Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Stängt ämne

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-26, 22:45   #91
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Fisken tiltar sönder

Hur sjutton kan jag sitta och besluta mig för att spela Bologna borta mot Juventus men sen på något sätt inte ha spelat de ändå. Jag uppmärksammar detta när jag av en slump ser att de leder med 2-0 och jag inte har matchen i mitt sheet. Tänkte ifall det inte hade matchats på Betfair kanske, men icke. Det fanns inte med där och nu undrar jag vad som egentligen har hänt. Alzheimers kanske? För jag märkte av en slump att jag skrivit in ett spel i kväll i mitt sheet som jag inte hade accepterat ens. Är det konstigt jag blir helt galen. Borde sova och sen gå igenom skidorna i morgon, lutar åt att jag endast spelar H2H efter den klassiska delen. Jag hatar när allt går helt snett. Helt ur rytm känner jag mig även om formen likväl känns bra. Kom även ihåg att jag trodde stenhårt på Rangers mot Capitals när de möttes för några dagar sen. I natt möttes de igen och nu satt senaste matchen fast i huvudet på mig så det blev inget spel nu fastän jag borde spelat, vad händer då? 6-0 till Rangers. Jag borde verkligen ta tag i detta nu och inte få mentala kollapser gång på gång. Det är bara för tungt just nu, it sucks!
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-26, 23:32   #92

TheDarkKnights avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Fisken tiltar sönder

Hur sjutton kan jag sitta och besluta mig för att spela Bologna borta mot Juventus men sen på något sätt inte ha spelat de ändå. Jag uppmärksammar detta när jag av en slump ser att de leder med 2-0 och jag inte har matchen i mitt sheet. Tänkte ifall det inte hade matchats på Betfair kanske, men icke. Det fanns inte med där och nu undrar jag vad som egentligen har hänt. Alzheimers kanske? För jag märkte av en slump att jag skrivit in ett spel i kväll i mitt sheet som jag inte hade accepterat ens. Är det konstigt jag blir helt galen. Borde sova och sen gå igenom skidorna i morgon, lutar åt att jag endast spelar H2H efter den klassiska delen. Jag hatar när allt går helt snett. Helt ur rytm känner jag mig även om formen likväl känns bra. Kom även ihåg att jag trodde stenhårt på Rangers mot Capitals när de möttes för några dagar sen. I natt möttes de igen och nu satt senaste matchen fast i huvudet på mig så det blev inget spel nu fastän jag borde spelat, vad händer då? 6-0 till Rangers. Jag borde verkligen ta tag i detta nu och inte få mentala kollapser gång på gång. Det är bara för tungt just nu, it sucks!
Känner igen mig precis. Det känns som man är i en bubbla som man inte kommer ut, och allt man rör vid går åt helvete, och ens spel som man vet går in har man bara på pappret och aldrig spelat. Det är ett helvete rent ut sagt.

Ger allt mitt stöd till dig, ta de lugnt i en vecka. Ta en paus ifrån spelandet, sen återkommer du. Och fixar dem där gröna rutorna på ditt sheet, för både du och jag vet att du klarar det.

- Bob Valentino
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-27, 00:04   #93

Soaps avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1843
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKnight Visa inlägg
Ger allt mitt stöd till dig, ta de lugnt i en vecka. Ta en paus ifrån spelandet, sen återkommer du.
Kan bara instämma här. Alt följande förslag:
  1. Spela bara på Norgemarknaden i några dagar.
  2. Återställ dygnsrytmen och skippa att glo på NHL halva / hela natten, även om du spelat på matcherna så kan du se sammandrag dagen efter.
  3. Om detta inte hjälper ta en veckas break och umgås med dina vänner så att tankarna hamnar någon annanstans. Angla t.ex.!
Gammal 2011-02-27, 15:39   #94
Banned

Standard

Ett av dagens spel

Jag tycker mig finna ett visst värde i matchen mellan FC Helsingborg och Pixbo Wallenstam IBK. Det är en match där två lag ligger på de sista slutspelsplatserna med fyra omgångar kvar men det är totalt fem lag som slåss om tre platser och mellan dessa skiljer det endast fyra poäng. FCH kommer ha bra stöd hemma i Idrottens Hus men samtidigt är laget väldigt mycket upp och ner i sina prestationer även om de blivit lite mer stabila ju längre säsongen lidit. Så en förväntad matchbild är att verkligen få försvaret att fungera för FCH i första hand. Dessutom har de Mattias Andersson i målet som tillhör en av de bästa.

Pixbo är dock anfallsglada och vann senast med 14-7 mot Balrog och de har fyra raka segrar i bagaget. Så först kändes 3.30 på en bortaseger halvt lockande och jag har även varit inne på att det kan bli oavgjort som sist de möttes, det ger runt 6.50. Men jag väljer att gå in på ett underspel på 11.5 här till 1.85 i odds.

Dessutom är det lite av en prestigematch när Vidar Jonsson som leder Pixbo ska möta sitt gamla lag FCH. Nu tror jag inte detta kommer påverka matchen något men det är två lag som båda behöver vinna och det känns lite som att det inte blir en glad hawaiimatch. Mikael Karlberg som leder FCH kommer att fokusera på att först och främst stänga Pixbos anfallsspel, och jag förväntar mig att det kommer bli kontringar i första hand som de inriktar sig på.

Jag vill mena att mellan 2-3 unit av 5 möjliga kan vara en intressant insats.

2011-02-27 16:00SuperliganFC Helsingborg vs Pixbo Wallenstam IBK UNDER U 11.5 FT 12 1.850

Senast redigerad av rovfisken666 den 2011-02-27 klockan 17:14.
Gammal 2011-02-27, 16:07   #95

EdgaarGores avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 269

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Aldrig bra att lira under i Pixbos matcher. Hawaii är deras grej.
EdgaarGore är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-27, 16:19   #96
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av EdgaarGore Visa inlägg
Aldrig bra att lira under i Pixbos matcher. Hawaii är deras grej.
De möter FCH och de bjuder inte på hawaii, det är inte Karlbergs stil. Är linan på 11.5 med ett odds på 1.85 känns det värt att spela speciellt när det endast återstår fyra omgångar och poängen i matchen är superviktiga. Hade det varit femte matchen i serien hade jag knappast spelat, men nu talar så mycket för under 11.5 att jag skulle spela till 1.70 också.
Gammal 2011-02-27, 16:31   #97

EdgaarGores avatar

Standard

Citat:
De möter FCH och de bjuder inte på hawaii, det är inte Karlbergs stil. Är linan på 11.5 med ett odds på 1.85 känns det värt att spela speciellt när det endast återstår fyra omgångar och poängen i matchen är superviktiga. Hade det varit femte matchen i serien hade jag knappast spelat, men nu talar så mycket för under 11.5 att jag skulle spela till 1.70 också.
Tycker det är lite luddigt. Mer än att det är viktig match så är det ju inte så mycket som pekar på att det kommer bli lite mål(Inte att det kommer bli mycket mål heller dock)?

Har du någon större koll på innebandy och båda lagens spelstilar?
Gammal 2011-02-27, 16:39   #98
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av EdgaarGore Visa inlägg
Tycker det är lite luddigt. Mer än att det är viktig match så är det ju inte så mycket som pekar på att det kommer bli lite mål(Inte att det kommer bli mycket mål heller dock)?

Har du någon större koll på innebandy och båda lagens spelstilar?
Jag har bra koll på innebandy anser jag. Nu har ju FCH drabbats en en mental härdsmälta känns det ju som. Lite tråkigt att jag är skåning och gärna ser FCH i slutspel, annars hade jag nog spelat till 3.30 istället. Men jag spelar konstigt (inte alls) ibland när det gäller lag som hjärtat klappar mer för. Ja, FCH måste ha underpresterat i första perioden iaf, allt jag kan utläsa från resultatet. Men FCH lär komma ut tightare inför period två, för att arbeta ifatt sakta. 2-5 efter två perioder är ett önskeresultat nu, men risken är ju att det springer iväg i tredje då FCH kommer gå för seger. Dock står jag fast att 1.85 är ett bra spel vad gäller under 11.5, och mycket är inte samma sak som många aspekter.
Gammal 2011-02-27, 16:52   #99

EdgaarGores avatar

Standard

Eller så har det bara varit så att Helsingborg försökt styra spelet som de gillar o göra hemma men inte lyckats och Pixbo fått kontra men sina kvicka tekniska forwards.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1)
Gammal 2011-02-28, 11:44   #100
Banned

Standard

Lite uppdateringar

Inte i min vildaste fantasi kunde jag tro att FCH återigen inte klarar av pressen. Det är något över det laget som gör att de inte pallar matcher som är viktiga och Karlberg verkar inte ha fått ordning på det ännu, det är möjligt att det är ett omen i FCH. Att ha 0-5 hemma mot Pixbo är ju ett självmord för att kunna hämta upp det hela. På förhand kände jag värde i tvåan just pga att FCH är just FCH men samtidigt håller jag på FCH och någon gång måste de palla att spela matcher som är avgörande. Istället väljer jag underspelet då det borde bli en jämn match och runt sex till nio mål om inte det mentala sitter djupare än djupast. Efter 0-5 i första perioden fanns det ju egentligen inget hopp kvar att underspelet ska sitta och det rinner iväg som jag trodde och slutar på 20 baljor. Men personligen är jag glad åt att Vidar lyckas då det är en underbar person och en fantastisk coach. Bara att ta nya tag vad gäller innebandyn och jag vet vad jag kan inom innebandyn så det ska mycket till innan jag skulle tvivla på mig själv där. Men ibland sker det saker i matcher som är svåra att förutse, t ex 0-7 till Udinese i går.

I dag siktar jag in mig på 10km klassisk stil i VM för damer. Tycker att båda min spel hittills känns bra och Johaug kommer att prestera bra, samtidigt har hon Saarinens tid att gå på även om det bara skiljer en minut mellan starterna. I övrigt känns det svalt i dag men det finns ett par fotbollsmatcher och lite ishockey. Kunde varit klart bättre men om ett par dagar så startar VM i skidskytte och då har jag laddat geväret. Natten började annars illa vad gäller NHL men det känns som en marknad jag borde lägga ner helt men jag får se hur det blir med den saken. Får dock köra vidare ännu en natt på min linje för nu ska jag inte vika undan så fort det går emot mig lite.

Övrigt

Det är smått komiskt hur personer tänker när de lägger in sin avatar alltså. Vad är det som gör att folk har bilder på tjejer, kändisar och personer som ser konstiga ut? Ja, jag anser det vara smått komiskt åtminstone och det borde utredas exakt vad det är som skapar detta fenomen.
Gammal 2011-02-28, 11:51   #101
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Mindre komiskt att ha en bild på en gammelgädda?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
robbson11 (+5), performance (+1), gbkalle (+2)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-28, 13:16   #102
Banned

Sharp$: 281

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Mindre komiskt att ha en bild på en gammelgädda?
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-28, 14:54   #103

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Det är smått komiskt hur personer tänker när de lägger in sin avatar alltså. Vad är det som gör att folk har bilder på tjejer, kändisar och personer som ser konstiga ut? Ja, jag anser det vara smått komiskt åtminstone och det borde utredas exakt vad det är som skapar detta fenomen.
Jag tänkte så här, Katy Perry är en gudomligt vacker kvinna. Ser gärna henne varje gång jag surfar runt på Sharps och postar ett inlägg.

Så nu till min motfråga, hur tänkte du egentligen när du valde att ha en gädda som avatar? Det om något är väl egentligen mer komiskt än personer som väljer "tjejer, kändisar och personer som ser konstiga ut"?
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-28, 15:27   #104
zz

zzs avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKnight Visa inlägg
Känner igen mig precis. Det känns som man är i en bubbla som man inte kommer ut, och allt man rör vid går åt helvete, och ens spel som man vet går in har man bara på pappret och aldrig spelat. Det är ett helvete rent ut sagt.
Ger allt mitt stöd till dig, ta de lugnt i en vecka. Ta en paus ifrån spelandet, sen återkommer du. Och fixar dem där gröna rutorna på ditt sheet, för både du och jag vet att du klarar det.
Helt klockren beskrivning! Jag hatar de perioderna mer än helvetet själv men när man kravlat sig upp så har man ofta lärt sig väldigt mycket. Börjar man må kasst är insatserna troligtvis för stora. Ett annat tips jag kan ge är att absolut ge fan i allt som har med livescore att göra. Varför lida 90 min när man kan lida i 30 sekunder? Jag vet inte hur många gånger jag lovat mig själv detta men nu har jag iaf lyckats hålla det i 5 dagar vilket är personbästa..
Gammal 2011-02-28, 15:35   #105
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Jag tänkte så här, Katy Perry är en gudomligt vacker kvinna. Ser gärna henne varje gång jag surfar runt på Sharps och postar ett inlägg.

Så nu till min motfråga, hur tänkte du egentligen när du valde att ha en gädda som avatar? Det om något är väl egentligen mer komiskt än personer som väljer "tjejer, kändisar och personer som ser konstiga ut"?
Jag uppfattar er som har dessa avatarer som jag inte förstår mig på, på följande sätt.

Det känns som att önskedrömmar om dessa kvinnor, likt att få ha dem hos sig. För mig blir det lite som när 13-åriga tjejer skriver efter Johan Palm. Det uppfattas hos mig som en dröm att få vara cool och inne bland de hetaste. Likadant ifall det är en bild på någon kändis rent allmänt, en dröm att få vara honom. Själv är jag nöjd med den jag är och då har jag svårt att förstå hur ni tänker. Det känns samtidigt som att ni tar er själva på för stort allvar och inte har någon distans till det hela. Men det kan ju även vara en protest i att man är trött på tråkiga avatarer och därför väljer en "seriös" bild. Själv suckar jag lite över det hela och tänker, skaffa en tjej som du trivs med istället för att logga in på sharps för att ha en snygg tjej att titta på. Ja jag vet att jag vände på det nu....

Från början hade jag ingen avatar men insåg att det var enklare att hitta sina inlägg i en tråd om det fanns en bild att leta efter. Jag sökte bara på rovfisk och tog första bild jag fick upp typ. Det kunde varit vilken bild som helst, det känns bara löjligt när folk har avatarer i ovan nämnda kategorier. En sak ifall man hittar en udda och kul bild eller ngt som verkligen identifierar en. Men den dagen jag har Klinsmann eller Piodolski som en avatar känns det som jag även sitter och runkar åt bilderna. The Dark Knight eller vad han heter har en skön avatar däremot. Där får jag ingen uppfattning om att det är en person som tar sig själv på för stort allvar.

Känns som hela ämnet går igen här på nätet, ser det som sammankopplat med de som mobbar andra på nätet, skrattar åt personer som gör bort sig etc. Att "höja" sig genom att sänka andra eller att tro man är den på bilden.. En drömvärld helt enkelt. Möjligt har jag fel i några fall men mycket stämmer också. Sen om folk inte erkänner det så är det ju det mest normala, så det är inget jag förväntar kommer ändras.
Stängt ämne

td