Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-09, 13:48   #106

papaks avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2293
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ebbsjepp Visa inlägg
Hittar inte den på betsafe, men det är möjligt att de håller på att ändra linan med tanke på att det HT hcp ligger på 1,0 på båda lagen ^^
Yeah, dom var snabba med att ta bort den men -15.5 duger också tror på en +20 blowout win för Zalgiris. Kalev ska inte ha nåt att hämta här spec med deras skadesituation sen med tanke på att Zalgiris jagar förstaplatsen i gruppen, vann över ett friskt Kalev med 101 - 83 hemma och har ett bättre lag rent generellt är inte direkt negativt heller.
papak är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-09, 13:53   #107
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ebbsjepp Visa inlägg
Hittar inte den på betsafe, men det är möjligt att de håller på att ändra linan med tanke på att det HT hcp ligger på 1,0 på båda lagen ^^
Finns på Betsson till linan -15
12bet, tipico, VC, 188bet har kvar -15,5
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-09, 13:58   #108
AWESOME

iCashs avatar

Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Kul att se att ni fortf är intresserade av mina spel. Har tagit det lugnt här eftersom jag lagt ner för mycket tid på Sharps utan att det genererar något tillbaka. All den tiden kan gå åt att hitta bättre spel.
Klart man inte får ut något om man bara för en monolog istället för en dialog, men det är ju valfritt right?
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-09, 13:59   #109

papaks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Förstår vad du menar Papak, men samtidigt bör du ju bokföra någonstans så varför inte i sheetet här? Jag känne rockså att writeups börjar ta för lång tid, men att bara slänga picks tar ju ingen direkt tid.

Sedan det man får tillbaka ifrån sharps är ju andras bidrag samt gemenskapen.
Helt rätt, får dock se hur jag gör, bokför ju alla spelen privat i ett excel dokument med för backup det positiva med spreadsheetet här är att matcherna ploppar upp direkt när man söker på dom.

Ang. gemenskapen så är det nog mer sånt på chatten och inte i forumet, inte vad jag märkt iaf.
Gammal 2011-02-09, 14:10   #110

papaks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av iCash Visa inlägg
Klart man inte får ut något om man bara för en monolog istället för en dialog, men det är ju valfritt right?
Svårt att föra dialog när man inte har någon som kan kommentera spelen så man kan få in nya inputs eller info som man förbisett i all hast, den enda jag diskuterat frekvent med på forumet är Gb och han har jag snackat med på msn istället senaste månaderna.

Inte så intresserad av att diskutera uttagsmöjligheter hos betfair alt. moneybookers kontra NETeller osv.
Gammal 2011-02-09, 14:18   #111
AWESOME

iCashs avatar

Standard

Citat:
Svårt att föra dialog när man inte har någon som kan kommentera spelen så man kan få in nya inputs eller info som man förbisett i all hast, den enda jag diskuterat frekvent med på forumet är Gb och han har jag snackat med på msn istället senaste månaderna.

Inte så intresserad av att diskutera uttagsmöjligheter hos betfair alt. moneybookers kontra NETeller osv.
Skulle tro att konversationerna öppnar sig om man lägger dialogen i rätt fora isåfall.
Ingen som har tagit upp euro'n på länge, så vem vet?

Om inte annat kan jag nämna att -BL går starkt fram på Euro basketen och är bra med+, samt att solobassportsinvest är +70u för säsongen på NBA och delar sin info gratis på sitt fora om du vill hitta nya marknader att diskutera hoops.. Kanske det ger något tillbaka eller syftar du på något annat?
Gammal 2011-02-09, 14:19   #112

Andy90s avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2871
Standard

Vi får väl dra ihop en "Dagens basket-tråd".
Är mer än gärna med och diskuterar där dagligen i så fall.
Gammal 2011-02-09, 14:28   #113

papaks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av iCash Visa inlägg
Skulle tro att konversationerna öppnar sig om man lägger dialogen i rätt fora isåfall.
Ingen som har tagit upp euro'n på länge, så vem vet?

Om inte annat kan jag nämna att -BL går starkt fram på Euro basketen och är bra med+, samt att solobassportsinvest är +70u för säsongen på NBA och delar sin info gratis på sitt fora om du vill hitta nya marknader att diskutera hoops.. Kanske det ger något tillbaka eller syftar du på något annat?
Forum och kontakter att diskutera hoops med är det absolut inget fel på tex så
snackar jag och BL dagligen via msn så det är inte brist på marknader att diskutera hoops (finns ju 2 stängda forum som jag är med i där bara basket diskuteras tex) utan bristen här på Sharps (Eurohoops ofc) vilket i slutändan gör att man blir mindre motiverad att hänga här.
Gammal 2011-02-09, 14:36   #114
AWESOME

iCashs avatar

Standard

Citat:
Forum och kontakter att diskutera hoops med är det absolut inget fel på tex så
snackar jag och BL dagligen via msn så det är inte brist på marknader att diskutera hoops (finns ju 2 stängda forum som jag är med i där bara basket diskuteras tex) utan bristen här på Sharps (Eurohoops ofc) vilket i slutändan gör att man blir mindre motiverad att hänga här.
Dåså, då har du ju funnit det du söker i guess, marknaden i Sverige är ju uppenbart liten, men lycka till med dem och hoppas det ger mer + i rullen
Gammal 2011-02-09, 14:41   #115

papaks avatar

Standard

Nope marknaden i Sverige är inte liten, finns sjukt duktiga killar men dom flesta har valt att inte posta offentligt utan delar bara med sig spel inom en viss krets. Så marknaden på Sharps är liten men inte i Sverige...
Gammal 2011-02-09, 15:14   #116

henke111s avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3659
Standard

Uppskattas iaf att du bokför spelen här , även om du inte tycker det är värt besväret att skriva ner allt i en dagbok !
Gammal 2011-02-09, 15:43   #117

Archs avatar

Sharp$: 6805

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
utan bristen här på Sharps

Palla lösa zone-D gång på gång. 1vs1 all the way baby!!

Lycka till dawg!
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-09, 15:48   #118

Sharp$: 2374
Standard

Citat:
Kul att se att ni fortf är intresserade av mina spel. Har tagit det lugnt här eftersom jag lagt ner för mycket tid på Sharps utan att det genererar något tillbaka. All den tiden kan gå åt att hitta bättre spel.

2011-02-09 17:45Euro VTB LBC Kalev (EST) vs Zalgiris (LTU) -15.5 FT+OT 10 1.850

Den här finns som -13.5 hos betsafe.
På hur många dagar har du lagt tre spel per dag?

169 spel, det blir mycket tungt arbete?

Din rekar tar du ofta från andra?

Du e som en öppen bok.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-09, 15:54   #119

papaks avatar

Standard

Om du gått klart grundskolan och högstadiet så antar jag att du också kan läsa, då bör du se att jag ändrade målet för dagboken.

Sen har jag aldrig sagt att det bara skulle förekomma egna picks om du kan hitta ett sånt uttalande från mig då kan din kritik vara befogad och att jag tar mina rekar OFTA från andra nigga please? 90% av spelen är mina egna resterande är information jag fått av andra.
Gammal 2011-02-09, 16:18   #120

Sharp$: 2374
Standard

Citat:
Om du gått klart grundskolan och högstadiet så antar jag att du också kan läsa, då bör du se att jag ändrade målet för dagboken.

Sen har jag aldrig sagt att det bara skulle förekomma egna picks om du kan hitta ett sånt uttalande från mig då kan din kritik vara befogad och att jag tar mina rekar OFTA från andra nigga please? 90% av spelen är mina egna resterande är information jag fått av andra.
Ok då respekterar jag att du postar andras rekar.

Du har rätt och jag har fel, 3 picks per dag har ett annat mål.

Jag personligen tycker du ska posta DINA rekar, men jag erkänner att jag har fel.

Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

Boyd Tennis

timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td