|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-03-03, 21:35 | #136 |
LL Cool J is hard as hell.
|
Vad nu? Varför sluta när du kommit igång? Touta?
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
2011-03-03, 21:58 | #137 |
|
|
2011-03-03, 23:00 | #138 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1500Hultas Hockey Stats: 115 - 79 - 6 ROI: 125.76% Vinstprocent: 59.28% |
Absolut inte.
Som jag skrev i mitt första inlägg så har jag mycket att göra ibland i mitt liv vilket gör att jag tar pauser från spelandet. Dessutom gillar jag att ha "mål" med mitt spelande för att sedan uppfylla dem och gå vidare, det gör att jag hela tiden känner mig motiverad och strävar efter dem. Just nu kommer jag gå in i en hektisk period i mitt liv igen och då känner jag (samtidigt som jag uppfyllt mitt mål) att jag inte har den tid tillgänglig jag vill ha för att ta fram 100%iga spel. Ni är värda bättre än så. När det lugnar ner sig, kommer jag tillbaka. Jag vet bara inte hur lång tid det kommer att ta. Senast redigerad av hultas den 2011-03-03 klockan 23:03. |
2011-03-03, 23:40 | #139 |
Du kan förvänta dig folkets jubel när du kommer tillbaka till forumet ridandes på din vita springare mot horderna av bookies! Tack för alla spel!
2011-03-04, 00:51 | #140 |
LL Cool J is hard as hell.
|
Alright låter rimligt. Ha en skön semester nu!
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
2011-09-30, 17:47 | #141 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1500Hultas Hockey Stats: 115 - 79 - 6 ROI: 125.76% Vinstprocent: 59.28% |
Har fått ett par PM av folk som har hittat mitt spreadsheet där jag kör mina hockeyspel denna säsong.
https://www.sharps.se/spreadsheet/9297 Tänkte att jag lika gärna kan sätta igång denna dagbok igen. Kommer att posta mina spel här i dagboken. Dock är rubriken lite förvirrande då jag inte längre kör på mitt underdog-projekt. En moderator får gärna ändra trådnamnet till "Hultas Hockey 11/12". Då kör vi igång igen då! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
pr0llan (+20) |
|