![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#31 | ||||||||
![]() Citat:
har inga större ansamlingar spel ikväll, sitter på holland-1 taget tidigt, ryggade där kp/thore10. tog ungern -0,75 mot litauen, den raka ettan ser ut att falla ganska kraftigt så kör en med en lite större risk på dem. kör 2u, att det står 2,05 är en ful ovan jag har att avrunda kontot när jag lägger spel ibland... edit:
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-11-19 klockan 01:06. Anledning: rättning |
|||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#32 |
![]()
ryggar fuzzy D
https://www.sharps.se/forums/80141-post399.html fick 1,885 hos phoenix enligt portalen skulle de erbjuda 1,93 men det sket sig...
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 |
![]()
har tagit lieths två spel i norge med en aningen hög insats och modiferade till större risk. tog max insats hos pinnen på de linorna som erbjöds, resonerar så att det räcker att den ena går in för att minst gå even och det tror jag på.
rekarna här märklig dag annars, på totalt 13 spel sedan i morse så har 6 blivit push och en troligen void, 3 vinster o 3 fail. alla tre fail i japan. vinsterna är två egna och en av lieht. borde ha ryggat yret88, men tror mig veta att om jag gett mig på handbollen så hade jag med stor sannolikhet även spelat u56 i tyresö-sävehof och det hade dragit mer på vinsterna så får trösta mig med det. ny tag, har inget eget ute än framöver men vänta bara...
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-11-18 klockan 01:58. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#34 | ||||||||||||||
![]() 2010-11-18 H 43 Lund - LIF Lindesberg (Elitserien)
Datum: 2010-11-18
Tid: 19:00 Sport: Handboll Land: Sverige Liga: Elitserien Match: H 43 Lund - LIF Lindesberg Spel: Under 54.5 Insats: 250.00 Odds: 2.000 Bolag: victor chandler Motivering: för hög lina!! matchen gäller liv eller död för lif lindesberg och match-upen dessa emellan har inte gått över denna lina sedan februari -08, sedan dess har lagen möts 6 gånger och alla gånger väl under denna lina. 21/04/2010 EHK H 43 - Lindesberg 29:23 10/04/2010 EHK Lindesberg - H 43 28:24 11/02/2010 ELITSE H 43 - Lindesberg 25:20 16/11/2009 ELITSE Lindesberg - H 43 25:22 22/12/2008 ELITSE H 43 - Lindesberg 27:26 12/11/2008 ELITSE Lindesberg - H 43 21:23 på den tiden lagen nådde en så hög lina härjade lagen dels högre upp i tabellen och lif lindesberg hade en ännu inte sönderläst tobias warne, aziz i bättre slag och ett grymt snabbt kontringsspel. h43 hade också ett bättre lag tidigare vill jag påstå med tex axner på ena kanten. det som talar emot en aning och gör att jag är så försiktig som 2,5u i insats är målvaktsspelet som kan svikta. h43 får tillbaka Milosevic, läs här. är nära att ta h43-2,5@2,10 hos lads också men vet inte än. viker sig lif lindesberg; vilket det finns risk för, så kan det va en försäkring till underspelet att ta denna. sen kan ju båda sitta också... eller faila. mycket svammel nu men funderar i dessa banor iaf. edit: inte länge jag behövde på mig att fundera, tog även hcp. den ena sitter med stor sannolikhet medans jag anser det långt större chans att båda sitter än att båda failar. vi får se hur det går. edit:
inputs please. Senast redigerad av comprende den 2010-11-19 klockan 01:05. Anledning: rättning |
|||||||||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 |
![]()
yret88's spel är tagna,
ser på målservice att det görs aningen för många mål i lund för min smak, hoppas det avtar snarast.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#36 |
![]()
reken sitter fint, va tydligen att överreagera att ta hcp som försäkring...hehe. men såg att stora delar av matchen hade h43 tre bollar upp men så blev det tight mot slutet. får va glad att den gick under trots allt, va lite för många mål i första för att man skulle känna sig trygg. 15-13 i paus.
gick +0,5u på mina spel och +0,65u på yret88's picks så får lov att va nöjd. så himla synd att inte RIK som leder hela matchen fram till ca 20-20 inte vinner, fint spel till 3,50 yret88. ![]()
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#37 | ||||||||||||||||||||||||||||
![]()
har hittat några egna lir bland alla ryggar. en rumänsk o tre österrikiska spel. baserat på drop/oddsrörelser så vet ni.
såg att jag hann ta den mindre än tio minuter innan betsson sänkte som marknadshögsta. kör 4u. spelet i sig är väl inget konstigt, en favorit som droppar, ett bolag som ensam erbjuder marknadshögst och 100% pay out hos bolagen tillsammans. gillar sånt... ![]() --------------------------------------------------------------------------
märklig marknad, hos portalen när jag kolla igenom alla matcher så såg jag att halvgard låg som högst på 1,85. det raka spelet på bortalaget såg ut att sjunka hos de flesta medans det va några gröna pillar på hcp+0,5 som jag spelade. fick 1,95, dvs 10 punkter högre än vad halvgarden gav som högst hos canbet. testar för en dryg unit, 1,25u --------------------------------------------------------------------------
ht o ft, båda hos expekt. droppen finns där och får ft@2,05, 10 punkter under högsta noteringen vad jag kunde se iaf, ht@2,70 för en mindre insats, 1,2u. -------------------------------------------------------------------------- jag kör ibland både ft o ht när jag hittar lämpliga drops men avstår lika ofta, en del av det filtrerar jag genom att se hur ö/u marknaden ser ut. anser marknaden att match-upen är över-favorit alt drop, så kan ht få en spel medans om det är tvärtom att under är nerspelat eller stor favorit så känns det enklare att avstå ht. dax för bingen, vändskift från eftermiddag till morgonskift på fredagen....jäsp ![]()
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-11-20 klockan 09:03. Anledning: rättning |
|||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#38 | ||||||||||||||
![]()
hehe, såg att gratkorn gått på tvärs med vad jag hade hoppats och tänkte sälja av risken för en mikroförlust, stanjames hade 2ggr för rak etta så hade behövt få in 122kr för att minimera risken men fick bara igenom 54kr, teatade en gång till men hade behövt riinga in spelet på 68kr... där nånstans gick gränsen till och med för mig.
så fick sålt för 54kr till 2ggr, lägger väl in spelet iaf.
rekomenderar ingen att spela denna match om man inte sitter på info, oddsrörelsen blev bara ett enda stort frågetecken?
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-11-20 klockan 09:03. Anledning: rättning |
|||||||||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#39 |
![]()
mindre bra fredag,liehts danska hockey faila.
mitt lite större bet på cluj faila också medans mina mindre spel gick in... gratkorn som jag satt och kliade mig i huvudet över gick som jag först va inne på, så de senare oddsrörelserna va obefogade och det va synd att jag fick syn på dem. cluj fick bara 1-1 och släppte ett självmål efter att tidigt tagit ledningen. synd synd!! frukost tajm
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#40 |
![]()
freaky frietags...
hade på känn att fredagar gick lite trögt, blev så tvungen att kolla upp det. de senaste 12 veckornas fredagar så har jag backat 30,3u. -6,89 0 -8,35 0 -4,2 +5,36 +8,98 -0,73 -9,22 +2,64 -7,54 -10,37 ska man dra några växlar av statistiken så långt, måste väl se närmare på vad jag spelat också. har lagt 89 spel dessa dagar och omsatt 154,5u vunnit tillbaka 124,2u på 89 spel har jag 37 cash, alltså 41,6% träffar, ganska mycket lägre än vad jag snittar. fotbollen har spelats 54 av dessa spel, cash på 24. insatserna nosar på mitt övriga snitt men dessa 54spel har gjort att jag backat 12,6u ishockeyn som endast står för 18 av 89 spel har jag bara träffat 4... dvs 22,2% och backat 16,4u övriga spel på tennis, handboll, am football och basket har gått marginellt minus. där tennisen har gått ok, handbollen even liksom basket, o am foot lite minus. blir till att tänka sig för nästa fredag eller hur ska jag göra? lämnar ordet fritt, ska iväg o byta däck på bilen.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#41 |
![]()
addar en liten sak angående mitt inlägg om fredagar, jag har under samma period fast alla veckodagar inräknade gått plus 27,6u, alltså har jag gått 57,9u plus mån-tors+lör-sön.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#42 | |
LL Cool J is hard as hell.
|
![]() Citat:
![]()
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#43 | |||||||
![]()
ja boone, fotboll o ishockey om fredagen är fade
![]() tog för övrigt robins lierse lir till kvällen.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-11-21 klockan 14:39. Anledning: rättning |
||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#44 | |||||||||||||||||||||
![]()
är inne i nåt slags koma, vet inte hur jag ska förklara det men i perioder så står det mig upp i halsen att sitta och leta spel medans andra tider så kan man lätt sitta i timmar och leta. är nu inne i ett litet vakum med få lagda spel, har ryggat tre spel idag som jag hoppas på annars torka för egen del.
är plus för veckan sofar, fast ganska tung fredag o lördag.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-11-21 klockan 17:56. Anledning: rättning |
||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#45 |
![]()
ska försöka liva upp dagboken med lite fri text lite då o då.
helt ok vecka, slöat lite i helgen men blir så ibland. snart dax för sharps poker, ska bli häftigt. jag har ju lovat bort 15sharp$ i bounty. annars slår det mig att premier league är sig inte lik, med favoritlag som redan har antal förluster som andra årgångars ligasegrare inte kommit upp i över en hel säsong. ok, man utd har ju inte förlorat än men väldigt många kryss. tror ligan mår bra av detta på sikt, vem vill ha en ny skotsk liga med två lag sen inget mer? nä tack. om man frångår lagsympatier så är det bra att man inte innan jul vet vilka 2-3 lag som kommer kriga om guldet. efter 14 omgånger förra säsongen hade chelsea 36p och man u 31p mot 28p hos båda klubbarna som etta o tvåa denna säsongen. i botten vid denna tiden förra året låg pompy tillsammans med bolton o wolves, alltså klarade sig två av lagen kvar när 38 matcher spelats, burnley som åkte ut låg förra året på samma nivå som blackpool ligger nu kan man säga. blackpool har en placering bättre liksom en poäng mer än vad burnley hade. så mycket kommer nog att hända. de två i botten kommer sprattla till och ta ett par vinster på raken vad det lider, vips så är det en soppa runt strecket som det ska vara. sharps har inte funnits ett år än men ändå känns det som en evighet sen det va papak som dominerade forumet och nikobellic som väsnades mest i chatten. methodwaist härjade tillsammans med robind i benelux vecka ut o vecka in. tiden går fort och members försvinner och andra kommer till. ganska otroligt vilken kunskapsbank som sharps egentligen är när det gäller spel på sport och räntan vi "bankkunder" får handlar i stor utsträckning på hur väl man filtrerar all info som florerar på forumet o i chatten. härligt med hjärnornas krig då man ser tex qirren gå emot wd utan att blinka på nhl, eller kanske ännu värre när avej ställer sig på andra sidan om qirren....hehe. vad jag vill få sagt är att dynamiken finns på sharps vilket är nyttigt. sånt ger upphov till innehållsrika diskussioner på tex chatten och vi som vill rygga måste använda det finmaskiga filtret. en kvart till sharps första poker turre på betfair. BOL ni som spelar o skriv ett inlägg i min dagbok den som slår ut mig så får du bountyn. BOL all, shuffle up and deal!! ![]()
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|