Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Stängt ämne

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-20, 00:11   #16

JOKERs avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 52
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
P-12an har ju rätt - utan tur kommer vi ingenstans...! Jag tror jag kommer följa Jokers tips framöver - verkar vara en solid player...!

/Badass
Dagens dubbel gick ju in som en fläta.
Jag återkommer imorgon med glödheta tipps!
JOKER är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-20, 00:15   #17

Sharp$: 23
Standard

Stark att du fick in ett paralys spel! Dina tips skall följas.
Johanen är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-20, 05:09   #18
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

OT SAMT FRÄMLINGSFIENTLIGA INLÄGG HÖR EJ HEMMA PÅ ETT SPORTSFORUM.
Slurf avstängd 2 veckor. /MOD
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-20, 07:49   #19

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 654

Fotboll Side plays "t
Stats: 39 - 24 - 0
ROI: 136.71%
Vinstprocent: 61.90%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av JOKER Visa inlägg
Jag följer mitt hjärta när det gäller matcher, de tur man måste ha, annars kommer man ingenstans, chans är
min motivation, jag har hållt på med spel sedan ja var 12 år, jag är nu 19 bast, visa lite respekt ni som som inte tror på min kunskap, utan tur kommer ni ingen vart!

Snälla lilla vän folk här har hållt på med betting i 30 år en del ännu längre!

Det har absolut ingenting med tur att göra! finns ingen som blir vinnande i längden på tur!!

Läs spelskolan och försök förstå! Vi vill inte att du ska behöva förlora mer än nödvändigt!! För det du pysslar med kommer aldrig att funka!

Respekten du talar om bör du visa oss som sysslar med detta på seriös nivå utan tur inblandat. Känslor hör inte ihop med spel!!

Moneymanegement är viktigast!! chans existerar inte heller!!

Läs på lite och börja om från början innan du förlorat för mycket!!
robbson11 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-20, 08:06   #20

JOKERs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robbson11 Visa inlägg
Snälla lilla vän folk här har hållt på med betting i 30 år en del ännu längre!

Det har absolut ingenting med tur att göra! finns ingen som blir vinnande i längden på tur!!

Läs spelskolan och försök förstå! Vi vill inte att du ska behöva förlora mer än nödvändigt!! För det du pysslar med kommer aldrig att funka!

Respekten du talar om bör du visa oss som sysslar med detta på seriös nivå utan tur inblandat. Känslor hör inte ihop med spel!!

Moneymanegement är viktigast!! chans existerar inte heller!!

Läs på lite och börja om från början innan du förlorat för mycket!!
snälla lilla....
ingen ber dig o läsa min speldagbok, gillar du inte min spelstil så behöver du inte kommentera eller fortsätta läsa. manek in hell.
Gammal 2011-02-20, 09:11   #21

Fotboll Side plays "t

Standard

Citat:
snälla lilla....
ingen ber dig o läsa min speldagbok, gillar du inte min spelstil så behöver du inte kommentera eller fortsätta läsa. manek in hell.
försöker bara hjälpa dig och ge lite råd! Det är det detta forum är till för! Men vill du inte ta emot hjälp så är det ditt problem! Men gnäll inte sen när du gulat!

Sharps handlar om att hjälpa varandra till att bli bättre och förhoppningvis vinnande i längden men du har ingen lust att förstå eller lyssna så kör på du och mata bolagen med deg!!

Gammal 2011-02-20, 09:48   #22

Standard

Varför måste man räkna procent för att kunna bli en bättre lirare? Det räcker mycket väl att man bara kollar igenom lagens form,skador, hemma/borta plan och tillslut är det eget val och tyvärr kan ni inte hindra en förlust oavsett hur mycket ni än läser spelskolan. Lite tur krävs alltid!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
JOKER (+5)
Gammal 2011-02-20, 09:51   #23

Standard

"Tur och otur existerar fortfarande, det spelar ingen roll hur bra man är. Ibland sitter allt, ibland sitter väldigt lite, men oftast så sitter det mesta. Detta är målet, vinna mer än man förlorar. Bedöm ingen eller dig själv efter bara 5 spel, 10spel eller för den delen 20 spel. Vänta till du har minst hundratalet spel innan du börjar tala om att vara vinnande eller förlorande."
Gammal 2011-02-20, 09:51   #24

Fotboll Side plays "t

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Johanen Visa inlägg
Varför måste man räkna procent för att kunna bli en bättre lirare? Det räcker mycket väl att man bara kollar igenom lagens form,skador, hemma/borta plan och tillslut är det eget val och tyvärr kan ni inte hindra en förlust oavsett hur mycket ni än läser spelskolan. Lite tur krävs alltid!
Vad menar du? Om det finns värde i spelen så går man plus finns inget värde så går man minus!! Simple as that! Det svåra är att hitta värde spelen!

Läs på lite!! Spel handlar om långsiktighet och defenetivt INTE tur!! vill man förlita sig på turen ska man hålla sig till Lotto!!
Gammal 2011-02-20, 09:52   #25

JOKERs avatar

Standard

Citat:
RESPEKT BROSHAN! du vet hur man lirar. sikta mot stjärnorna, kamma hem miljonerna brorshan, ni blir glada av att kamma hem en röding i fickan, ja nöjer mer när ja kammar hem en mille(minimum). fikkirs
Gammal 2011-02-20, 09:54   #26

Fotboll Side plays "t

Standard

Jag släpper detta när ni inte ens fattar att långsiktig betting inte har någonting med tur att göra absolut ingenting!!

Bra BRM är det som gör en spelare vinnande i längden INTE TUR.

Spela Lotto om ni tror på turen!!
Gammal 2011-02-20, 09:56   #27

Standard

Citat:
Vad menar du? Om det finns värde i spelen så går man plus finns inget värde så går man minus!! Simple as that! Det svåra är att hitta värde spelen!

Läs på lite!! Spel handlar om långsiktighet och defenetivt INTE tur!! vill man förlita sig på turen ska man hålla sig till Lotto!!
Jag vet vad jag menar. Och när du kammat hem lika stora vinster som jag, ja då kan vi börja diskutera min spelstil...
Gammal 2011-02-20, 09:57   #28

Fotboll Side plays "t

Standard

Citat:

RESPEKT BROSHAN! du vet hur man lirar. sikta mot stjärnorna, kamma hem miljonerna brorshan, ni blir glada av att kamma hem en röding i fickan, ja nöjer mer när ja kammar hem en mille(minimum). fikkirs

med ditt sätt att spela blir det en mille minus ganska snabbt! på ett år LOVAR jag att jag har tjänat mer än dig på spelandet!!

Testa att gå i plugget lite,läs lite matte och återkom sen!

Alla är vi barn början!!
Gammal 2011-02-20, 10:00   #29

Fotboll Side plays "t

Standard

Citat:
Jag vet vad jag menar. Och när du kammat hem lika stora vinster som jag, ja då kan vi börja diskutera min spelstil...
jag lovar att jag har en högre ROI än dig efter ett år, fast du vet förmodligen inte vad det betyder ens så jag släpper denna tråd. bra att ni matar bolagen med deg då blir det mer över till oss andra!!

Lycka till!
Gammal 2011-02-20, 10:01   #30

JOKERs avatar

Standard

Citat:
med ditt sätt att spela blir det en mille minus ganska snabbt! på ett år LOVAR jag att jag har tjänat mer än dig på spelandet!!

Testa att gå i plugget lite,läs lite matte och återkom sen!

Alla är vi barn början!!
jamen gode min gud kar vad gaggar du om, lyssna, du lägger en hundring varje match? o du spelar singlar.. ja har lagt 500 på wolves idag. Kom och säg att ja har gjort fel, kn di fafa.............. TUR I DERBYT. LILLEBROR SKA BLI STOREBRORR!!
Stängt ämne

td