Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-06-29, 17:01   #181

Portugisens avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Lägger Spanien över 1.5 kort till 1.66 i odds.
Lägger även ett bet på att det kommit ett kort inom 10 min till 6.0 i odds. Båda på bet365 och båda to win 1000.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-29, 17:03   #182
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Hur stor kassa har du Portugisen, to win 1000 på alla dina bets kräver en del pengar i omlopp! Trodde du var hobbyspelare?
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-05, 07:16   #183

Portugisens avatar

Portudogs

Standard

Har inte bokfört riktigt noga med fonden på sistone. Men tror jag ligger på runt nollstrecket tack vare Spaniens vinst.

Galet VM detta dock
Gammal 2010-07-09, 06:43   #184

Portugisens avatar

Portudogs

Standard

Med en snabbräkning får jag tyvärr konstatera att jag gulat fonden nu. Lite tråkigt. Det som gör mig mest besviken är att jag inte ens lyckades under så pass få spel kontrollera och begränsa mina insatser, och gjorde en hel del tvivelaktiga spel, i efterhand solklara försök att jaga förluster. En annan sak jag är missnöjd över är det kortsiktiga sätt på vilket jag har utvärderat och renodlat mina spelidéer.

Positivt är att jag under fondens tid lärt mig väldigt mycket om fotboll, mitt eget spelande, och även mycket av personer här på forumet.

Om man nu ska dra några slutsatser efter så här få spel vill jag ändå hävda att det var på grund av mitt idiotiskt envisa fade:ande av Fulham, och de dåliga spel som resulterade i mina försök att vinna tillbaks pengarna där, som var brytpunkten för mitt kontrollerande spel. Det är något jag försökte arbeta med under fonden, att hålla sig borta från spelobjekt. Men det lyckades inte riktigt :-)

Har inte bestämt mig om jag kommer att fortsätta portugisen.se än, kanske med något nytt spelsätt i så fall, men troligen inte. Jag fick ett valfritt domän-namn gratis vid köpet av en annan.

När jag startade sidan var Sharps precis uppstartat, och jag hade ingen aning om att det skulle bli så här bra. Känner av den anledningen extra lite motivation för att göra det, då det jag egentligen är intresserad av är att prata med människor här angående spelen, och inte via sidan.

Återkommer till hösten med en ny dagbok, ska försöka hitta ett sätt att spela som passar mig i mitt egentliga mål: att utveckla mina match-värderingar, inte att bli rik på bettingen.

Tack till alla under fondens levnadstid som kommenterat och tyckt till.
Svara

td