Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-06-19, 18:46   #121

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 408

TG - Juni till augusti!
Stats: 10 - 9 - 3
ROI: 107.32%
Vinstprocent: 53.00%

Standard

Usch, börjar bli drygt med alla skador jag haft i mitt sheet. Spelade som tur är denna match på bet24 och inte bwin som jag först skrev. Vilket betyder att det blir push/void. Dom som spelade på bwin förlorar tyvärr, är olika regler för olika bolag.

Nu till en viktig sak:

Jag kommer inte kunna betta på dryga två veckor nu, dvs jag kommer i princip missa hela Wimbledon. Anledningen är att jag måste ta min kassa härifrån och lägga de pengarna på utgifter som överraskande uppkommit i min personliga ekonomi. Något som måste lösas nu och något som jag tyvärr måste prioritera.

Däremot kommer jag vara tillbaka om dryga 14 dagar och posta spel i denna dagbok. Så då fortsätter jag på detta sheet.

Men tills vidare så kommer inga spel upp här. Däremot så kan jag för dom som vill PM:a minst två spel om dagen under hela Wimbledon (bara tips och rekar från mig, inget jag kommer spela på då jag tar paus som sagt) men detta gör jag bara under speciella omständigheter. Om ni vill ha mer info om det sistnämnda så PM:a mig bara så ska jag förklara.

Annars ses vi om 14 dagar! Då är jag tillbaka med mina spel här i dagboken.

Diskussioner och dylikt tar vi via Privata Meddelande om någon vill så slipper denna tråd bumpas utan anledning.

Senast redigerad av Tennisgambler den 2011-06-19 klockan 19:05.
Tennisgambler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-19, 19:03   #122

Archs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6794

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-19, 20:22   #123

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 18

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skicka mig dina spel från Wimbledon tack!
turetter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td