Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-05, 14:13   #106

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 688
Standard

Kalle Brännberg (24 poäng) missar dagens match
Joel Rauswall (5 poäng) missar också dagens match.

Kalle är oerhört viktig för Pixbo!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
gbkalle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-06, 11:54   #107

Standard

Vreta-Täby Unde 12.5 1.85 b365

Rätt hög lina, hade nog sett att den låg på 11.5. Täby är som alla vet sjukt målglada, snittar upp emot 14 mål totalt i sina matcher. Men nu möter man Vreta som har ett bra försvar och en bra målvakt. 2 av 7 senaste möterna har slutat över. Håller dom nerer siffrorna första perren så ska detta spel sitta. Har "råd" med 4 mål per period.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2011-01-06, 18:11   #108

Standard

Slut 6-3 och underspelet aldrig hotat!

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+1)
Gammal 2011-01-07, 13:37   #109

Standard

Spelstopp 1/1 15.55
Bolag: Svenskaspel
Match: Huddinge-Dalen
Spel : 1
Odds: 2.60
Insats: 5 units

Hmm, 2.60 hade jag inte förväntat mig. Hade nog sett jämna odds och kan Dalen som liten favorit. 2.20 hade varit ett rätt odds för Huddinge. Detta Huddinge som är väldigt bra hemma, man har endast en förlust och den kom mot serieledande Pixbo. Man har bla vunnit mot den stora seriefavoriten Kais Mora.

Dalen är ett lag som gjort succe kan man säga, inget lag trodde på dom innan men man har varit i toppen under en längre period.. men nu börjar man dala och man ligger på en 6e plats nu. Till denna match har jag fått info att man ska köra på 2 femmor hela matchen, vilket jag inte tror gynnar dom.

17 December förra året då möttes dessa lag uppe i Umeå. Huddinge gick vinnande ur den striden med 5-2. Detta känns som en rätt öppen match. Hemmafördel och med en stark vinst senast så tycker jag detta talar för Huddinge

Spelstopp 9/1 15.25
Bolag: Svenskaspel
Match: Tyresö-Järfälla
Spel : -1.5 T
Odds: 2.25
Insats: 5 units

Tyresö som åkte ur SSL förra året har hittat formen i Allsvenskan, 8 raka matcher utan förlust(7vinster,1kryss) och man spelar en riktigt bra innebandy. Man är svår att möta då man har stora och tunga spelare, Tyresös första femma håller hög klass då man fått behållt nästan hela från tidigare år. Man toppar serien på 26 poäng och är de lag som släpper in minst mål.

Järfälla som åkte ur SSL har en liten tunnare trupp än TT, man satsar ungt helt enkelt. Har ett ungt och talangfullt lag, men man har några år kvar i Allsvenskan. Man ligger 3 poäng efter TT i serien.

I höstas när lagen möttes som vann TT ganska enkelt i Järfälla med 5-2. TT har som mål att ta sig tillbaka direkt i SSL, vid vinst här så ser de riktigt bra ut.

I vanlig ordning tar jag handikapp istället för raka, då jag anser att det är "typ" samma spel. 9 gånger av 10 så vinner man med 2 mål om man vinner. Sitter raka så sitter oftast -1.5 och därav kör jag alltid handikapp. Raka finns till 1.80 för den som vill

BOL

Gammal 2011-02-21, 13:31   #110

Standard

Längesen man skrev något här, men tänkte dela med mig av ett spel liras ikväll. Tvmatch mellan linköping-täby.

Täby, skumt lag.. blandar och ger som fan. Man vet aldrig vart man har dom. Nu börjar man verkligen hitta form.. och detta är en match man måste vinna för att haka på viktiga topp fyra. Har ett väldigt bra lag, med en väldigt bra offensiv, man gör också väldigt mycke mål. Försvaret brukar vara Täbys svaghet, sätter man försvaret kan man vinna sm-guld. med en otroligt hög högsta kapacitet så tror jag man vinner mot linköping som börjar tappa. Årets "skräll" får väl linköping vara då man jagar sista slutspelsplatsen, men man räcker inte och har börjat dala på slutet.. kan orka hänga med täby halva matchen, men känns som täby är för bra och drar längsta strået!

lever kvar på http://www.spreadsheet.se/innebandy77 där jag lägger ut spel hela tiden..

BOL

Gammal 2011-02-21, 13:55   #111
DD

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 2614

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skönt att du sitter på samma! Gjorde dock själv en tabbe och glömde kolla svs. Spelade till 1.80 @ expekt.
DD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-21, 14:02   #112

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 94
Standard

Blir Rygg på denna!
FlaxMartin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/5617-gbkalle-spelar-plastbandy/
Postat av For Type Datum
Bettingforce.se • Forum Chat This thread Refback 2010-12-30 19:50

td