Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-15, 20:48   #106
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

En rätt pissig första halvlek i de flesta matcher faktiskt men jag ger inte upp och det finsn några hyfsade chanser tycker jag. Newcastle leder i halvtid men nu slåss hjärta mot hjärna i andra halvlek då jag håller på Newcastle men mitt spel sitter ifall det blir en oavgjord match. På något sätt hade det varit skönare att haft en 0-3 seger i matchen för då vet jag vad jag hoppats på. Två underspel har det redan blivit mål i första halvlek men jag anser ändå att bägge dessa har hyfsade chanser fortfarande, det är mellan Valencia och Schalke samt mellan Bury och Chesterfield. Ett överspel är redan inne och det var i matchen med Milton Keynes Dons där det redan gjorts fyra mål, så något positivt i det hela åtminstone. Dessvärre har Wrexham endast 0-0 i halvtid och detta kan bli tredje matchen i rad som jag går in relativt hårt med olika alternativ som sen blir pannkaka bara. Först Exeter, sen Dortmund och nu, nej nej nej.. det blir bra detta även om ettan i HT inte gfick in.

Milan mot Tottenham bedömde jag som att det kunde bli målrikt och jag såg faktiskt regnet som något positivt och matchen startade med bra chanser men det står 0-0 i HT och där ger jag upp mitt höga överspel. Nä, det ser ut att bli minus innan hockeyn startar i natt men jag får göra vad jag kan för att på något sätt jobb in mina matcher likväl.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-15, 21:49   #107
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Wrexham ser till att jag ligger klart minus under kvällen och jag blir helt förvånad ibland. När Kettering mötte Crawley efter att de skrällt i FA-cupen senast så lyckades matchen också sluta 0-0 och just nu är jag så trött på dessa mållösa matcher. Men när jag väl hittar en match att spela 0-0 så lyckas det ju sluta 1-1 istället och med facit i hand var krysset bättre som jag först tänkte men oddsen på 0-0 var klart mer motiverande så jag får stå mitt kast där. Men att Wrexham inte får in en boll kommer störa mig halva kvällen nu, och nu är det några timmars väntan till hockeyn börjar och må jag ha lite marginaler på min sida där.

Över- och underspelen satt rätt bra i dag annars men förutom det är det mycket jag irriterar mig på. Newcastle hade lite för lågt odds för att jag ville spela där, men jag kunde väl blandat in hjärtat istället för att när matchen sen är igång spela på att Newcastle ska göra fyra bollar. Ja, jag är missnöjd med detta spelet något oerhört och jag är irriterad att jag inte spelar Tottenham men jag spelar Schalke. Logiken finns inte där men jag hittade mer värde i över 4.5 mål där. Nä, till skamvrån och gråta är det dags för nu.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-16, 04:53   #108
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Jag har hamnat helt snett på allting just nu känns det som, inget flyt men heller ingen oflyt, bara dåliga resultat och till viss del dåliga spel. Matcher som jag eventuellt tänker spela hittar jag inte som utbud och en del matcher jag har avstått till sist efter långt övervägande och de har såklart gått in men de som jag väl spelat på går riktigt dåligt. Känns som jag letar matcher mer än jag borde. Samtidigt gick jag väl in hårdare i natt än jag borde så det är bara på med dumstruten nu och ladda batterierna och minimera antalet spel för att hitta känslan igen. Möjligen ska jag växla över till mina nya regler redan innan jag når 1000 euro för jag orkar inte med fler dåliga dagar i rad nu. För mycket stolpe ut just nu som sagt.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-16, 21:12   #109
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Då allting hamnar helt snett nu så har jag beslutat för att efter nattens spel införa mina nya regler och starta om från början istället för att vänta till jag har 1000 euro. Så en ny speldagbok kommer att upprättas inom kort, som kommer att skilja sig lite från den här. Mer spel kommer att presenteras i inläggen samt kommer det finnas klara och tydliga regler som gäller för varje spel. Analyserna kommer presenteras djupare och det hela kommer att bli bättre helt enkelt. Det är åtminstone min förhoppning att just spelen ska bli bättre, för jag märker att jag lagt en del usla spel på sistone.

Sen känner jag att jag måste göra något för att inte fortsätta ner, då de två senaste dagarna har varit katastrofala. Det tar på ens psyke när inget fungerar. Visst, Fiorentina mot Genoa fick under 1.5 mål men mitt överspel på Tottenhams match i går (4.5) passade med facit i hand bättre in på det andra italienska laget, Roma. För här spelade jag 0-0 vilket var så långt ifrån verkligheten jag kan komma. Lägg därtill ett uselt spel såsom Rot-Weiss Erfurt hemma mot Stuttgart II där jag hela natten under min analys kom fram till att inte spela mot Stuttgart då de faktiskt har riktigt bra resultat genomgående i serien och de vann med 3-1 hemma mot R-W Erfurt. Att de inte förlorat en enda match med mer än ett mål var också tunga saker, men likväl spelar jag -0.75 på hemmalaget nu. Uselt.

Jag är dock fullt medveten om att svackor kommer och att spel inte kommer sitta hur bra de än är men som jag skrev ovan är risken att jag tar ännu fler dåliga beslut ifall jag inte får en nystart genast eftersom detta legat i startgroparna ett tag. Så ifall det är några som läser här och följer det jag skriver så är ni välkomna till min nya, fräscha speldagbok - en bättre plats helt enkelt.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-16, 21:24   #110
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 47
Sharp$: 1600
Standard

Hahaha, du är en lustig prick du. Var det inte exakt detta du starta en tråd om nyss?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
saman (+1), performance (+10), performance (+1), performance (+1), performance (+1), performance (+1), performance (+1), performance (+1), performance (+1), performance (+1), performance (+1), performance (+1), Gb (+20)
R9B1N är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-16, 22:31   #111
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av R9B1N Visa inlägg
Hahaha, du är en lustig prick du. Var det inte exakt detta du starta en tråd om nyss?
Ifall man har en normal förståelse för det svenska språket så är frågan ointressant men för dig ska jag göra ett undantag. Nä, det var faktiskt inte det min tråd handlade om - och det hade många med dig vetat ifall ni läst vad jag skrivit istället för att bara inbilla er vad det stod där. Goddag yxskaft!
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-17, 06:36   #112
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Då TS valt att lägga ned denna dagbok och starta om på nytt så stänger vi den.

https://www.sharps.se/forums/speldagb...llt-av-vaerde/ där finns den nya.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td