|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-12-09, 11:58 | #106 |
satan så off man är med små marginaler som det så ofta heter, hehe... 0,5 mål ifrån(cred till bookie som satt linan på rätt plats, inte att förglömma) på två handbollsmatcher i dam-em och på rätt sida om oddsrörelserna på filippinos som inte gör sitt på plan...
återkommer!
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2010-12-09, 23:45 | #107 | ||||||||||||||
hittade en intressant till natten annars hög svansföring (tails tails tails)
lurar på att kompletera thores rek med ett ht-spel på samma sida. edit: tog det jag nyss skrev på raden ovanför.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-12-11 klockan 00:26. Anledning: rättning |
|||||||||||||||
2010-12-11, 01:21 | #108 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lördagsgodis
eftermiddagsveckan är till ända och jag har haft ömsom vin ömsom vatten. lite grinigt med de berömda marginalerna på fel sida lite då o då men orka inte gnälla mer om det, ser istället framåt.
natten mot lördag så hittade jag några spel. new zealand: finna stats gör att jag kör denna lågoddsare, bolagen ser ut att värdera denna tvåa en bit under 1,50 med snitt odds på 1,47 när jag la spelet och jag fick 1,571 hos sportingbet vilket är ganska stor avvikelse när det är så lågt odds. man rycker ju "utstick" på 10 punkter när oddsen ligger runt 2,00 så varför inte på denna. satsar 3,5u. Waitakere vinner med 3-1, read my lips.
A-League: melbourne derby i australiens A-League. heat va inte bra senast mot newcastle jets med en man mer i säkert en timmes speltid så förlorade man med 0-2 efter att ha haft 0-0 tills jets fick ett rött kort. va inne på att köra lite större bet på ht men blev limiterad hos william hill så skiter i att spela mer på ht. inga större belopp i omlopp på denna match.
sitter även på en turkmatch med fint värde och en tysk superettan match som en av de sötare pralinerna i godispåsen o sist ett kinderägg i bundesligan med vad jag hoppas en överraskning inuti. turkilmaz:
helt ok hemmastats mot inte så fina bortastats. detta är ett sånt där spel jag hoppas jag har runt 50% hit på så kanske failar imorgon men in the long run ska matcher som dessa ge mig bra betalt. filtrerade ut bland mina fotbollslir odds spelade mellan 2,00-2,20 och 2,75-2,95(ofta hamnar ht odds i denna range), och jag har 49,5% hits på 2,00-2,20 roi 107,7% 193 lir, och 37,2% hits på 2,75-2,95 med roi på 110,3%. endast 44 spel men iaf. deutche bundesballe kan ses som långskott men inte helt orimligt att ett av dessa sitter o således plus. paderborn är inte så tokiga hemma, jo visst ska de nog vara dogs i denna match-up men kanske inte så lågt värderade. testar totalt 2u på dessa två spel.
sen kör jag nåt jag sällan kommer mig för att spela, testar att laya bayern hemma imorgon mot st pauli till 1,23 hos betfair. kostar mig 80,50kr om bayern vinner men vinner drygt 330kr om de fortsätter blanda o ge även om de är starka hemma är årets bayern inte att lita på så här långt. ett långskott väl värt att testas.
lite sent nu, ska pömsa lite med kudden. men har tittat igenom lördagsgodiset fram till 15:30 matcherna. får kolla igenom de senare matcherna när jag vaknat till imorogn. gottenacht alle leute über alles
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-12-11 klockan 22:35. Anledning: rättning o read my lips |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2010-12-11, 15:32 | #109 | ||||||||||||||
många spel från pacman idag, har annars bara hittat en match jag spelat ht o ft på i schweiz.
ska iväg o kolla på fotboll hos en jobbarkompis sen iväg och käka mat med avdelningen på jobbet.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-12-11 klockan 22:36. Anledning: rättning |
|||||||||||||||
2010-12-11, 20:19 | #110 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6882Pacmanscorner Twitterpicks Stats: 1093 - 1168 - 229 ROI: 99.65% Vinstprocent: 48.34% |
Du hittade ju en bra dag att rygga spelen på fastän dom var många
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
comprende (+2) |
2010-12-11, 23:43 | #111 | |||||||||||||||
Citat:
dessa för natten, kan bli nåt mer från new zealand men är inte säker än.
spelade det jag fick igenom hos stan james och resterande summa upp till 3u hos betway. "häng med" som robban ashberg skulle sagt.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-12-12 klockan 02:55. Anledning: rättning |
||||||||||||||||
2010-12-11, 23:46 | #112 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
Du fick mitt PM, va? Tänkte bara dubbelchecka!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
comprende (+2) |
2010-12-12, 00:12 | #113 |
angående nya zeeland
en av nattens matcher finns rejälla oddsrörelser men jag känner mig tveksam om det inte är för sent att spela.
hade jag som king qirren hunnit spela hawke's bay till fina 2,15ish så hade jag vait glad men som nu erbjuds endast 1,88 och värdet känns borta. bay har aldrig sedan denna version av ligan startade 2004 aldrig vunnit hemma över wellington. den andra matchen så känns det som värdet finns i hemmalaget men känns tveksam till spel. slänger in länkar till till båda matchernas preview snack nedan, klicka på matchen du vill kolla. 01:00 Hawke's Bay - Team Wellington 02:00 Otago - Canterbury trodde nog jag skulle få nån sharp$ för min read my lips nåt inlägg tillbaka, men är kanske ingen som följer min skräp-dagbok, vräker en bitter comprende ur sig. avstår fler spel inatt vad det gäller fotboll iaf så får kolla vidare på söndagens utbud.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2010-12-12, 00:19 | #114 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
|
2010-12-12, 00:22 | #115 |
Du fick 10 av mig! Läser dagboken så ofta jag hinner men är dålig på att ja cred tyvärr..
Keep it up!
2010-12-12, 02:20 | #116 | ||||||||
sharp$ klirrr katjingCitat:
kör en tail på LA Kings som andreas lagt ut, dags att han sätter en nu...hehe.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-12-12 klockan 12:41. Anledning: rättning |
|||||||||
2010-12-12, 03:15 | #117 | |||||||
nu kör vi som de säger på mammas nya kille i p3 sveriges radio.
skön PUSH efter sen kvittering
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-12-12 klockan 12:52. Anledning: rättning |
||||||||
2010-12-12, 03:43 | #118 | |||||||
tog igen vad jag fick igenom hos scam james på dnb chelsea borta mot spurs. hade väl gärna tänkt mig att spela denna för 2,5u iaf.
chelseas kräftgång kan inte fortgå i all evighet och formen måste börja stiga nu inför så viktiga jul/nyår matcherna. finns surebet på denna om man vill, sbobet ger 2,26 på andra sidan på ah+0, denna jag tog fanns på dnb i portalen.
||||||||
2010-12-12, 12:08 | #119 | |||||||
[QUOTE=comprende;88370]thats my boys.
kör en tail på LA Kings som andreas lagt ut, dags att han sätter en nu...hehe.
2010-12-12, 12:46 | #120 | |
Citat:
hawke's tappa 2-0 till 2-2 och har fortfarande inte vunnit hemma mot wellington. mvh, comprende med det selektiva minnet...
||
|