Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-05, 20:45   #31

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 408

TG - Juni till augusti!
Stats: 10 - 9 - 3
ROI: 107.32%
Vinstprocent: 53.00%

Standard

Bra dag, synd det inte blev 6/6 men det minispelet på Pennetta kan man väl glömma. Resan är redan nu faktiskt väl finansierad.

Ska se om jag hittar något spelvärt imorgon. I så fall så kommer det upp här, antingen idag eller imorgon.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
turetter (+1)

Senast redigerad av Tennisgambler den 2011-02-05 klockan 20:49.
Tennisgambler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-05, 21:16   #32

TG - Juni till augusti!

Standard

Ogiltigt spel-ID: 271610

Kort motivering:

Stosur bör med publiken i ryggen kunna hämta mer kraft än Schiavone, sen gårdagens matcher. Schiavone kändes redan innan den första matchen ganska frånvarande, både fysiskt och psykiskt (mycket iom det tuffa AO hon hade och maratonmatchen med Kuznetsova). Jag tror inte hon har orken/viljan till att ladda om igen. Vinner hon ett set så lär hon bli krossad i dom övriga två.

5-2 i inbördes möten mellan dessa. Stosur har haft väldigt lätt för Schiavone på hard. Jag tror Schiavone passar Stosur väldigt bra på just detta underlaget.

Det blir allt för inatt.

Tolstoj (+30), turetter (+5)
Gammal 2011-02-05, 21:50   #33

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 828
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tennisgambler Visa inlägg
Bra stim man är inne i, med fyra raka. Ska se om vi kan göra det till sex.

Det blir två spel inatt, på en och samma match. Ett tungt och ett minispel. Fed Cup och damtennis som gäller, mötet mellan Stosur och Pennetta, i Australien på underlaget hard.

Ogiltigt spel-ID: 269835

Ogiltigt spel-ID: 269840

Varför Pennetta vinner:

1.Pennetta har väldigt lätt för Stosur. Dom har mötts tre gånger tidigare, alla möten har ägt rum på hard, åren 09/09/10 och alla möten har slutat med 2-0 i set till Pennetta. Stosurs spelstil passar Pennetta väldigt bra helt enkelt, och detta erkänner Stosur i en intervju inför nattens match:

Stosur: "“I have struggled against her,”

“She can handle my pace very well. She doesn’t have a huge weapon but she does everything extremely well and she’s very consistent.

2. Nu är detta inte bara en vanlig individuell match utan nu spelar båda för sitt land och för ett lag. Italien som inte bara är reagerande mästare utan dom har faktiskt vunnit Fed Cup två år i rad. Detta tyder på att spelarna verkligen trivs ihop och att dom verkligen är lagspelare. Italien som nation överlag brukar vara ha väldigt sammansvetsade lag med en bra taktik, här är inget undantag. Här har Pennetta är riktigt fördel enligt mig, jag tror hon är beredd och göra vad som helst för en vinst och det tror jag inte Stosur är.

Anledningen till att detta odds är så högt som jag tycker det ändå är på Pennetta, är att Stosur är på hemmaplan. Däremot tycker jag att detta överskattas något enormt och jag är inte så säker på att det blir till en så stor fördel som kanske vissa tror, snarare tvärtom.
Otroligt bra odds, spelas alla dagar i veckan.
Citat:

Kort motivering:

Stosur bör med publiken i ryggen kunna hämta mer kraft än Schiavone, sen gårdagens matcher. Schiavone kändes redan innan den första matchen ganska frånvarande, både fysiskt och psykiskt (mycket iom det tuffa AO hon hade och maratonmatchen med Kuznetsova). Jag tror inte hon har orken/viljan till att ladda om igen. Vinner hon ett set så lär hon bli krossad i dom övriga två.

5-2 i inbördes möten mellan dessa. Stosur har haft väldigt lätt för Schiavone på hard. Jag tror Schiavone passar Stosur väldigt bra på just detta underlaget.

Det blir allt för inatt.

Hemmaplan, fördel ena dan och nackdel andra. Allt för att få hitta motiveringar till spel.
kakan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-05, 21:56   #34

TG - Juni till augusti!

Standard

Ser inget konstigt med det? Allt är ju relativt och är man hyfsat läskunnig så ser man att jag skriver "bör kunna hitta mer kraft än Schiavone.

Det är klart att Stosur får små fördelar iom att hon har ett ansvar gentemot hemmapubliken, det ger henne lite extra kraft nu när båda kommer från två tuffa matcher.

Sen kunde du tagit detta via PM. Ganska onödigt inlägg från din sida. Blä...
Dompa (+1), robbson11 (+1), mallapojken (+5)

Senast redigerad av Tennisgambler den 2011-02-05 klockan 21:57.
Gammal 2011-02-05, 22:11   #35

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 828
Standard

Hemmaplan "bör" alltid vara plus. Men tydligen så var det i Sams första match snarare en nackdel enligt ditt resonemang. Att då dygnet senare ange hemmaplan som en fördel känns konstigt.

Ska man ta kritik via PM här? Det visste jag inte och ber i såna fall om ursäkt. Tror iofs inte att så är fallet.

Senast redigerad av kakan den 2011-02-05 klockan 22:12.
kakan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-05, 22:17   #36

fuzzy_s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 888
Standard

Bra start. Bara du inte lägger ner igen när du förlorar några bets..
Gammal 2011-02-05, 22:55   #37

TG - Juni till augusti!

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kakan Visa inlägg
Hemmaplan "bör" alltid vara plus. Men tydligen så var det i Sams första match snarare en nackdel enligt ditt resonemang. Att då dygnet senare ange hemmaplan som en fördel känns konstigt.

Ska man ta kritik via PM här? Det visste jag inte och ber i såna fall om ursäkt. Tror iofs inte att så är fallet.
Du förstår nog inte vad jag menar.

Jag skriver inte att Sam nu helt plötsligt ska ha fördel av hemmapubliken ute på tennisbanan. Det jag skriver är att hon pga hemmaplan ska ha lättare att samla kraft och återhämta sig. För jag anser att det är just där matchen kommer avgöras.

Det är två helt olika saker, om man läser lite djupare.

fuzzy_
Det var inte den största anledningen till varför jag lade ner bloggen, även om det kanske verkade så.

Senast redigerad av Tennisgambler den 2011-02-06 klockan 00:00.
Gammal 2011-02-06, 00:25   #38

TG - Juni till augusti!

Standard

Plockar detta odds nu, finns på Pinnacle. Tror det kommer falla rejält rätt så snart.

Ogiltigt spel-ID: 271884

Kort motivering, den verkar ju inte vara särskilt uppskattad:

Dodig visade stora fysiska problem idag. Han har nog inte så mycket kräm kvar i benen. Hans spelstil är beroende av en god fysisk status, och han kommer inte vara 100% imorgon. Berrer spelar som vanligt riktigt bra i Kroatien. Imponerar väldigt, speciellt i sina egna servegame. Jag tror helt enkelt att formen tillsammans med den fysiska statusen avgör denna matchen. Jag tror också att Berrer är mer redo för den här finalmatchen medan Dodig nog kanske känner sig rätt så nöjd med det han presterat hittills.

Kommer även spela på Berrer, 2-0 i set. Men väntar på ett bra odds.
turetter (+5)

Senast redigerad av Tennisgambler den 2011-02-06 klockan 00:27.
Gammal 2011-02-06, 00:31   #39

Chings avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1927
Standard

Citat:
Kommer även spela på Berrer, 2-0 i set. Men väntar på ett bra odds.
Finns 3,25 ute nu
Ching är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-06, 00:33   #40

TG - Juni till augusti!

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ching Visa inlägg
Finns 3,25 ute nu
Var?
Gammal 2011-02-06, 00:35   #41
JSQ

JSQs avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 2440
Standard

Ladbrokes har 3.25.
JSQ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-06, 00:38   #42

TG - Juni till augusti!

Standard

Såg det nu. Avvaktar lite och ser om jag kan hitta lite högre. Kommer inte blir ett tungt bet, runt 5-6 units. Postar det när jag finner ett bra odds.

Ahh, jag tar det oddset.

Ogiltigt spel-ID: 271929

Blir nog inga fler spel för dagen. Kommer heller inte kunna ha någon längre tillgång till internet imorgon. Så tre spel som gäller, alltså.

Ses!
turetter (+5)

Senast redigerad av Tennisgambler den 2011-02-06 klockan 00:54.
Gammal 2011-02-06, 03:08   #43

Sandys avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2610

Tennis 2015
Stats: 81 - 118 - 5
ROI: 103.27%
Vinstprocent: 40.70%

Standard

Citat:

Kort motivering:

Det blir allt för inatt.

pERFEKT ANALYS SO FAR
Sandy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-06, 16:06   #44

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 3509
Standard

Intressant turre som startar i Rotterdam imorgon. Några tankar kring den?

tack för en grym dagbok!
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-06, 17:56   #45

TG - Juni till augusti!

Standard

Kom hem precis och så ser man detta. Nja inte bra.

Såg att Berrer hade sisådör 10-15 BB men tog inte en enda. Då vinner man såklart inte.

Kommer spela på finalen i Santiago, även om jag ogillar att just spela på dessa.
Har fått lite information som gör att jag kommer gå in på Giraldo, rätt så hårt.

Svara

td