Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-19, 15:06   #91

Portugisens avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Methodwaste Visa inlägg
Jag är grymt sugen på ditt City lir men vågar inte riktigt trycka av, sitter också och funderar på om Tevez to score är ett bra lir. Nu erbjuder inte någon av mina tre bookmakers det spelet så vet inte vad för odds som erbjuds men är det bra så blir det nog svårt att inte trycka av.

EDIT: Efter att ha bläddrat tillbaka lite i tråden måste jag säga att du är modig som går emot Fulham igen , och dessutom med hcp-spel, skam den som ger sig!
Vet inte om du använder WSN.com något, men alla bookies hade Tevez to score till runt 2. Utom Unibet som hade det till runt 7.00!

Väl där såg jag att det var fellänkat, det var score first goal till 7.00. Men ändå, inte jättedåligt spel men kanske inget jag skulle bränna in ungarnas barnbidrag på
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-19, 15:07   #92

Portugisens avatar

Portudogs

Standard

Jo jag vet. Men försöker bortse från det. Jag tycker det är ett bra lir oavsett. De är grymma hemma, men City är för tillfället hungrigare tror jag.
Gammal 2010-03-21, 20:34   #93

Portugisens avatar

Portudogs

Standard

Tråkigt att vara en feldömd straff ifrån klart plusresultat...men men sånt är spelet...

Spelar Wolfsburg to qualify, 1.85 hos betway. Helt felsatt odds anser jag. återkommer med spelmotivering imorgon.
Gammal 2010-03-22, 07:20   #94

Portugisens avatar

Portudogs

Standard

Så... vad har vi här på denna föregående spelhelg? Tre bra spel!
Men:

Hull havererar totalt och tappar 2-1 till 2-3 under loppet av några minuter
City släpper in Fulham i matchen genom en helt feldömd hands-straff
Reading gör självmål

Ibland är marginalerna helt enkelt inte på ens sida...
Gammal 2010-03-22, 08:18   #95

olof86s avatar

Sharp$: 27
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg

Du kan ju inte ta ifrån Pedro hans ansiktsuttryck! Det var hans enda ägodel...

(https://www.flashback.org/t933141)
Gammal 2010-03-22, 10:24   #96

Methodwastes avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Så... vad har vi här på denna föregående spelhelg? Tre bra spel!
Men:

Hull havererar totalt och tappar 2-1 till 2-3 under loppet av några minuter
City släpper in Fulham i matchen genom en helt feldömd hands-straff
Reading gör självmål

Ibland är marginalerna helt enkelt inte på ens sida...
Oerhört tråkigt, men fortsätt kämpa så kommer marginalerna tids nog på din sida istället!

Det var väl asian-hcp du körde på City, så blev väl push där åtminstonde?

Själv föll hela mitt topptips av Portsmouth två baljor och en singelkupong blev också förstörd av självmålet, ouff!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-22, 12:29   #97

Portugisens avatar

Portudogs

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olof86 Visa inlägg
Du kan ju inte ta ifrån Pedro hans ansiktsuttryck! Det var hans enda ägodel...

(https://www.flashback.org/t933141)
Var för länge sedan jag hängde på Flashback för att jag ska förstå Flashback-humor
Gammal 2010-03-22, 12:31   #98

Portugisens avatar

Portudogs

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Methodwaste Visa inlägg
Oerhört tråkigt, men fortsätt kämpa så kommer marginalerna tids nog på din sida istället!
Jo så är det ju. Vi får se, det ska nog gå, har minst ett Championshipspel inför morgondagen på G.
Gammal 2010-03-23, 07:32   #99

Portugisens avatar

Portudogs

Standard

Spel 35:

Wolfsburg - Fulham, Europa League
Spel: Wolfsburg går vidare till nästa omgång
Odds: 1.85 hos Betway
Insats: 1027:- (7.5%)
Datum: 1 april 2010
Spelstopp: 21:10

Fonden har nollprocentigt resultat i Europamatcher. Nollprocentigt resultat på Fulham-matcher. Lägg därtill ett nollprocentigt resultat på "Qualify from tie"-spel och du har ett tydligt trendbrottsspel!

Skämt åsido - Här tror jag Fulhams Europa-äventyr tar slut. På riktigt. Rent klassmässigt rankar jag Wolfsburg aningen högre, men när Betway likställer dem 1.85-1.85 tycker jag det är ett odds som måste prövas. De psykologiska skillnaderna i denna match tycker jag lutar mycket mer till Wolfsburgs fördel.

Fulham är inte längre underskattade. På det sätt som Shakhtar spelade av matchen i England för att de var Europa-mästare, eller sättet Juventus skulle gå vidare "för att de var Juve" finns inte längre. Wolfsburg ser sin motståndare som precis vad den är, och åker till England för att spela för kryss. Säga vad man vill om Fulham på bortaplan (försök med 2 vinster på 22 matcher sedan augusti, varav en mot League Two-laget Accrington Stanley), de trivs på hemmagräset och har visat en makalös for på starten av 2010.

Nackdel av hemmaplan först. Wolfsburg vet som sagt om vilken deras motståndare är, och kommer att behandla dem som det. Det finns många matchbilder som ger Wolfsburg fördel.

Förväntningarna på Fulham. Båda möten med storklubbarna har hållit Fulham som underdogs. Nu börjar frågor ställas, inte bara av publik och media, utan även av spelare, tränare och ägare. "Kan vi gå hela vägen? Kan vi bli Europamästare i år?" Den avslappnade attityd som gjorde att de kunde göra mål på Shakhthar tidigt och Guts-and-glory-uppvisningen som vände 1-3 till 5-4 mot Juve är som bortblåst. De har press på sig för sista gången, och det tror jag spelar ut dåligt på ett lag som Fulham.

Fokus för lagen. Båda lag ligger för närvarande på 10:e plats i respektive ligor, långt från botten och toppen. Fulham har dock ett späckat schema fram tills mötet med en FA-cup-match mot Spurs.

Psykologiska övertaget för Wolfsburg, samt deras dynamiska anfallsspel gör att jag spelar Wolfsburg to Qualify @ 1.85.

Fotnot: Betway har sänkt oddset sen spelet lagts. Spelet lades 2010-03-21, 20:34.
Gammal 2010-03-23, 07:47   #100

Portugisens avatar

Portudogs

Standard

Spel 36:

West Ham - Wolves, Premier League
Spel: Vinst för West Ham
Odds: 1.83 hos Pinnacle
Insats: 685:- (5%)
Datum: 23 mars 2010
Spelstopp: 21:00

För att utvärdera fondens spel lite känns det som om jag försöker hitta luriga odds lite väl ofta när jag egentligen borde fokusera på matcher som denna: vettiga, med trendbrottsvariabel stark och utan att vara "översexiga".

West Ham har haft ett oerhört tufft schema med matcher mot Arsenal, Chelsea och Manchester United. Wolves har däremot haft en fin borta-run och plockat 4 poäng på två matcher. West Ham har förlorat 4 i rad och är i behov av en vinst hemma.

Motivationen för West Ham är här för stark, och de har dessutom ett psykologiskt övertag. Wolves har inte vunnit på Upton Park på 32 år, och jag tror knappast att detta är dagen de gör det.

Trendbrottsvariabeln lyser stark, West Ham förlorat 4 i rad och Wolves plockat poäng på två i rad. Wolves har dessutom gjort mål i två matcher i rad, vilket inte hör till vardagsmat - de gör minst mål i hela ligan.

Hammers och Wolves ligger på platsen över och under varandra. West Ham går alltså om Wolves vid vinst, ytterligare en morot för Zola's gäng.

Skadeläget ser även bra ut:

"Gianfranco Zola could recall weekend substitutes Mark Noble, Benni McCarthy and Carlton Cole into his starting lineup. He is also monitoring the return to fitness of Julien Faubert, Herita Ilunga, Danny Gabbidon, Scott Parker and Kieron Dyer - with at least one or two of that quartet hoping to figure on the bench."
Gammal 2010-03-23, 08:00   #101

Portugisens avatar

Portudogs

Standard

Spel 37:

Middlesbrough - Preston, Championship
Spel: Vinst för Middlesbrough
Odds: 1.80 hos Ladbrokes
Insats: 685:- (5%)
Datum: 23 mars 2010
Spelstopp: 21:00

Extremt frustrerande tre kryss i rad för Boro (2-2,2-2,1-1) Dessutom i senaste matchen mot Reading ett självmål som skapade det. Jag håller Boro klassen bättre och på hemmaplan, med den motivationen att få med sig tre poäng tror jag på en säker hemmavinst. Inga skadelägen som förändrar matchbilden, Justin Hoyte eventuellt borta och ersatt medan Rhys Williams åter för Boro.

Senaste mötet slutade 2-2, där Preston räddade en pinne på hemmaplan i slutminuterna. Här tror jag dock de får det svårare. Vid vinst kan Preston klättra flera platser i tabellen, och går i alla fall om Boro. Båda lag har på pappret enkla matcher kvar i säsongen, något jag tror spelar på Boros fördel, då Preston inte räknar med mer än förhoppningsvis ett poäng i denna match.

Ännu ett vettigt spel, och där Boros slit för mödan kommer att betala sig. 1.80 är taget.
Gammal 2010-03-24, 07:13   #102

Portugisens avatar

Portudogs

Standard

Boro vinner, Hammers torskar. Oförtjänt Boro-vinst också. Svagt bakåt :(
Gammal 2010-03-24, 07:36   #103

Portugisens avatar

Portudogs

Standard

Spel 38:

Portsmouth - Chelsea, Premier League
Spel: Chelsea -1.5
Odds: 1.96 hos Ladbrokes
Insats: 1020:- (7.5%)
Datum: 24 mars 2010
Spelstopp: 20:45

Kan ju börja med att säga att detta inte är det sexigaste spelet idag, men väl det mest vettiga. Det finns så mycket som talar för detta spel och det finns många scenarios med spelvärde.

Jag har valt -1.5 .

Med en match mindre spelad är det inte hej då för Chelsea än, och någon kris ska vi inte prata om. Men detta är en måstematch för både Ancelotti och spelarna. Att Chelsea klarar av att trycka in mål har vi sett, och klasskillnaden här är enorm. Pompey har dessutom ett par avbräck medan Chelsea visserligen har skador men inget som märks på deras trupp. Denna match ska vinnas.

Portsmouth har av tradition svårt för Chelsea, inget att spela för, och vann senaste matchen på ett imponerande sätt. Här är motståndet något helt helt annat. Portsmouth har dessutom svårt för storlag i regel. Dessutom tror jag att CHelsea kommer att växa av allvaret. Gör de 1-0 och 2-0 tidigt tror jag att luften går ur Portsmouth.

Trendbrott:

Chelsea har inte vunnit på två matcher
Portsmouth har gjort mål i 6 matcher i rad
Även första målet inom 26 min till 1.90 @ Bet365 känns som ett sunt spel.
Gammal 2010-03-24, 13:36   #104

onsongs avatar

Sharp$: 416

2-6
Stats: 76 - 62 - 12
ROI: 104.41%
Vinstprocent: 55.07%

Standard

Citat:
Portsmouth har av tradition svårt för Chelsea, inget att spela för, och vann senaste matchen på ett imponerande sätt. Här är motståndet något helt helt annat. Portsmouth har dessutom svårt för storlag i regel.
Hmm, med ditt eget tänk angående att positiva trender talar MOT spel, borde inte det där vara dåligt då?
onsong är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-24, 13:44   #105

Methodwastes avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av onsong Visa inlägg
Hmm, med ditt eget tänk angående att positiva trender talar MOT spel, borde inte det där vara dåligt då?
Satt och bollade med den tanken också, det verkar ofta finnas två svar på om trendbrottet talar för eller emot

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td