![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#16 |
Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 408TG - Juni till augusti! Stats: 10 - 9 - 3 ROI: 107.32% Vinstprocent: 53.00% |
![]()
Nu blir detta otroligt tight men trycker av två spel till. Samma här, sitter med lite "insideinfo". Matchen börjar när som helst. Mayer möter Cilic i Zagreb. Cilic i en tveksam form medan Mayer är en underskattad spelare som jag tror passar kroaten väldigt illa.
Ogiltigt spel-ID: 269412 Ogiltigt spel-ID: 269408 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Generator (+5) Senast redigerad av Tennisgambler den 2011-02-04 klockan 17:18. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]()
Fint spel på Mannarino, Tennisgambler!
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
Sharp$: 408TG - Juni till augusti! Stats: 10 - 9 - 3 ROI: 107.32% Vinstprocent: 53.00% |
![]()
Härligt, nu ska bara Dodig jobbas in så blir det en helt ok dag!
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Bra stim man är inne i, med fyra raka. Ska se om vi kan göra det till sex.
Det blir två spel inatt, på en och samma match. Ett tungt och ett minispel. Fed Cup och damtennis som gäller, mötet mellan Stosur och Pennetta, i Australien på underlaget hard. Ogiltigt spel-ID: 269835 Ogiltigt spel-ID: 269840 Varför Pennetta vinner: 1.Pennetta har väldigt lätt för Stosur. Dom har mötts tre gånger tidigare, alla möten har ägt rum på hard, åren 09/09/10 och alla möten har slutat med 2-0 i set till Pennetta. Stosurs spelstil passar Pennetta väldigt bra helt enkelt, och detta erkänner Stosur i en intervju inför nattens match: Stosur: "“I have struggled against her,” “She can handle my pace very well. She doesn’t have a huge weapon but she does everything extremely well and she’s very consistent. 2. Nu är detta inte bara en vanlig individuell match utan nu spelar båda för sitt land och för ett lag. Italien som inte bara är reagerande mästare utan dom har faktiskt vunnit Fed Cup två år i rad. Detta tyder på att spelarna verkligen trivs ihop och att dom verkligen är lagspelare. Italien som nation överlag brukar vara ha väldigt sammansvetsade lag med en bra taktik, här är inget undantag. Här har Pennetta är riktigt fördel enligt mig, jag tror hon är beredd och göra vad som helst för en vinst och det tror jag inte Stosur är. Anledningen till att detta odds är så högt som jag tycker det ändå är på Pennetta, är att Stosur är på hemmaplan. Däremot tycker jag att detta överskattas något enormt och jag är inte så säker på att det blir till en så stor fördel som kanske vissa tror, snarare tvärtom. Otroligt bra odds, spelas alla dagar i veckan. ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jitte (+10) Senast redigerad av Tennisgambler den 2011-02-04 klockan 22:30. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Två spel till och det blir även morgondagens sista.
Ogiltigt spel-ID: 270064 Ogiltigt spel-ID: 270068 Hinner inte motivera särskilt utförligt. Kan inte fatta att Merwe nått en semifinal. Han kan verkligen inte gå till final, då blir jag chockat. Devvarman leder inbördes möte med 3-0 och han är verkligen en bättre tennisspelare. Dessutom har han mer rutin i sådana här viktiga matcher och han bör verkligen plocka hem denna matchen. Dodig spelar sitt livs tennis kanske, känns som han är på väg och slå igenom på allvar. G.G.Lopez har inte imponerat särskilt mycket på mig och jag tror Dodig passar honom väldigt illa. Dodig som även har hemmaplan bör lyftas av det och nå en final. Tror stenhårt på honom. Senast redigerad av Tennisgambler den 2011-02-05 klockan 09:58. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
Får man fråga vilken bookie du hittade -2.5 till 1.98 på?
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Grymt kul att du postar här! Följde din blogg och där gjorde du ett grymt jobb som verkar fortsätta här! Keep on!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]()
O12
Skrivfel sorry. Såg det inte förrän nu när jag läste ditt inlägg. Dom flesta av mina spel hittas annars på Pinnacle. Piturek Tack. ------- Pennetta satt, efter mycket om och men. Helt ok. ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
Två spel till, alldeles för lockande för att avstå även om jag tidigare sa att det var slutspelat för idag. Men så här blir det ibland.
Ogiltigt spel-ID: 270427 Ogiltigt spel-ID: 270432 Fed Cup som gäller. Underlaget hard, inomhus. Slovakien mot Tjeckien i Slovakien, och Cibulkova (Slovakien) mot Kvitova (Tjeckien). Kort motivering: 1. Underlaget (hard och inomhus) gynnar verkligen Kvitova. Kan inte förstå varför Slovakien valde denna spelplats. Detta är Kvitovas bästa underlag, medan Cibulkova gärna föredrar lite mer långsamt underlag, även om det även kan vara på hard. 2. Dessa möttes för en månad sen ungefär. 6-0 6-4 vann Kvitova med, underlaget hard och utomhus som gällde. 3. Kvitova är en spelare som snart kommer vara topp 10 enligt mig. Hon har alla möjligheter och bli det iaf. Hennes spelstil tror jag passar Cibulkova ganska illa, då Kvitova ganska enkelt kan slå igenom Cibulkova. Medan Cibulkova inte har någon jätteoffensiv som kan störa Kvitova. Dessutom är Kvitiva i bra form, vilket hon bevisade under årsöppningen med ett strålande AO och en turneringsvinst i Brisbane. 4. Vet inte varför oddset är så högt på Kvitova, överlag, men det kanske kan vara så för att Slovakien har hemmaplan (till viss del såklart). Detta ser jag som ganska överskattat i detta sammanhang, pga många olika anledningar. Sedan så väntas faktiskt Tjeckien få ett stort stöd även om dom är på bortaplan, så jag tror inte att "publiken" kommer spela någon större roll precis, ifall dom annars skulle ha gjort det. GL! PS.Oddsen snappade jag upp på Pinnacle och Expekt. Senast redigerad av Tennisgambler den 2011-02-05 klockan 11:28. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
![]()
Kul att följa dina spel mannen som tennisintresserad jag själv är
![]() Dodig spelad här med i morse, tror han tar detta. Såg han i set 2 mot Djokovic i AO, där spelade han riktigt bra. Har skickat PM till dig |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
Sjukt Snygga spel Gamblern!
Fortsätt så ![]() Hoppas Kvitova kan fortsätta på den inslagna vägen så blir det superbt! tack |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
![]()
Där vann Kvitova också med 2-0 i set! Tack för spelen, bara Dodig kvar att jobba in
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#30 |
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 654Fotboll Side plays "t Stats: 39 - 24 - 0 ROI: 136.71% Vinstprocent: 61.90% |
![]()
Tackar för kanon spel!!
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|