|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-12-23, 07:16 | #151 | ||||||||||||||||||||||||||||
letat fram tre spel nu efter sista nattshiftet innan jul.
även en i khl, får se vad shoreline sitter på om den är skonad...hehe
blir väl att lägga de rygglir som finns när jag vaknar till igen, men har en redan. enligt boored så har han tailat pacman på denna.
då är det hög tid för lite sömn så man har en chans att ställa om dygnsrytmen nu till jul.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-12-25 klockan 02:12. Anledning: rättning |
|||||||||||||||||||||||||||||
2010-12-23, 13:44 | #152 |
mindre bra start på dagen
man skulle ha spelat alla nattens basketspel som avej spelat, satan så snyggt.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2010-12-23, 13:52 | #153 | |||||||
shoreline spelar samma som jag själv lade tidigare så fyller ut spelet med ett mindre hcp spel på samma match.
här jagas det förluster mina vänner...hehe. måste ju finansiera julklappsinköpen för tusan.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-12-25 klockan 02:12. Anledning: rättning |
||||||||
2010-12-25, 02:12 | #154 | |||||||||||||||||||||
lite harakiri så här efter julmaten
mindre spel enbart på drop
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-12-25 klockan 12:32. Anledning: rättning |
||||||||||||||||||||||
2010-12-25, 12:33 | #155 |
en av tre i nippon, typsikt att de båda failsen går in under extratiden innan straffar...
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2010-12-25, 13:47 | #156 |
|
|
2010-12-25, 23:20 | #157 | ||||||||
Citat:
sen ser jag nu när jag rättar dagens spela att jag glömt ange rätt lag som jag spelat på när jag klippt o klistrade in spelet i sheetet. hoppas ingen hann spela dessa då mitt spel hos ladbrokes gick in men om nån tog rygg och spelade hemmalaget så blev det fail. sry om nu nån han lira.
annars fin dag, shoreline är i zonen igen.
|||||||||
2010-12-26, 00:24 | #158 | ||||||||||||||
kör en specialare på ena matchen i australien. va på väg in med 3u på hcp -0,75 men ändrade mig till att köra så här:
tveksam nu efteråt om jag är rätt ute här men får ta risken för de dryga 3u jag är inne med. h2h så är gold coast på plus liksom så har de ju rimligen motivation att vinna då andra plats finns inom räckhåll. detta är ettan som möter fyran i ligan och brisbane har starka siffror hemma sofar så hoppas att dem håller i sig och att klass slår motivation denna gång. är för övrigt tvåan o trean som möts i den tidigare matchen just innan brisbane spelar sin match. får se om jag hittar nåt där. FEL UTE!!
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-12-26 klockan 12:38. Anledning: rättning |
|||||||||||||||
2010-12-26, 00:54 | #159 | ||||||||||||||
jo det blev spel även på den tidiga matchen:
historiskt så har dessa inte gått över 2,5 på de senaste 5 mötena, gick över i november -08 senast. dock har adelaide gått över i flera av deras senaste matcher och central har gått över i två av de fem senaste. men här möts trean o tvåan, och det är central som behöver vinna och jag tror de gör det men garderar med under om nu adelaide håller tätt. RÄTT UTE!!
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pacman (+1) Senast redigerad av comprende den 2010-12-26 klockan 12:39. Anledning: rättning |
|||||||||||||||
2010-12-26, 01:39 | #160 | |||||||
ger mig in på inpinkat revir, ska bli intressat och se om robin har nåt spel på denna om det är liknande vad jag spelat isåfall.
kollade lite på denna och rak etta på gent kändes bra till 2,10. 1,95-2,00 ser väl rimligt ut imo även om club brugge vann senast de mötes så ser gent ut att ha haft lätt för club brugge tidigare och då speciellt hemma där de inte förlorat denna match på flera år, 2005 senast.
shoot RobinD
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-12-26 klockan 20:22. Anledning: rättning |
||||||||
2010-12-26, 03:22 | #161 | |||||||||
Citat:
Citat:
2010-12-26, 13:50 | #162 | |||||||
handboll dam elit
kör ett försiktigt spel på vad jag anser vara ett överodds, men svårt att veta då det varit uppehåll nu med em tidigare.
spårvägen har några fina hemmavinster och team eslöv kan de mycet väl klara av, gissar att johanna wiberg inte spelar så det gör uppgiften lite enklare. fattas nu att göra gamle landlagsmålisen brorsson i målet mänsklig så är 2,25 riktigt bra. ni som brukar ta rygg, spela inte denna om ni inte har lads eller får liknande odds hos nån annan bookie. bet365 ger 2,10 och det är väl smärtgränsen för vad det finns värde till spel, annars avstå.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-12-26 klockan 17:27. Anledning: rättning |
||||||||
2010-12-26, 14:12 | #163 | |||||||||||||||||||||
handboll herr elit
tror på stockholm idag, är sedan innan på spårvägen i dam-eliten och tar nu även hammarby då de tar emot mitt gamla favoritlag drott. drott blandar o ger med bra o dåliga insatser. kan tänka mig att hammarby mycket väl hänger med långt in i denna och kan vinna en säkert jämn match. 2,52 är lite för högt på hemmaplan och gäster som ska lämna julstök för en match 50mil hemifrån.
bajernfans har ingen bandy på zinken idag så gissar att entusiasterna letar sig till handbollen föratt stötta.
ryggar yrat88 plus att jag lirar +2,5 som komplement
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av comprende den 2010-12-26 klockan 18:55. Anledning: rättning |
||||||||||||||||||||||
2010-12-26, 15:30 | #164 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
Gent ser bra ut, för mycket julmat så jag sov bort lite av oddsdroppet idag men jag lirar Gent idag med till bleka 1.90 i jämförelse mot dina 2.10!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
comprende (+2) |
2010-12-26, 20:42 | #165 |
halvminut från att få hem modo som jag gick in på och sekunder antar jag från att sundvall klarar linan mot borås men släpper för många poäng på slutet.
så turen i salavat glömdes snabbt... är väl så att turen jämnar ut sig. knepigt, känns som det spelar ingen roll om man spelar 4 spel eller som idag 21 spel så sitter man där och väntar in de sista spelen för att se om det blir lillplus eller lillminus... har två andersoni basket spel kvar att räkna in sen är lördagen klar, och av trenden att döma så kommer de faila efter att se bra ut till en början. får hoppas på trendbrott.
|
|