Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-28, 14:51   #106
 
smalkes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag tror att du gör en höna av en fjäder här.... En bild är nog för många bara en bild helt enkelt... Känns som att du överanalyserar det! givetvis gäller inte det i allafall men generelt!
smalke är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-28, 14:56   #107
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Spoiler:
Jag uppfattar er som har dessa avatarer som jag inte förstår mig på, på följande sätt.

Det känns som att önskedrömmar om dessa kvinnor, likt att få ha dem hos sig. För mig blir det lite som när 13-åriga tjejer skriver efter Johan Palm. Det uppfattas hos mig som en dröm att få vara cool och inne bland de hetaste. Likadant ifall det är en bild på någon kändis rent allmänt, en dröm att få vara honom. Själv är jag nöjd med den jag är och då har jag svårt att förstå hur ni tänker. Det känns samtidigt som att ni tar er själva på för stort allvar och inte har någon distans till det hela. Men det kan ju även vara en protest i att man är trött på tråkiga avatarer och därför väljer en "seriös" bild. Själv suckar jag lite över det hela och tänker, skaffa en tjej som du trivs med istället för att logga in på sharps för att ha en snygg tjej att titta på. Ja jag vet att jag vände på det nu....

Från början hade jag ingen avatar men insåg att det var enklare att hitta sina inlägg i en tråd om det fanns en bild att leta efter. Jag sökte bara på rovfisk och tog första bild jag fick upp typ. Det kunde varit vilken bild som helst, det känns bara löjligt när folk har avatarer i ovan nämnda kategorier. En sak ifall man hittar en udda och kul bild eller ngt som verkligen identifierar en. Men den dagen jag har Klinsmann eller Piodolski som en avatar känns det som jag även sitter och runkar åt bilderna. The Dark Knight eller vad han heter har en skön avatar däremot. Där får jag ingen uppfattning om att det är en person som tar sig själv på för stort allvar.

Känns som hela ämnet går igen här på nätet, ser det som sammankopplat med de som mobbar andra på nätet, skrattar åt personer som gör bort sig etc. Att "höja" sig genom att sänka andra eller att tro man är den på bilden.. En drömvärld helt enkelt. Möjligt har jag fel i några fall men mycket stämmer också. Sen om folk inte erkänner det så är det ju det mest normala, så det är inget jag förväntar kommer ändras.
Jag vet ärligt talat inte vad jag ska svara, mer än att du har väldigt fel angående detta. I alla fall i mitt fall, kan ej svara för andra.

Angående att du påstår att man ska skaffa en tjej som man trivs med istället, jag förstår verkligen inte hur du tänker där och jag ser inte sammanhanget med avatar-väljandet.

Jag har ju hellre en snygg avatar som jag gillar, bara för jag har det så betyder ju inte det att jag är utan självdistans eller lever i en drömvärld. För att kunna säga något sådant måste man känna personen privat.

Jag kan säga så här, jag har gott om självdistans men jag får ut mer av det IRL och ser inte varför man skulle applicera det beteendet på en bettingcommunity? Angående att man lever i en drömvärld bara för man har en snygg tjej som avatar, det är ju bara nonsens.

Sedan att du sammankopplar detta ämne med nätmobbning, kan inte se sammanhanget hur mycket jag än försöker.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-28, 15:22   #108
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2245
Standard

Jag tycker mig börja känna igen "Rovfiskens" tonfall..

25/1 blev LosKrikon bannad i 14 dagar och har sen dess inte synts till. Däremot dök nu aktuella Rovfisk upp som gubben ur lådan. https://www.sharps.se/forums/speldagb...-40/#post99588

Kanske är värt att titta närmare på. Så mycket har jag lärt sig genom åren att när någon "ny" dyker upp och massproducerar inlägg så kan man vara ganska säker på att det är en gammal kund i ny kostym.

...körde en manuell granskning också och det försvagade inte mina misstankar. Rovfiskens första inlägg var en längre utläggning i en travtråd, Loskrikons tidigare domäner. https://www.sharps.se/forums/101149-post40.html
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-28, 15:30   #109
 
EdgaarGores avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 269


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Jag vet ärligt talat inte vad jag ska svara, mer än att du har väldigt fel angående detta. I alla fall i mitt fall, kan ej svara för andra.

Angående att du påstår att man ska skaffa en tjej som man trivs med istället, jag förstår verkligen inte hur du tänker där och jag ser inte sammanhanget med avatar-väljandet.

Jag har ju hellre en snygg avatar som jag gillar, bara för jag har det så betyder ju inte det att jag är utan självdistans eller lever i en drömvärld. För att kunna säga något sådant måste man känna personen privat.

Jag kan säga så här, jag har gott om självdistans men jag får ut mer av det IRL och ser inte varför man skulle applicera det beteendet på en bettingcommunity? Angående att man lever i en drömvärld bara för man har en snygg tjej som avatar, det är ju bara nonsens.

Sedan att du sammankopplar detta ämne med nätmobbning, kan inte se sammanhanget hur mycket jag än försöker.
Brukar ha den effekten
EdgaarGore är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-28, 15:32   #110
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Jag tycker mig börja känna igen "Rovfiskens" tonfall..

25/1 blev LosKrikon bannad i 14 dagar och har sen dess inte synts till. Däremot dök nu aktuella Rovfisk upp som gubben ur lådan. https://www.sharps.se/forums/speldagb...-40/#post99588

Kanske är värt att titta närmare på. Så mycket har jag lärt sig genom åren att när någon "ny" dyker upp och massproducerar inlägg så kan man vara ganska säker på att det är en gammal kund i ny kostym.

...körde en manuell granskning också och det försvagade inte mina misstankar. Rovfiskens första inlägg var en längre utläggning i en travtråd, Loskrikons tidigare domäner. https://www.sharps.se/forums/101149-post40.html
Men ge dig! Du hamnar på ignore då du inte tillför något i mitt liv!
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-28, 15:36   #111
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6782

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Jag uppfattar er som har dessa avatarer som jag inte förstår mig på, på följande sätt.
Vad är du, en 20talist?

Jag ska inte ens gå in på hur och varför man kan tänka sig att det är fel att titta på en vacker kvinna. Det lämnar jag till din psykolog att klura ut.
Under tiden, här får du lite mer kreativa förslag till din egen avatar så du slipper vara deprimerad varje gång du kommer hit.


Skrämmande Personlighet
Spoiler:



Look Ma, No hands!
Spoiler:



Provocerande Besserwisser
Spoiler:



A Fish Called Wanda
Spoiler:



Knock Knock. This is not a joke.
Spoiler:



Sharp-Attack
Spoiler:
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+10), Soap (+5), performance (+10), robbson11 (+5)
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-28, 15:39   #112
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arch Visa inlägg
Spoiler:
Vad är du, en 20talist?

Jag ska inte ens gå in på hur och varför man kan tänka sig att det är fel att titta på en vacker kvinna. Det lämnar jag till din psykolog att klura ut.
Under tiden, här får du lite mer kreativa förslag till din egen avatar så du slipper vara deprimerad varje gång du kommer hit.


Skrämmande Personlighet
Spoiler:



Look Ma, No hands!
Spoiler:



Provocerande Besserwisser
Spoiler:



A Fish Called Wanda
Spoiler:



Knock Knock. This is not a joke.
Spoiler:



Sharp-Attack
Spoiler:
Det är inte jag som känner att någon trampade mig på tårna och måste försvara mig till varje pris. Enough said!
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-28, 15:43   #113
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6782

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Det är inte jag som känner att någon trampade mig på tårna och måste försvara mig till varje pris. Enough said!
Du tror för mycket om dig själv.
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-28, 15:45   #114
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKnight Visa inlägg
Känner igen mig precis. Det känns som man är i en bubbla som man inte kommer ut, och allt man rör vid går åt helvete, och ens spel som man vet går in har man bara på pappret och aldrig spelat. Det är ett helvete rent ut sagt.

Ger allt mitt stöd till dig, ta de lugnt i en vecka. Ta en paus ifrån spelandet, sen återkommer du. Och fixar dem där gröna rutorna på ditt sheet, för både du och jag vet att du klarar det.
Jag tackar för klappen på in axel. Det akn behövas ibland. I kväll kommer det gå min väg igen Det jobbiga är att det känns som jag är rätt på det men likväl blir det inget grönt resultat just nu. Och sen saboterade en gammal 32 bet söndagen så den blev röd istället för grön.

Den där bubblan är farlig att befinna sig i Men i dag blir det en lugn dag dock höjer jag tillfälligt insatserna.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-28, 15:51   #115
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Kan bara instämma här. Alt följande förslag:
  1. Spela bara på Norgemarknaden i några dagar.
  2. Återställ dygnsrytmen och skippa att glo på NHL halva / hela natten, även om du spelat på matcherna så kan du se sammandrag dagen efter.
  3. Om detta inte hjälper ta en veckas break och umgås med dina vänner så att tankarna hamnar någon annanstans. Angla t.ex.!
Ja, det är nog det enda rätta men samtidigt finns det en kraft inom en som säger att det är bara att ta tjuren vid hornen, eller hoppa upp på hästen igen.

Blir färre spel i dag åtminstone, två ryggar bl a. Blir det en bra kväll så är jag med igen. Men det är väl bara att lära sig att det blir jobbiga dagar. Men på skidorna i dag symboliserar mina spel det hela. Från början hamnar jag knappt plus, men ett livebet på Johaug saboterar allt coh det blir svagt minus istället. Hon tröttnade helt, men samtidigt är jag så nära att spela Björgen till 3.00 i odds när de passerade sju kilometer men där avstod jag med minsta möjliga marginal. Bara känslan som sa att jag orkar inte ta den här förlusten även om jag såg värde just då. Just dessa känslor styr mitt spelande väldigt mycket i tunga perioder.

Min dygnsrytm är helt ok nu iaf men jag vet inte om det hjälper så mycket. På något sätt analyserar jag bättre om natten.

Ja, break och en kor6t semester hade nog gjort susen faktiskt men det bluir inte av just nu, men helt klart något att tänka på.

Tack! Vem är Angla?
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-28, 15:54   #116
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arch Visa inlägg
Du tror för mycket om dig själv.
Jo, jag har höga tankar om mig själv och med all rätt inom mycket. Det står jag för. Samtidigt står jag för allt (det mesta iaf) som jag skriver om andra också. Huvudanledningen till detta är väl att de flesta människor är mindre intelligenta än mig, sen borde jag väl bete mig på ett annat sätt många gånger men det är inte så lätt att ändra på sig bara sådär
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-28, 15:57   #117
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av smalke Visa inlägg
Jag tror att du gör en höna av en fjäder här.... En bild är nog för många bara en bild helt enkelt... Känns som att du överanalyserar det! givetvis gäller inte det i allafall men generelt!
En del är bra på att analysera och då gör man det nog i större utsträckning. Dock tror jag att ett flertal avatarer är utvalda med omsorg för att man på något sätt vill förmedla en sida hos sig själv.



Citat:
Vi nöjer oss inte med det liv som vi äger inom oss själva och i våran egen tillvaro. Vi vill leva ett inbillat liv i andras föreställning om oss och bemödar oss för den skull att synas. Vi arbetar ideligen på att försköna och bevara denna inbillade tillvaro och försummar där igenom den verkliga - Blaise Pasca
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-28, 16:09   #118
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Tack! Vem är Angla?
Se

http://www.angla.se/
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-28, 16:14   #119
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Haha, som jag kan missförstå ord ibland då Ja, fiske borde jag väl tänkt på men det kändes precis som ett tjejnamn, typ att du missade ett "e", Angela
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-28, 16:14   #120
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Sett till vad rovfisken666 tycker om sig själv och andra så har jag bara en sak att säga.

Spoiler:
Är det bara jag som ser likheterna med Rodney i Big Brother 2011?

Provokatör, otroligt höga tankar om sig själv och alla andra är värdelösa avskum som inte har en hjärna medans personen själv är smartare än Einstein.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Andreas B (+10), kingscania (+10)

Senast redigerad av Overkill den 2011-02-28 klockan 16:22.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td