|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-01-29, 21:22 | #331 |
Spelade vändning i paus till 3.80. Man Utd kan man (nästan) alltid lita på!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
comprende (+2) |
|
2011-01-30, 19:50 | #332 |
comprende kommenterar kortfattat
hinner knappt med att leta egna spel så passar på att tacka övriga som "gör jobbet" åt en för tillfället.
surt för sverige som i handbollen till slut blir för tunt till stor del pga alla skador som försvagar slagkraften. några konstiga domslut gjorde det till slut till en omöjlig uppgift att bärga en medalj på hemmaplan. jag älskar att titta på handboll, har alltid gjort det och även spelat själv men anser det nödvändigt med viss regeljusteringar. # en skottklocka snarast då det blir omöjligt för domarna att bedöma "maskning" lika en hel match. likt basketen alltså. # man ska inte kunna byta spelare när spelet är stoppat, för att få stopp på att försök för det ena laget att få domaren att stoppa pga golvtorkning så försvarsexperter kan bytas in. förstår att detta säkert skulle gå att kringgå genom att ställa den man vill byta en decimeter från avbytarbänken för att byta en tiondel efter att spelet blåst igång. men iaf. # domarna måste sluta att ständigt ge två chanser + ibland utvisning. gör målvakten en bra räddning måste det inte alltid bli straff anser jag. täckning innanför målgårdslinjen är svår att inte råka ut för som försvarare men i kamp med linjen så är lika ofta linjespelaren "nere" när de skjuter. annat förstås när kantförsvare genar innanför. tv4 gör ett bra jobb med handbollen, med det sagt så vill jag klaga. på deras timmar i sändning så vet jag inte hur ofta de går emellan med reklamavbrott. otaliga gånger, är ju så när public service(svt) inte producerar. nu ska man tydligen även ta över svt's vintersportstudio då man redan tagit skidskytterättigheterna och nu är ute efter längdåkningen för kommande år. stakars svt som så fort de gör ett bra jobb med nåt programformat och skapar tittarintresse så är de övriga tv-bolagen där och ska ta över i tron att de kan göra lika bra jobb. man förlorade programmet "fotbollskväll" för typ 10år sedan till viasat som efter det gjorde en katastrof. ja, jag vet att det nu är tillbaka hemma hos svt. men ville bara ge ett exempel. nu är man tvungen att samsända fotbolls-vm och får inte visa fotbolls-em längre. jag menar att svt är överlägset i konsten att producera program som dessa fortfarande medans pengarna finns ute på marknaden där viasat, tv4, c+ mfl härjar. i framtiden vetefan om svt har några os eller vm kvar att sända ifrån trots deras överlägsna skills att fram sändningsvänliga format. sommarens vm-fotboll va enligt mig bättre sändningar när svt hade matcherna än tv4. helt egna åsikter och jag respekterar de som inte håller med, så vi skiter i inlägg efter detta om att jag har fel eller inte, ok? lecce släpper in 1-1 hemma mot cesena 90+3, helgens heartbreaker tror jag.(eget pick btw) annars avslutar jag med att följa upp det jag inledde med att åter tacka er på sidan som jag valt att rygga, vlad, shoreline, pacman, robind o någon till för era spel. sen att inte alla är stekheta hela tiden är för mig just nu inte nåt som skrämmer då jag vet att skillsen finns och att alla ibland går in i dåliga streaks. helt normalt ju, hang in there. /C
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2011-01-30, 20:59 | #333 | |||||||
ser ett visst värde här.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2011-02-05 klockan 05:38. Anledning: fel datum, rättning |
||||||||
2011-01-30, 21:15 | #334 | |||||||
kanske för små oddsrörelser för att kalla det en dropp men alla bolag har justerat sina odds och pinnen som öppnade på 3,38 har sänkt till 3,19 när jag tittade senast.(ändras ju hela tiden)
bwin har kvar sitt odds och jag kör ett försiktigt spel på cobreloa som möter juniorer o reserver då espanola sparar spelare till libra-spel. ställde frågan i vlads tråd och fick där info o länk till matchen. vlads dagbok inlägg 742 o fram. flatbetar man så kan nog dnb vara ett bättre spel. själv tar jag rak för just nu mitt minimum betsize.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1) Senast redigerad av comprende den 2011-01-31 klockan 06:50. Anledning: rättning |
||||||||
2011-01-31, 06:58 | #335 |
kubot har stigit kraftigt så på den hamnade man lite fel om blåsvädret, fan...
men anser iaf att värdet finns på dogen här då han vann senast de spelade och är nästan lika bra rankad på grus som fognini sett till hur många ranking poäng de tagit i snitt per turre. blev lite fel med oddsrörelsen där men får stå mitt kast.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2011-01-31, 08:31 | #336 | |
Citat:
TV4 är för flamsigt, där "journalisterna" alltid ska vara i fokus, och inte utövaren. Samma sak med Viasat, och det är ju inte så konstigt eftersom det är fd tv4 profiler som arbetar där. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
comprende (+2) |
||
2011-01-31, 13:56 | #337 | |
piturekCitat:
fattar din point med ekvall, jidhe & co, va fan höll jidhe på med i vm i somras när de bråkade om vilken miss som va den grövsta emot bojan djordic(säkert felstavat...) säger inte heller att svt har de bästa journalisterna även om de ofta håller bra klass. sådana som niklas holmgren(viasat) är bra, lasse granqvist(c+, radiosporten) är också bra. försök leta fram ljudklipp från os-finalen hockey 1994 när granqvist går loss på domaren. en höjdare.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2011-01-31 klockan 17:04. Anledning: och så vs också |
||
2011-02-04, 19:56 | #338 | ||||||||||||||
träningsmatch island
1-2 ht, 2-4 ft.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2011-02-05 klockan 05:39. Anledning: rättning |
|||||||||||||||
2011-02-05, 06:47 | #339 | ||||||||||||||
I-League
klart övertag till brothers inbördes med 3-2-0.
lads har ett ganska rejällt utstick som jag inte kan låta bli här.
2,37 som följs av 2,25 nordic, 2,20 betsson och bet365 har 1,91. så hoppas det är sharp$ som gått in där för de öppnade denna på 2,25 matchen hos portalen här BOL edit:A-League skrytklistrar in ett spel jag av okänd anledning inte hade lagt in i dagboken. hade dock tagit upp spelet med performance för några dagar sedan. spelet fanns iaf i sheeten.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2011-02-05 klockan 13:09. Anledning: rättning |
|||||||||||||||
2011-02-05, 08:15 | #340 |
|
|
2011-02-06, 04:57 | #341 | ||||||||||||||
de stats jag sett i turkmatchen ser bra ut för hemmavinst, då jag la spelet va det en aning utstick.
play off i praktiken borta för newcastle jets så jag får för mig att det kan bli öppna spjäll här, över 2 odds känns bra att testa överspelet till. both teams to score hade kanske varit nåt men spelar sällan/aldrig sånt så vet knappt var man hittar dessa när de inte finns med i portalen...hehe BOL
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2011-02-06 klockan 14:33. Anledning: rättning |
|||||||||||||||
2011-02-06, 16:12 | #342 |
funderar
luktar i-landsproblem men tänkte berätta hur jag tänker när jag spelar objekt som man fått givet från nån annan men inte skrivit i rekare i sheetet.
som exempel när jag får idé till spel från tennisgambler på en tennismatch där han rekat ml medans jag tagit -1,5games spread. tog då bort honom som rekare även om jag fått spelet som idé från honom iom att om hans spel sitter så är det inte säkert att mitt går in och även tvärtom. medans om jag ryggar nån men väljer en annan lina men att det innebär att mitt spel sitter om den jag ryggar sätter sitt så behåller jag rekare i spelet men skriver ibland i info vad reken va från början. tex om jag tar -0,75 ist för -1 eller ht ist för ht/ft osv. vet inte om det är rätt eller fel. sen har jag säkert missat detta vid nåt tillfälle men vem är prefekt??
|
2011-02-06, 16:47 | #343 |
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 654Fotboll Side plays "t Stats: 39 - 24 - 0 ROI: 136.71% Vinstprocent: 61.90% |
så gör jag också! Om jag ändrar nåt i spelet typ en annan lina,eller kanske tar samma spel men Dnb. då tar jag bort rekaren!
Låter bara rekaren stå kvar om det är identiskt spel. Ska man göra annorlunda?? |
2011-02-09, 00:47 | #344 | |||||||
försöker mig på tennisen igen
starace har klarat -2,5 as favorite vs rank 50-100 vid 24 av 29 på grus. han har 1st round stats 90/32 på grus all time. två gånger pengarna helt ok för medel/snittbet. BOL ett jävla kuk-game ifrån, varför kan det inte bara bli grovfail 1-6 1-6 iställer för så nära... sista gamet i andra blev det som kosta.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2011-02-09 klockan 03:34. Anledning: rättning |
||||||||
2011-02-09, 01:30 | #345 |
starace blir bryten direkt, bara att lägga ner....hehe
edit. fan va trött man blir... starace har break upp i andra men blir breakad två gånger på raken för 5-7 för att sedan cpa sig och gått ut och direkt i tredje bryta cuevas o gå till 2-0, synd att man behöver ett break till för att vinna spelet.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2011-02-09 klockan 03:04. |
|
|