Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-17, 22:09   #16
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Kvällens spel

Sevilla FC - FC Porto
En match där jag svängt fram och tillbaka en del. I går var jag inne på seger för Sevilla, medan jag i dag har varit inne på en bortaseger. Efter att ha studerat lite resultat på sistone samt vägt oddsen så finner jag faktiskt ett litet spelvärde på kryss. Spelar hellre krysset än tvåan enbart på oddset. 4/10
2011-02-17 21:05Europa LeagueSevilla FC vs FC Porto X X FT 16 3.470


Glasgow Rangers - Sporting Lissabon
En match där jag från början tänkte spela hemmaseger då inte mycket i mina funderingar talar för en bortaseger. När jag studerade Rangers matcher i Champions League i höstas var det målsnålt till tusen. Länge var jag inne på att spela 1-0 men garderar upp och spelar under 2 där jag vid ett misslyckande kan få tillbaka pengarna. 4/10
2011-02-17 21:05Europa LeagueGlasgow Rangers vs Sporting Lisbon UNDER U 2 FT 16 2.230


Young Boys - Zenit St Petersburg
En match där ett formstarkt hemmalag möter St Petersburg som har fått spela träningsmatcher/-turneringar. Jag väljer dock att spela en tvåa i matchen pga att Zenit sprang över riktigt bra lag i gruppspelet av Europa League. Sex raka segrar där imponerar och skulle det misslyckas så får jag tillbaka pengarna vid ett kryss. Zenit är ett klart bättre lag och spelet känns riktigt bra. 8/10
2011-02-17 21:05Europa LeagueYoung Boys vs Zenit St Petersburg pk FT 32 1.535


Young Boys - Zenit St Petersburg
De flesta är inne på att detta ska bli ett målkalas av sällan skådat slag. Visst, tittar vi på Young Boys två senaste i ligan så imponerar 9-2 i målskillnad och lägger vi till att Petersburg snittar tre gjorda mål i gruppspelet av Europa League så känns det ju som att matchen kommer sluta 3-5 eller något liknande. Men när jag tittar lite mer noggrant på det hela så visar det sig att Young Boys i ligan spelat under tre i 60% av sina hemmamatcher. Zenits baklängesmål dröjer så sent som till 65:e minuten i snitt vad gäller gruppspelet som nämnt ovan. Jag går emot och spelar under tre mål av den anledningen och vid tre mål så blir det pengarna tillbaka. Oddset känns rätt för ett spel. 4/10
2011-02-17 21:05Europa LeagueYoung Boys vs Zenit St Petersburg UNDER U 3 FT 16 1.813



Allmänt
Vad håller Betfair på med? Har de anställt ett gäng nyutbildade webbgrafiker som ska göra om hela deras sida eller? Tycker den strular mer och mer ju längre tiden går och deras nytänkande känns så fel att jag snart avstår från att ens gå in där. Skärpning innan jag ger fyra av fem Holms!



Otur på ett par resultat där - bara att köra på...!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-17, 22:14   #17
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Summering kvällens spel

Vad ska jag säga? Det börjar med att alla marginaler är mot mig i samtliga fyra spel. I halvtid såg det toppen ut och det kändes som att det skulle bli ett fint plus och när det endast återstod runt en kvart skulle det bli grönt. Nu får jag två push och två röda i de sista minuterna - och det känns fruktansvärt.

Young Boys - Zenit St Petersburg
Det ryska laget tar ledningen i matchen och det resultatet står sig till halvtid. Jag har alltså ett mål att gå på för att sätta mitt underspel på tre mål. Vid två mål blir det push och det är helt ok. I detta läge tror jag inte det ska sluta så illa som det faktiskt gör. Direkt i andra halvlek kvitterar Young Boys och det var ju inte så bra vilket gör att båda mina spel inte kan gå med vinst. I 69:e minuten så för Zenit en utvisad och det känns allt annat än bra, men jag hoppas ändå att de ska kunna få med sig 1-1, men i matchens sista spark(?) så gör Young Boys mål, det som inte får hända. Det svider så mycket så jag har lust att kasta ut både det ena och andra. Jag står fast vid att mina spel likväl var bra dock.

Glasgow Rangers - Sporting Lissabon
Det står 0-0 i halvtid och mitt underspel verkar riktigt fint. Att sen Glasgow gör 1-0 var väl det bästa som kunde hända ifall det nu skulle göras mål här. Samtidigt sitter jag och irriterar mig lite att jag ändå inte valde att spela 1-0 till klart bättre odds. Men vad händer då? I 89:e minuten kvitterar Sporting Lissabon och mitt underspel på två mål får en push bara. Anser ändå att spelet är godkänt.

Sevilla FC - FC porto
Matchen som skulle sluta kryss enligt mig. 0-0 i halvtid är ett perfekt resultat och jag kan bara hoppas att andra halvlek slutar likadant men matchbilden talade för mål och att Porto gör det första målet är också bra för mig. Visst kommer Sevilla pressa på för en kvittering och det tog inte många minuter innan det stod 1-1. Men i 85:e minuten så saboteras även detta spel när Porto gör 1-2 och efter det orkar inte Sevilla skapa mer än någon hyfsad chans på en hörna. Står fast vi att spelet var bra.

Summering
Tre mål i 85:e, 89:e och 90:e matchminuten saboterar allting i kväll. Det är så surt att jag tappar så mycket energi att jag bara vill dra ett täcke över mig. Målet Young Boys gör kommer dessutom i 90+4 så jag lovar att det finns högre makter som spelar en ett spratt ibland, det är för bra för att vi människor själva ska kunna regissera ihop något sådant. [CENSUR]
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-17, 22:24   #18
 
6asdfs avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 112
Sharp$: 382
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Summering kvällens spel

Summering
Tre mål i 85:e, 89:e och 90:e matchminuten saboterar allting i kväll. Det är så surt att jag tappar så mycket energi att jag bara vill dra ett täcke över mig. Målet Young Boys gör kommer dessutom i 90+4 så jag lovar att det finns högre makter som spelar en ett spratt ibland, det är för bra för att vi människor själva ska kunna regissera ihop något sådant. [CENSUR]
Finns inga högre makter, viktigt att komma ihåg. Bra spel och bra rekar men bollen var för rund idag helt enkelt. Bara att blicka framåt, ser mycket lovande ut från där jag sitter i alla fall!
6asdf är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-17, 22:39   #19
 
Sonnys avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 135
Sharp$: 1804
Standard

Synd att det var mycket oflyt idag. Har förövrigt själv haft några ganska bedrövliga dagar. Tycker i alla fall du kan vara nöjd med strukturen på dagboken som ser mycket bättre ut nu. Mycket tydligare och mycket mer lättöverskådligt. Gillar förövrigt också att du skriver mycket. Tycker att många andra dagböcker här på Sharps är lite tråkiga på det sättet att författarna nästan bara lägger upp sina spel och sen är det inte så mycket mer.
Sonny är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-17, 23:48   #20
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Nattens spel

New York Rangers - Los Angeles Kings
I mitt tycke en jämn uppgörelse där Los Angeles har tre raka segrar, bl a borta mot Washington. New York Rangers har haft några spelfria dagar men jag väger inte in att det ska vara någon fördel utan här spelas laget som har bäst form samtidigt som de ger över två i odds. 4/10
2011-02-18 01:05NHLNew York Rangers vs Los Angeles Kings 2 FT+OT 16 2.150


Edmonton Oilers - Montreal Canadiens
Här väljer jag att spela Montreal med ett handicap på -1.5. Jag spelar inte detta för att Montreal ofta vinner med två mål, utan av den enkla anledningen att Edmonton ofta förlorar med minst två mål. Senaste tio har de förlorat med två mål eller mer, inte mindre än sex gånger. Då ser jag klart värde när oddsen är klart över tre. 4/10
2011-02-18 03:05NHLEdmonton Oilers vs Montreal Canadiens -1.5 FT+OT 16 3.370


Chicago Bulls - San Antonio Spurs
Jag kan ingenting om basket men likväl är jag där och plockar matcher, och med relativt gott resultat vill jag säga. San Antonio spelas här då jag snöat in på att dessa är riktigt bra. Lagen har samma form enligt senaste tio men till min nackdel har Bulls en grym hemmastatistik på 24-4. Men Spurs vann senaste mötet, visserligen hemma då, men får jag över dubbla pengarna anser jag att det är värt en insats. 4/10
2011-02-18 02:05NBAChicago Bulls vs San Antonio Spurs 2 FT+OT 16 2.070

Senast redigerad av rovfisken666 den 2011-02-18 klockan 06:10.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-17, 23:59   #21
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Nattens spel

New York Rangers - Los Angeles Kings
I mitt tycke en jämn uppgörelse där Los Angeles har tre raka segrar, bl a borta mot Washington. New York Rangers har haft några spelfria dagar men jag väger inte in att det ska vara någon fördel utan här spelas laget som har bäst form samtidigt som de ger över två i odds. 4/10
2011-02-18 01:05NHLNew York Rangers vs Los Angeles Kings 2 FT+OT 16 2.150


Edmonton Oilers - Montreal Canadiens
Här väljer jag att spela Montreal med ett handicap på -1.5. Jag spelar inte detta för att Montreal ofta vinner med två mål, utan av den enkla anledningen att Edmonton ofta förlorar med minst två mål. Senaste tio har de förlorat med två mål eller mer, inte mindre än sex gånger. Då ser jag klart värde när oddsen är klart över tre. 4/10
2011-02-18 03:05NHLEdmonton Oilers vs Montreal Canadiens -1.5 FT+OT 16 3.370


Chicago Bulls - San Antonio Spurs
Jag kan ingenting om basket men likväl är jag där och plockar matcher, och med relativt gott resultat vill jag säga. San Antonio spelas här då jag snöat in på att dessa är riktigt bra. Lagen har samma form enligt senaste tio men till min nackdel har Bulls en grym hemmastatistik på 24-4. Men Spurs vann senaste mötet, visserligen hemma då, men får jag över dubbla pengarna anser jag att det är värt en insats. 4/10
2011-02-18 02:05NBAChicago Bulls vs San Antonio Spurs 2 FT+OT 16 2.070


Dessa spel är säkerligen överkompensation - nu skall du vinna tillbaks de pengar du nyss förlorat på fotbollen, eller?!

Du kommer aldrig gå plus om du lägger ca. tio spel per dag - och säkert inte efter en dålig streak som i kväll! Vad försöker du bevisa, egentligen...?

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-18, 00:02   #22
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Redan i din presentation har du failat - du skriver där "diciplin" . var är denna...?

Jag skriver inte detta för att vara taskig, men vad håller du på med...?

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-18, 00:12   #23
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Redan i din presentation har du failat - du skriver där "diciplin" . var är denna...?

Jag skriver inte detta för att vara taskig, men vad håller du på med...?

/Badass
En vanlig natt hade jag lagt det dubbla antalet spel. Bara att gå igenom mitt gamla sheet där jag fortfarande lägger in kommande spel, men där finns alla spel från detta året. Där ser du att jag haft långt fler spel och nu ska jag ligga på max tio spel om dagen är min tanke. Anser fortfarande att spelen ovan är tillräckligt bra för spel, med undantag för basketen där jag inte kan någonting. Så nog jobbar jag på mkin disciplin jämfört med hur det har varit, men jag måste känna mig bekväm med mina spel också. Skulle jag inte lagt dessa skulle jag bara irriterat mig. Samtidigt ger det mig än mer intresse att följa idrotterna om natten när jag ändå är uppe. I dag har jag haft sju spel jämfört med uppåt 20 en normal dag. Men jag förstår din poäng och tackar för din synpunkt!
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-18, 00:24   #24
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
En vanlig natt hade jag lagt det dubbla antalet spel. Bara att gå igenom mitt gamla sheet där jag fortfarande lägger in kommande spel, men där finns alla spel från detta året. Där ser du att jag haft långt fler spel och nu ska jag ligga på max tio spel om dagen är min tanke. Anser fortfarande att spelen ovan är tillräckligt bra för spel, med undantag för basketen där jag inte kan någonting. Så nog jobbar jag på mkin disciplin jämfört med hur det har varit, men jag måste känna mig bekväm med mina spel också. Skulle jag inte lagt dessa skulle jag bara irriterat mig. Samtidigt ger det mig än mer intresse att följa idrotterna om natten när jag ändå är uppe. I dag har jag haft sju spel jämfört med uppåt 20 en normal dag. Men jag förstår din poäng och tackar för din synpunkt!


Ingen, jag menar INGEN klarar av att hålla ett snitt på mer än möjligtvis 3-5/dag (kvalitetsdrag) av rekar och detta är högt sagt...! Du kan inte mena att du skall ligga på ca. 10 spel/dag - det kommer aldrig hålla! ALDRIG!!!

Ge upp denna dröm och lägg möjligtvis tre (högst) per dag - i alla fall till att börja med! Vad får dig att tro att du kan slå oddsen?

EDIT: Vad fan säger jag - inte ens ETT drag/dag (kvalitetsdrag/dag) kan man finna, i snitt om man har tur...!

Jag vill att du skall lyckas men du kommer aldrig göra detta med dessa krav!

/Badass

Senast redigerad av Badass den 2011-02-18 klockan 00:53.
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-18, 00:38   #25
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Ingen, jag menar INGEN klarar av att hålla ett snitt på mer än möjligtvis 3-5/dag (kvalitetsdrag) av rekar och detta är högt sagt...! Du kan inte mena att du skall ligga på ca. 10 spel/dag - det kommer aldrig hålla! ALDRIG!!!

Ge upp denna dröm och lägg möjligtvis tre (högst) per dag - i alla fall till att börja med! Vad får dig att tro att du kan slå oddsen?

Jag vill att du skall lyckas men du kommer aldrig göra detta med dessa krav!

/Badass
Jag förstår vad du menar men det finns olika sätt jag ser det hela på.

Antingen spelar jag med 20¤ av min bankrulle på de matcher där jag verkligen ser riktigt fina värde, då pratar vi max 10 spel i månaden men jag anser att dels är detta för riskabelt samt genererar det inte pengar i den utsträckning som jag vill.

Det andra är att spela disciplinerat med de spel jag ser värde vare dag, och då spela allt där jag inte har ett avdrag med felmarginal.

Vidare har jag det du säger och då ligger jag på mellan noll och fem spel om dagen beroende på utbud och vad jag hittar.

Det jag just nu kör är något mellanting. Jag försöker se värde i allt men lurar mig säkert många gånger. Dock har det varit relativt lyckosamt hittills och vill inte avbryta tvärt och inte lägga de spel som jag faktiskt finner. Redan nu kastar jag bort ett flertal spel som jag finner värde på men där jag inte har värde med en ev felmarginal.

Samtidigt är detta en resa för mig där jag måste hitta mitt sätt att spela på sikt, hur det ser ut vet jag inte i dag. Därför är jag tacksam för alla synpunkter och jag väger in det du säger, för jag anser att du har rätt men det betyder inte med automatik att det blir fel att göra det jag gör i dag.

Spelen som jag lägger här i speldagboken ska inte ses som några rekar egentligen. Rekar kommer jag alltid ha riktigt fina värde på och de kommer alltid presenteras bland övriga rekar på förstasidan.

Jag har dock höga tankar om mig själv och tror jag kan slå alla odds Men jag spelar om natten dels för att ha något att följa samt utveckla mig själv. Normalt borde jag inte spela på några idrotter från Nordamerika. Men det är jag för svag för dessvärre. Hittills tror jag det har gått rätt bra dock. Men jag är medveten om att det kan bli fall också och jag kommer hela tiden utvärdera och se vad som kan göras annorlunda.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-18, 00:49   #26
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Den ska hjälpa mig med regler och disciplin.

Tanken är att alla spel ska presenteras i mina inlägg med mer fakta om varje spel.

Men det kommer även finnas andra spel här ibland. Finner jag värde spelar jag.

Rovfisken rekar och har idéer inom
Spoiler:
*Skidskytte
-Världscupen damer & herrar
-Övriga mästerskap
*Fotboll
~Tyskland~
-Bundesligan
-Övriga tyska serier
~England~
-Premier League
-Övriga engelska serier
~Italien~
-Serie A
~Spanien~
-Primera división
~Sverige~
-Allsvenskan
-Superettan
~Mexico~
-Primera de México
~Brasilien~
-Brasileiro
*Ishockey
~Sverige~
-Hockeyallsvenskan
~Nordamerika~
-NHL
*Trav
~Sverige~
-Jägersro
-Halmstad
-Åby
*Innebandy
~Sverige~
-Superligan
-Allsvenskan Södra
-Div I Södra Götaland
~Danmark~
-Elitserien


Rovfiskens regler

-Att strikt följa min unitplan som kommer att vara från 1-10, där varje unit är 0.5% av bankrullen. "Bankrullen" uppdateras med jämna mellanrum vid behov.

4u
-Standardbet med liten edge
-Odds från 1.60
Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Chicago Bulls - San Antonio Spurs
Jag kan ingenting om basket men likväl är jag där och plockar matcher, och med relativt gott resultat vill jag säga. San Antonio spelas här då jag snöat in på att dessa är riktigt bra. Lagen har samma form enligt senaste tio men till min nackdel har Bulls en grym hemmastatistik på 24-4. Men Spurs vann senaste mötet, visserligen hemma då, men får jag över dubbla pengarna anser jag att det är värt en insats. 4/10
2011-02-18 02:05NBAChicago Bulls vs San Antonio Spurs 2 FT+OT 16 2.070
Nu blir jag lite fundersam här, jag hittar inte basket (NBA) i den lista där du skrivit vad du rekar och har ideér inom men likväl kommer det ett spel från "over there". Du skriver så att om du finner värde så spelar du. Då har jag en fråga baserat på vad du skrivit i texten om Spurs@Bulls, om du inte kan något om basket hur kan du då veta om det finns eventuellt EV+ i att spela Spurs inatt?

Och till på köpet så "vågar" du trycka in ett standardbet (4u = 2%) på ett spel som du inte har en aning om det är bra eller icke.

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Men jag spelar om natten dels för att ha något att följa samt utveckla mig själv. Normalt borde jag inte spela på några idrotter från Nordamerika. Men det är jag för svag för dessvärre. Hittills tror jag det har gått rätt bra dock.
Det jag fetat i första meningen är väldigt, väldigt farliga tankar att ha. Det går väldigt ofta överstyr och man tappar kontrollen över sådana spel.

Att det har gått bra, och det grundar du på hur stort sample då?
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-18, 00:53   #27
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2270
Standard

No offense rovfisken men Spurs får det tufft ikväll, Bulls är sjukt starka hemma kanske det bästa laget på hemmaplan man håller sina motståndare till 84 poäng i United Center dessutom var inte Boozer med mot Spurs förra gången dom möttes, ikväll kommer han och Duncan mötas och då blir det inte lika lätt för Spurs lägg till att Boozer ägt Spurs när han lirade i Jazz. Just my 2 cents... Lycka till men inte på den matchen
papak är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-18, 02:11   #28
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Nu blir jag lite fundersam här, jag hittar inte basket (NBA) i den lista där du skrivit vad du rekar och har ideér inom men likväl kommer det ett spel från "over there". Du skriver så att om du finner värde så spelar du. Då har jag en fråga baserat på vad du skrivit i texten om Spurs@Bulls, om du inte kan något om basket hur kan du då veta om det finns eventuellt EV+ i att spela Spurs inatt?

Och till på köpet så "vågar" du trycka in ett standardbet (4u = 2%) på ett spel som du inte har en aning om det är bra eller icke.



Det jag fetat i första meningen är väldigt, väldigt farliga tankar att ha. Det går väldigt ofta överstyr och man tappar kontrollen över sådana spel.

Att det har gått bra, och det grundar du på hur stort sample då?
Självklart ska jag lägga 2-3u på den basketmatchen, fel av mig men det är jäkligt mycket information som åker in och ut ur mitt lilla kontor i norr. Så när jag är i basket och trampar ska det såklart inte vara några bet med edge ifall det inte är en rygg.

Samtliga spel som läggs kommer jag att skriva om oavsett det är en marknad som jag har stenkoll på eller inte. Det är för att jag ska kunna se historiskt på hur jag tänkte där. Det är alltså inga rekar eller mer djupgående som behandlas här. Så det är mer en information så att ingen ryggar mig på marknader som jag inte rekar eller har idéer om. Dock kommer jag att ha lite åsikter om det mesta här och det är inget blint spel på Spurs. Jag har ju sett dom ett par matcher (tro det eller ej) samt kollar jag ju lite stats. Dock vet jag inte om det är ett ev+ spel och då ska det vara lägre unit.

Det jag menar med att följa ska ses på flera sätt. Ett att det blir mer intressant att titta på, men samtidigt så utvecklar jag mig själv genom att ta in mer kunskap samt lära mig mer om basket etc. Så det är inte ett rent nöjesspel. Jag räknar med att jag har ev- på NHL t ex men det kan jag få igen på sikt genom att jag följer NHL klart bättre nu och lär mig se mönster etc. Detta skulle jag inte göra utan att ha spel på vissa lag och därför lägger jag spel för att ha något att följa. Dock läggs inte dessa blint men jag är inte på mina hemmamarknader, som i skidskytte.

Självklart har jag inte underlag stort nog men det är inget jag räknar med att ligga plus på, men tror mig göra det faktiskt.

Tack för dina synpunkter!
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-18, 02:18   #29
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
No offense rovfisken men Spurs får det tufft ikväll, Bulls är sjukt starka hemma kanske det bästa laget på hemmaplan man håller sina motståndare till 84 poäng i United Center dessutom var inte Boozer med mot Spurs förra gången dom möttes, ikväll kommer han och Duncan mötas och då blir det inte lika lätt för Spurs lägg till att Boozer ägt Spurs när han lirade i Jazz. Just my 2 cents... Lycka till men inte på den matchen
Jag får förlita mig på turen då. Jag är och trampar på okända marker, så jag följer en del lag och har en tendens att spela på dessa ifall statistiken inte talar helt mot det. Allt för att eventuellt utvecklas till att spela på NBA också, även om jag inte tror det så vill jag inte utesluta det. Men jag har oanade krafter när jag ska jobba in mina lir så det ska tjurarna passa sig för.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-18, 02:30   #30
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Jag får förlita mig på turen då. Jag är och trampar på okända marker, så jag följer en del lag och har en tendens att spela på dessa ifall statistiken inte talar helt mot det. Allt för att eventuellt utvecklas till att spela på NBA också, även om jag inte tror det så vill jag inte utesluta det. Men jag har oanade krafter när jag ska jobba in mina lir så det ska tjurarna passa sig för.

Jag vill inte dissa dina "gudar" och/eller "oanade krafter" men vad består dessa i, eller av...?


/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td