Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-02, 12:39   #31
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mrgump Visa inlägg
Dom har väl börjat med nått som heter "säkra kortöverföringar" Innebär att du måste fixa nått inne på din internetbank som heter något liknande. Innebär att när du gör transaktionen så ska du slå en kod för att godkänna den.
Jo precis det är väl verfied by visa (om det är ett visakort) som strular för dig då. Du sätter ju oftast denna pinkoden eller lösenordet i din internet bank och så får du verfiera denna när du ska föra över pengar till NB via kortet.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-02, 12:42   #32
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mrgump Visa inlägg
Dom har väl börjat med nått som heter "säkra kortöverföringar" Innebär att du måste fixa nått inne på din internetbank som heter något liknande. Innebär att när du gör transaktionen så ska du slå en kod för att godkänna den.
Killen på banken jag snackade med yrade också om detta, Verified by Visa, men just det fungerar fint på flera andra sidor nämligen där jag måste godkänna med ett eget lösenord. Så detta suger

Senast redigerad av rovfisken666 den 2011-02-02 klockan 12:44. Anledning: Verified by Visa
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-02, 12:54   #33
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sox Visa inlägg
Ja, ~20 inlägg sedan

Kom ihåg Santos - Sao Paulo 2-0... har dålig koll på Ponte dock. Elano to score vore kul o hitta
Jo, men den matchen borde slutat allt annat än 2-0 om jag minns rätt. Men visst kan matcher sluta målfattigt även om det skapas mängder med chanser. Men mycket spel i Sydamerika just nu är för att skapa ett bättre intresse där och få mer kött på benen så mina pengar där är inte lika säkra som när Storvreta ska vinna mot Falun till 1.85

Ponte var bra första matchen jag såg dem men var en besvikelse sist - om jag nu minns rätt. Tycker jag blandar ihop alla lag där nere nu också. Vi får se men Santos gör väl fyra och sen får Ponte in två Nja, det kan sluta 0-1 helt klart också. Men jag kommer följa matchen mer intensivt ifall jag även har ett spel där så av den anledningen kan det vara av värde även om det går åt pipan.

Ja, se där, mitt minne sviker mig inte helt ser jag.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-02, 16:01   #34
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Så har jag ett antal spel ute i dag och jag tänkte gå igenom ett par av dem med lite tankar samt varför jag avstår dagens mest snackade match.

Vi börjar med Chievo hemma mot Napoli där Napoli känns som dagens skrik med odds runt 2.40. Jag håller med om att mycket talar för Napoliseger, dels för att de är med i toppen och krigar och verkligen behöver tre poäng. Men det är inte så enkelt att bara hämta poäng när de behövs. För tittar vi på Chievo är det svårt att vinna mot dem på Marc'Antonio Bentegodi. Senaste fyra hemmamatcherna har slutat med 0-0, 0-0, 1-1 samt 2-2 och då har lag som Roma, Juventus och Palermo varit på besök. Chievo har endast två förluster på hemmaplan och deras målskillnad är 9-8 på elva matcher vilket är snålt. Chievo vann även förra mötet mot Napoli med 3-1 på bortaplan och det känns inte lika enkelt för Napoli som många vill ha det till. Möjligen är det jag som är helt fel på det men jag avstår helt spel på den matchen.

Liverpool har vuxit hos mig under dagen och där spelas det Liverpool/Liverpool till 2.73 samt handicapspel i någon form. Jag har ej beslutat vad. Suarez kommer med största sannolikhet att starta i kväll och Liverpool börjar lukta på Europa så de behöver segern, och till skillnad från Napoli behöver de inte åka och försöka hämta hem poängen utan de Ska bara hålla i traditionen att vinna mot Stoke på Anfield Road.

Mitt drag istället för Napoli i dag är att Cesena vinner hemma mot Catania som är det sämsta bortalaget i Serie A, de har mäktat med tre oavgjorda matcher på tio försök att vinna. Cesena behöver lämna det röda området i ligan och vid tre poäng i dag passerar de Catania, oddset 2.40 känns mycket motiverat för spel.

Jag går också emot strömmen på Fulham-Newcastle, inte för att jag tycker Newcastle skönspelar utan mer för att som jag nämnt tidigare gör mål mot de flesta lagen samt vinner klart mer på bortaplan i år än vad de brukar göra och det finns inget lag som står säkert mot Newcastle. Får jag runt runt fyra gånger pengarna på Newcastle spelar jag dem alla dagar i veckan utom mot Manchester United och eventuellt något topplag till såsom Chelsea eller Arsenal. Mot Fulham känns detta som en julklapp måste jag säga. Men det blir väl som vanligt att de leder med 1-0 till 90 minuten och sen slutar matchen 1-1. Känns nästan lika klassiskt snart som Linekers gamla uttryck att fotboll är en sport där 22 man jagar en boll i 90 minuter och sen vinner Tyskland. Nu är det inte ett citat rakt av men ni som är över 30 år vet vilket jag menar.

Till sist kommer jag också gå in på överspel (2.5) mellan de båda wandererslagen Bolton och Wolverhampton. Statistiskt på slutet så är det klockrent underspel men Bolton måste vända den negativa trenden de är inne i samtidigt som Wolverhampton känns som en hålig ost. Lyckas Wolverhampton måla är överspelet givet men även med noll mål där är det inte omöjligt med tre från hemmalaget, statistiskt över hela säsongen luktar det fem mål i matchen. Spel till två gånger blir det.

Så här firar jag min kväll och tv-matchen blir Fulham mot Newcastle ifall jag hittar en bra stream till den.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-02, 17:59   #35
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sox Visa inlägg
Ja, ~20 inlägg sedan

Kom ihåg Santos - Sao Paulo 2-0... har dålig koll på Ponte dock. Elano to score vore kul o hitta
Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Jo, men den matchen borde slutat allt annat än 2-0 om jag minns rätt. Men visst kan matcher sluta målfattigt även om det skapas mängder med chanser. Men mycket spel i Sydamerika just nu är för att skapa ett bättre intresse där och få mer kött på benen så mina pengar där är inte lika säkra som när Storvreta ska vinna mot Falun till 1.85

Ponte var bra första matchen jag såg dem men var en besvikelse sist - om jag nu minns rätt. Tycker jag blandar ihop alla lag där nere nu också. Vi får se men Santos gör väl fyra och sen får Ponte in två Nja, det kan sluta 0-1 helt klart också. Men jag kommer följa matchen mer intensivt ifall jag även har ett spel där så av den anledningen kan det vara av värde även om det går åt pipan.

Ja, se där, mitt minne sviker mig inte helt ser jag.
https://www.sharps.se/forums/speldagb...sk-fotboll-76/

2:a inlägget på sidan, där har ni lite.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-02, 18:03   #36
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Liverpool har vuxit hos mig under dagen och där spelas det Liverpool/Liverpool till 2.73 samt handicapspel i någon form. Jag har ej beslutat vad. Suarez kommer med största sannolikhet att starta i kväll och Liverpool börjar lukta på Europa så de behöver segern, och till skillnad från Napoli behöver de inte åka och försöka hämta hem poängen utan de Ska bara hålla i traditionen att vinna mot Stoke på Anfield Road.
Liverpools arena heter Anfield sedan 1992, innan dess var det dock Anfield Road.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-02, 18:16   #37
sox
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 219
Sharp$: 1361


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
https://www.sharps.se/forums/speldagb...sk-fotboll-76/

2:a inlägget på sidan, där har ni lite.
Lånar rovis tråd lite med konstaterandet att jag går überback på typ alla rekare på Sharps för jag hinner med att plocka alla förlustspel men vinstspelen som rekas missar jag av olika anledning.(mitt i natten, oddsdrop etc) Nu har Santos legat ute ett tag utan oddsdrop så det lär blir målrikt, men bara om jag ryggar Vlad...
sox är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-02, 18:19   #38
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Liverpools arena heter Anfield sedan 1992, innan dess var det dock Anfield Road.
Låt mig leva kvar i mitt underbara 80-tal, och 90-tal . Inte komma här och ändra på klassiska saker såsom att Stenmark inte kör slalom längre och att Ryssland fortfarande är dominerande inom ishockey
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-02, 18:23   #39
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sox Visa inlägg
Lånar rovis tråd lite med konstaterandet att jag går überback på typ alla rekare på Sharps för jag hinner med att plocka alla förlustspel men vinstspelen som rekas missar jag av olika anledning.(mitt i natten, oddsdrop etc) Nu har Santos legat ute ett tag utan oddsdrop så det lär blir målrikt, men bara om jag ryggar Vlad...
Rygga mina offentliga rekar här för där kommer det vara bra resultat men det är inte säkert det kommer ut så ofta för jag rekar enbart offentligt när det är bra värde till tusen. I övrigt vill jag verkligen se hur det går i olika ligor och spel föärst.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-02, 18:36   #40
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Låt mig leva kvar i mitt underbara 80-tal, och 90-tal . Inte komma här och ändra på klassiska saker såsom att Stenmark inte kör slalom längre och att Ryssland fortfarande är dominerande inom ishockey
Rätt ska dock vara rätt.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-02, 22:15   #41
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

En bedrövlig kväll kan jag milt säga. Inte ett enda resultat kändes som det gick min väg i dag och jag vet inte om det var mig eller lagen det var fel på dock. Enda jag egentligen var rätt på, var där jag valde att avstå spel, nämligen att Chievo är svårslagna på hemmaplan och det visade man i kväll igen när Napoli fick åka hem med en 0-2 förlust. Vad hände i de övriga matcherna då?

Liverpool vann visserligen med två och det spelet satt men tanken var att de även skulel leda i HT men de valde att göra mål i matchminut 47 istället för innan paus. Suarez startade dessvärre inte men han fick ett mål i sin statistik när han väl äntrade planen. Så Liverpoolmatchen slutade even, men övriga matcher var bara ett enda svart stort hål som slukade mycket energi. Den ska Sydamerika vinna tillbaka åt mig nu, dock hittar jag ingen stream från dessa matcher.

Newcastle var bedrövligt dåliga borta mot Fulham och hemmalaget var inte mycket bättre. Ett tag kändes det som 0-0, eller ja nästan hela matchen. När väl Fulham gjort sitt mål så skapas det mer målchanser och i 80:e matchminuten väljer jag att boka resultatet 1-0 med en förlustrisk på 23€ till 1.46 i odds. Det skapades tre extret farliga lägen efter detta och det är otroligt att inte Fulham gör ytterligare ett mål. Men så är det väl med en usel form på en själv, då spelar det ingen roll vad som spelas.

Bolton blev så målfattig som den senare statistiken pekade på och det blev ingen vändning, mer än en liten för Bolton som lyckades få in en boll i 90:e minuten. Så det överspelet satt inte och jag får analysera ifall detta var ett dåligt spel eller inte. Samma gäller överspelet i matchen mellan Udinese och Bologna, mållöst ända till runt 70:e minuten innan de hinner göra varsit mål. Ja, vad ska jag säga. Känns bara så fel allting just nu.

Vidare så förlorar Blackpool hemma mot ligans sämsta lag, West Ham och med hela 1-3 dessutom. Så det var ännu en hård förlust då Blackpool ska vinna den här matchen ofta nog men icke i dag.

Till sist så var mitt säkraste spel i dag lika illa det. Cesena släpper in ett tidigt mål och under resten av matchen lyckas de enbart få i9n en kvittering och jag hoppas de spelar i Serie B nästa säsong. Jag kommer alltid att ha känslor med under och efter spelen, men låta det ligg vid sidan innan jag placerar mina spel.

Jag kan gräva ner mig nu och hoppas de brasilianska matcherna går min väg. Ja, jag enbart hoppas numera, jag tror ingenting längre om den här kvällen.

Men jag behöver jobba med mig själv hur knäckt jag kan känna mig märker jag, allt självförtroende är som bortblåst och det började redan i går och jag tror till viss del det följer resultaten i kväll. Sunderland mot Chelsea är ungefär samma match som Chievo mot Napoli. I går var jag hårt på Sunderland med fyra olika spel vilket allt gick åt skogen. I dag drog jag öronen åt mig och vågade inte spela. Detta är inte första gången detta händer och antagligen inte sista heller. Bedrövligt är bara förnamnet på det mesta just nu. Medgång föder medgång och motgång föder motgång. Hur ska vi vända detta nu då?
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-02, 22:20   #42
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

En snabb uppdatering. jag kollade som snabbast de brasilianska matcherna nu när matchuret står på runt 45 minuter och det ser ut som det kan vända, men jag ska inte ropa hej innan den feta kalkonen har galt. Men det har redan gjorts två mål mellan Ponte Preta och Santos där de delat på dessa. Ett till och överspelet sitter där. Vidare så leder Mogi Mirim mot Santo Andre med 1-0 så jag får jobba in dessa två spel nu så slutar inte dagen med en alltför stor krasch, utan enbart med lite skrubbmärken.

EDIT: Ser nu att jag enbart har ett litet bet på Mogi Mirim samt ett stort på överspelet så det kommer inte rädda dagen speciellt mycket.

Senast redigerad av rovfisken666 den 2011-02-02 klockan 22:23. Anledning: Små insatser
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-03, 13:45   #43
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Nattens NHL gick bra där jag satte samtliga fyra spel och hade jag inte blandat ihop Vancouver med Washington så hade jag även lämnat in spel på Vancouver, men så blir det om natten ibland. Basketen skulle jag rygga men hittade bara ett spel jag ville rygga och gick mot på Portland då jag inte kunde se en förlust med åtta poäng, men nu klappade de igenom helt i sista quartern och det spelet gick åt skogen, men en natt som ändå räddade upp en del av kvällens förluster och usla resultat.

I dag har jag redan gått in med överspel (2.5) på Bari-Inter till 1.90 och även om en del talar mot detta så blir det mycket mål i Inters matcher och även om Bari enligt statistiken har svårt att göra mål så känns det ändå motiverat att spela då just Inter har målkalas alltid, antingen framåt eller bakåt.

Har även gått om med 3-vägs hc på att Vasco Da Gama ska vinna med två mål eller mer till runt 2.50 i odds.

Men matchen som jag ska hitta helt rätt på är mellan Kettering och Crawley. Tidigare har jag varit inne på hemmaseger här men överspel kanske är den rätta melodin istället coh jag kan även tänka mig överspel i HT. Mycket av mina analyser handlar om att Crawley lever i FA-cupen just nu och även om de samtidigt behöver poängen i ligan för att fortsätta inneha förstaplatsen, så verkar vi människor ha svårt att fo0kusera på rätt saker i rätt ögonblick.

Blir att gå igenom lite speldagböcker nu och se vad det mer kan finnas för kul information på forumet.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-03, 17:55   #44
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Efter ett par timmars strul med mitt mobila bredband verkar det åter fungera stabilt om än inte med de extrema hastigheter som erbjuds. Det mesta av spelen som ska sitta är matchade eller inlämnade och finns i mitt sheet. Ska försöka lägga upp ett par tankar om dessa spelen inom kort också men måste scanna av vad det finns för något att eventuellt rygga också. Helsingborg ställer upp med ett starkt lag mot Bröndby och ett hc spel på +0,25 känns motiverat med dubbla pengarna.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-03, 23:47   #45
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Äntligen en bra kväll där flera fina spel satt så känner jag mig lite mer på banan igen. Så efter nattens och nu den här kvällens spel så har jag hämtat upp det större tappet dagarna innan. Det ger en självförtroende och det är enklare att följa sina tankar så nu kör vi vidare med gasen i botten.

För övrigt har det varit en smått komisk kväll. Först lyckas Inter fixa överspelet i 94:e och 95:e minutenm vilket är galet, men lägg där till att när det står 1-1 mellan Sao Paulo och Linese så ska jag lajva på Sao Paulo till 1.75 men när spelet räknar ner från åtta så stängs marknaden när det återstår två sekunder för att Sao Paulo gör mål. Sen missar jag att spela på Sao Caetano hemma mot bottenkollegan till 2 i odds, vilket känns som ett härligt saltat smör. Men in på lajven och ska spela och precis när jag trycker "spela" så stängs marknaden av att de gör 1-0 i matchen. Ja, smått komiskt att det sker samma kväll efter varandra.

Ett flertal tänkta spel har också suttit i dag men inget som irriterar mig då jag inte fann motivering att spela av en eller annan orsak, lite som Chievo i går. Nu går vi in i nattpasset och jag får se ifall det blir något mer spel än det som jag redan ryggat blint och halvblint inom basketen. Jag verkar ha hög ishockeyform så det är möjligt att jag finner ett NHL-spel men dessvärre spelar inga av mina favoritlag i natt så det känns lite som jag är ensam i en stor skog och ska plocka blåbär utan korg.

Dessvärre hinner jag inte skriva om alla mina spel här i speldagboken och det irriterar mig lite men jag prioriterar att chatta, se på idrott eller snacka i telefon - samt - för att inte glömma, lägga spelen. Men jag önskar jag kunde få ner samtliga tankar och analyser till de få som eventuellt är här och läser ibland, speciellt när Timrå ger så bra borta mot MoDo och när dessa har mötts den här säsongen så har det blivit klara bortasegrar i samtliga tre matcher. Att Helsingborg med sin starka laguppställning ger närmare tre gånger pengarna känns också som jag borde skriva om. De brukar slå Bröndby och HIF tar dessa matcher mer seriöst än Bröndby som mest spelar av säsongen medan HIF ska hitta sitt spel som i år ska ge guld. Jag är glad att jag hinner få ut mina tankar lite här och där, främst i chatten men jag hoppas även få ner det här och då på ett lättöverskådligt sätt. Men samtliga spel läggs numera upp i mitt sheet så fort de är matchade eller lagda.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td