![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#286 | |||||||
![]() AO
nån som vet var schnyder står, inte spelat en match sedan mitten oktober möter här en ung förhoppningsvis hungrig o taggad kvarspelare som gjort det bra.
mot lefties har hon inga siffror som gör varken till eller från, 3-2 totalt all time vs lefties. försiktig insats trots allt, de mötes för ett par månader sen på grus där schnyder vann 6-3 6-3. predicten gav fina ca49% h2h så jag kan inte låta bli denna.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2011-01-18 klockan 12:58. Anledning: rättning |
||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#287 | |||||||||||||||
![]() Citat:
|
||||||||||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#288 | |||||||
![]()
sista för dagen/natten sen sömn,
senaste matchen va zvonareva inte så bra och släppte egen serve flera gånger, hon lär ju vinna matchen men nog släpper hon 5 games för push, det tror jag minst på. utstick här av 5dimes, va redan inne på denna till 1,90 hos betsson/betway men hann inte spela där innan jag såg denna så.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2011-01-18 klockan 02:18. Anledning: rättning |
||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#289 |
![]()
bara skräp. johanna larsson va tydligen inte redo för uppgiften. hon kunde knappast fått en lämpligare motståndare...
bammer har ju kraften, serven och i viss mån snabbheten men slår bort för tok för mycket. känns uppgivet att leta spel, jag är en stor fail just nu.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#290 |
![]()
Äsch! Du är en på min top 3 lista av folk jag skulle rygga, om jag ryggat!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#291 | |||||||
![]() en dropp
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2011-01-19 klockan 23:32. Anledning: rättning |
||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#292 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]()
två herrtennis lir
becker borde ha god chans här så oddset lockar. bättre rankad på hc och bra gjort att vinna över gulbis i tre raka i R1. predict på ca55%. bahgdatis tog sid igenom en 5-setare i R1 medans del potro hyfsat smidigt tog sin match i tre raka. tror del potro är riktigt på gång tillbaka och jag kostar på mig en gamespread här. ganska stort bet för att vara mig. spelar sällan för mer än 3u (300kr) om det inte är nåt exceptionellt. wta
jankovic visade bra spel i R1 och servade bra. möter nu peng som hon har 6-1 inbördes men såklart förlorade hon senast de mötes. den matchen va iofs i peking så serbiskan kanske blev köpt där... vem vet?? nu är det GS och hon kommer inte att förlora. gamespread -1,5 är spelet. tsurenko har bättre chans än det oddset anger. makarova kämpade sig till vinst 10-8 i avgörande mot ana ivanovic. gamespread o rak spelas för drygt 2u totalt.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2011-01-20 klockan 08:54. Anledning: rättning |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#293 |
![]()
trodde på bättre utdelning än så här, failsweep om nu inte del potro lyckas klara -3 men skulle inte tro det.
jankovic o del potro va ju de jag kände mest för, sen va väl becker en chansning och tsurenko rak va också ett långskott men att hon inte klarar +5 är ju urkass. 7-6 6-1.... hur fan kan det bli 6-1 bara för det. nej, GS är inget för mig. känner mig inte alls bekväm.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#294 |
![]()
Bara att hänga i. US Open gick väl bra om jag minns rätt?
Brände också Jankovic idag, vi får köra Hawk Eye på resten av turren så vänder det! Nya tag nu! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#295 |
![]()
hawk eye it is.
us open spelade jag ganska sparsamt i, gick lite plus men gick ganska illa i wimby och även lite minus i franska medans övriga delar av tennis cirkusen så hittar jag plus.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#296 |
![]() FAAN!!
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#297 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6882Pacmanscorner Twitterpicks Stats: 1093 - 1168 - 229 ROI: 99.65% Vinstprocent: 48.34% |
![]()
Från en ska till en helt annat, TNS vs Bangor slutade ju annars 3-2 så blev push på den inte loss
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#298 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#299 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6882Pacmanscorner Twitterpicks Stats: 1093 - 1168 - 229 ROI: 99.65% Vinstprocent: 48.34% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#300 | |||||||||||||||||||||
![]() nattens fadematerial
almagro har spelat mot ljubicic 4 gånger utspritt på flera år och det har spelats 8 set dessa emellan och 7 av dessa har gått över 9,5. således avstår jag att välja sida här då det ser helt jämnt ut. tror dock mer på almagro liksom oddsrörelserna, fast predicten ger ljubicic klart bättre värde då den visar 59% h2h.
spelar dessa, delar isät 3u på dessa tre, "systemet" går ihop om två sitter typ. lite högre bet på 1st set.
kan bli nåt mer, skriver nytt inlägg isåfall.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2011-01-21 klockan 07:05. Anledning: rättning |
||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|