Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-06, 14:31   #451

Grnvits avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

ÄR det dags igen?

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gervais (+1), Vurpan (+1)
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 00:15   #452

mackyyys avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6348

NHL 2014/15
Stats: 83 - 122 - 11
ROI: 115.74%
Vinstprocent: 40.49%

Standard

Vi får se vännen! Lite trupper att sätta sig in i... Har inte den tiden just nu, men förhoppningsvis är vi redo när säsongen drar igång!
one (+1), Grnvit (+5)
mackyyy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 00:21   #453

Grnvits avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackyyy Visa inlägg
Vi får se vännen! Lite trupper att sätta sig in i... Har inte den tiden just nu, men förhoppningsvis är vi redo när säsongen drar igång!
Mja, vi får väl se hur det blir med vissa lirare i KHL också.
Du må väl hur som helst vara laddad inför säsongen?

Lycka till med liren som förhoppningsvis kommer förr eller senare!

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-16, 11:00   #454

Redbulls avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 2859
Standard

Hoppas du kör igång denna säsong. Dina spel uppskattas väldigt mycket!

Personligen hoppas jag att favoritlaget Sens kan nå slutspel. Ska bli intressant att se vad dom mer rutinerade gubbarna (Alfredsson, Gonchar, Phillips) kan åstadkomma tillsammans med dom yngre (Karlsson, Cowen, Turris). Sedan har Sens även ett par svenskar som ska bli kul att följa. Förutom redan nämnda så lägger vi till Silfverberg, Zibanejad, Lehner och Claesson. Fråga är hur mycket speltid Zibanejad, Lehner och Claesson får.

Får väl även nämna favoriten Spezza när jag snackar om Sens.

Cheers mate!
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 23:29   #455

mackyyys avatar

NHL 2014/15

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Redbull Visa inlägg
Hoppas du kör igång denna säsong. Dina spel uppskattas väldigt mycket!

Personligen hoppas jag att favoritlaget Sens kan nå slutspel. Ska bli intressant att se vad dom mer rutinerade gubbarna (Alfredsson, Gonchar, Phillips) kan åstadkomma tillsammans med dom yngre (Karlsson, Cowen, Turris). Sedan har Sens även ett par svenskar som ska bli kul att följa. Förutom redan nämnda så lägger vi till Silfverberg, Zibanejad, Lehner och Claesson. Fråga är hur mycket speltid Zibanejad, Lehner och Claesson får.

Får väl även nämna favoriten Spezza när jag snackar om Sens.

Cheers mate!
Då får vi ju hoppas på Sens den här säsongen för din del Ser mörkare ut för mitt Devils. Två purunga gentlemän mellan stolparna och en forwardsuppsättning utan någon ersättare åt Parise...

Vi smyginleder säsongen med 5(!) spel. Har dock ingen tid att slänga ut de här, men ni hittar de nog Ett par matcher igång redan som måste följas upp hela vägen
DD (+1), KP (+10), Redbull (+10), fireas (+5)
Gammal 2013-01-20, 02:27   #456

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackyyy Visa inlägg
Vi smyginleder säsongen med 5(!) spel. Har dock ingen tid att slänga ut de här, men ni hittar de nog Ett par matcher igång redan som måste följas upp hela vägen
GREAT!

Nu kör vi denna säsong, mackyyy!
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-20, 09:17   #457

Redbulls avatar

Standard

Härlig start mackyyy!

Sens vinner och Karlsson står för tre poäng (1+2). Vilken kille! Även Devils vinner vilket du ändå får vara lite nöjd med, trots att du spelade på Islanders

4-1 direkt, grym start.

Senast redigerad av Redbull den 2013-01-20 klockan 14:15.
Gammal 2013-01-20, 20:21   #458

mackyyys avatar

NHL 2014/15

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Redbull Visa inlägg
Härlig start mackyyy!

Sens vinner och Karlsson står för tre poäng (1+2). Vilken kille! Även Devils vinner vilket du ändå får vara lite nöjd med, trots att du spelade på Islanders

4-1 direkt, grym start.
Det brukar börja rätt bra

Jo, faktiskt! Devils var ganska överlägsna, så det spelet var inte ens nära. Disciplinerat, men ändå skapade Devils en hel del högkvalitativa målchanser... Isles hade max 3-4, så spelet var inget vidare.

Kovys flippass till Zajac är ögongodis också, även om han ska fixa det passet 98 av 100 gånger!
Gammal 2013-01-23, 19:21   #459

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 2626
Standard

har du några speciella tider du lägger ut spelen? en annan knegare fick ställa klockan på 00.40 för att rygga mer eller mindre i sömnen från mobilen
eystege är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-23, 19:53   #460

Redbulls avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eystege Visa inlägg
har du några speciella tider du lägger ut spelen? en annan knegare fick ställa klockan på 00.40 för att rygga mer eller mindre i sömnen från mobilen
Dra muspekaren över oddset i mackyyys spreadsheet så ser du vilken tid han lagt in spelet.
Gammal 2013-01-25, 15:47   #461
Banned

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 5
Standard

Ja, när de bannar dig så dör väl sharps... Så de vågar nog inte banna alla här. haha
Rumba123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-25, 15:51   #462
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rumba123 Visa inlägg
Ja, när de bannar dig så dör väl sharps... Så de vågar nog inte banna alla här. haha
Varför skulle vi banna någon som inte bryter mot reglerna? Troll.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
isbjorn (+1)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-25, 15:56   #463
Banned

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 5
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Varför skulle vi banna någon som inte bryter mot reglerna? Troll.
För att reglerna tydligen ändras. Som att ni inte bannade Lazlo direkt. Hela den soppan var för komisk för att ni ska framstå som mer seriösa än RoK. Där åker också medlemmar ut så fort sanningen är obekväm...
Rumba123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-25, 16:04   #464
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rumba123 Visa inlägg
För att reglerna tydligen ändras. Som att ni inte bannade Lazlo direkt. Hela den soppan var för komisk för att ni ska framstå som mer seriösa än RoK. Där åker också medlemmar ut så fort sanningen är obekväm...
Nu räcker det med off-topic i mackyyy's tråd, men det märks tydligt på din posthistorik att du inte är ute efter annat än att klaga så antingen kan du välja att ta det på rätt plats vilket är här:
https://www.sharps.se/forums/feedback-fragor/

Eller så håller du dig till det trådarna handlar om, tack.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
superduffy (+1), isbjorn (+1), mazzy (+5)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-27, 13:26   #465

DamageINCs avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4014
Standard

Dina spel uppskattas mycket, liksom tidigare år. Snygg start på säsongen för övrigt. Oilers extremt pissiga onödiga mål igår med 1.4 sek kvar sved oerhört måste man säga, veckans fittning.
Svara

td