Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Stängt ämne

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-20, 10:03   #31

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 23
Standard

Jag inkasserar en vinst minst varannat spel och du tror fortfarande på att du har högre vinst procent än mig.

Mytoman!
Johanen är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-20, 10:16   #32

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1443

2-6 BETTING 2012-2013 (AVS
Stats: 239 - 267 - 36
ROI: 102.44%
Vinstprocent: 47.23%

Standard

Känns som det ligger en officiel utmaning i luften? Samma startkapital, Spreadsheet förs på sharps och mot årets slut korar man vinnaren. Johanen, jokern vs robson

Jag är sugen på att följa
Fangtastic (+1), Vlad (+1), Soap (+1), performance (+1)
zleeper är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-20, 10:27   #33

Vlads avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zleeper Visa inlägg
Känns som det ligger en officiel utmaning i luften? Samma startkapital, Spreadsheet förs på sharps och mot årets slut korar man vinnaren. Johanen, jokern vs robson

Kul idé,kör på det grabbar. "När RoK invaderar" haha lycka till
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-20, 10:28   #34

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 654

Fotboll Side plays "t
Stats: 39 - 24 - 0
ROI: 136.71%
Vinstprocent: 61.90%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Johanen Visa inlägg
Jag inkasserar en vinst minst varannat spel och du tror fortfarande på att du har högre vinst procent än mig.

Mytoman!
På lång sikt vet jag att jag har högre ROI än dig Ja!!

Och jag gaggar inte om nånting,bara rena fakta!! Nej jag är ingen mytoman,försökte tala om för er fakta, för jag är van vid att på Sharps så hjälper vi varandra till att bli bättre spelare och förhoppningvis vinnande i LÄNGDEN!!

Vem som helst kan vinna några spel i rad,men det handlar om att vara vinnande i längden!

Men ni vägrar lyssna och bara jiddrar som nån p-12 från flashback!

Och du har redan bevisat att du inte kan räkna för även om du sätter varannat spel och det inte finns värde så torskar du ändå i längden!!

Gonatt!!
robbson11 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-20, 10:30   #35

Fotboll Side plays "t

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Kul idé,kör på det grabbar. "När RoK invaderar" haha lycka till
Blanda inte ihop mig med RoK är du snäll!!
Gammal 2011-02-20, 10:33   #36

Fotboll Side plays "t

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zleeper Visa inlägg

Skulle aldrig sjunka så lågt,då jag försöker utvecklas och bli bättre på mitt spelande,och från början ville jag bara tala om för grabbarna här att dom va fel ute och att dom kunde lära sig lite av att läsa runt här på Sharps. Men dom visade att dom inte va villiga att ta emot det. så låt dom tro att sina parlays och obefintliga BRM och TUR det är det som gör en vinnare!!

I min värld handlar betting på seriös nivå ingenting om TUR!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fangtastic (+3)
Gammal 2011-02-20, 10:38   #37
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

De flesta som spelar är förlorare, annars skulle spelbolagen inte kunnat bedriva sin verksamhet. Sen gäller det att bli duktig ifall man vill bli en vinnande spelare. Det krävs mycket mer än tur och tillfälligheter för det. Självklart kommer tillfälligheter alltid spela in men det kommer jämna ut sig på sikt. Att som någon här skrev att det går att vinna utan att räkna procent håller jag inte med om i grunden. Klart att det går att vinna men då har du undermedvetet likväl räknat på chansen ett lag har att vinna. Jag tror t ex att Fulham vinner i dag mot Bolton men väljer ändå krysset för att oddset är högre än vad det borde vara enligt mig. Ger de mig fyra i odds (klart lägre också) på Fulham så hamnar spelet där. Sänker de krysset till 1.50 blir det inget spel där. Allting har med beräkningar av procent att göra. Sen kan spel även ses som rent nöje och nöjen kostar och då är det en utgift man får ta.

Men jag tipsar om att läsa lite artiklar och så här på sharps och ta till dig av det som sägs. Du behöver inte hålla med men jag hoppas vi kan hjälpa varandra här åtminstone sen är det alltid varje enskilds beslut hur det ska spelas.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-20, 10:45   #38

Fotboll Side plays "t

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
De flesta som spelar är förlorare, annars skulle spelbolagen inte kunnat bedriva sin verksamhet. Sen gäller det att bli duktig ifall man vill bli en vinnande spelare. Det krävs mycket mer än tur och tillfälligheter för det. Självklart kommer tillfälligheter alltid spela in men det kommer jämna ut sig på sikt. Att som någon här skrev att det går att vinna utan att räkna procent håller jag inte med om i grunden. Klart att det går att vinna men då har du undermedvetet likväl räknat på chansen ett lag har att vinna. Jag tror t ex att Fulham vinner i dag mot Bolton men väljer ändå krysset för att oddset är högre än vad det borde vara enligt mig. Ger de mig fyra i odds (klart lägre också) på Fulham så hamnar spelet där. Sänker de krysset till 1.50 blir det inget spel där. Allting har med beräkningar av procent att göra. Sen kan spel även ses som rent nöje och nöjen kostar och då är det en utgift man får ta.

Men jag tipsar om att läsa lite artiklar och så här på sharps och ta till dig av det som sägs. Du behöver inte hålla med men jag hoppas vi kan hjälpa varandra här åtminstone sen är det alltid varje enskilds beslut hur det ska spelas.

Det är ju precis det jag försökt säga till grabbarna här!! att man måste hitta värde i spelen! Att det inte går att bli en vinnande spelare i längden genom att förlita sig på TUR.

Så ditt inlägg va uppenbarligen inte riktat till mig alla fall,och det tackar jag för!

Gammal 2011-02-20, 10:54   #39

JOKERs avatar

Sharp$: 52
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg

bror ja förstår dej.
JOKER är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-20, 10:55   #40

JOKERs avatar

Sharp$: 52
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robbson11 Visa inlägg
Det är ju precis det jag försökt säga till grabbarna här!! att man måste hitta värde i spelen! Att det inte går att bli en vinnande spelare i längden genom att förlita sig på TUR.

Så ditt inlägg va uppenbarligen inte riktat till mig alla fall,och det tackar jag för!

wanderson \ /
JOKER är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-20, 11:01   #41

Standard

Vad är chanserna på att Hercules vinner på camp nou? 1/1000? Är inte det otur för alla som spelat på Barca? Finns inga spik i denna värld gubben.
Gammal 2011-02-20, 11:14   #42

Fotboll Side plays "t

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av JOKER Visa inlägg
bror ja förstår dej.
tror inte du förstår honom! Han skriver ju det jag försökt säga hela tiden!! som du har dissat hela tiden!!

Att man måste hitta värde om man ska spela! inte förlita sig på turen!!

går inte att vinna i längden annars!!
Gammal 2011-02-20, 12:32   #43

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Jag vet vad jag menar. Och när du kammat hem lika stora vinster som jag, ja då kan vi börja diskutera min spelstil...
Du som verkar vara så duktig, sätter varannat spel, har jättehög ROI (om du nu vet vad det innebär?) och verkar allmänt super på sportsbetting.

Nu till frågan, varför startar inte du ett spreadsheet här på Sharps och bevisar din kunnighet istället för att vara stor i käften utan underlag?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
robbson11 (+3), Rejs (+1)
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-20, 12:39   #44
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Vad är chanserna på att Hercules vinner på camp nou? 1/1000? Är inte det otur för alla som spelat på Barca? Finns inga spik i denna värld gubben.
Det var ca 1 på 60 att Hercules skulle vinna den enligt spelarna. Otur o tur finns i det korta perspektivet bara.....
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-20, 12:58   #45

Standard

Dagens trippel

Chievo - Milan 2

Lazio - Bari 1

Udinese - Brescia 1

Insats 500kr

Vinst: 1430kr