Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-10, 18:03   #76
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 658
Sharp$: 5535
Standard

Rovfisken: Tror du måste titta över dina insatsnivåer ordentligt.
Samt se till att du har en stopp/loss funktion på livespel.
Läs på oerhört noga vad det gäller moneymanagement, då det ofta är en bidragande orsak till förluster.

Annars tycker jag du angriper många problem från rätt håll. För seriösa spelare, så är det fullständigt nödvändigt att betala det man vill ha cash, enär inkomsterna oftast varierar och det kan komma riktigt långa förlusttrender som är svåra att hantera om man har höga fasta utgifter.

Utöver detta bör man också ha kontroll på hur många timmar man jobbar med spel, så att man får en vettig timlön.
Då jag själv har jobbat med hästar, poker och sportspel, varierande hög investeringsgrad under sista 15 åren, så har jag märkt att väldigt många spelare glömmer bort tiden.
Många som går bra, framförallt i poker, går upp i insats/risk , men behöver inte vinna mer per timme för det, utan endast fluktationerna blir större.
Detta är mycket vanligt även inom sportsbetting.
Kämpa på!!
Hatten
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-10, 18:44   #77
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hatten1 Visa inlägg
Rovfisken: Tror du måste titta över dina insatsnivåer ordentligt.
Samt se till att du har en stopp/loss funktion på livespel.
Läs på oerhört noga vad det gäller moneymanagement, då det ofta är en bidragande orsak till förluster.

Annars tycker jag du angriper många problem från rätt håll. För seriösa spelare, så är det fullständigt nödvändigt att betala det man vill ha cash, enär inkomsterna oftast varierar och det kan komma riktigt långa förlusttrender som är svåra att hantera om man har höga fasta utgifter.

Utöver detta bör man också ha kontroll på hur många timmar man jobbar med spel, så att man får en vettig timlön.
Då jag själv har jobbat med hästar, poker och sportspel, varierande hög investeringsgrad under sista 15 åren, så har jag märkt att väldigt många spelare glömmer bort tiden.
Många som går bra, framförallt i poker, går upp i insats/risk , men behöver inte vinna mer per timme för det, utan endast fluktationerna blir större.
Detta är mycket vanligt även inom sportsbetting.
Kämpa på!!
Hatten
Vad är ddet du tänker på vad gäller insatsnivåerna? Något specifikt för jag tycker de ligger hyfsat bra faktiskt. Enstaka gånger kan de sticka iväg lite och det jobbar jag med.

Jag vet vad du menar i livespel, där kan jag göra tapp ibland då jag fortsätter bett fastän oddset stiger då jag finner värde men det blir dyrt när det inte går in. Sist det hände var dock efter att Newcastle spelat 4-4 så jag var väl lite ofokuserad där samt så kändes det som att det gjorde inget ifall det skulle bli rött - feltänk jag vet!

Jag har just nu ingen tanke på att ha en viss tid till spel utan sålänge jag känner mig motiverad så kommer jag köra på, men ändå försöka få lite avbrott då det inte blir något negativt v det hela, som det kan bli ifall man nöter, nöter och nöter.

Jo, jag kommer vara extremt noga med vilka insatser jag kommer ha även när jag ökar min bankrulle och jag kommer göra det mesta för att det hela ska fungera. Tänker du på att jag går in med 100 € på Terje Boe till 1.50 i odds kan jag säga att det oddset borde legat runt 1.02-1.03 så det var bara att trycka. Fick dock inte 1.51 som det först var så jag hade tur som fick 1.50 efter nytt tryck där.

Tack för dina synpunkter!
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-10, 18:49   #78
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bowser Visa inlägg
Stort tack! Birnbacher satt lätt i och med Fays dålig skytte i liggande.

Boe vs Fourcade blev en riktig jävla rysare, fan vad jag jobbade på upploppet! =)
4 tiondelar hade vi på rätt sida om oss <3
Jay hade kunnat skjuta fullt i dag mot Birnbachers två bom och det hade ändå varit vinst tror jag. Möjligen att Jay nu inte körde för fullt i o m missarna men han hade endast en bom mer än Birnbacher. Dock är han nästan 2½ minut efter Birnbacher i mål så han tappar runt två minuter i spåret - bortsett från skjuttempo på vallen.

Boe var det marginalerna på rätt sida ja Jag tror han hade respekt för den första tunga stigningen och ville inte riskera mjölksyra eller sämre skytte pga den, även om backen kom tidigt. Sen efter ett varv kunde han enklare bedöma banan men han såg lite seg ut.

Men hurra för oss!
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-10, 22:59   #79
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Vad ska jag då skriva om dagens skidskytte? Jag går igenom mina spel samt resultaten och vad som kändes positivt resp. negativt vad gäller det mesta omkring Fort Kent.

Först lyckas jag med något som jag inte riktigt vet hur jag lyckas med. Möjligen var jag helt trött och nyvaken och lyckas lägga ett spel på Martin Fourcade mot Terje Boe med noll fokus, annars vet jag inte vad. Men när kroppen kommit igång så minskar risken för feltryck och annat och det är ju lite mer positivt.

Mina vinnarspel på Greis och Tcherezov kändes kalla när det stående skyttet var avklarat. Tcherezov hade antagligen vunnit loppet utan den där tråkiga bommen men det är inget att hänga upp sig på även om det var en medelinsats till bra odds. Greis kändes allmänt seg även om han ändå gör ett godkänt lopp. Peiffer kom inte till start och Sumann var inte alls lika bra i spåret som jag hade hoppats, det var ett dåligt försök till spel, som tur var fick jag inte det begärda oddset.

H2H satt helt klockrent och att Birnbacher har ok form gjorde att det blev säker marginal ner till både Simon Fourcade och Vincent Jay. Men en hård runda är inget som Jay önskar då han är en för dålig skidskytt men normalt stabil på vallen, men inte ens felfritt skytte (tre bom i dag) av Jay hade räckt för att slå Birnbacher som hade två bom. Nu var han 2½ minut efter med en straffrunda extra, som tar runt 25 sekunder. Simon Fourcade sköt bort sig helt också, och jag har dessvärre inte gått igenom hans lopp noggrannare än så. Det sista H2H som även var mitt första - som jag inte ens hade minne av att jag spelat (snacka om nyvaken) var att Terje Boe skulle vara före Martin Fourcade och för att göra det hela mer spännande tar Boe det lugnt på första varvet och ligger långt efter men på slutet kom han i fatt med felfritt skytte och placerade sig 0.4 sekunder före i resultatlistan. Skönt med marginaler på rätt sida.

Jag hade även ett topp 3 spel på Jacov Fak då han varit hyfsad på slutet och gjorde det bra i Östersund där det också var riktigt kallt. Segern var nära men en bom förstörde det för honom samt för mitt topp 3 spel, riktigt fint odds på 17.5 där annars.

Förra veckan trodde jag rätt hårt på Michael Slesinger och Sergey Sednev men avstår spel på båda dessa i dag och då gör bägge i stort sett topplopp där Slesinger slutar tvåa, sju sekunder efter vinnande Svendsen.

Banan var utslagsgivande åtminstone och det syns extra tydligt, samtidigt kan nog en del av dessa herrar vara i en hård träningsperiod vilket gör det extra tufft att prestera på topp nu. Men det blir svårare att hitta vinnarna vilket gör att oddsen är mer attraktiva. Samtidigt blir H2H rena barnleken också - nä, det behövs tur och marginaler så klart, men det ger en boost för ens självförtroende och det är alltid glädjande.

Daniel Böhm gör ett topplopp och skjuter fullt för en gång skull. Han går alltid ut hårt i tävlingarna och skjuter oftast väldigt bra på det liggande skyttet för att sen rasa. Dock räcker han inte till seger ännu men Tyskland kan snart åter bli dominerande i skidskyttevärlden efter deras generationsväxling då vi alla saknar bl a Sven Fischer.

Maxim Tchoudov vill jag också nämna eftersom jag tänkte spela mot honom i H2H men avstod då det var osäkert hur bägge löparna skulle prestera. Men min aning om att Tchoudov är helt ur slag stämde, och det såg vi även på stafetten förra veckan. I dag blev det 50:e plats, hela 142 sekunder efter vinnaren.

Tomas Sikora undrar jag lite vad som hänt med, från att ha varit i toppen presterar han den här säsongen usla resultat ovanpå varandra. Kan han åter närma sig toppen igen eller är han slut?

Jaktstart och masstart återstår för herrarna men jag gillar sprint och distans lite mer faktiskt även om allt är toppen. Det har sin charm vad man än väljer dock, men just detta med att se tider och förutsäga vad som ska ske gillar jag under loppens gång vilket är klart svårare att skilja sig från mängden när de kör samlat.

Men inför jaktstarten har jag några tidiga tankar. Dels blir det ett getingbo redan på första skjutningen kan jag tänka mig. Daniel Böhm kan mycket väl leda efter två liggande men det känns på förhand att de kommer vara en tre, fyra man som kör samlat faktiskt när de ska in på tredje varvet. En som jag varnar högljutt för redan nu är den som jag hade som topp 3 i dag, nämligen Jacov fak. Han är endast 26 sekunder efter vilket får anses som bra mot dessa toppnamn även om de hade samma antal bom, men han är före namn som Tcherezov och Greis, varav den förstnämnde av dessa är som ett spjut i spåret med bra form (även i dag?). Slår man dessa med samma antal bom blir Fak farlig med bra skytte på jaktstarten. Även hans landsman Klemen Bauer gjorde det bra i dag och är 51 sekunder efter med två bom. Och Birnbacher som är 56 sekunder efter med två bom i dag känns också het i spåret. Men kvarstår kylan så känns dessa som heta kandidater då det kan stressas i första gruppen.

Till sist inför damernas skidskytte i morgon så gäller det att hitta det åkstarka åkarna och Neuner tror jag kan sopa hem det väl enkelt även med två bom i morgon men det är inget tilltalande spel dessvärre. Darya Domracheva och Kaisa Mäkäräinen har dock sett bra ut på sistone och jag lutar åt detta håll och ser ifall o0ddsen är mer tilltalande här. En noggrannare analys kommer under natten eller morgondagen.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-11, 05:31   #80
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

2011-02-11 Kaisa Mäkäräinen - Svetlana Sleptsova (World Cup)


Datum: 2011-02-11
Tid: 17:30
Sport: Skidskytte
Land: Annat
Liga: World Cup
Match: Kaisa Mäkäräinen - Svetlana Sleptsova

Spel: Kaisa Mäkäräinen H2H
Insats: 10/10
Odds: 1.75
Bolag: Nordicbet

Motivering:
Här kommer dagens smällkaramell till er som är tidiga på den här reken.

Skidskyttet i dag för damer över 7.5km vilket innebär sprint och en liggande samt en stående skjutning.

Vi börjar med lite basfakta!

Kaisa Mäkäräinen ligger på andra plats i den totala världscupen medan Sleptsova ligger på plats nummer 14. I sprintcupen leder Mäkäräinen medan Sleptsvova ligger på plats 22. Nu är detta inte direkt avgörande för resultatet i en enskild tävling men i samtliga sprintar den här säsongen så har Mäkäräinen varit före Sleptsova i mål. Rent formmässigt är det väl tveksam form på finskan även om jag tyckte hon hade bra tryck under skidorna senaste veckan i Presque Isle.

Normalt kan finskan också dra på sig en eller två bom fler än Sleptsova över sprint även om det inte finns några garantier. Ser vi till banan så tror jag damerna har samma tunga stigning som herrarna har i början vilket gynnar starka skidlöpare, där jag anser att Mäkäräinen är ett par klasser bättre och det visar sig också på samtliga sprinttävlingar den här säsongen.

Dessvärre strular mitt konto hos Nordicbet där detta jubelodds finns till hela 1.75 på Mäkäräinen. Det borde stå i närheten av 1.40 enligt mig. Så utan att själv kunna smaka på fågeln får ni äta den själva. Som en jämförelse har ett annat bolag t ex Mäkäräinen före Dorin till 1.50 och sedan har de även Dorin före Sleptsova till 1.75. Så nu är det bara in på Nordicbet och äta av kakan så länge den finns kvar. Överodds som måste synas med hög insats. 5/5.

I senaste sprinttävlingen var Mäkäräinen dock endast ett par sekunder före Sleptsova men med en bom mer. Sen i jaktstarten så körde Mäkäräinen kanon i spåret men sköt bort sig på sista stående och drog fem bom enbart där, totalt sju mot Sleptsovas sex men slog henne med 48 sekunder. Dock skilde det så enormt mycket på vilken tid som spenderades på skjutvallen då, så att dra alla växlar här känns fel. Jag hittar dessvärre inte de exakta åktiderna senast.

Det negativa är att i övriga tävlingar såsom distans och masstart så har Sleptsova ett rätt jämnt resultat med Mäkäräinen men det är ju lite olika regler och förutsättningar.

Mäkäräinen vill så klart slåss om den totala världscupen och hon bör inte se detta som något inför VM-lopp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+5), Savve (+4)
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-11, 12:08   #81
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 194
Sharp$: 585

Blandade smågodis.
Stats: 284 - 321 - 5
ROI: 115.66%
Vinstprocent: 46.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Datum: 2011-02-11
Tid: 17:30
Sport: Skidskytte
Land: Annat
Liga: World Cup
Match: Kaisa Mäkäräinen - Svetlana Sleptsova

Spel: Kaisa Mäkäräinen H2H
Insats: 10/10
Odds: 1.75
Bolag: Nordicbet

Motivering:
Bra rek. Mäkäräinen tog alldeles för lång tid på sig i sista skjutningen så tidsskillnaden skulle säkert vara upp mot en minut utan den fadäsen.

Vad tror du om Darya Domracheva - Kaisa Mäkäräinen 1,78 resp. 1,93. Mer osäkert än den du rekade??

Senast redigerad av Snittgurkan den 2011-02-11 klockan 12:14.
Snittgurkan är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-11, 14:22   #82
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snittgurkan Visa inlägg
Bra rek. Mäkäräinen tog alldeles för lång tid på sig i sista skjutningen så tidsskillnaden skulle säkert vara upp mot en minut utan den fadäsen.

Vad tror du om Darya Domracheva - Kaisa Mäkäräinen 1,78 resp. 1,93. Mer osäkert än den du rekade??
De är extremt jämna i spåret och Domracheva är på väg uppåt med lite smygform men jag skulle avstår spel på den H2H då det känns som det kan gå hur som helst, det är för många faktorer som är avgörande åt bägge håll. Så jag ser inget värde i någon av dessa.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-11, 14:26   #83
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5
Sharp$: 118
Standard

grymt jobb du lägger ner rovfisken666, uppskattas något enormt!

Som vanligt ställer jag frågan om du hittar någon intressant h2h på bet365!
Lycka till idag!
bowser är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-11, 15:24   #84
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bowser Visa inlägg
grymt jobb du lägger ner rovfisken666, uppskattas något enormt!

Som vanligt ställer jag frågan om du hittar någon intressant h2h på bet365!
Lycka till idag!
Jag har själv spelat Valj Semerenko före Marie Dorin till 1.75 och den erbjuds till 1.76 på Bet365. Jag finner ett litet värde här men har själv minibet på den, runt 1% dvs. Annars finner jag inte mycket som är intressant. Har gått igenom en del H2H totalt och det bästa var reken jag la ut, men den kunde jag inte själv spela *muttrar*
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-11, 15:41   #85
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Damernas skidskytte närmar sig och det är start om ca en timme. Jag har dessvärre inte hittat så mycket av spelvärde i dag och då har jag ändå gått igenom en del. Antagligen har jag missat något men jag hittade det bästa spelet åtminstone och det hoppas jag ni var en del som följde, oddset har gått från 1.75 till 1.55 där.

Som jag skrivit tidigare så tror jag den här banan passar Magdalena Neuner bra och jag såg vinnarodds på 4.50 i går vilket kändes helt ok att spela till. Jag varnade tidigt för Domracheva som sett stark ut på sistone men oddsen runt 7-9 tilltalar dessvärre inte mig så den outsidern förblir ospelad, En åkare som kan vara intressant med rätt odds i dag är Miriam Gössner som tidigare var längdåkare. Hon skjuter allt som oftast bort sig, precis som Daniel Böhm på herrsidan, men Böhm visade i går att det går att skjuta fullt likväl ibland. Gössner är nästan lika snabb som Neuner i spåret och gjorde sin bästa tävling i Östersund som var första världscuparrangör den här säsongen. Gössner sköt fullt och slutade på andra plats efter en formtoppad Kaisa Mäkäräinen som var oslagbar vid detta tillfälle. Odds runt 30 plus som vinnare och runt 12 på plats är det vi minst ska söka efter, jag försöker få runt 50 som vinnare själv. Men det är ju dessvärre spel som sitter så sällan att det går att tappa självförtroendet innan en säsong har avverkats nästan.

Ekaterina Iourieva var en besvikelse sist, då jag hade hoppats att hon skulle kunna skrälla efter ett längre uppehåll. Ska bli intressant att följa i dag men risken är väl att det blir samma visa som sist, så det blir inga spel här inte.

Det blir till att njuta av tävlingarna i dag och jag nämner istället min egen topp 10 (för skojs skull) som jag tror det kan bli. Skulle jag finna något intressant återkommer jag.


1. Magdalena Neuner
2. Darya Domracheva
3. Kaisa Mäkäräinen

4. Andrea Henkel
5. Miriam Gössner
6. Teja Gregorin
7. Helena Ekholm
8. Valj Semerenko
9. Tora Berger
10. Andreja Mali
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-11, 17:41   #86
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Vi kör en lite snabb uppdatering nu när de flesta har tagit sig i mål. Det enda som kan rubb topp 10 är en fransyska som snart kommer att vara i mål. Jag är ledsen att jag inte fick ut Henkel till er som mitt vinnarspel tillsammans med Gössner men jag fick oddset matchat 10 minuter innan start och som jag skrivit tidigare gäller det att kolla sista info strax innan start, nu skrev jag inget men den fanns i mitt sheet.

Jag hoppas dock att det var några som nappade och fick ett odds kring 12 på Gössner, fanns på Betfair. Dock fick jag inget spel själv på henne och det är lite irriterande, men bara att acceptera. Neuner trea med två bom i dag, och det var väl ett ok odds på 4.50 som vinnare tycker jag. Trodde enormt på tyskorna i dag pga skidåkningen men nämnde inte Henkel dessvärre. Tittar vi topp 10 på ren åktid hittar vi fem av de sex tyskorna där och den här banan krävde bra åkning som jag sagt.

Mina H2H satt fint, åtminstone tre av fyra, och jag kan bara beklaga att den sista inte satt då Semerenko skjuter bort sig helt i dag, dessutom var hon extremt långsam i spåret och Dorin klarade sig fint i H2H med endast en bom mot fyra. Jag vill vara kritisk mot mig själv med Mäkäräinen och Domracheva som jag trodde skulle vara högre upp. Domracheva körde enormt i dag men skjuter hela tre bom i stående och vips var segern långt ifrån. Mäkäräinen skjuter totalt tre bom i dag men kör bra men det är ändå underkänt. Men så är skidskytte, svårt att veta hur de ska skjuta.

Min topp 10 tänkte jag också gå igenom.

Resultat

1. Andrea Henkel
2. Miriam Gössner
3. Magdalena Neuner

4. Tora Berger
5. Teja Gregorin
6. Darya Domracheva
7. Marie Dorin
8. Kaisa Mäkäräinen
9. Inna Suprun
10. Nedezhda Skardino

Jag prickar sju av tio på listan och på topp sex finns det inga andra namn. Plats nio och tio är det för mig två helt okända åkare.

Mitt tips

1. Magdalena Neuner (TREA)
2. Darya Domracheva (SEXA)
3. Kaisa Mäkäräinen (ÅTTA)

4. Andrea Henkel (VINNARE)
5. Miriam Gössner (TVÅA)
6. Teja Gregorin (FEMMA)
7. Helena Ekholm (plats 25)
8. Valj Semerenko (plats 39)
9. Tora Berger (FYRA)
10. Andreja Mali (plats 35)

Jag får vara nöjd med dagen totalt sett, kändes som det mesta var rätt i analyserna. Nya lopp i helgen, men svårare att hitta värde i jaktstart och masstart. Men vi gör ett försök.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+10)
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-11, 17:54   #87
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 123
Sharp$: 2840


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack för Kaisa Mäkäräinen!
skarabe är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-12, 06:56   #88
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 67
Sharp$: 205
Standard

Tack för skidskyttereken, hann ta den till 1,75 sjönk till 1,45 ganska snabbt.
_ekan_ är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-12, 14:00   #89
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Jag hinner inte gå igenom skidskyttet med odds och liknande i dag utan ta frågorna i chatten (privat) ifall ni undrar något specifikt.

EDIT: Jag kommer själv att rikta in mig på vinnarspel vad gäller Tcherezov till runt 14, ifall jag får det. Jag satsar på Alexis Boeuf topp 3 som jag tycker gör det riktigt bra just nu och har fart under skidorna. Slänger även in en slant på Fak, men lär inte få dessa matchade. Boeuf mot Sednev i H2H blir det också då Boeuf får gå i en grupp från start som kan ta in Sednev tidigt och sen är Sednev långsammare i spåret men skjuter just nu lite bättre, knappt två i odds är spelvärde anser jag. Terje Boe vet jag inte riktigt var han står men han skjuter stabilt och avslutade bra sist så möjligt att jag ligger fel i värderingen här men får jag upp mot 2.40 på Tcherezon i H2H där så spelar jag. Ska försöka ge en längre analys inför damerna men det är svårare med jaktstart vad gäller H2H och spelvärde.

Senast redigerad av rovfisken666 den 2011-02-12 klockan 14:06.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-12, 15:03   #90
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Fick ett spel matchat bara och det var väl tur det, då det sköts uselt på samtliga mina idéer. Att Boeuf går in och skjuter tre bom på andra liggande finns ju inte. Där avgjordes det hela i H2H mot Sednev. Efter det gav Boeuf upp jakten för en bra placering och körde bara runt loppet som en träningsrunda. På bägge stående skjuter han fyra träff i rad innan missen kommen på sista skottet. Jag får ta nya tag och hitta något värde till damloppet istället. Tycker annars det är mycket stolpe ut för mig just nu, nära men det hjälper ju inte.

Först tappar Estudientes 2-0 till 2-1 i 90:e minuten, vilket gjorde att två vinnande spel blev förlustspel istället. Nattens match med Necaxa blev det 1-0 istället för 2-0 som jag gick på och nu blev det 2-1 till United istället för att City vann med dessa siffror. Visst, det är inte jättenära men det känns som jag är där och trampar men hamnar fel på det. Men visst, jag kan inte deppa ihop för att en del spel inte sitter just nu, det kommer ge resultat på sikt åtminstone.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td