Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-02, 22:19   #166
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Sista chansen

Går mina USA-spel dåligt i natt också kommer jag lägga ner detta för en period med egna tankar. Möjligen blir det en del ryggande men det återstår att se. Jag börjar bli fasligt trött på att inte få en uppsving och det enda rätta just nu är att bli extremt smal och enbart spela på det där jag har flyt samt det jag vet att jag är riktigt bra på. Det passar ju bra att växla över på det spåret nu när skidskyttet drar igång. Så inom kort så höjer jag eventuellt min spelkassa som mina unit baseras på. Det är ju som sagt en lång resa där man ibland måste stanna upp och ta en paus och eventuellt lackera om bilen om det nu inte finns ett direkt fel i motorn. För just nu känns det som bilen har soppatorsk och framrutan har spruckit samtidigt som det är ett regnoväder där bilen står. Så jag behöver styra upp det bättre och få speldagbo9ken dit där jag vill ha den från början men enbart lägga rekar p+å de bästa spelen där jag har bra koll och sen får jag ha ett sidosheet med testspel på övriga marknader. Jag får styra upp detta inom kort som sagt.


Mixed relay på skidskyttet

Bästa spelet som jag hittills hittat och jag har inte letat så länge utan såg att Betsafe fått upp odds, och mitt första spel hamnar på Sverige före Ryssland även om Ryssland har hemmaplan, möjligen väger jag in detta för lite men Sleptsova har svajat ordentligt på slutet och Zaitseva är lite upp och ner. Tcgherezov är dock ett riktigt starkt kort på sista sträckan men 2.35 på Sverige har ett bra värde. C-J Bergman visade toppform senast och Helena Ekholm har gjort det lite bättre i liggande så totalt anser jag att allt över två i odds har värde här, möjligen över 2.10 om hemmaplan väger lite mer än jag tänkt.
2011-03-03 12:30World ChampionshipRyssland vs Sverige H2H ANNAT 16 2.350


Jag lägger också ett litet spel på Tyskland före Norge då Tyskland inte har någon svag länk alls medan Flatland kör på andra streckan för Norge. Andrea Henkel är väldigt säker som skytt och även om Berger kan skjuta både snabbt och fullt så anser jag att det inte kommer bli någon större skillnad mellan dessa, möjligen fördel Henkel t o m. Neuner på andra sträckan kommer dra ifrån Flatland nästan hur de än skjuter. Samtliga herrar som kör är både stabila och snabba i spåret. Möjligen är de norska herrarna lite snabbare men Greis rutin kommer att hålla undan ifall inte Peiffer får nervdaller och skjuter bort sig. Anser att odds över 1.90 är värde här på Tyskland. Marginellt värde men det fanns inte mycket av spelvärde när jag gick igenom det hela nyss.

Jag sitter och funderar på spelvärde vem som leder efter första strecken men har inte kommit fram till ifall 5.00 i odds på Tyskland är värde eller inte. Jag får suga vidare på detta men spontant så är det Tyskland eller Norge som ska vara först, men det finns flera duktiga tjejer på första sträckan. Återkommer med detta i morgon, om jag inte tar beslut i kväll.

Senast redigerad av rovfisken666 den 2011-03-03 klockan 12:41.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-03, 09:30   #167
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Något måste göras

Nu får det vara nog med att gå back alltså. Känns som jag hamnat i en ond cirkel och strävar mer efter att få hamna på gröna siffror än att verkligen lägga bra spel. Nu är det slut med alla sporter där jag spelar med eventuellt litet värde, jag är för dålig på det och det vet jag, men att det ska gå så dåligt som det gjort pallar jag inte, det påverkar alla andra spel också. Nu är det back to basic för att få ordning på det här, sen kan jag starta mindre bankrullar för att spela på egna spel vad gäller sporter jag inte behärskar fullt ut.

Frågan är bara hur jag gör detta på enklaste sätt samt det bästa. Att starta en ny speldagbok verkar ju helt galet men det kanske är ett måste och där jag enbart rekar skidskytte och innebandy, samt vid enstaka tillfällen övrigt. Jag vet verkligen inte. Känns ju lika galet att starta ett nytt sheet. Men detta håller inte, och något måste göras, frågan är bara vad.

Det är en så frustrerande situation jag har hamnat i så det finns inte. Hade skidskyttesäsongen hållit på två månader till med mycket tävlingar så hade det varit mer lönande att starta om. Jag gillar ju inte att starta om egentligen men ibland känns det nödvändigt. Jag får fundera på detta i dag helt enkelt. Det står tilt i pannan på mig snart nämligen! Jag vet att det antagligen ser bättre ut efter skidskyttet i dag men det känns så sjukt jobbigt att hela tiden gå plus på skidskyttet och sen faller det på allt annat nästan. Back to basic - gör om, gör rätt!
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-03, 10:34   #168
 
Kefts avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 60
Sharp$: 283
Standard

Jag tycker du ska fortsätta köra på samma. Ge inte upp
Keft är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-03, 10:38   #169
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Känner du att du verkligen har fastnat och inte kan ta dig vidare så skulle jag rekommendera att försöka sätta exempelvis en MAX-gräns för antalet spel per dag, det hjälpte mig när jag kände att spelande gick neråt. Visst är det inte optimalt i längden, men för den korta stunden kan det vara bra, så man får tillbaka diciplinen och ENBART spelar de spelen som man VERKLIGEN anser det finns stora värden i....
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+2), Soap (+1)
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-03, 10:53   #170
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
Känner du att du verkligen har fastnat och inte kan ta dig vidare så skulle jag rekommendera att försöka sätta exempelvis en MAX-gräns för antalet spel per dag, det hjälpte mig när jag kände att spelande gick neråt. Visst är det inte optimalt i längden, men för den korta stunden kan det vara bra, så man får tillbaka diciplinen och ENBART spelar de spelen som man VERKLIGEN anser det finns stora värden i....
Jo, absolut. Frågan är dock om det behövs fler åtgärder för det känns tungt just nu. Nytt sheet kanske hjälper men samtidigt är jag mot det lite men kan jag ha en bättre disciplin där så kan det ju hjälpa mig på rätt köl igen. Känns som en jakt på gröna siffror nu, Och det blir fel mentalt när jag letar spel - borde enbart hålla mig till mina specialiteter just nu.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-03, 10:58   #171
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Jo, absolut. Frågan är dock om det behövs fler åtgärder för det känns tungt just nu. Nytt sheet kanske hjälper men samtidigt är jag mot det lite men kan jag ha en bättre disciplin där så kan det ju hjälpa mig på rätt köl igen. Känns som en jakt på gröna siffror nu, Och det blir fel mentalt när jag letar spel - borde enbart hålla mig till mina specialiteter just nu.
Om det verkligen känns jättetungt just nu så bör du nog släppa lite på dina principer. Skapa ett nytt sheet, och låt ENBART de spelen som är från dina "specialiteer" vara med där. Det eller alternativt att du skapar ett sheet med begränsning vad gäller antalet spel är väl det jag skulle rekomendera....sen efterhand som det ev vänder så utökar man max-antal spel/dag eller vecka
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-03, 11:01   #172
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
Om det verkligen känns jättetungt just nu så bör du nog släppa lite på dina principer. Skapa ett nytt sheet, och låt ENBART de spelen som är från dina "specialiteer" vara med där. Det eller alternativt att du skapar ett sheet med begränsning vad gäller antalet spel är väl det jag skulle rekomendera....sen efterhand som det ev vänder så utökar man max-antal spel/dag eller vecka
Ja, det lutar åt det helt klart. Får lida genom den här dagen, tror dock det vänder uppåt på skidskyttet nu och sen får jag ta ett beslut efter stafetterna helt enkelt.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-03, 11:03   #173
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Alternativt kan du ju göra två nya sheet....Ett där du lägger in spelen från de sporter där du fortfarande känner dig säker, där har du inte heller någon gräns för antalet spel....

Sen skapar du ett till sheet, där du, säg får lägga MAX 5 spel per dag av övriga sporter....
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-03, 11:05   #174
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
Alternativt kan du ju göra två nya sheet....Ett där du lägger in spelen från de sporter där du fortfarande känner dig säker, där har du inte heller någon gräns för antalet spel....

Sen skapar du ett till sheet, där du, säg får lägga MAX 5 spel per dag av övriga sporter....
Japp, så får det bli, skapar genast dessa två, frågan är vad startkassan ska vara på bara.. men det löser jag under dagen!
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-03, 12:44   #175
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Skidskytte räddar upp det igen

Fem av sex spel satt och det enda som missades var H2H mellan Tyskland och Norge. Att Greis skjuter två bom i liggande finns ju inte på världskartan men samtidigt såg han mer seg ut i spåren än normalt så det hade antagligen inte gått ändå. resultaten är strålande som vanligt på skidskytte men det är ju så tråkigt att jag ska ha så usla siffror på allt annat utom innebandy och längdåkning men det blir till att ändra om taktiken och enbart jobba in gröna siffror från nu av.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-03, 12:47   #176
 
toniejs avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 48
Sharp$: 324


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

typiskt att den ända jag ryggade var h2h tyskland norge.
Bra rekat!
toniej är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-03, 12:49   #177
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av toniej Visa inlägg
typiskt att den ända jag ryggade var h2h tyskland norge.
Bra rekat!
Aj då Tack.
Bäst värde hade ju Sverige för Ryssland annars. Bara kavla upp ärmarna inför lördagen nu istället.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-03, 22:54   #178
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Låses på grund av trådskaparens idioti.

Kvalitet framför kvantitet vilken dag i veckan som helst.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+10), performance (+10), linusjkpg (+1), robbson11 (+5), kingscania (+10), Gb (+30)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td