Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-08-22, 08:49   #91
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 325
Sharp$: 1564
Standard

Själv skulle jag inleda med säkra strategier och fokusera på den procentuella utvecklingen. När man blir varm i kläderna så kan man öka på insatserna och börja se på den faktiska avkastningen i pengar. Kör man på heltid vill man ju trots allt att avkastningen ska vara bättre än vad man drar in på lönearbete.
Efterhand kan man lägga till strategier enligt samma mönster. Tiden man ägnar åt tradingen är också en faktor att ha i beräkningen. Man börjar ju ofta med trading för att uppnå en livvstil som innebär frihet "att leva sitt liv enligt egna val".
Hamnar man då bakom skärmen 16 timmar/dygn så kan man fråga sig vad man har uppnått.....
Little Acorn of Gold sänder ut sina val via Telegramappen ca 10 minuter innan lopp. Har man ljudnotisen på så kan man på 30 sekunder lägga spelet. Har inte varit några större problem förutom onda ögat från frun lite då och då.
Är man på bröllopp (faktiskt exempel) och hör plinget är det dags för ett toalettbesök...
Var med i ngn undersökning om bettingvanor och en fråga handlade om just detta. Var brukar du befinna dig när du lägger dina spel. Ett av alternativen var faktiskt toaletten. 14% svarade att de brukar lägga spelen på toaletten.
Så ni är inte ensamma som har en besvärlig mage på släktmiddagen.
kisumu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-25, 18:26   #92
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 718
Sharp$: 2736


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag har läst ditt inlägg och avvaktar med egna inlägg, eftersom jag håller på att klura på vilka metoder jag ska lägga mest krut på.
I rådande stund har jag fyra säkra kort och tror jag nöjer mig med det.
Tre enkla men effektiva och en lite mer komplex.

MVH
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-31, 10:00   #93
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 325
Sharp$: 1564
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kisumu Visa inlägg
Redovisning Little acorns Gold.
Maj månad 4.12 u
Juni månad 8.4 u
Juli månad 7.4 u
Kör med compounding.
Kör ext fib och har bara vid ett tillfälle varit uppe på nivå 4 (1-1.5-2-2.5) så har känt mig helt bekväm med stakingen.
Augusti månad 11.3 u. Totalt 4 månader således 31.2 u.
Med compounding så är nu insatsen 1.8 ggr ursprungsinsatsen.
Har väl missat ca 2-3 alerts/månad men systemet är utformat så att det inte spelar någon större roll.
kisumu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-31, 10:32   #94
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 718
Sharp$: 2736


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

[qoute]
Har väl missat ca 2-3 alerts/månad men systemet är utformat så att det inte spelar någon större roll.[/qoute]

Kan du utveckla lite, vill minnas att jag läste att om man missar ett spel och är mitt uppe i progressionen, så hoppar man ned två steg och fortsätter som vanligt.

Stämmer det?

MVH
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-31, 13:05   #95
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 325
Sharp$: 1564
Standard

Ja det är rekommendationen att man ska gå ner två steg i progressionen.
Jag har vridit , vänt och räknat på detta scenario och kan faktiskt inte förstå logiken i det. Man kör med DES på varje kandidat och då ser jag ingen anledning till att hoppa ner två steg i progressionen.
Kollade nu och de jag har missat så är jag i steg 1 på 4 av missarna och steg 2 i progressionen på 2 så det var aldrig aktuellt att hoppa ner 2 steg vilket jag inte kommer att göra oavsett.
Bra att du tog upp frågan, har nu skickat en fråga till Andrew för att höra hans motivering. Återkommer
kisumu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-31, 15:29   #96
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 718
Sharp$: 2736


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Toppen, en uppdatering vore bra, men jag kan tycka att det ligger något i resonemanget.
Att införskaffa sig några extra steg vid missat spel kan aldrig slå fel.
En eventuell break even eller en liten reducerad förlust är kostnaden man får ta för ett sådant misstag :-)

Jag tänkt på det du sa om många timmar framför skärmen för att samla kandidater och sedan tiden för själva spelandet.
Med vissa metoder kan man samla spelkandidater inom vissa tidsintervaller, men inte alla.
Vilket gör set & forget väldigt attraktivt.

Har två sådan metoder för tillfället LAG och en trading metod med över 103 ROI.
Kommer köra båda på Smarkets.

Och klurar fortfarande på övriga, där avkastning, tid för trading och letande efter kandidater är avgörande.
Vissa metoder kan man klicka och fixa med mobilen, medans andra kräver skärmtid framför datorn, eftersom vissa metoder är mer komplexa.

MVH
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-09-12, 00:52   #97
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 718
Sharp$: 2736


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skriver ned en viktig anteckning, så att jag inte glömmer bort den imorgon när jag vaknar.

Om man har en situation som är 50/50 så förekommer det lika många singlar som serier och dom är också distribuerade med 50/50
Det betyder att om man använder sig av Litte Acorn Gold samt D.E.S så är två singlar samma sak och samma signal som två förluster, varav man spelar på en serie-bildning.

Har 10 års data med - Lay The Favorite - och ska kolla dessa imorgon för att verifiera mitt antagande.
Det betyder dubble avkastning.

Med Kisumu's resultat (( Totalt 4 månader således 31.2 u. )) vore cirka 62.4
En avsevärd förbättring.

MVH

Senast redigerad av Sputnik2012 den 2022-09-12 klockan 15:28. Anledning: ändrar text att bli mer relevant
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-09-12, 09:34   #98
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 718
Sharp$: 2736


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

- - -

Eftersom enstaka singlar och serier har en annan distribution, så blir det inte lika många tillfällen, men desto tajtare än D.E.S enligt min data.
57 tillfällen som kan ses som ett extra boost till ordinarie D.E.S

Antal förluster:
Kod:
 0 x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x
 1 x x x x x x x x x x x x x x x x x x x
 2 x x x x x x
 3 x x x
 4 x x
 5 x
 6 x
 7 x
 8
 9
10
11
12
13
14
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-09-13, 12:22   #99
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 718
Sharp$: 2736


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Uppdatering ...

Börjar med trading heltid och funderar lite ikring hur man ska dela upp tiden.
Så att man inte sitter och kör hela dagarna framför data skärmen.

Lärt mig att man kan leta matcher mellan vissa klockslag och hålla sig till dom.
T.ex. 5 matcher mellan 18 till 21.
Ett annat alternativ jag tänkt är kanske Tennis två till tre timmar på förmiddagen och två till tre timmar fotboll på kvällen.

Här är följande upplägg

1) ASP - Assure Soccer Profits - Core Method - Fotboll -
2) Goal Machine - Core Method - Fotboll -
3) Tiptjänst - Tradeshark - Tennis -
4) A Little Acorn Gold - Core metod - Hästar -

MVH
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-09-13, 17:19   #100
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 325
Sharp$: 1564
Standard

ASP är en metod som jag själv använder då och då. Tålamodsprövande eftersom de flesta gångerna slutar med minimala vinster. Dock ultrasafe spelform som minimerar förlusterna.

Goalmachine är bra även om variansen kan vara brutal. Kör den då och då.

LAG har jag redovisat här och kör den konstant.

Tennis = ingen åsikt.

Ser ut som du skulle kunna köra ett förmiddagspass och ett kvällspass och kunna komma ner på 6-8 timmar/dag.
Lördagen brukar jag själv vika helt för trading. Börjar med japanska ligan runt 09.00 tiden och avslutar runt 18 när de flesta engelska matcherna är klara.
kisumu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-10-08, 17:49   #101
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 718
Sharp$: 2736


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nu har LAG International kommit - marknad USA
Synd att det endast är betaltjänst - hade velat köpa processen för val av kandidater och köra själv.

MVH
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-10-09, 12:17   #102
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 325
Sharp$: 1564
Standard

https://review.goalprofits.com/littl...international/
Ska ta en närmare titt på det.
September har varit en tuff månad med originalet. Två ggr hamnade jag på steg 6 (extendend fib) men blev en plus minus noll månad till slut.
kisumu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-10-19, 09:40   #103
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 718
Sharp$: 2736


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tänkte på plus, minus noll, då får man inte glömma avgiften som äter upp en del av tidigare vinster.

Vidare så har jag tagit kontakt med en "advantage player" från för som är lokaliserad i Australien, som tidigare under många år drev en tipstjänst (hästar) och har en enorm databas.
Jag ska skicka ett e-post i helgen och beskriva processen/filtren för att få fram kvalificerade kandidater med LAG med hjälp av Racingpost.
Min förhoppning är att han ska kunna ge mig en sida i Australien som fungerar på samma sätt att ta fram kandidater med samma parametrar.

Om det fungerar så kan man köra UK/Irland och den Australienska marknaden.
Tanken slog mig att jag kommer inte kunna vidga vyerna och lösa hur LAG fungerar med den Amerikanska marknaden.
Då får man använda dom kontakter man har.

Återkommer med resultat ...

MVH
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-10-28, 09:12   #104
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 718
Sharp$: 2736


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hej Kisumu - hur gick det med Oktober månad?

Jag har bestämt mig för tre saker.

1) Ska enbart köra LAG med ackumulera vinster såsom ränta på ränta effekten på ett avkastningskonto och ska göra som du, köra med 15-steg Fibonacci.
Leta kandidater mellan 16:00 till sena kvällen varje dag.
Passar med arbetstider... (avbrutit tjänstledigheten pga inflation)

2) Pausa alla andra spel tillsvidare eftersom jag inte försöker bli professionell på heltid.

3) Kommer fortsätta köpa trading strategier, eftersom jag kommer vid ett senare tillfälle återuppta mitt spelande, fotboll och tennis.

MVH

Senast redigerad av Sputnik2012 den 2022-10-28 klockan 09:24.
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-10-30, 11:39   #105
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 325
Sharp$: 1564
Standard

Både september och oktober har varit urusla månader och jag har backat 20 u så nu är jag plus minus noll på LAG och räknar man in avgiften så är jag minus
ca 8 u totalt på 6 månader.
kisumu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td