|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-12-26, 20:47 | #166 |
....haha. maccabi gör 17-5 i 4q så den är helt oviss efter att hasharon ledat med 17p efter 3q. ojoj. lina på -5,5 btw
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2010-12-28, 01:43 | #167 | |||||||
rumble in the skåne djungle
ser värde i h43 hemma mot ystad. 2,25 hos bet365 är bra. ser likheter med mitt spel tidigare på spårvägen som hemma gav nåt liknande. kommer bli jämnt och 2,25 är nån tiondel för högt. 50/50 match.
h43-ystad jag anser ö/u linan vara väl satt av bolagen så det senaste resultatet till trots så skulle jag avstå från att låta mig luras att spela över i denna. räknar man på lagens gjorda o insläppta hemma resp borta ska den hamna på 54,5 vilket bolagen ligger på. men ystad har gått över den linan i 3 av 5 senaste borta o h43 har gått under i 4 av 5 senaste hemma. så under 2 i odds på en korrekt satt lina rekommenderar jag inte att spela om ni inte sitter på nån info som ger det ena spelet värde förstås. intervjuv med nya ystad tränaren basti rasmusen från heh.nu i spoilern. anser mod att den strider mot upphovsrätten så feel free att ta bort den. sry isåfall. Spoiler:
la till en slant(€10) hos redbet som för en gångs skull har marknadeshögst. uselt bolag men har €50 inne där så får försöka omsätta dem vad det lider.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-12-29 klockan 04:21. Anledning: addat spel hos redbet, rättning |
||||||||
2010-12-28, 01:48 | #168 |
minns att jag hade som mål tidigt i dagboken att jämna ut siffrorna när jag nåt 600 fail att jag då skulle ha 600 hits. nu blev det inte så men tagit stort steg mot att nå even på den statsen vad det lider. (tack pacman o shoreline)
bara jag orkar ska jag göra nån slags sammanfattning. kanske lagom till nyår att slänga ihop nåt läsbart.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2010-12-28, 11:49 | #169 |
pinnen har 2,26 på h43 om nån funderar i samma banor som jag.
|
2010-12-29, 04:31 | #170 |
men va fan, har underspel i preds-stars, står 0-1 19min in i 2nd. känns ju bra innan målkavalkaden bryter ut... 2-2 en dryg minut in i 3rd, strax därefter fail.
ett annat underspel failar då två av perioderna slutar 0-1 och 1-0, synd då att den ej nämnda blev 3-2(1st) korgbollen bättre men bara tails där, knick torskar med 106-98 när man har +9 och magic -2 2nd q (30-24) båda vlads spel, har även hans överspel ft mavs-raptors. men den når nog inte ända fram utan ot känns det som. arch spel bulls -9 är hemma också. tur det finns de som sätter spelen när man failar alla egna....hehe.
|
2010-12-29, 05:07 | #171 | |
Citat:
Kan inte fatta att jag spelade över 2H också i tron att de måste börja sätta skotten då tempot var ok,det är NBA de måste inte göra något. Kleiza var den enda som spelade bra och han tog 2 technicals och blev ejected i 3:e Quartern Jag får göra en head-check imorgon men bra att du plussade iaf Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
comprende (+2) |
||
2010-12-29, 05:12 | #172 | ||||||||||||||
tennis surebet
tjuvstartar tennis säsongen med ett surebet, inte för den enorma vinst jag gör utan mer för att eventuellt smidigt få över slantar från stan james till betsafe. handlar om en hundring på båda siterna så inget att kanske ens nämna.
gjorde så att jag spelade det jag fick igenom hos stan james och matchade det hos betsafe. blir det så att spelet hos stan james går in så väger känslan av att fortsätta vinna mot den bookien gör det mödan värt även om rullen hos betsafe då minskar. är ju där ibland o spelar ttl som tex shoreline brukar reka. blir mer tennis framöver hoppar jag, vore coolt om niko kunde återvända och leka bollplank i chatten igen men det är väl en svunnen tid antar jag.
tror för övrigt att winintennis har rekat baghdatis.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-12-30 klockan 14:55. Anledning: rättning |
|||||||||||||||
2010-12-30, 00:45 | #173 | |||||||
en träningsmatch någonstans i världen, den spelas på neutral plan. det raka spelet på koreanerna droppar så testar -1.
PUSH
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-12-31 klockan 02:39. |
||||||||
2010-12-30, 18:47 | #174 | ||||||||||||||||||||||||||||
system försök
ssk vs hv71, kör nåt jag inte testat innan. marknadshögst på varje period och en lite större slant på FT
bra eller asshole, vi får se.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-12-31 klockan 02:38. Anledning: rättning |
|||||||||||||||||||||||||||||
2010-12-31, 03:27 | #175 | ||||||||||||||||||||||||||||
till natten
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-12-31 klockan 12:36. Anledning: rättning |
|||||||||||||||||||||||||||||
2010-12-31, 03:40 | #176 | ||||||||||||||
A-League nyårsafton
har ett underspel sedan några dagar då jag såg en tendens som nu är som bortblåst. spelet finns till över 2ggr. blir så ibland när man chansar och lägger tidigt.
la till ett lika stort spel på central som rimligen bör vinna hemma. fint odds 5dimes.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-12-31 klockan 12:36. Anledning: rättning |
|||||||||||||||
2010-12-31, 12:38 | #177 |
La samma då jag såg samma tendens. Såg ju bra ut fram till 84:e matchminuten
gentile i chatten "Le Bron James ska möta sitt gamla lag ifrån new york på madison square guarden. Men eftersom du inte är särskillt insatt i basketen så ska jag förklara.." - TheDarkKnight Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
comprende (+2) |
|
2010-12-31, 12:44 | #178 |
central coast blir bara task, de tar ledningen i början av andra halvlek 1-0 men drar på sig ett rött(gult+gult) med dryga halvtimmen kvar. vet inte hur mycket det röda kortet spelar in på mina fails men iaf så vänder melbourne sista 6 minuterna med två mål så båda spelen failar...
nba-spelen gick ju bra (3-0) medan min tail i nhl failade. 3-3 tot och -0,4u på dessa.
|
2010-12-31, 13:07 | #179 | ||||||||||||||
har yrets lir i dam-elit handbollen, känner mig iskall med handbollen det senaste så hoppas på draghjälp där. köper resonemanget.
annars ytterliggare en träningsmatch. grov drop på Q8 så slänger in en slant på hcp.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2011-01-02 klockan 03:41. Anledning: rättning |
|||||||||||||||
2010-12-31, 16:03 | #180 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
Haha, satt faktiskt och sneglade lite på Kuwait -3.25 ~6.50 1H, men vågade aldrig trycka av. Så går det när man är feg.
http://www.futbol24.com/Live/?__igp=1&LiveDate=&l=19048 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
comprende (+1) |
|