Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-01, 11:37   #136
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Dagens oddshöjare

Damernas Elitserie i innebandy har en singelmatch i dag också och det är Örnsköldsvik som tar emot Falun. Jag gillar verkligen inte odds på 1.25 och det blir inget singelspel för mig på detta men likväl tycker jag oddset känns riktigt bra. De tre senaste säsongerna har Falun vunnit bägge dubbelmötena och den här säsongen vann de första mötet. Nu är det alltså dags att på allvar spela sig till sista slutspelsplatsen genom att först slå Örnsköldsvik i dag och i nästa omgång vinna mot Täby som ligger precis före i tabellen.

Inte i den vildaste fantasin tror jag hemmalaget kommer kunna stå emot ett heltaggat Falun som har tre raka segrar (en i sd) mot lag som bl a Djurgården och KAIS Mora. De är på gång på allvar och borde tillhöra toppen men en tung start på säsongen med skador har gjort att det blir de sista matcherna som avgör ifall de tar sig till slutspel.

1.25 är ju inget jubelodds generellt men att använda detta för att öka sina singlar i dag med 25% känns klart bra. Självklart ska inte allt garderas upp men detta känns verkligen som att bara hämta hem. jag hade dessvärre redan lagt ett flertal singlar tidigare och jag fick leta upp ett annat spel som jag kunde finna värde i med innebandymatchen. Men hittar jag andra singelspel i dag och oddset står sig blir det Falun på 75% av dessa.
2011-03-01 13:00PARLAY: 2 spel parlay 24 1.690
2011-03-01 13:00World ChampionshipAlexander Legkov vs Alexay PoltaraninH2H1.350
2011-03-01 19:00Elitserien damerÖrnsköldsvik IBK vs IBF Falun21.250

Senast redigerad av rovfisken666 den 2011-03-01 klockan 20:01.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-01, 13:52   #137
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Som ett exempel kan vi ju titta på Sundsvall mot Borås i går där Boden väljer en linje medan jag inte skulle spela till det urusla oddset då mycket talade för att Sundsvall skulle få det tufft som jag såg det. Det betyder inte att Boden var fel ute, utan vi får väl låta resultaten tala för sig på sikt, sen kommer alla ha dåliga spel fastän vi tror det var värde i spelet. Men på sikt kommer det synas vilka som är mer fel ute än andra.
Jag citerar vad du skrev i hockey-tråden om den matchen:
"Samtidigt är det ju jäkligt kul att spela ut ett lag ur en serie, speciellt om det är det enda roliga man kan ha
Men visst, Borås har väl inte rosat rinken senaste matcherna.... "


Skulle du kalla det en bra anledning till att spela på ett lag tror jag du är väldigt ute...
Folk får tycka precis vad dom vill, och i mina ögon var oddset på det spelet jag la bra, tyvärr levde inte Sundsvall upp till mina förväntningar, och i efterhand får jag ju erkänna att spelet inte var bra.

Sen är det ju lätt att komma i efterhand som du nu gör och kasta skit efter matchen. varför inte kommentera detta när du ändå skrev i tråden om spelet?
Nä, du slänger ut dig ett pajas-inlägg att det är kul att spela ut ett lag ur en serie.
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-01, 14:20   #138
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boden Visa inlägg
Jag citerar vad du skrev i hockey-tråden om den matchen:
"Samtidigt är det ju jäkligt kul att spela ut ett lag ur en serie, speciellt om det är det enda roliga man kan ha
Men visst, Borås har väl inte rosat rinken senaste matcherna.... "


Skulle du kalla det en bra anledning till att spela på ett lag tror jag du är väldigt ute...
Folk får tycka precis vad dom vill, och i mina ögon var oddset på det spelet jag la bra, tyvärr levde inte Sundsvall upp till mina förväntningar, och i efterhand får jag ju erkänna att spelet inte var bra.

Sen är det ju lätt att komma i efterhand som du nu gör och kasta skit efter matchen. varför inte kommentera detta när du ändå skrev i tråden om spelet?
Nä, du slänger ut dig ett pajas-inlägg att det är kul att spela ut ett lag ur en serie.
*suck* Ännu en som inte har läsförståelse. Jag ska sluta diskutera med folk på den här sajten då det finns alldeles för många analfabeter eller dyslektiker, alternativt rena iq-nollor.

Var fan har jag klagat på ditt spel ditt [CENSUR]? Träna upp kunskapen på komvux din imbecilla skalbagge!
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-01, 14:29   #139
FAman
 
samans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 183
Sharp$: 3186
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
*suck* Ännu en som inte har läsförståelse. Jag ska sluta diskutera med folk på den här sajten då det finns alldeles för många analfabeter eller dyslektiker, alternativt rena iq-nollor.

Var fan har jag klagat på ditt spel ditt [CENSUR]? Träna upp kunskapen på komvux din imbecilla skalbagge!
Nu får du väl för fan skärpa dig ditt otrevliga troll. Så fort en användare kritiserar eller kommenterar något som inte faller dig i smaken så går du till angrepp. Om vi alla nu är så dumma och tydligen ligger ljusår efter dig i att värdera odds kan du väl försvinna iväg till rekat där du säkert hittar mängder med personer som har samma bettingfilosofi som dig själv.
saman är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-01, 15:16   #140
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2245
Standard

Frågan är inte om utan när Rovfisken/Loskrikon blir bannad igen. Vem sätter odds?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-01, 16:25   #141
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6782

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LosKrikon Visa inlägg
Jag är i runt 30, har inget jobb, ingen flickvän och lever på soc. Folk brukar säga att jag är riktigt smart. Enligt IQ-tester jag gjort ska mitt IQ ligga mellan 138 och 153.

Hoppas inte mods dödar honom. Han kommer bara att reinkarneras.
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-01, 16:27   #142
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 111
Sharp$: 828
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Läs, läs igen och förstå det du läser. Gör om och gör rätt!
Ingen på hela sharps verkar förstå dig. Vet inte hur många ggr jag sett denna typ av respons från dig.
kakan är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-01, 16:36   #143
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kakan Visa inlägg
Ingen på hela sharps verkar förstå dig. Vet inte hur många ggr jag sett denna typ av respons från dig.
Inte många förstod Einstein heller, men det minsta jag kräver av folk här är att de läser det som skrivits och inte läser något annat!
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-01, 16:40   #144
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arch Visa inlägg
Hoppas inte mods dödar honom. Han kommer bara att reinkarneras.
Nu förstår jag inte riktigt vad du menade med det inlägget, men inlägget som var citerat kändes halvt deprimerande. Jag hade valt att formulera det på följande sätt...

Citat:
Jag är en ung kille som valt det fria livet för att utveckla mig själv. Jag har valt från att ha en flickvän då det innebär mindre frihet, samt har jag sjukt hög iq och är smartare än runt 97-98% av människorna. Lever på sparade pengar men vill staten skjuta till pengar är jag tacksam så länge det inte rubbar min frihet.

Senast redigerad av rovfisken666 den 2011-03-01 klockan 16:42.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-01, 16:47   #145
 
Kefts avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 60
Sharp$: 283
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666
Jag är en ung kille som valt det fria livet för att utveckla mig själv. Jag har valt från att ha en flickvän då det innebär mindre frihet, samt har jag sjukt hög iq och är smartare än runt 97-98% av människorna. Lever på sparade pengar men vill staten skjuta till pengar är jag tacksam så länge det inte rubbar min frihet.
Jag är rätt ny här på forumet och nästan lika ny när det gäller bettande på den nivån som Sharps.se förespråkar. Men om det nu är så att du är så smart, varför kan du inte skriva så att vi med medel i IQ förstår vad du menar? Det verkar vara rätt många som inte har läsförståelse enligt dig?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+10)
Keft är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-01, 16:54   #146
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6782

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Nu förstår jag inte riktigt vad du menade med det inlägget
Jasså...




Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Inte många förstod Einstein heller

Inte många förstod Gert-Inge från Beckomberga, avd 2B, men inte var han ett geni för det...
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1), kingscania (+1), Rejs (+1), Gb (+20)
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-01, 19:56   #147
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Börjar bli mer o mer övertygad om att Rovfisken driver med allihopa här inne, tror mycket av det han säger faktiskt är påhittat, för att provocera. Det är min känsla i alla fall.

Senast redigerad av Luckystrike den 2011-03-01 klockan 19:58.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-01, 20:15   #148
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Luckystrike Visa inlägg
Börjar bli mer o mer övertygad om att Rovfisken driver med allihopa här inne, tror mycket av det han säger faktiskt är påhittat, för att provocera. Det är min känsla i alla fall.
Känns mest som att folk vill bli provocerade och tolkar det jag skriver på ett negativt sätt! Skriver någon en fundering om hur man kan ha en fisk som avatar så svarar jag möjligen enkelt på det, jag ställer mig inte i försvarsposition och ska förklara att gäddor faktiskt är trevliga att titta på. Men folk är lättstötta så fort de läser något som inte faller inom ramen för "rövslickeri".
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-01, 21:53   #149
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Det är smått komiskt

Espanyol leder men jag är bara helt ur form, eller det är inte jag som är ur form - det är som att jag skulle kunna spela idel ettor på 100 matcher och samtliga skulle leda i halvtid men tappa ändå. I dag är det extra viktigt att spelen ska sitta när jag har 25% högre odds på flera av mina singlar. Men en av fyra på kvällen sitter och det blir en skitdag av det hela fastän det egentligen borde bli plus.

Mina tips på VM i skidor satt båda, men mina två övriga spel satt inte. Min superoddshöjare IBF Falun borta mot Örnsköldsvik IBK vinner enkelt med 9-2 efter att Dalbjerg varit inblandad i hela sex mål. Ingen större överraskning men likväl en bra prestation. Så det enda rätta hade varit att sätta hela bankrullen på Falun faktiskt. Jag tror helt seriöst att de inte kan förlora den matchen som läget var, men jag vågar ju inte dunka på ett sådant odds ändå - kan låta märkligt.

Kunde United fått med sig en poäng från London så hade dagen slutat i dur men det blir den här sketna mollsirapen återigen. Det känns som förgjort. När det börjar bra så är det omöjligt att dagen fortsätter så. Det kändes riktigt bra i dag på förhand men det går likväl inte. Frustrerande till max men jag har hittat tre bra odds till skidskyttet på lördag åtminstone. Borde dock höjt oddsen med Falun för det är inte många sådana odds som man hittar som är så sannolika att gå in.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-01, 22:03   #150
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Så det enda rätta hade varit att sätta hela bankrullen på Falun faktiskt.
Moneymanagement deluxe, rovfisken666.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td