Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-12, 16:11   #91
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Hamnar jag helt fel även på damernas skidskytte nu så ska jag göra vad jag kan för att ta ett break från jaktstarter och det breaket kommer vare sig jag vill eller inte typ.

Ett tänkbart loppscenario tänker jag först presentera innan jag går in på vilka spel det finns värde i enligt mig. Startordning först med de intressanta namnen.

0.00 Andrea Henkel
0.11 Miriam Gössner
0.16 Magdalena Neuner
0.19 Tora Berger
0.25 Teja Gregorin
0.55 Darya Domracheva
0.57 Marie Dorin
1.03 Kaisa Mäkäräinen
1.08 Marie Laure Brunet
1.16 Anna Carin Zidek Olofsson
1.19 Ann Kristin Flatland
1.46 Helena Ekholm

Gössner och Neuner kommer att vara ifatt Henkel väldigt tidigt och de tre kommer sen följas åt till första liggande skyttet. Jag tror inte Berger kommer ifatt även om hon kommer jobba för det, och kommer hon ifatt är det när de tre tyskorna redan kör tillsammans. Utan det lutar mer åt att Teja Gregorin och Berger bildar ett miniteam i spåret. Mäkäräinen kör ifatt Domracheva och de följs sen åt precis som för en vecka sen.

Vad händer sen på vallen då? Omöjligt att svara på men att Berger kommer trycka av snabbt är rätt säkert, blir det bom eller inte är frågan. Jag utgår från att de flesta skjuter fullt i första liggande så vi går direkt till andra skyttet och hur ställningen är efter detta. Jag väger in att det kan finnas lite bommar också efter två skjutningar men inget överdrivet felskytte av någon. Då kan det efter två skjutningar se ut på följande sätt.

Magdalena Neuner leder före Berger med ett 15-tal sekunder, tätt följd av Henkel och Gregorin. Ytterligare ett tiotal sekunder bakom denna trio infinner sig sen Domracheva, Mäkäräinen, Gössner och Marie Dorin. Så det kommer finnas flera med vinstchans. även estniskan Saue har kört upp sig och hänger med Zidek och Brunet inom minuten bakom Neuner.

Sen kommer de två avgörande skjutningarna och här kan det gå lite hur som helst på de flesta håll. Neuner 70% och Gössner 56% kommer med stor sannolikhet att missa en del. Neuner kanske klarar sig med totalt två bom i stående medan Gössner kommer hamna på tre eller fyra. Berger skjuter fullt eller missar ett och Henkel kommer också skjuta i paritet med Berger. Gregorin hamnar på mellan noll och tre bom liksom Domracheva och Mäkäräinen. Här avgörs väldigt mycket för de två sistnämnda tjejerna. Fransysksorna skjuter stabilt men kommer bomma något skott. Helena Ekholm kommer att revanschera sig från det usla skyttet igår och kommer ligga topp 10 efter samtliga skjutningar.

Men hur ser det ut när de lämnar andra stående skyttet och hur ser det ut i mål? Det är extremt många faktorer som ska klaffa någorlunda rätt för att jag ens fortfarande ska vara på banan men låt mig ändå ge en tänkbar ställning inför slutrundan och då är även många andra faktorer medräknade förutom det jag redan nämnt.

Henkel och Berger kommer att gå ut som etta och tvåa i någon ordning inom 10 sekunders marginal. Därefter kommer Neuner att köra ut som trea ett fåtal sekunder bakom. Gregorna och Mäkäräinen ligger runt 35 sekunder efter tillsammans med en av fransyskorna, troligen Dorin. Domracheva och Gössner ligger runt minuten efter, möjligen ligger Domracheva lite bättre till, alternativt att Gössner ligger 75 sekunder efter istället. Ekholm ligger också drygt minuten efter tillsammans med Brunet men efter Gössner.

På slutvarvet kommer de starka åkarna avancera och flera placeringar och min slutställning i dag blir följande. Jag bortser lite från mitt tilltänkta loppscenario här.

Magdalena Neuner
Andrea Henkel
Tora Berger

Darya Domracheva
Helena Ekholm
Kaisa Mäkäräinen
Teja Gregorin
Miriam Gössner
Marie Dorin
Kathrin Hitzer

Jag återkommer med mina spel samt eventuella värde. Måste införskaffa mig lite mat nu.

Senast redigerad av rovfisken666 den 2011-02-12 klockan 16:57. Anledning: Ändrad topp 3
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-12, 17:50   #92
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Jag får vara nöjd med min analys och mina spel men när Dorin skjuter fullt så blir det inget plus på skidskyttet för min del i dag. En miss på Dorin och Mäkäräinen hade kommit före och det hade blivit plus 30 euro istället. Jag trodde dock att det skulle vara lite bättre skytte i dag och tiderna som jag spekulerade i ovan stämde ju inte riktigt men tittar vi på resultatlistan så prickar jag in nio av de tio bästa tjejerna, om än inte i rätt ordning. Mitt tips nedan med slutplacering inom parentes.

Magdalena Neuner (TVÅA)
Andrea Henkel (VINNARE)
Tora Berger (FYRA)

Darya Domracheva (ÅTTA)
Helena Ekholm (plats 12)
Kaisa Mäkäräinen (FEMMA)
Teja Gregorin (SJUA)
Miriam Gössner (TIA)
Marie Dorin (TREA)
Kathrin Hitzer (SEXA)

Ekholm lyckades alltså inte ta sig in på topp 10 och den som var där istället var Ekaterina Glazyrina som slutade på nionde plats. Dorin klarade sig bättre än jag förväntade mig samt så körde HItzer upp sig fyra platser bättre än jag räknade med emn sätter man samtliga på rätt plats så hade det väl varit lite väl. Jag är nöjd med mina spel åtminstone och det får väl vara det viktiga.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-12, 18:07   #93
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Jävligt fint rankat so far i skidskyttet. Kör vidare likadant så kommer det ge utdelning.
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-13, 14:30   #94
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Som vanligt kommer jag upp sent om dagarna och har inte så mycket tid att analysera skidskyttet men samtidigt så är det en del åkare som lämnar återbud och i dag startar t ex inte Tcherezov.

Lite spontana tankar så tror jag Fourcade har störst möjligheter att vinna i dag men oddset känns inte så lockande men samtidigt hittar jag inte så mycket där bakom som egentligen kan hota. Bergman och Slesinger verkar ha bra form så mina vinnarspel kommer centreras till dessa tre herrar. Utöver det så har jag redan lagt ett H2H mellan Slesinger och Sumann och där ser jag värde i Slesinger till 1.97 då han hittat riktigt bra form just nu här i Fort Kent.

De snabba åkarna som skjuter lite sämre har inte samma fördel i masstart då de har svårt att komma loss och de får inte samma tid tillgodo som i individuell start. Jag försöker leta lite skrällar till topp 3 också men just nu hittar jag inget alls av intresse. Jag återgår till att studera startlistorna och oddsen och återkommer ifall jag springer på något intressant.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-13, 16:30   #95
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Just nu är jag riktigt glad på många olika sätt. Dels vinner Köln hemma som jag hade som rek tidigare i veckan och de gör det på ett säkert sätt och segersiffrorna blir 4-2 mot Mainz. Jag hoppas det var fler än två som ryggade denna för återigen visade sig att form och statistik i kombination ör starka saker inom idrott. Min hjälte Podolski gör dessutom två mål och jag gläds åt honom. Det är stort att välja att spela för sitt Köln då han har sitt hjärta där istället för att vara i Bayern München. Det är så stort att det är större än att vinna Champions League. Jag tycker det är komiskt och patetiskt av spelre som Torres, Zlatan och övriga som väljer att byta klubb för att de vill vinna Champions League. Jag hoppas innerligt att Zlatan aldrig lyckas vinna det och det var så underbart att se Inter vinna den titeln efter att Zlatan lämnade - just för att vinna den pokalen.

Mitt spel går riktigt fint just nu också och det mesta sitter men det kan vända snabbt men jag får vara nöjd med det som sitter nu och sen jobba vidare uppåt. Skidskyttet i dag vad gäller herrarnas masstart gick riktigt bra. Fourcade vann och Slesinger var före Sumann i mål så det var 100% utdelning där. Hade även ett försök att få Birnbacher som topp 3 men ville ha 15 i odds men kunde endast få 11, den killen kom sen fyra och det var på ett sätt tur att det inte matchades men jag var återigen rätt i mina analyser och idéer. Självförtroendet på topp med andra ord och snart är det dags för damernas skidskytte. Jag ska försöka att inte bli övermodig nu utan fortsätta jobba vidare på samma sätt som jag hittills gjort. Jag ska försöka få till en liten snabb uppdatering innan det är dags för start om exakt 45 minuter. Men dagens spel och bedrift är Köln. Sa jag att jag var glad?
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-13, 16:59   #96
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Start om 25 minuter och mina tankar just nu är att Kathrin Hitzer på topp 3 kan vara aktuellt men odds på runt 15 önskas för att det ska vara värde med lite marginal, det kan annars vara en trevlig tv-peng ifall oddset endast är runt 10. Jag har väldigt svårt att bestämma mig vem som kan vinna detta och samtidigt ha ett fint odds. Jag känner lite att Berger inte är i tillräckligt bra åkform för att vinna detta ifall det blir strid på sista varvet. Tyskorna blir farliga åter igen ifall de är med efter det stående skyttet men klarar de att hålla ihop det bra nog? Vad finns det för skrällar som kan skjuta fullt och köra tillräckligt bra? Teja Gregorin blir mitt vinnarspel till drygt 34 i odds. Hon kör tillräckligt fort och skjuter stabilt nog för att hålla ihop det hela. Men det blir lite som Sikora på herrarnas masstart som överraskade mig. Jag har studerat hans odds ett tag nu men inte sett något som tyder på stigande form men så slog han till med en andraplats.

Jag är inne på Mäkäräinen och Domracheva som segrare också men de har visat lite tveksam skjutform även om banan passar båda dessa åkare också. Jag tror mest på Mäkäräinen men de är jämna och det måste vara dags för Domracheva att hålla ihop skyttet så jag väljer högsta oddset här och drygt 16 får jag vara nöjd med, men det krävs bra skytte här, max en bom alltså. Vad gäller H2H tycker jag mig se ett rätt bra värde i att vår egen Anna >Carin Zidek Olofsson ska vara före Svetlana Sleptsova även om den sistnämnde stod över jaktstarten i går och har lite mer sparat i benen. Men ryskan skjuter riktigt illa just nu så det måste spelas emot, även om jag är fullt medveten om att sådan vänder fort och vips skjuter hon fullt och står på pallen. Lite synd att Ekholm inte har bättre odds för hennes åkform var riktigt stark i går och hon körde upp sig många placeringar liksom Hitzer. Värdera själv och väg in med hjärtat ifall Ekholm är värd en vinnarpeng också. 15 minuter till start.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-13, 18:06   #97
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

En snabb uppdatering angående skidskyttet för damerna i dag. Hitzer kommer på sjunde plats och det var väl ett godkänt spel men inte ens fullt skytte för henne hade räckt till pallen i dag. Domracheva är jag riktigt nöjd med och skjuter endast en bom i dag, men det räckte inte då Neuner sköt samma resultat. Jag är dock lite irriterad på mig själv att jag inte får in ett livespel på Neuner, oddset var 2.4 och jag vill ha 2.7, sen sänker jag det till 2.4 men då var det 2.38 som gällde och jag sänker än en gång men då gäller 2.36, sänker en sista gång men hinner inte likväl. Det är väl sådan jag får ta, ibland sparar jag en förlust på samma försök. ACO Zidek var klart före Sleptsova som fortsätter skjuta bedrövligt och jag är sur nu, för jag var alldeles för lat att sätta in mer cash på Pinnacle och det jag hade där var redan i spel, samt var inte herrarnas skidskytte rättat så jag hade endast 8.75€ i spel på Zidek istället för tilltänkta 15, men jag ska inte klaga, dagen har varit toppen och om en timme så är det brasiliansk fotboll. Jag tänker inte jaga så mycket spel i kväll men dyker något intressant upp så får jag gå in med en satsning. Till sist blev tyskorna farliga igen, de höll ihop skyttet. Dubbelt svart-rött-gult på pallen! Dagens besvikelse är stabile Gregorin som sköt hela fem bom i dag, minst fyra för mycket för henne anser jag, åtminstone tre.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-14, 22:39   #98
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Att diskutera med idioter får det vara slut med för min del nu. Det går inte, det förstår inte. Problemet är väl att jag blir mer anti mot samtliga och det kan kännas tråkigt men jag får jobba med mig själv på den biten. Känslan just nu är iaf att jag kommer skriva här i min speldagbok så att jag fortsätter utveckla mitt eget spel samt fortsätta bokföra. För i hemmets lugna vrå slipper jag alla som jag inte orkar med, men på internet är det ofrånkomligt att springa in i dessa. Det tråkiga är att jag som person blir mindre öppen och givande mot andra men som sagt så är det väl saker jag får jobba med. Som sagt så får jag vara bättre på att direkt skala väck folk från framtida eventuella nätverk. Sen får jag se vad som återstår och där det finns något gemensamt.

Har varit relativt lugna speldagar på sistone och det känns som jag behöver lägga in lite helt spelfria tider i mitt liv. Lätt hänt att det blir en börda annars istället för ett roligt projekt. Dagens matcher var annars extremt svängiga där Oskarshamn räddade ena spelet genom att vända stort underläge men ändå vinna bekvämt. Tvärtom var det för Dalen som hade ledningen inför sista perioden men klappade ihop fullständigt.

Får spendera lite tid till att gå igenom veckans matcher redan nu känner jag för att se var jag kan hitta lite smultron. Ångrar dock att jag totalt glömde bort underspelet på Fulham - Chelsea i kväll, men det jämnar väl ut sig någorlunda. Dock kommer jag få skidskytteabstinens snart känner jag, men jag får se fram emot VM helt enkelt.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-15, 04:19   #99
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

lol är väl det minsta jag kan säga om basketmatchen mellan Houston och Denver. 65 poäng är max de får gå in och göra i sista quartern men de lyckas med att göra 67 poäng, så istället för plus 30 så blir det plus 12 ifall nu inte Calgary på ett ännu mer mirakulöst sätt lyckas tappa sin 5-0 ledning efter första perioden. Spelen var annars bra i kväll tycker jag men det blev endast en push på U5 mellan Phoenix och Washington, men de hade 0-0 efter första så jag var väl rätt ute där åtminstone.

Morgondagen består i att få en kamrat att komma igång med ett seriöst spelande så jag hoppas han nu förstår vad det är han ger sig in i. Jag får väl skriva ner ett tiotal regler som han alltid måste läsa igenom typ, annars är väl risken att det går åt skogen för honom. Jag får bli farsan Baloo helt enkelt.

Det enda som just nu verkar gå snett med spelandet är dessa högre insatser. Inte för att de är många unit men de ligger ändå över medel just nu. Hamnar på något sätt lite fel där, men jag får hoppas det är tillfälligt. Har snart fått ihop 1000 euro och då har jag planer att gå över till mina nya regler och köra med ett nytt sheet också. Dock vill jag ha fixat min ena bonus som just nu är låst och det tar nog ytterligare en tio dagar innan den är fixad, men det finns ingen anledning att jäkta även om det är inspirerande att få en nystart med sitt spelande.

Två spel lagda till morgondagens NHL. Jag kunde inte motstå följande spel då jag tycker oddsen var lockande. Det kommer bli jämna matcher och jag har det lilla esset i rockärmen ifall San José Sharks har ledningen med ett mot slutet att det andra kan komma i tom kasse. Men Predators har hyfsad form så det kan sluta lite hur som helst men oddset talade för spel. Borde dock bli målsnålt och det vet jag inte om det är en fördel eller nackdel faktiskt. Edmonton är inget vidare bra lag och visst har de hemmaplan men det kan vara avgjort tidigare detta än i slutminuterna.

2011-02-16 02:05NHLNashville Predators vs San José Sharks -1.5 FT+OT 12 3.540

2011-02-15 20:45League TwoBury vs Chesterfield UNDER U 2.5 FT 15 1.869

Senast redigerad av rovfisken666 den 2011-02-16 klockan 04:54.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-15, 06:45   #100
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Efter ett par timmars genomgång så har jag fått lagt ett antal spel till i morgon. Det känns nästan lite väl mycket men insatserna är förhållandevis låga och det känns som de flesta spelen är riktigt bra. Men det spelet som jag fastnat mest för just nu är följande.

2011-02-15 20:45Conference LeagueWrexham vs Crawley Town 0. -0.5 FT 20 2.410

De möttes så sent som i lördags och då hade Wrexham ledningen med 2-0 på bortaplan men tappade ändå matchen. Enligt statistiken i år så hade det varit en skräll ifall Wrexham hade tagit segern men nu vänds statistiken plötsligt till Wrexhams fördel. Förutom detta så hade Wrexham hela sju segrar i rad innan de alltså tappade sin ledning sist. Jag har även lagt ett bet på att Wrexham gör första målet till drygt två i odds. Förra säsongen vann hemmalaget bägge matcherna när de möttes, samt höll nollan. Oddsen är klart motiverade att syna här. Sen kan jag ju få drömma om att Crawley Town har tankarna på mötet med Manchester United på lördag istället, inte för att de lägger kraften där men hur ofta får Crawley Town möta ett sådant storlag i en tävlingsmatch? Är de människor kommer de underprestera mot Wrexham.

Senast redigerad av rovfisken666 den 2011-02-15 klockan 23:20.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-15, 09:05   #101
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 409
Sharp$: 3509
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Sen kan jag ju få drömma om att Crawley Town har tankarna på mötet med Manchester United på lördag istället, inte för att de lägger kraften där men hur ofta får Crawley Town möta ett sådant storlag i en tävlingsmatch? Är de människor kommer de underprestera mot Wrexham.
Om inte annat så lär de vara jävligt rädda för att dra på sig en skada och missa sin drömmatch! =)
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-15, 16:11   #102
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piturek Visa inlägg
Om inte annat så lär de vara jävligt rädda för att dra på sig en skada och missa sin drömmatch! =)
Absolut! Jag blir förvånad ifall Crawley vinner den här matchen, men det finns ju den lilla faktorn också att de är i enorm harmoni och njuter i fulla drag av mötet på lördag. Det kan ha en positiv effekt också men mycket mer talar för att det kommer gå klart sämre i dag så spelet är givet! Kan vi inte skruva fram klockan, blir ju bara en lång väntan nu!
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-15, 18:31   #103
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Irriterande att jag inte hittade en bookie som erbjöd spel på FC Köpenhamn mot Rosenborg. Nu vet jag förvisso inte vad oddsen kan ha varit men det kändes väldigt mycket som en hemmaseger då Köpenhamn nog vill prestera bra inför mötet med Chelsea. Ledning där med 2-0 i halvtid men jag får sluta titta på sådant när spelen inte är lagda.

Just nu ser jag en riktigt tråkig match mellan Thessaloniki och Man City. Det har blivit lite bättre och ett par chanser har skapats på slutet men det känns väldigt mycket som 0-0, men spelade live på 1-0 istället då nio i odds kändes för högt så som matchen ser ut. Det känns som att blir det något mål är det 50/50 vilket lag som gör det och ett mer rätt odds på 1-0 vore drygt sex tycker jag.

Nu är det bara drygt timmen kvar till det brakar loss med spelen i kväll. Jag får hoppas på lite marginaler på min sida i dag helt enkelt. Till sist är det komiskt att läsa alla kommentarer som folk har på det här forumet. Det känns mer som att det viktiga är att tycka något än att det som tycka har någon substans av värde i sig. Låt dem leka!
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-15, 19:18   #104
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 186
Sharp$: 1817


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fick 1,72 på Köpenhamn 2 timmar före matchstart och den satt ju riktigt fint. Tråkigt att inte du hittade den. Ryggat dig på Wrexham så vi får hoppas på den nu!
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-15, 19:37   #105
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av vessl123 Visa inlägg
Fick 1,72 på Köpenhamn 2 timmar före matchstart och den satt ju riktigt fint. Tråkigt att inte du hittade den. Ryggat dig på Wrexham så vi får hoppas på den nu!
Det var som fasiken att det stod i så pass ändå. Problemet är ju att jag inte har några av de mer svenska spelbolagen så jag blir ju hängd vad gäller mer nordiska spel ibland. Men det finns mycket att jobba in nu i kväll istället, Wrexham t ex.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td