|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-01-14, 21:56 | #256 | ||||||||||||||
wta kval
kanonstats mot lefties på hc, 8-1 och övriga siffror tyder på vinst. predict på 62%
av inbördes att döma så borde det bli jämnt, är 1-1 inbördes och jag ställer mig på dogen här. predictas till 48,4% också
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vlad (+1) Senast redigerad av comprende den 2011-01-15 klockan 10:21. Anledning: rättning |
|||||||||||||||
2011-01-14, 23:52 | #257 | |||||||
sista spelet till kvalet tror jag...
den unga thailändskan har spelat många matcher sedan nyår, på gott och ont. den mer ruteinerade(äldre iaf) tyskan har spelat mindre. 4 matcher mindre än thailändskan sedan nyår. de är likvärdigt rankade så tror på en jämn match och ställer mig på dogen igen. predicten ger endast 1% övervärde(43,8%) så slänger in den även där fast det är lite väl liten marginal mot vad jag annars brukar ta med där. gillar oddsrörelserna som bidrar på denna. bör spelas till betssons odds 2,35, om det inte finns högre hos nån jag inte sett.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2011-01-15 klockan 10:21. Anledning: rättning |
||||||||
2011-01-15, 07:24 | #258 |
Tack så mycket comprende!
Fick inte med dom 3 sista men 5 av 7 på dom andra, grymt imponerande |
|
2011-01-15, 10:27 | #259 |
jag fick karantcheva rättad som vinst av unibet, har sovit inatt och inte följt matcherna men såg ut som matchen inte spelats på flashscoren. japanskan retired läste jag, men inne hos unibet så anger de resultatet 2-1 o vinst.
nån som vet vad det blev?
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2011-01-15, 10:33 | #260 | |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
Citat:
Unibet rättar spelen som win/loss när ett helt set är spelat i en match, så jag tackar och bockar för tennisen de senaste dagarna, comprende! Great job! |
|
2011-01-15, 10:36 | #261 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
För övrigt, du har ett PM som bör kunna hjälpa dig avsevärt när du spelar på tennis, således att du inte redan har den listan.
|
2011-01-15, 15:59 | #262 | |||||||||||||||||||||
mer kval
tre ganska jämna match ups
hoppas på jämn match o marginaler på min sida, bättre rankad men i övrigt baserat på predicten som ger 48,6% h2h 4-6 5-7
spelade ju hernych igår o testar idag igen, lite samma resonemang som matchen nedan där ouanna senast fick gå en tuff 3-setare där 15-13 till slut blev segersiffror i avgörande set. hoppas på trötta ben. predict på 48,9% h2h 7-6 6-1
spelvärt över 2 i odds, robert har i sina kvalmatcher vunnit stabilt i två raka medans amerikanen senast fick en lång 3-setare med vinst till slut 13-11. hoppas igen på lite tröttare ben där. robert har spelat in fler rankingpoäng på hc på 6 turrar än vas reynolds har klarat av på 16 turrar. predict på 53,2% h2h. 6-4 6-1 eventuellt mer senare.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2011-01-16 klockan 01:47. Anledning: rättning |
||||||||||||||||||||||
2011-01-15, 17:04 | #263 |
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 654Fotboll Side plays "t Stats: 39 - 24 - 0 ROI: 136.71% Vinstprocent: 61.90% |
Kanon Comprende Tackar och bockar!
|
2011-01-15, 17:22 | #264 |
Danke schön!
|
|
2011-01-15, 20:28 | #265 |
Önskar dig lycka till, kan/hittar inte spelen på bet365 lär finnas någon möjlighet genom odds portal men väntar fortfarande på deras kofirmationsmail
se ett dygm tillbaka |
|
2011-01-15, 21:06 | #266 |
kommer några wta också till natten inom en timme eller så.
oj, vad illa det gått i övrigt. bara att bita ihop.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2011-01-15, 21:55 | #267 | |||||||||||||||||||||
AO kval wta
fler underdogs, envisas med det.
spanjorskan har lite lite bättre siffror på hc och är framför allt äldre, 1980 vs 1991 så jag hoppas erfarenheten står sig här. ser annars jämnt ut här. predictas till 50,3% 2-6 2-6
kremer har sämre ranking men ser ut att spelat ok det senaste och tog set mot goerges för ett tag sen. ett långskott absolut. predict på 46,2% 6-7 3-6
nara något fler inspelade rankingpoäng på hc men även fler turrar, ser helt jämnt ut på statsen. två unga spelare födda -90 o -91 och jag hoppas japanskan hanterar det bättre. predict på 51,6% 4-6 1-6 leanade falconi och manasieva men spelade dem inte. iallafall inte än... ...båda leansen vann, synd man inte spela. BOL
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2011-01-16 klockan 11:06. Anledning: rättning |
||||||||||||||||||||||
2011-01-15, 22:03 | #268 |
Angående Karantcheva
Om det var någon som ryggade denna matchen hos Bettson så kontrollera deras rättning en extra gång. Jag fick spelet annullerat där, trots att det står klart och tydligt i deras regler att matchvinnare gäller om ett set är färdigspelat. Efter lite påtyckning fick jag den rättad som vinst.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
comprende (+2) |
|
2011-01-15, 22:26 | #269 | |||||||||||||||||||||
vet att det är lite sent och att det kanske ses som fult att posta spel i efterhand. MEN, spelen jag kommer klistra in är sedan länge inlagda i mina sheet och låsta. blev så mycket att göra att jag missade att posta mina egna picks idag.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2011-01-16 klockan 01:41. Anledning: rättning |
||||||||||||||||||||||
2011-01-16, 14:47 | #270 | ||||||||||||||
två droppisar, snart avspark
2-0ht 2-1ft
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2011-01-16 klockan 17:02. Anledning: rättning |
|||||||||||||||
|