![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#76 |
Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1177yertle - Hockey 12/13 Pres Stats: 115 - 125 - 1 ROI: 99.54% Vinstprocent: 47.92% |
![]()
Skit också...såg precis att
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#77 |
![]()
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#78 | |||||||
![]() holms hedge
gör en liten riskeliminering med att spela emot skövde med malmö+3 till halva insatsen. holms gör en lite skakis alltså.
sitter alltså kvar med 2u på det ursprungliga spelet.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
velpelle (+10) Senast redigerad av comprende den 2010-12-03 klockan 05:48. Anledning: rättning |
||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#79 |
![]()
Första dagen jag bestämde mig för att hänga på dig å det sket sig. Kämpa på med din dagbok... uppskattat.
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#80 | |
![]() Citat:
vad gäller ystad-djurgården så hamnade djurgården på sitt snitt medans ystad la sig 8 bollar under sitt hemma snitt. för lite mål innan paus fick jag rapport om här på sharps. bara att kämpa på som sagt.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#81 | |||||||
![]() viva la france le drop eat 'se frog
lyckats filtrera fram ett eget spel till kvällen efter alla ryggar.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-12-03 klockan 21:11. Anledning: rättning |
||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#83 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Vad fick dig att spela denna? Kul att höra en motivering även i efterhand. Med tanke på att du skriver att du lyckats filtrera fram så antar jag att du letat och funnit något intressant?
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#84 | |
![]() Citat:
hittade bara denna som oddsrörelserna gillades ikväll som jag hade tillgång till marknadshögst. fanns ju även angers i samma liga men har inte interwetten, skippade den. är ju så jag letar/filtrerar fram 80% av mina egna spel om inte mer. hög payout, dropp, ett ensamt bolag som erbjuder erbjuder marknadshögst. fanns hos några till 2,50 tidigare men får va nöjd att hinna ta den till 2,40 när den är mitt i droppen. även expekt sänkte ju nån minut innan match med 20 punkter. marknadshögst stannade vid 2,30 vid spelstopp. går ju tydlligen bättre att spela på oddsrörelser än när man leker insatt i handboll nowdays iaf.... ![]()
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#85 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Aookej då är jag med, tänkte ifall du hade något annat fuffens för dig denna gång.
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#86 | |||||||||||||||||||||
![]() indian yellow curry, cheers mate!!
unibet låg o släpade lite på central coast, av det lilla jag kollat på statsen så ser ettan klart rimlig ut. testar även ht till 3,00 odds.
här möter förra årets etta o tvåa och alla bolag är ense om en jämn match up så testar ladbrokes 2,75 på dempo för 1u när det ändå är 20 punkter högre än näst högst. dnb marknaden hos de bolag som öppnat spel är oddsen 1,83-1,83.
är übertrött, så kollar vidare vad som finns när jag vaknar igen.... ![]()
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-12-04 klockan 12:16. Anledning: rättning |
||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#87 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]()
Jag själv är då duktigt sugen på o2.5 i Aussie imorgon.
![]() SFC har 5/7 bortamatcher i år över totalen. Har ingen koll på om det saknas några viktiga spelare i offensiv eller defensiv i lagen, men det får man kolla upp imorgon innan matchstart innan jag bestämmer mig för lir här. ![]() Sorry om jag snodde din tråd för lite tugg, comprende. ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#88 | |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#89 |
![]()
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-12-05 klockan 01:06. Anledning: rättning |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#90 | |||||||
![]()
hann precis sälja dempo men hann inte lägga in i sheetet innan 1-1 kom så lägger in en bild som bevismaterial här
![]()
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-12-04 klockan 12:16. Anledning: rättning |
||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|