![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#61 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() hemmadrops i österich 18:30
hittade fina odds på alla fyra hemmalagen i österrikes superetta kl 18:30 idag. den som läst dagboken innan vet att jag gjorde nåt liknande i japan för ett tag sen. luktar lotto lång väg...
![]() kör 1,5u på varje och hoppas sätta minst två av fyra.
kan bli mer till kvällen, lägger på med nya i dagboken isåfall. har nån lean till men inget spelat än. edit: gör ett slags systemspel på dessa, ser gynsamt ut att även spela ht så lägger till dessa. lite dålig brm då jag i stressen tog alla hos expekt när jag kunnat tagit nån av dem hos betway för 5punkter högre... insats blir hälften av de på ft lustigt nog...hehe
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pacman (+1) Senast redigerad av comprende den 2010-11-26 klockan 21:11. Anledning: addar ht, rättning |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#62 |
![]()
mitt system i österrike gick bra. drygt 10u plus på dem.
min fjärde handbollsrek gick tyvärr inte in fast den va grymt nära, RNL leder hela matchen men tappar 30-27 med 2,5minuter kvar till 30-30. vet inte säkert men tror kiel hade oavgjort två gånger i matchen, 0-0 o 30-30. sånt svider när man hittar fina odds. lätt att va efterklok men man vet av erfarenhet att tre mål 10 minuter kvar inte är nåt att lita på, borde med facit i hand sålt av risken när jag ändå följde matchen på bet365 liveodds. mitt alternativa spelsätt med ht o 2nd hade varit bättre, jaja... nog med efterhands tortyr... ![]() lustigt nog spelar lagen igen snart igen den 1 dec, återigen hemma hos lejonen RNL, nu i ligan. tre möten på nån vecka.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#63 | ||||||||||||||
![]() Rugby Friendlies
kommer aldrig att påstå att jag är kunnig eller expert inom nån idrott egentligen och i synnerhet inte inom rugby. nu i helgen är det iaf tredje helgen på raken som rygby landslagen spelar träningsmatcher.
dessa saxat från portalen: 27 Nov 2010 15:00: Italy - Fiji 15:30: England - South Africa 15:30: Scotland - Samoa 18:15: Wales - New Zealand 20:45: France - Australia 28 Nov 2010 15:30: Ireland - Argentina matcherna spelas i europa och av de lag från den södra hemisfären så är det bara "all blacks" från nya zeeland som visar riktigt god form. två enkla vinster över skotland o irland innan denna match mot wales. jag gillar all blacks efter att ha spenderat en tid av en jorden runt resa i nz där jag förälskade mig i landet o folket. jag va där månaden efter bronspengen 2003 då england vann vm. ett england som sparkade sig till guld via johnny wilkinson alla drop kicks match efter match som inga lag kunde värja sig emot. såg finalen det året på en engelsk bar i thailand och matchen gick till OT där sir wilkinson avgjorde med en drop kick så klart. baren blev dyblöt av öl som tokiga engelsmän kastade ut okontollerat, men det får man väl bju på en sån dag. vm gick ju i australein så matchen gick verkligen på dagen i thailand o tidig morgon i europa och australien stod som motståndare i finalen. nog med nostalgi för nu. australien då, eller the wallabies som de kallas. de har en vinst över italien senast men också en torsk mot england veckan innan det. tror frankrike har stora möjligheter att vinna hemma på stade de france. spelar dock inte på den just nu, sydafrika, heter annars även springboks, det tredje av de tre stora från södra halvklotet kommer från en chocktorsk mot skottland förra veckan och mötet mot england är svårt att säga nåt om. england är favoriter men väl lågt odds för min smak, är trots allt regerande world champs de möter. detta är en repris från vm finalen 2007 som jag följde på tv o internet på island. jobbade där med en massa kiwis som bidrar till att man gillar nya zeeland. detta mästerskapet så kapitulerade all blacks redan i kvartsfinalen mot värdlandet frankrike. mästerskapets skräl va argentina som tog brons. måste visa ett klipp från en haka som all blacks gjorde innan en match mot wales för några år sen. tänk på att normalt efter en haka så gör lagen sig i ordning för match, men titta på denna och känn spänningen i luften. [ame]http://www.youtube.com/watch?v=ncu6SzmHe3E&feature=related[/ame] Performance The "Ka Mate" haka generally opens with a set of five preparatory instructions shouted by the leader, before the whole team joins in: "Ka Mate" Leader: Ringa pakia! Slap the hands against the thighs! Uma tiraha! Puff out the chest. Turi whatia! Bend the knees! Hope whai ake! Let the hip follow! Waewae takahia kia kino! Stomp the feet as hard as you can! Leader: Ka mate, ka mate 'I die, I die, Team: Ka ora' Ka ora' 'I live, 'I live, Leader: Ka mate, ka mate 'I die, 'I die Team: Ka ora Ka ora " 'I live, 'I live, All: Tēnei te tangata pūhuruhuru This is the fierce, powerful man Nāna i tiki mai whakawhiti te rā ...Who caused the sun to shine again for me A Upane! Ka Upane! Up the ladder, Up the ladder Upane Kaupane" Up to the top Whiti te rā,! The sun shines! Hī! Rise! så vad har jag då spelat.
ser ut som de europeiska lagen har en fördel av att spela hemma i dessa matcher. kollade lite på hur linorna låg och fastnade för dessa hos pinnacle o betus.com skottland kommer från en stark seger över sydafrika och bör vinna denna o klara linan som satt konstigt av pinnen. -8,5 hade lägre oss och bolagen va brittiska william hill o ladbrokes. tolkar jag som ett gott tecken för mitt spel på -7,5 till 0,05 högre. italien är ju ett landslag i nåt slags ingenmansland, kan sällen eller snarare aldrig mäta sig med de större lagen men är för bra för de flesta av lagen lägre rankat. fiji fixade oavgjort mot wales medans italien spelade en jämn match mot starka argentina, torsk 16-22. annars väntade förluster i deras andra match. tror italien vill göra en bra match nu sista matchen innan six nations börjar i december medans jag hoppas fiji blivit slitet av alla resor, wales, frankrike o nu italien. läser mig till lite info hos scrum.com de av oss som brukar titta på espnamerika ser ju reklam för denna siten lite då o då men aldrig nån rugby på kanalen. inte så konstigt knaske när det är en amerika kanal...hehe små insatser då det är träningsmatcher o en sport man har mindre koll på egentligen så "uno unit it is" BOL
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-11-27 klockan 18:38. Anledning: rättning |
|||||||||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#64 |
![]()
Riktigt mäktigt, ska kolla lite noggrannare och se om de blir någon rygg, bra skrivet!
![]() ![]() |
![]() |
#65 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]()
RUSKIGT mäktigt, Comprende!
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#66 | |
![]() Citat:
all blacks är ofta favoriter att vinna mästerskap o rankat etta i världen inför osv men har bara vunnit vm en gång 1987 då vm i det format som det nu går inleddes. något förvånande är att frankrike av alla länder har flest top4 då man tagit sig till semi i alla vm utom ett vilket inget annat lag klarat av. vm i höst går i nz och sträcker sig över 7 veckor och 20 lag deltar. den som gillade vad ni såg i klippet ovan så sök på "haka" o "blacks" så kommer det fram en massa filmklipp på youtube. inte bara rugby även basket o ishockey bla. vet att jag nämnde lite om detta i chatten i somras i samband med fotbolls-vm då jag lite förvånades över att nya zeeland (all whites) inte gjorde nån haka innan matcherna. har iaf inte kunnat hitta nåt om det. nähä, ska ta mig i rocken och kolla vad som erbjuds ett troll som mig idag.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#67 | |||||||||||||||||||||
![]()
lite till kvällen, har idag mest ryggat andra och inte hunnit skriva just nåt här men spelen läggs in i mina sheets.
angåend rugbyn så vann båda men skottland klarade inte av linan...
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-11-28 klockan 12:11. Anledning: rättning |
||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#68 | |||||||
![]()
börjar snart men kastar in det i dagboken iaf, försöker få in mina egna lir medans ryggdunkar kan falla mellan stolarna ibland om tiden bli knapp.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-11-28 klockan 23:16. Anledning: rättning |
||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#69 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]()
oj, har inte hunnit skriva nåt i min diary, men har spelat lite smått o gott som jag tänkte redovisa. tänkte ge mig på en liten sammanfattning av de två första veckorna som dagboken har andas.
dessa har spelats sedan jag senast skrev här:
under dessa två veckor har jag spelat 136 bets och de fördelar sig som 71(52,2%) hits o 65 fails. av dessa 136 spel har jag hittar 65 egna spel o således 71 tails. totalt på de 136 så har jag gått marginellt plus med en ROI på 100,7% (23964/23800) comprende på mina egna spel (65st) har jag en ROI på 115% (10899/9472) på ryggarna (71st) så har jag hittat minus tyvärr med följande siffror. 91,2% (13065/14328) pacman levererar just nu av de jag tar rygg på med 21 spel o 14 hits, ROI 128,2 (4542/3542). vlad (11st) ligger jag inom ett spel minus, dvs om ett av hans spel suttit så hade det varit gröna siffror men har -3u på hans lir dessa två veckor. lieht (10st) gällar samma sak fast motsatt förhållande, ett spel till godo på plus. shoreline (15st) har jag lyckats hitta rygg på när det blåser lite kallt, nåja det vänder men ligger -11u på 15 spel. men med tanke på tidigare visad kunskap så råder ingen panik hos huvudkontoret. yret88 (6st) av de jag tagit av yret88 så är det inom ett spel på den röda sidan, ingen fara. slår man ihop de jag ryggat sporadiskt, typ 2 lir max så ligger det till så här. -3,5u med (1907/1557) på 11 spel från bla icash, boored, qirren, robind, thore10, basilj o kp. av serviceplay jag tagit så är jag 0-3, två ras o en wd, -7,7u på 3 spel, tråkigt men thats life. ämnar inte att hänga ut nån med dessa stats, ansvarar själv för vad jag spelar och tänker fortsätta ryggdunka många här på sharps.se och jag vet att det är väl få spel att göra nån statistisk bedömning men gör den föratt ge dagboken lite liv.
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#70 | |||||||
![]()
Achtung achtung, friendly bet again!!?!
spel på aningen felsatt odds om man jämför bolagen, vräker in 3u då flera andra bolag ger 2 bollars hcp till samma odds. ser att bwin troligen fått in lite slantar på tyskorna till fina odds men justerat nu så sätter mig på denna sidan. http://www.oddsportal.com/handball/w...-442587/#1X2;2
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-12-01 klockan 01:55. Anledning: rättning |
||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#71 |
![]()
den tyska varningen va befogad, borde lagt mer tanke vid att bwin fått in mycket på tyskorna men majoriteten av bolagen hade rumänskorna som favos så fick ju ml odds som de erbjöd på -1,5 så kändes rätt då.
jaha, ser ut som det blir till att syna o spela papak igen. kul.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#72 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() julkalender lucka 1
kör en rysar parlay för ett riskfritt spel hos nordic 50kr.
se tråd för mer julgodis parlay as follows:
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#73 |
![]()
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-12-02 klockan 06:36. Anledning: rättning |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#74 | |||||||
![]() 2010-12-02 IFK Skövde - HK Malmö (Elitserien)
Datum: 2010-12-02
Tid: 19:00 Sport: Handboll Land: Sverige Liga: Elitserien Match: IFK Skövde - HK Malmö Spel: IFK Skövde -2 Insats: 400.00 Odds: 2.000 Bolag: pinnacle Motivering: handbollslir till kvällen. får man 2,00 i odds på denna lina med gällande stats så bör man hugga. känns som man är villig att ta denna lina/odds vilka skövde än ställs mot hemma just nu. förvisso har malmö spelat flera av sina bortamatcher jämnt men av dessa är det några skånederbyn som per automatik bör bli tighta och även jämna matcher mot för året svaga hammarby o redbergslid. det skrämmer inte bort mig från spel iaf, så länge -2 erbjuds till 1,9ish så känns det rimligt att spela.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
yertle (+1) Senast redigerad av comprende den 2010-12-03 klockan 06:49. Anledning: rättning |
||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#75 | ||||||||||||||
![]() 2010-12-02 IFK Ystad HK - Djurgårdens IF HF (Swed Allsv 3)
Datum: 2010-12-02
Tid: 19:00 Sport: Handboll Land: Sverige Liga: Swed Allsv 3 Match: IFK Ystad HK - Djurgårdens IF HF Spel: Över 60.5 Insats: 250.00 Odds: 1.926 Bolag: pinnacle Motivering: tittat lite på denna innan jag spelade och gör man det enkelt för sig så räknar man snabbt ut att denna ska gå över med ett resultat på 38-28. ystad har gjort mängder med mål hemma o snittar 38,25 och djurgården gör skapligt med mål borta också med 27,8 i snitt. tror denna kan gå över med några bollar. nu är det toppen mot botten som möts och jag addar även hcp men till mindre peng då oddset är lite lågt men spelbart. ystad klarar hcp-linan hemma varje match så här långt. historiken lagen emellan säger att det ska gå under linan och att hcp är väl högt men bortser helt från tidigare h2h då man senast ställts mot varandra 2006.
Senast redigerad av comprende den 2010-12-03 klockan 06:50. Anledning: rättning |
|||||||||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|