|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-12-14, 15:30 | #121 | ||||||||||||||
EM Handboll
Andreas spel i spoilern nedan.
Spoiler:
av matcherna nu klockan 16:45 så känns u52 i rumänien-montenegro klart värt ett spel. kör ett "standard-ish på den fast till 51,5-lina. då matchen kan sägas vara en "kvartsfinal" då den som vinner denna troligen tar en semifinalplats tillsammans med danmark. svårt att se den springa iväg om det blir jämnt, vilket den borde kunna bli. ungern tyckte jag spela väldigt långsamt senast mot ukraina medans holland gärna drar upp tempo med snabbt spel så ö/u känns svårt att bedömma anser jag. men ungern bör klara -2,5 så jag testar den iaf.
får se vad/om det kan bli mer spel på de senare matcherna.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-12-14 klockan 18:56. Anledning: rättning |
|||||||||||||||
2010-12-14, 16:22 | #122 | |||||||
5 minuter spelat o ungern är usla, rättar mitt spel på den som fail redan... fan va dåligt spel.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-12-14 klockan 18:57. Anledning: rättning |
||||||||
2010-12-14, 21:59 | #123 | |||||||
oj, fick se i mailen att jag spelat ett spel jag inte lagt in, slängt in det och lägger en bild på rättningen här.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||||||||
2010-12-14, 23:18 | #124 | |||||||
lindesberg hemma till 2,25 kändes lite för högt, och mycket riktigt så erbjuds inte det oddset längre hos bwin tyvärr.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-12-15 klockan 22:25. Anledning: rättning |
||||||||
2010-12-15, 15:24 | #125 | |||||||
Handbolls EM
tror på fransk överkörning i dagens första match i sista omgången. ser ut som att betsson erbjuder 2,05 på samma lina men det va tekniska arbeten på siten så tog 2,03 hos pinnacle.
ukraina såg ut att spelat färdigt för denna turnering igår mot norge med hafsigt anfallsspel och ofokuserade avslut. 3 lobbar på raken typ när det står 4-4 eller dylikt i början av matchen igår mot norge. spelade otroligt lågt försvarspel men kan varit taktiskt med tanke på norges lökke på linjen men är det deras grundspel(vilket jag inte vet) så tror jag det passar dem illa mot de mer skottvilliga fransyskorna. återkommer om det blir mer spel.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Andreas B (+1) Senast redigerad av comprende den 2010-12-15 klockan 17:50. Anledning: rättning |
||||||||
2010-12-15, 22:53 | #126 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
måste få gnälla lite, tyck synd om mig...
denna satans matchen så losar jag igen med ett måls marginal i handbollen. lindesberg leder fram till absolut slutsekunderna hör jag på lokal nyheterna. nedan listar jag några andra spel som failat med ett mål.
kunde på rak arm bara hitta ett spel som jag haft ett måls marginal på rätt sida, även den listad. är säkert nån till så med reservation för fel i minnet. men den å andra sidan va ju denna ett surebet trodde man då bwin va helt off med linan mot övriga bolag, så går hammarby o vinner med en boll...
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2010-12-15, 22:58 | #127 |
Bara jobba på Comprende, vet att du har det i dig!
2010-12-15, 23:34 | #128 |
ett hyllningsinlägg till pacmans ära
filtrerat ut de spel jag ryggat direkt av pacman
Antal spel: 54 Insats: 10622 Vinstprocent: 62.96% Medelodds: 2.11 Medelinsats: 196.7 Vinster: 34 Vunnet: +7360.24 Förluster: 20 Förlorat: -3615 Netto: +3745.24 Medelvinst: +69.36 ROI: 135.26% har själv som jämförelse på mina senaste 54 lir en roi på 99,63%. Antal spel: 54 Insats: 11137 Vinstprocent: 47.17% Medelodds: 3.1 Medelinsats: 207.66 Vinster: 25 Vunnet: +6039.68 Förluster: 28 Förlorat: -6081 Push: 1 Netto: -41.32 Medelvinst: -0.78 ROI: 99.63% kan lugnt säga att jag inte vore där jag nu är med min rulle utan dina spel på sistonde. keep it up
|
2010-12-16, 11:06 | #129 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6882Pacmanscorner Twitterpicks Stats: 1093 - 1168 - 229 ROI: 99.65% Vinstprocent: 48.34% |
Kul att höra
Inga spel från mig idag dock, kommer ett par imorgon från Mestis innan det blir en veckas paus för hockeyspelen men under tiden drar Salibandyn igång igen så då kommer det att dyka upp en del spel där innan jul. |
2010-12-16, 11:10 | #130 | |
Citat:
Givetvis önskar jag också compendre God jul Senast redigerad av bokis29 den 2010-12-16 klockan 11:15. Anledning: Tillägg |
||
2010-12-16, 19:11 | #131 | |||||||
sen hem från jobbet idag så inte hunnit kolla nåt för kvällen. men tagit pacmans spel hos paf fast till 1,90. spelar 2,5u istället för de 4u som pacman spelar och inväntar vad hcp-spel kommer se ut. kan bli resterade 1,5u på det isåfall.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-12-17 klockan 20:00. Anledning: rättning |
||||||||
2010-12-16, 20:09 | #132 | |||||||||||||||
Citat:
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-12-17 klockan 20:00. Anledning: rättning |
||||||||||||||||
2010-12-17, 13:10 | #133 | |||||||
Betsafeare, se hit!!
tror jag hittat nåt som ser ut att kunna va fint värde innan match, får se vad shoreline har att säga. har ni som läser detta betsafe så testa nån unit vetja. snittodds på 1,95ish, så 2,20 känns som bra.
nastrovje
||||||||
2010-12-17, 23:14 | #134 | |||||||
Fin fredag
4-1 idag på 4 tails o 1 egen (1u-lir)
har denna för inatt, åter ett utstick på mer än 10punkter på en storfavorit som jag testar för 3u hos betsson.
lite filosoferande skönt att se att man kan återgå att lira robins spel igen efter en seg period under hösten. skillsen finns absolut, analytisk förmåga och klarsynt när det gäller att se värde. bra bra. läste nåt om att abyss blivit skadad/sjuk i chatten. hoppas det reder ut sig och att vi snart ser dig i chat o forum igen. krya på dig kompis. shoreline gillade inte mitt "fynd" hos betsafe, menar spartak@2,20 mot cska som ligger 0,24 över snittet. är inne med ett standard bet där så låter det va så länge så¨får vi se. sharps är så himla gött, här kan man träffa på folk som man kan diskutera spel o sport med i chatten. mycket givande. just nu blir det endel snack med Andreas B om handboll men även annat utbyte. helt förutsättningslöst så ger vi våra syner o idéer om matcher och man väger vad man själv anser mot vad han säger för att komma närmare sanningen innan man kanske lägger ett spel. nu är jag inte stekhet på handbollsliren(just nu iaf) men ändå givande snack. sen att jag hade mitt tredje sommarjobb som turistinformatör sommaren -93 när han va några månader är inget som blir en aspekt när man träffar folk på sharps(nätet) och pratar sport o spel. åldern på oss members blir liksom inte en faktor när man snackar om dessa saker vilket är bra, utanför internet skulle jag ha svårt att se mig själv umgås med nån 18-åring. blir så okomplicerat o ointressat hur gamla members är man har kontakt med utan det är ju vad man får för ut av diskutionerna man för som är det primära. andra som jag snackar med ibland är tex boored(även om boored oftast känner sig mer som en it-support gentemot mig). robind, smalke, abyss, tidigare ganska mycket med niko men han är ju inte kvar på forumet eller chatten. så nästa tennissäsong får man klara sig själv...hehe. men det ska nog gå bra, jag har ju oncourt, nemas problemas!!
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-12-18 klockan 11:36. Anledning: rättning |
||||||||
2010-12-17, 23:27 | #135 |
Måste ge dig cred Comprende för alla diskussioner vi har! Hade inte satt hälften av mina spel om inte vi diskuterat och utbytt information. Som sagt tycker jag inte heller att ålder spelar in här då kunskapen inte beror på hur gammal man är..
All heder åt dig my friend!