Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-03, 19:39   #31
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Perfection Visa inlägg
Intressant projekt, följer med spänning! Går det bra för dig kanske jag också testar systemet!
Vad menar du nu? Intressant projekt för att han testar Martingale-systemet som är ett av de äldsta och otaligt många gånger bevisat att det INTE fungerar i långa loppet?

Vad är det du ska få bevisat i denna tråd, om det håller innan han når stop-loss? Eller om han gular?

Det enda system som fungerar in the long run är korrekt BRM och spel med EV+, ta en sväng på google om det verkligen är så att du är totalt obekant med system.

Detta är high risk gambling som kräver en hel del tur för att lyckas och knappast något revolutionerande..
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-04, 16:53   #32
 
Reg.datum: nov 2010
Ort: Stockholm.
Inlägg: 72
Sharp$: 205
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Vad menar du nu? Intressant projekt för att han testar Martingale-systemet som är ett av de äldsta och otaligt många gånger bevisat att det INTE fungerar i långa loppet?

Vad är det du ska få bevisat i denna tråd, om det håller innan han når stop-loss? Eller om han gular?

Det enda system som fungerar in the long run är korrekt BRM och spel med EV+, ta en sväng på google om det verkligen är så att du är totalt obekant med system.

Detta är high risk gambling som kräver en hel del tur för att lyckas och knappast något revolutionerande..
Det står inget om BRM och EV+ på google. Däremot står det en hel del om begreppen på de sidor som google länkar till.

Jag läser en del på nätet och försöker sätta mig in i vad korrekt BRM och EV+ är för något. Detta är som jag skrivit flera gånger i början endast ett försök att gå plus ett tag och få en lite större BR. Som någon sa, kan man gambla lite i början, eftersom det endast är småpengar. OM jag får ihop en skaplig BR ska jag försöka betta efter spelets regler men just nu är jag fortfarande nybörjare, gröngöling, you name it. Alla har väl varit nybörjare någon gång?
Iamaweakishspeller är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-04, 17:11   #33
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Iamaweakishspeller Visa inlägg
Det står inget om BRM och EV+ på google. Däremot står det en hel del om begreppen på de sidor som google länkar till.

Jag läser en del på nätet och försöker sätta mig in i vad korrekt BRM och EV+ är för något. Detta är som jag skrivit flera gånger i början endast ett försök att gå plus ett tag och få en lite större BR. Som någon sa, kan man gambla lite i början, eftersom det endast är småpengar. OM jag får ihop en skaplig BR ska jag försöka betta efter spelets regler men just nu är jag fortfarande nybörjare, gröngöling, you name it. Alla har väl varit nybörjare någon gång?
Ingen kritik till dig, jag förstår att man gamblar med en rulle på 250 spänn. Men inlägget från perfection var inte så genomtänkt så att säga..
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-05, 12:41   #34
 
Reg.datum: nov 2010
Ort: Stockholm.
Inlägg: 72
Sharp$: 205
Standard

Bettandet går lite sisådär på Betsson, men gick 600 kr plus på poker igår.

Vann först några Sit n' go´s. Sedan vann jag en "stor" pott på cash game. Gamblade med småpengar bara. Men den handen gav galet mycket för att vara med relativt små blinds. Helt sjukt. Skönt, nu är min BR uppe i 720 kr så det är ju ganska nice. Fortfarande inga stora pengar men ändå! Blir lite spel senare.
Iamaweakishspeller är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-05, 13:56   #35
 
Reg.datum: nov 2010
Ort: Stockholm.
Inlägg: 72
Sharp$: 205
Standard

Har satt en slant på att Sampdoria, Firoentina, Genoa och Udinese gör minst ett mål var till 2.74 gånger degen. 3.6 units satsade. (Betway)

Har en dubbel med Sampdoria (AHCP -1) och att Udinese gör mål till 3.07. 3.6 units satsade här med. (Betsson)
Iamaweakishspeller är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-05, 15:18   #36
 
Reg.datum: nov 2010
Ort: Stockholm.
Inlägg: 72
Sharp$: 205
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Iamaweakishspeller Visa inlägg
Har satt en slant på att Sampdoria, Firoentina, Genoa och Udinese gör minst ett mål var till 2.74 gånger degen. 3.6 units satsade. (Betway)

Har en dubbel med Sampdoria (AHCP -1) och att Udinese gör mål till 3.07. 3.6 units satsade här med. (Betsson)
Fyrlingen gick in och dubbeln ser ut att gå in. Sampdoria leder med 2-0 och har en man mer på plan.
Iamaweakishspeller är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-05, 15:54   #37
 
Reg.datum: nov 2010
Ort: Stockholm.
Inlägg: 72
Sharp$: 205
Standard

Både fyrlingen och dubbeln satt! Står i ca. 750 kr på Betsson och 350 kr på Betway. Hoppas på en uppswing nu!

Testar Espanyol -1 till 2.80 på Betway och Villareal -1 till 3.10 på Betsson.
Iamaweakishspeller är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-05, 18:18   #38
 
Reg.datum: nov 2010
Ort: Stockholm.
Inlägg: 72
Sharp$: 205
Standard

Espanyol fick bara 1-0. :/

Kör Philadelphia -1.5 till 2.70.
Iamaweakishspeller är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-05, 19:52   #39
 
Reg.datum: nov 2010
Ort: Stockholm.
Inlägg: 72
Sharp$: 205
Standard

Villareal fick också bara 1-0. :O
Iamaweakishspeller är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-05, 20:13   #40
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Iamaweakishspeller Visa inlägg
Villareal fick också bara 1-0. :O
Villareal fick bara 1-0???

Om du såg matchen så ska de vara överlyckliga med det resultatet!
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-06, 09:08   #41
 
Reg.datum: nov 2010
Ort: Stockholm.
Inlägg: 72
Sharp$: 205
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
Villareal fick bara 1-0???

Om du såg matchen så ska de vara överlyckliga med det resultatet!
Såg inte hela matchen men hade Villareal -1. Jag menade mest för min del, hoppades ju på tvåmålsseger. Det var så jävla högt odds på -1, 3.10. Btw, kan du tipsa om någon bra sida som alltid har bra AHCP-spel? Igår hade jag tre vanliga hcp-spel och det blev uddamålssegrar = fail.
Iamaweakishspeller är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-06, 09:09   #42
 
Reg.datum: nov 2010
Ort: Stockholm.
Inlägg: 72
Sharp$: 205
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Iamaweakishspeller Visa inlägg
Espanyol fick bara 1-0. :/

Kör Philadelphia -1.5 till 2.70.
Suck, Philadelphia-vinst med 3-2.
Iamaweakishspeller är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-06, 17:45   #43
 
Reg.datum: nov 2010
Ort: Stockholm.
Inlägg: 72
Sharp$: 205
Standard

Kör dessa ikväll:

Dubbel: Rögle (rak) och Färjestad (ML) till 2.85. 5.8 units satsade. (Betsson)

Dubbel: Rögle (-1.5) och Oskarshamn till 3.30. 9 units satsade. (Betway)
Iamaweakishspeller är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-06, 20:50   #44
 
Reg.datum: nov 2010
Ort: Stockholm.
Inlägg: 72
Sharp$: 205
Standard

1/2 dubblar satt. Det var bara Rögle som inte kunde skita in någon puck till. Såg ej matchen, men när man möter ett skitlag som Troja-Ljungby bör man ju kunna vinna stabilt. Vad jag hörde var det bra tryck från hemmalaget i slutet. Nåja, min dubbel till 2.85 gick in och jag går ner till steg 1 på satsningstrappan på Betsson igen. På Betway däremot är jag nu på steg 4 och hoppas på att få in ett spel där under natten.

Återkommer med nattens spel senare.
Iamaweakishspeller är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-06, 23:42   #45
 
Reg.datum: nov 2010
Ort: Stockholm.
Inlägg: 72
Sharp$: 205
Standard

Kör två dubblar i natt.

Dels rakt på Pittsburgh och Washington till 2.81.

Dels en basketdubbel som någon rekade. NY Knicks -7.0 och Orlando Magic -6.5 till 3.63. Har kollat upp lite statistik och den verkar vara vettig.
Iamaweakishspeller är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td