|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-11-16, 20:45 | #16 | |||||||||||||||
Citat:
Tack så mycket! |
||||||||||||||||
2010-11-16, 20:49 | #17 |
Tack för Eslöv - Skövde....!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
comprende (+2) |
|
2010-11-16, 20:52 | #18 |
Tack för handbollen =)
comprende (+2) |
|
2010-11-16, 20:53 | #19 |
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1860Ryggsäcken Stats: 3111 - 4646 - 242 ROI: 94.17% Vinstprocent: 40.11% |
Vill också tacka för damhandbollen, satt fint
comprende (+2) |
2010-11-16, 21:01 | #20 |
Snyggt Comprende
comprende (+2) |
|
2010-11-16, 21:03 | #21 |
tack yret88 för livescoren när man som mest behöver den.
från chatten tidigare under andra halvlek, har ännu inte fått reda på vad det stod i paus. men vad gör det. Spoiler:
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2010-11-16, 21:04 | #22 |
inga probs, men skriv i icash som rekare. spelet kommer från hans hjärna, låter konstigt men så är det.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2010-11-16, 21:14 | #23 |
Stort tack för Eslöv- Skövde!!
2010-11-16, 23:15 | #24 |
inget emot att få uppmärksamhet, love it... men tackposter för enskilda lir kan vi byta ut mot en sharp$ om det funkar för er. vill inte uppfattas som otacksam o dryg även om jag är det också. dagboken blir enklare o snyggare att följa.
varsågod alla som taila, den satt ju som ett smäck.
|
2010-11-16, 23:39 | #25 | ||||||||||||||
hugger liehts lir fast modifierar den ena lite, rekarna till de danska håkkimatcherna kan klickas fram på länken nedan:
https://www.sharps.se/forums/79850-post8.html jag valde att sälja ett helt mål i sönderjyske-matchen så fick bli -2,5@1,95 hos bet24 istället för -1,5@1,50
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-11-19 klockan 02:16. Anledning: rättning |
|||||||||||||||
2010-11-17, 00:45 | #26 |
ni känner väl till storyn bakom hur boca juniors bestämde sig för att spela i blå/gult?
svaret i spoilern Spoiler:
|
2010-11-17, 02:46 | #27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ojoj, sätter mitt rykte på spel nu, gör lite av andra kallar för lotto på det jag kommer tala om för er nu. kollade runt i portalen vad som erbjuds framöver och tittade in på next soccer o de japanska emperors cup matcherna. såg direkt att alla matcher va ganska starka hemma favos(1,52-2,14) men på de flesta av dem så låg droppen på bortalaget, mer eller mindre starka dock.
så galen jag är bestämde jag mig för att köra dnb på alla bortalagen för 1u styck. av de tidigare matcherna i cupen så ger det föga hopp, få skrällar. men va fan, geni eller idoit. whats the difference??
nej men om jag ska försöka argumentera emot mina egna lotto-anklagelser så vet jag att jag hade kunnat filtrerat fram 3-4 av dessa och spelat normala 2u på. nu vet jag av erfarenhet att mina spel på bortalag är inte den "vassaste kniven i köket" så tog dem alla till ungefär samma insats.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-11-19 klockan 02:15. Anledning: bortförklaring o länk till portalen, rättning |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2010-11-17, 13:35 | #28 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Citat:
yamagata den största skrällen, dnb@4,87 ledde två gånger men fick till slut kryss vilket va synd. vänj er inte med att jag spelar på detta vis allt för ofta, lite väl mycket lotto som sagt... so long good fellas.
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2010-11-17, 13:44 | #29 |
En detaljfråga från nybörjaren: Skriver man wins-losses-push? Jag trodde det var wins-push-losses
|
|
|