. |
||||||||
2011-04-29, 22:05 | #202 | ||||||||
Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 1511Smaks komplott Stats: 60 - 71 - 5 ROI: 106.57% Vinstprocent: 45.80% |
Citat:
som tur är, 24-12 till East efter 6heat och skitläge i 7:e. |
||||||||
2011-04-29, 22:06 | #203 | |||||||
Tävlingen avbruten efter 6 heat pga regn.Således void på spelet. Senast redigerad av eddieh den 2011-04-29 klockan 22:13. |
||||||||
2011-04-29, 22:12 | #204 |
Äh,Swindon hade ju inte använt någon TR än,och Nicholls hade inte fortsatt plocka bara enpoängare.Swindon började ju förra veckans bortamatch mot Poole med 2-10 i baken,och klarade ändå att täcka linan enkelt.Att vinna med 14 poäng eller mer är väldigt svårt i engelsk ligaspeedway,eftersom man vid underläge i matchen kan plocka in TR som dubblar poängen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+3) |
|
2011-04-29, 23:23 | #205 |
Imorgon smäller det, eddieh! Ska börja kolla över spelen för premiär-GP't nu, kan bli några timmars arbete känner jag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1) |
2011-04-30, 00:59 | #206 |
Fick föregående spel på Swindon rättat som vinst.Heja Unibet...
Efter idogt grävande och funderande hittar jag inget som jag direkt tycker är jättebra.Får sova på saken och eventuellt återkomma i morgon.Simma lugnt. |
|
2011-04-30, 09:53 | #207 |
Ok, då har jag gått igenom första delen inför kvällen. Efter detta så ska jag börja kolla H2H mellan förarna, har ett par leans redan. Då det är premiärtävlingen så hålls insatserna ner någorlunda.
Ogiltigt spel-ID: 369789 Ogiltigt spel-ID: 369790 Enligt rapporter gjorde AJ en mycket bra träning under gårdagen, var med i topp på varvtiderna och såg väldigt kvick ut. Jag unnar verkligen honom att få lite framgång i dessa sammanhang och hoppas att det inträffar i år. Han har gjort en värvning inför denna säsong vilket antagligen kommer bli ett lyft för honom, han har fått in amerikanen Carl Blomfeldt som motortrimmare och bollplank. Denne man hade del i framgångarna för Tony Rickardsson när han var aktiv runt speedwayovalen och alla vet ju hur det gick för honom! Jag tror detta kommer bli jättebra, som sagt. Förra säsongen i Leszno gick det inte speciellt bra för AJ, han har dock mycket rutin från denna bana eftersom han kör i polska ligan och där har det gått bra när han varit här. Tycker Skybet ligger lite högt både på att AJ når semifinal till 2.25 samt att han når finalen till 6.00. Ogiltigt spel-ID: 369798 Ogiltigt spel-ID: 369801 Konstigt vore det väl om inte Hampel trivs på denna ovalen, detta är hans hemmabana i Polen då han tävlar för Unia Leszno i polska ligan. Och det såg man också förra året när GP-säsongen gick av stapeln. Han vann tre av sina fem grundomgångs-heat och avancerade rätt enkelt till semifinal, vilken han också vann och avancerade till final. Där tog det dock stopp och han fick nöja sig med en andraplats. Gillar Hampels chanser att avancera till final och att han ska stå i 7.50 som vinnare på sin hemmabana köper jag absolut inte. Ogiltigt spel-ID: 369786 Bjerre, Bjerre, Bjerre den lilla fjollan. Hur ska det gå för honom i årets GP-sammandrag? Jag vet inte vad jag ska tro, det kan bli allt från succé till pannkaka/platt fall. Förra säsongen tog han sig till semifinal i denna tävling, han vann ett heat i grundomgången. I år känns det som han inte är lika bra, starterna ser väldigt krystade ut och han har inget tryck i åkningen ännu. Kollade igenom heatschemat för kvällens tävling också och tycker det ser relativt svårt ut för honom, inte helt enkelt att börja från ytterbana i ett heat med Sajfutdinov/Hampel/Hancock. Får han en dålig inledning kan detta gå ut över resterande heat han kör. Måste testa detta till 1.80. Senast redigerad av Overkill den 2011-04-30 klockan 22:04. |
2011-04-30, 10:21 | #208 | |||||||
Tråkiga rapporter angående Holtas skadade handled,han tvingades bryta gårdagens träning pga smärta.Målet är nu att bara komma till start och att ta poäng blir som en bonus för honom.Visst Rune har kört med smärta förut,men jag tror att han är mer skadad än vad folk tror.Leszno är dessutom långt ifrån hans favoritbana.Betsafe ger bäst odds på att dissa norrmannen ikväll. |
||||||||
2011-04-30, 11:00 | #209 |
Ogiltigt spel-ID: 369878 Inget större förtroende för dansken, AJ såg bra ut igår och ska kunna matcha Bjerre ikväll. Och när man får 2.15 så måste jag testa. Ogiltigt spel-ID: 369890 Holta gjorde en bra insats förra säsongen i denna GP-tävling. Rapporter om att han var tvungen att bryta gårdagens träning pga smärta i sin skadade handled, det räcker för mig för att backa upp AJ här. Ogiltigt spel-ID: 369891 Holder har varit ruskigt stabil inledningsvis på säsongen och med Holtas handsledsskada så ska Holder kunna köra jämnt med honom. Att man dessutom får +0.5 på aussien känns ännu bättre. Ogiltigt spel-ID: 369881 Sajfutdinov håller jag väldigt högt i år och han har inlett säsongen bra nere i Polen. Förra året gjorde han en fin insats i detta GP och jag blir inte förvånad om det blir något liknande ikväll från ryssen. Detta är absolut inte en av Hancocks favoritbanor och han bör få det svårt ikväll. Ogiltigt spel-ID: 369884 Inte alls imponerad av Nicki av det man sett från honom i Elite League. Det är bara att inse att han inte är lika bra längre och det är mycket hjälp från skador som har gjort det till verklighet. När kvällen summeras så ska Sajfutdinov vara några poäng vassare än dansken. Ogiltigt spel-ID: 369887 Är inte detta skrattretande? Förvisso har båda denna som hemmabana då de kör för Leszno i polska ligan, men att Hampel skulle vara dog till över dubbla pengarna? Nä, det köper jag inte för fem öre. Båda kommer vara med långt upp i resultatlistan ikväll, det räknar jag med. Hampel har inlett säsongen fint, Kolodziej sådär. Förra säsongens GP i Leszno figurerade både i finalen, då kom Hampel tvåa och Kolodziej fyra. 2.02 blir bara så fel IMO. Detta var alles för ikväll, lycka till om ni hänger på. Senast redigerad av Overkill den 2011-04-30 klockan 22:05. |
2011-04-30, 22:15 | #210 | ||
Citat:
Citat:
Att Bjerre skulle sabba återigen, det var ju rätt givet. Så det tänker jag inte ens kommentera. Holta står för en ruskig insats trots sin skada, imponerande! Hampel gör ungefär det jag väntade mig att han skulle göra, godkänd ikväll. Gillade vad jag såg av Holder också, såg jävligt stabil ut och fortsätter sin inledning av 2011 på ett mycket bra sätt. Hancock gör en fin insats på en bana som han absolut inte gillar, även det imponerar men tror inte han kommer fortsätta på denna vägen över säsongen. Sist men inte minst, gillade STARKT vad Sajfutdinov visade ikväll! Kommer bli OTROLIGT giftig om han får vara skadefri, skulle vara så otroligt kul att se honom en hel GP-säsong och se vad han kan ställa till med. Kolodziej såg också bra ut, trots att han åkte ur pga en krasch i sitt sista grundomgångsheat. Nicki går ju givetvis och vinner så att dansken sabbar spelet på att han skulle gå segerfri genom GP-säsongen, bittert. Rätt säker på att han inte vinner en enda tävling ytterligare i år. Skulle inte förvåna mig. Jaja, premiären brukar inte riktigt vara min grej, tror jag gått lite minus varje säsong så det är ingen fara på taket. Nästa destination för GP-cirkusen är Göteborg om två veckor! Det ser man fram emot. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+10) |
||
|