Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-28, 16:41   #121
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Sett till vad rovfisken666 tycker om sig själv och andra så har jag bara en sak att säga.

Spoiler:
Är det bara jag som ser likheterna med Rodney i Big Brother 2011?

Provokatör, otroligt höga tankar om sig själv och alla andra är värdelösa avskum som inte har en hjärna medans personen själv är smartare än Einstein.

Jag kan se de likheterna men jag ser fler likheter med Cilla (heter hon väl, 39-åringen). Den enkla förklaringen är att om jag är snabbast så springer jag fortast och om jag är smartast så äger jag intellektuellt. Sen att man har en självdistans och frispråkighet passar inte i alla sällskap, så enkelt är det. Den som lyckas i livet blir folk avundsjuka på - bättre att glädjas. Hur märker man detta enklast? Blanda inte ihop Holms med hans sajt, sajten suger men Holms har koll på läget - dock vet jag inte hur sympatisk han är.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-28, 17:59   #122
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 178
Sharp$: 1708
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Jag kan se de likheterna men jag ser fler likheter med Cilla (heter hon väl, 39-åringen). Den enkla förklaringen är att om jag är snabbast så springer jag fortast och om jag är smartast så äger jag intellektuellt. Sen att man har en självdistans och frispråkighet passar inte i alla sällskap, så enkelt är det. Den som lyckas i livet blir folk avundsjuka på - bättre att glädjas. Hur märker man detta enklast? Blanda inte ihop Holms med hans sajt, sajten suger men Holms har koll på läget - dock vet jag inte hur sympatisk han är.
Skulle nog mer likna vid :
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1)
mrgump är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-28, 18:00   #123
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 178
Sharp$: 1708
Standard

No hard feelings Bara på skoj ......
mrgump är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-28, 19:56   #124
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Tankar angående dagens spel

IKSU vinner till slut enkelt även om det stundtals inte alls såg bra ut. Kändes lojt och det fanns inte fullt fokus på uppgiften men i tredje perioden går de ner på två femmor och då händer det saker. Spelet blir snabbare, säkrare och klart mycket mer stabilt i sin helhet. Sjätte raka segern mot Pixbo och spelet sitter lika klockrent som jag på förhand trodde. Dock undrade jag både en och två gånger vad de höll på med i vissa perioder av matchen. Men med den här matchen kändes det lite som att vändningen kommer och jag kan lämna min formsvacka som jag befunnit mig i. Skönt!

Min första rygg för kvällen, Sparta Praha borta mot Banik Ostrava satt också till fina 2.29 i odds. 0-2 slutade matchen efter ett sent mål som definitivt avgjorde matchen. Även sånt här känns viktigt för att ha modet att våga ta rygg även om det t ex är bra spelare som rekat något. Så nu får jag hoppas att dagen fortsätter i den positiva andan med de två matcher som jag fortfarande har spel på i kväll.

Handbollen mellan Malmö och Lugi vet jag inte riktigt vad jag skulle in och pilla i men efter att ha kommit fram till att Lugi borde gå segrande ur striden mer än 50% av matcherna så börjar jag leta odds. 1.83 på Pinnacle där jag får pengarna tillbaka vid kryss kändes lite lågt och jag väljer att spela en rak tvåa till dubbla pengarna och så går matchen och slutar 24-24, hur kul känns det på en skala liksom? Nä, även om Malmö inte haft de bästa resultaten efter uppehållet så kanske jag borde låtit matchen vara men det kändes övertag för Lugi även om jag inte vill utnämna mig som någon handbollsexpert.

Stoke får jag hålla tummarna för nu att den ryggen går in och Milan känns som det kan bli vinst med flera mål i dag. Så det spelet känner jag mig riktigt nöjd med. Veckan blir bara bättre och bättre ju längre den går också vad gäller spelobjekt, och nu ska det gå uppåt igen för min spelkassa.

Slängde in en liten avrundningsfyrling i allsvenskan i kväll också och i starten av andra perioden såg 45-oddsaren riktigt bra ut men nu ser det mörkt ut som jag förväntade men det kan vara kul med några sådana här spel i månaden också. Vips så klonkar man och det skjuter i höjden!
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-28, 22:28   #125
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Kom tillbaka mina marginaler

Jag vet inte vad som händer men det känns som att jag springer i sirap för tillfället. Det smakar sötma i munnen hela tiden men likväl kommer jag inte uppåt eller framåt. Stoke släpper in ett kvitteringsmål i slutminuterna och handbollsmatchen tidigare slutade oavgjort. Att jag lirar Milan pre-game och väljer att inte lira live i pausen har enbart med att jag tidigare tappade på Johaug på 10 km. Så jobbigt när jag inte orkar ta förlusterna rent mentalt pga att jag befinner mig i den här bubblan som är fylld med sirap. Klirr i kassan hade det gett att spela Milan i paus med en 3-0 vinst alternativt -1.5. Jag får lägga det bakom mig och på något sätt sluta bada i denna sörja.

Jag funderar att justera upp det mina unit baseras på och ha färre spel per dag ett par dagar men samtidigt så vill jag inte gå ifrån mitt grundkoncept just nu då jag fortfarande vill vara bred och ha ett antal spel igång, även om jag helst höll mig på max tio om dagen. Det lutar åt att jag gör en tillfällig ändring med få spel och högre insatser de närmaste dagarna men jag vet samtidigt med mig att hittar jag flera värdespel inom skidskyttet så kommer det inte att gå.

Lukas Bauer känns som ett bra spel till 1.85 i morgon på 15 km. Dels för att han stod över dubbeljakten för att inte göra av med krafter där samtidigt som Dario Cologna var orkeslös i slutet av dubbeljakten och det pekar mot formtapp. Visst kan det vara dagsform men jag tolkar det som att Lukas Bauer kommer ha bra chanser att vara först i morgon av dessa två och 1.85 spelades tidigare i dag. Jag värderar det till mellan 60-65% fördel Bauer. Det ska även bli intressant att se Axel Teichmann som i stort sett enbart laddar inför mästerskap numera.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-01, 00:38   #126
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Årsta
Inlägg: 480
Sharp$: 1826


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Jag kan se de likheterna men jag ser fler likheter med Cilla (heter hon väl, 39-åringen). Den enkla förklaringen är att om jag är snabbast så springer jag fortast och om jag är smartast så äger jag intellektuellt. Sen att man har en självdistans och frispråkighet passar inte i alla sällskap, så enkelt är det. Den som lyckas i livet blir folk avundsjuka på - bättre att glädjas. Hur märker man detta enklast? Blanda inte ihop Holms med hans sajt, sajten suger men Holms har koll på läget - dock vet jag inte hur sympatisk han är.
Lilla gubben... du behöver slå upp ordet "självdistans". Jag tror att du kan ha blandat ihop det med "självgod"
Det märks iaf väldigt tydligt att du är en ung osäker man med noll självinsikt och helt oförmögen att ta till dig kritik.
Sluta att lägga tiden på att gråta ut och överanalysera varenda minusdag.
Lika bra att du vänjer dig!
Väx upp!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
saman (+5), Gb (+50)
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-01, 06:31   #127
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Haltmathe Visa inlägg
Lilla gubben... du behöver slå upp ordet "självdistans". Jag tror att du kan ha blandat ihop det med "självgod"
Det märks iaf väldigt tydligt att du är en ung osäker man med noll självinsikt och helt oförmögen att ta till dig kritik.
Sluta att lägga tiden på att gråta ut och överanalysera varenda minusdag.
Lika bra att du vänjer dig!
Väx upp!!
Vem fan har bett dig om din åsikt? Om jag vill veta vad grisar tycker tar jag mig till en bondgård!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Haltmathe (+10)
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-01, 06:53   #128
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Vem fan har bett dig om din åsikt? Om jag vill veta vad grisar tycker tar jag mig till en bondgård!
Du kan verkligen inte ta kritik.

Citat:
helt oförmögen att ta till dig kritik.
Kämpa på med din dagbok, det vänder nog får vi hoppas.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-01, 07:01   #129
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2245
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Vem fan har bett dig om din åsikt? Om jag vill veta vad grisar tycker tar jag mig till en bondgård!
Du kan väl åtminstone försöka vårda snacket nu när du ändå är påkommen. https://www.sharps.se/forums/109565-post108.html

Du minns väl hur det gick sist det brann till för dig. https://www.sharps.se/forums/99766-post605.html
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-01, 07:08   #130
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Du kan verkligen inte ta kritik.



Kämpa på med din dagbok, det vänder nog får vi hoppas.
Skillnaden mellan kritik och ren dynga borde du kanske läsa på lite om? Du vet kanske inte ens vad kritik betyder?

"lilla gubben"
"väx upp"
"självdistans->självgod"


Ja, är det kritik så undanber jag mig det i framtiden. Men folk som inte tillför något kommer jag heller inte läsa då de hamnar på ignore. Blir tröttsamt att läsa 100% meningslösa inlägg av en del personer här.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-01, 07:12   #131
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Årsta
Inlägg: 480
Sharp$: 1826


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Du kan verkligen inte ta kritik.



Kämpa på med din dagbok, det vänder nog får vi hoppas.
Klart att det vänder!! Heeelt galet ju att Helsingborg kommer under 0-5 och pga det inte kan spela sitt eget spel!!
Hade dom bara hållit nollan i två perioder så hade ju spelet suttit klockrent.
Tråden kryllade med argument emot underspelet men eftersom jag "anser mig ha bra koll på innebandy" så försvarar jag fortfarande mitt "värdespel".
Ärligt talat så var jag ju bara 9 bollar ifrån!!!
Sjukt att det aldrig vänder!!! Jaja jag kämpar på och ingen och ingenting någon säger ska påverka mig!!!
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-01, 07:48   #132
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Årsta
Inlägg: 480
Sharp$: 1826


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Skillnaden mellan kritik och ren dynga borde du kanske läsa på lite om? Du vet kanske inte ens vad kritik betyder?

"lilla gubben"
"väx upp"
"självdistans->självgod"


Ja, är det kritik så undanber jag mig det i framtiden. Men folk som inte tillför något kommer jag heller inte läsa då de hamnar på ignore. Blir tröttsamt att läsa 100% meningslösa inlägg av en del personer här.
Jag ber om ursäkt för mina barnsliga och obstinata inlägg.
Tyvärr så är det så att du är oerhört dålig på att ta kritik.
Det finns massvis av exempel i din dagbok där spelare med oerhört mycket mer kunnande och erfarenhet ger dig feedback och välriktad kritik.

Soap tex ger dig en hel skottkärra med argument om varför dina Leauge One picks förra veckan inte var något vidare.
Du bemödar dig med ett långt inlägg som försvarar "ditt tänk".
Alla utomstående märker på 5 sek vem som har mest kött på benen av er två.
Trots detta så stångar du dig blodig för att försvara din egen linje.

Jag spelar också massvis med spel men jag skulle aldrig drömma om att försöka gå på min egen linje i tex NHL när jag hänger på ett forum med folk som Qirren,Avej,Mackyy och Hultas. Känns ju jävligt naivt att tro att jag ska kunna ta ut bättre picks än killar som säkert plöjer ner 100 timmar i veckan tilsammans.
Likadant med Arch,Eddie och Vlad i NBA.
Mitt råd om du ska få det här på rätt köl är att du ryggar dom som kan bättre än du själv och att du lägger ner din egen tid på att ta fram bra spel istället för att försvara dom som är mindre bra.
Ödmjukhet och vilja att förändra till det bättre är vettiga verktyg.
/Grisen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobinD (+10), roon (+5)
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-01, 08:46   #133
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Gotland
Inlägg: 271
Sharp$: 654

Fotboll Side plays "t
Stats: 39 - 24 - 0
ROI: 136.71%
Vinstprocent: 61.90%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Skillnaden mellan kritik och ren dynga borde du kanske läsa på lite om? Du vet kanske inte ens vad kritik betyder?

"lilla gubben"
"väx upp"
"självdistans->självgod"


Ja, är det kritik så undanber jag mig det i framtiden. Men folk som inte tillför något kommer jag heller inte läsa då de hamnar på ignore. Blir tröttsamt att läsa 100% meningslösa inlägg av en del personer här.
Meningslösa inlägg är du rätt bra på!! Sluta lägg alla spel på känsla,du blandar in alldeles för mycket känslor i allting. Det märks inte minst på dina överanalyser av dina torskspel!! Enligt dig har du aldrig lagt ett dåligt spel!

Ta till dig av folks kritik,tona ner attityden och besserwisser stilen! Lär dig av dom som gått före dig och kan mycket mer! Försök lär dig nåt,finns mycket kunskap att suga i sig här på Sharps.

Försök att inte stöta dig med alla,en avatar behöver inte säga ett skit om personen bakom. Men i ditt fall kanske det är så....?? En riktig djupdykare!!

Finns faktiskt folk som är både smartare,snyggare,bättre,roligare,kunnigare,charm igare,rikare och friskare än dig!! Jag lovar!
robbson11 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-01, 09:01   #134
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Haltmathe Visa inlägg
Jag ber om ursäkt för mina barnsliga och obstinata inlägg.
Tyvärr så är det så att du är oerhört dålig på att ta kritik.
Det finns massvis av exempel i din dagbok där spelare med oerhört mycket mer kunnande och erfarenhet ger dig feedback och välriktad kritik.

Soap tex ger dig en hel skottkärra med argument om varför dina Leauge One picks förra veckan inte var något vidare.
Du bemödar dig med ett långt inlägg som försvarar "ditt tänk".
Alla utomstående märker på 5 sek vem som har mest kött på benen av er två.
Trots detta så stångar du dig blodig för att försvara din egen linje.

Jag spelar också massvis med spel men jag skulle aldrig drömma om att försöka gå på min egen linje i tex NHL när jag hänger på ett forum med folk som Qirren,Avej,Mackyy och Hultas. Känns ju jävligt naivt att tro att jag ska kunna ta ut bättre picks än killar som säkert plöjer ner 100 timmar i veckan tilsammans.
Likadant med Arch,Eddie och Vlad i NBA.
Mitt råd om du ska få det här på rätt köl är att du ryggar dom som kan bättre än du själv och att du lägger ner din egen tid på att ta fram bra spel istället för att försvara dom som är mindre bra.
Ödmjukhet och vilja att förändra till det bättre är vettiga verktyg.
/Grisen
Oki, du har ju lite humor åtminstone så du är väl halvt förlåten

Men om jag ska försvara mig - som du så vackert kallar det - mot kritiken av mina spel förra veckan så vill jag säga följande.

Enligt dig så får jag uppfattningen att om ett spel inte sitter och någon hittar motargument så var det ett dåligt spel. Så enkelt är det inte och jag vidhåller fortfarande att spelen i engelska ligafotbollen var riktiga då de var värderade och viktade på ett - enligt mig - bra sätt. Så jag kan ju inte backa från min linje bara för att det fanns oliktänkande. Det är som att skjuta sig själv i foten, speciellt då jag siktar mot att bli bäst och det kommer jag också bli en dag efter mycket arbete.

Som ett exempel kan vi ju titta på Sundsvall mot Borås i går där Boden väljer en linje medan jag inte skulle spela till det urusla oddset då mycket talade för att Sundsvall skulle få det tufft som jag såg det. Det betyder inte att Boden var fel ute, utan vi får väl låta resultaten tala för sig på sikt, sen kommer alla ha dåliga spel fastän vi tror det var värde i spelet. Men på sikt kommer det synas vilka som är mer fel ute än andra.

Vad gäller innebandyn så anser jag mig ha riktigt bra koll på det. Och det var ett värdespel med under i den matchen. Dock är jag fortfarande irriterad att jag inte spelar Pixbo då det fanns mycket mer värde där enligt mig - men jag fuckar upp saker ibland när lag jag känner för spelar. FCH brukar spela med bra fokus och få till det mot lag i "viktiga matcher" såsom mot topplag etc. Dock har de en viss tendens till att inte palla trycket när det verkligen gäller. Finns otaliga exempel genom historien som visar på detta. Hela Karlbergs tänk skriker underspel i den här matchen även om Vidar står på andra sidan med ett formstarkt Pixbo. Att det rinner iväg och blir fel med nio bollar beror ju helt på hur starten blev, men hur ofta tror du FCH egentligen klappar igenom och ligger under med 0-5 i en sån här match? Det handlar inte om att Pixbo står på andra sidan utan snarare om hur det fungerar mentalt i FCH, och det är därför de inte har lyckats i slutspelet. Så jag kan inte säga att spelet var dåligt bara för att det var långt borta, saker sker som har mindre sannolikhet ibland.

Detta gör att det blir sirap i hela tankesättet och fel beslut kan tas pga detta, likadant som ett lag som är ur form så kan vi som spelar på matcherna hamna ur form. Form är 75% mentalt typ.

Och om du läser vad jag skrivit om NHL och NBA så är jag inte där och spelar för att vara en vinnande spelare i dag utan för att utvecklas, och jag är beredd på att spela med ev- då jag inte kan värdera dessa oddsen rätt i dag. Om jag sen kommer spela NHL och liknande i framtiden utan att rygga vet jag inte i dag, det beror på hur det går och vad jag anser om mina spel. Vidare så har jag varit riktigt irriterad på ett flertal spel jag gjort där jag verkligen har värderat och viktat helt fullständigt fel, men jag ändrar inte åsikt enbart för att någon har en annan uppfattning, får de som gör det kan lägga ner hela sin verksamhet, de kommer inte bli framgångsrika. Det gäller att tro på det man gör i grunden, men inte vara rädd för att ändra kurs ifall man är på väg mot ett isberg.

Ödmjukhet eller inte, jag respekterar de som uppför sig och respekterar mig, de som bara klampar in och ska spela allan kan fara åt helvete då jag inte har något utbyte med dessa och de hamnar på ignore utan möjlighet att försvinna därifrån. Jag tar gärna diskussioner och kritik men då kräver jag åtminstone att de som ger sig in i det hela läser och försöker förstå det som skrivs. Jag ser alltför ofta att folk svarar huvudlöst på en massa inlägg här på forumet och då känns det som att ett flertal hellre vill framföra huvudlös kritik istället för att svara på det som skrivs.

Senast redigerad av rovfisken666 den 2011-03-01 klockan 09:23.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-01, 09:03   #135
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robbson11 Visa inlägg
[...] Enligt dig har du aldrig lagt ett dåligt spel!

[...]
Läs, läs igen och förstå det du läser. Gör om och gör rätt!
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td