![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#91 | |||||||||||||||||||||
![]()
dimper ner ett pm helt sonika från performance om tips på ö/u spel i australien inatt. måste ju testa, vore ju otacksamt att inte spela när man så snällt skickar mig exklusiva tips. supernajs. det mest jag spelar just nu går ju in så känns helt ok att spela denna osett...
Spoiler:
har en rygg på vlad också i cocainland, redan börjat när jag skrivet detta men slänger in den iaf.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1) Senast redigerad av comprende den 2010-12-06 klockan 22:28. Anledning: rättning |
||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#92 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]()
Ett mål i 1H mellan Wellington - Adelaide, andra målet kom en minut in i 2H.
![]() Tredje målet kom 90+4' så.. ![]() Kommer du ihåg inatt, överspel i andra skulle också fungera, lirade aldrig. Men givetvis hängs det tre baljor där också. ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
comprende (+2) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#93 | ||||||||
![]() men at workCitat:
tror ö2,5 va över 2,10 i odds även här. du verkar helt klart vara nåt på spåret där down under performance
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=MeG-hNXXy6I&translated=1[/ame]
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-12-05 klockan 12:01. |
|||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#94 | |
![]() Citat:
Jo, det känns lite väl upphaussat med underspel. Känns som det blir mycket mål rent generellt där nere. Men hur som, man får nog filtrera rätt hårt för att finna rätt matcher, men so far har det ju gått fint. Får gott fortsätta denna undersökning. ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#95 |
![]()
hade tänkt mig ett litet bet på sävehof ikväll men kanske inte så litet som paddy power limiterat mig till, eller vad sägs??
30-40kr va väl tanken. ![]()
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#96 | |||||||
![]()
hittat vad jag tror kan va ett ok odds. boulogne har 4-4-0 hemma medans metz har 0-3-4 och har endast gjort mål i tre av dessa bortamatcher.
matchen stinker under lång väg, nästan sån stank att odds på över känns lockande...hehe. testar typ 2u
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-12-07 klockan 21:43. Anledning: rättning |
||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#97 |
![]()
jobbar eftermiddag (14-22) denna veckan och har återigen börjat lära mig en ny befattning så hinner det jag hinner denna veckan om det nu är några som följer min diary.
har spelat ganska mycket spel men mest tails(typ alla utom ett), så hoppas bli framdragen till en fin dag annars jobbar man nog gratis idag... ![]() måste passa på att ge all cred till pacman, shoreline, vlad för goda spel om vartannat så man numer ligger på all time high. kul även att papak återkommit. jo, jag vet att det finns fler genier som jag inte nämnt så som gb, mashso, qirren, robind mfl men har för egen del mest spelat som de tre först nämnda det senaste. andra mer sporadiskt på gott o ont. nähä, sen till jobbet finns inte så måste dra, åter efter 22 ikväll.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobinD (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#98 |
![]() i am so dumb
vad förvånad man blir, når all time high så jinxar man om det i ett inlägg så blir det ganska rejält minus direkt samma dag. måste ha ett samband.
min fotbollsmatch så vinner såklart metz sin första bortamatch för säsongen när man spelat emot. ok två halvtasklag men två raka hemmavinster på boulogne så trodde jag 2,00 va bra vs de bortastats metz har. bara att komma igen. "well suck me sideways" - vilken film?? [ame]http://www.youtube.com/watch?v=ZgBnkexAbRU[/ame]
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#99 |
![]() 2010-12-08 Myanmar - Philippines (AFF Suzuki Cup)
Datum: 2010-12-08
Tid: 13:30 Sport: Fotboll Land: AFF Liga: AFF Suzuki Cup Match: Myanmar - Philippines Spel: Philippines Insats: 325.00 Odds: 2.200 Bolag: victor chandler Motivering: sista gruppspelsmatchen och myanmar (burma) har inget att spela för medans philippinerna har gruppsegern klar vid vinst. av det jag kunnat läsa mig till och sifferdillande så anser iallafall jag att 2,20 är väl tilltaget. matchen hos oddsportal av de tidigare resultaten att döma så borde philippinerna va större favos med vinst över viernam med 2-0 som i sin tur vann med 7-1?!?! över burma. å andra sidan så klarade philippinos bara 1-1 mot singapore som bara vann med 2-1 mot burma. turres official site 3u känns helt ok till detta oddset. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#100 |
![]()
Comprende my friend, ska du inte lira något på Handbolls EM? Kanske kan bolla lite idéer isf
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#101 |
![]()
För övrigt kan tilläggas att matchen spelas på neutral arena.
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
comprende (+2) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#102 |
![]()
jo helt riktigt, tror det spelas i malaisia eller i indonesien. kommer inte ihåg vilket.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#103 | |
![]() Citat:
men vi kan nog bolla lite vad det lider. svenskorna som överraskade stort möter ukraina som bara gjorde 13 mål mot holland som storfavorit... fågel eller fisk? annars -3,5 på tyskorna igen kanske??
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#104 | |
![]() Citat:
Tyskorna lär lägga på en rem mot Holland tror jag och skulle inte förvåna mig om det blir stora siffror då dom kan betydligt bättre än idag, speciellt vara lite effektivare! (Även om Gabriella Kain spelade ruskigt bra) Avvaktar tills imån
![]() ![]() |
![]() |
#105 |
![]()
Jag måste faktiskt lida med dig, Comprende. Hur Filippinerna lyckas med konststycket att inte vinna denna matchen, det är en stor gåta som aldrig kommer lösas.
De hade två bollar i virket, en hörna som nickades men räddades på mållinjen av en back samt två-tre jättelägen som resulterade i skott strax utanför stolparna. För övrigt, Burma var ju inte underlägsna men hade inte det där riktiga flytet att skapa fram heta målchanser även om de hade ett par stycken som kan vara värda att nämnas vid namn. Summa summarum, denna borde Filippinerna ha vunnit med minst uddamålet. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
comprende (+2) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|