Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-09, 11:46   #121
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3907
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Philjay Visa inlägg

Skönt å höra att jag har dig med mig Andreas! Yes kommer skriva dagligen med start idag, lägger dock inga betts idag.
Att det går dåligt i ett lag är absolut inte bara tränarens fel, men en nystart brukar kunna vända ett lag.. Spelarna får ny energi, fansen får ny energi och laget kommer kanske in i en ny vinnande trend? För Fotboll liksom många(om inte alla) sporter handlar mkt om att ha bra flyt i laget samt komma in i bra trender!
Okej, ja det har du rätt i! Lycka till med dina spel & pokern så hoppas vi att 2011 blir ett riktigt bra betting år!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-09, 15:46   #122
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gick ju tyvärr inte som hoppats för vårt allas kära Pool, matchen börjar ju ganska trist om man säger så.. suck..terrible webb!

Spelade som sagt inget idag men ända spelet jag hade tanke på va att MAX ett lag gör mål, som jag e glad att jag inte spela då united gjorde mål i första minuten! Gillar inte att spela imot mitt favoritlag!

King Kenny går vidare och likaså gör jag!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Andreas B (+2)
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-10, 12:21   #123
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Goder-Afton alla nära och kära


Måndag, trist! Finns absolut inte mkt roligt att göra på måndagar då folk redan åkt tillbaka till Lund men icke jag. Ingen rolig sport att kolla på, inge roliga folk i stan, omöjligt att gå ut å löpa om man inte riskerar benbrott osv osv..
Bitter kille tänker ni, helt klart tycker jag!

Gillar absolut King Kennys utalande efter united matchen igår. http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle8388901.ab

Kan inte heller förstå hur Sir Alex + Berba fortfarande tycker det är straff.. jag tycker det e vedevärdigt! Tycker ju iaf att Sir Alex borde ha lite mer i huvudet än så.. USCH! Han sjönk i mina ögon!

Nya året har börjat i full fart, plugget ligger på axlarna och tyvärr inte riktigt i huvudet än, kommer bli några hektiska dagar med studier framöver men det ska bara bli skoj att bli av med småskit som man inte klarat på första försöket. Kompisgänget gjorde det gemensama nyårslöftet att sluta ljuga för varann, insett att detta kommer bli svårt.. Hade ett kanon läge igår då jag bjöd hem Robban på pool-united matchen till min lya i Lund, men jag är ju fortfarande i halmstad..Hade dött av skratt om han ringt å sagt att han är utanför(traskat genom slask å regn) för att få svaret "Jag är fortfarande i Halmstad". Fast iofs det sköna med detta löfte är att man slipper ringa runt å dubbelkolla med allt å alla innan vi ska göra något! Ska bli kul å se hur de artar sig .

Idag hittar jag inga roliga spel att lira å orkar inte sätta mig in i matcherna heller, får gå ner och göra lite kaffe för att sedan hänga lite med katten samt mekanik böckerna!

Lycka till med liren idag, håller tummarna för er!

Peace out
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 12:51   #124
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Onsdag!


Äntligen va denna förbaskade jäkla onsdagen över, hade mekanik tenta som förmodligen gick hem, Skönt!! Inte mkt nytt från min sida förutom att jag pluggat samt små börjat med liret igen!

Idag liras Arsenal -1.5 samt att jag ryggar RobinD på Uzbekistan matchen, kan inte avstå!

Ikväll blir det bers + mat med ett par polare för att spara mig till morgondagens planerade utgång, får hoppas skitvädret börjar ge sig bara..

Inget kul att komma med idag så ni får gärna ta för er å ta den biten idag

Nu blire käk!

Ciaao
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-13, 10:10   #125
 
Reg.datum: aug 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 341
Sharp$: 936
Standard

tjena, kommer du fortsatt spela hos pokerstars? jag tänkte gå över dit nu så man slipper skattebekymmer via full tilt. Vilka bolag har entraction nätverket du pratade om annars?

ha det gott
Bolt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-28, 16:42   #126
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Kollade runt efter andra pokerentusiaster på sharps och hittade denna tråden, vi verkar inte vara så många som gillar kort här.

Ivf ang skins i entractionnätverket:

Spoiler:
110bet.com
10Bet.com
24hPoker.com
4Kings.com
5BetPoker.com
AceOffSpades.com
Arcticbet.com
AssoKappa.com
BabylonBet.com
BambaPoker.com
BestOnePoker.com
Bet4e.com
Betdaq.com
Betlads.com
Betting247.com
BettingHills.com
BringBet.com
CaradePoker.com
CardGrinders.com
club4aces.com
clubofpoker.com
DailyPoker.com
DevilfishPoker.com
DreamlandPoker.com
DryPoker.com
ePokerKing.com
Equalchancepoker.com
FaccedaPoker.com
Fishnchips.com
GlobalStudentsPoker.com
GoldWinPoker.com
GoodGuysPoker.com
GoPlayClub.com
High5Action.com
HollidayPoker.com
HotJugPoker.com
HungryPoker.com
i4Poker.com
IberoBet.com
IrishEyesPoker.com
JetbetPoker.com
KickOffPoker.com
KojakPoker.com
m8poker.com
MazzoGaming.com
MetsPoker.com
NastyDuck.com
No1Poker.com
NoiQpoker.com
noxwin.com
PerpetuumPoker.com
PinnacleSports.com
PlayCherry.com
PokerBiker.com
Pokerdassi2.com
PokerHills.com
pokerihuone.com
pokerimaa.com
PokeriParatiisi.com
Pokerisuora.com
PokerMambo.com
PokerPanthers.net
PokerSens.com
Pro-Factory.com
Raybet.com
RealPoker24.com
RedBet.com
SensePoker.com
StingBet.com
TrickyPlay.com
UvsPoker.com
VengaPoker.com
VCPoker.com (Victor Chandler)
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 22:59   #127
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Kollade runt efter andra pokerentusiaster på sharps och hittade denna tråden, vi verkar inte vara så många som gillar kort här.

Vi är förmodligen inte många då detta är ett betting forum, iofs gambling som gambling

Längesen jag skrev här nu, haft mkt skola ´+ annat nu..
Kommer komma igång med Dagbok igen när jag har vettiga och intresannta saker att skriva om, atm har jag ingen tid osv!

Skönt att se chelski piska untied idag, trotts jag e pool fan säger jag detta. SJUKT!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 23:13   #128
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 137
Sharp$: 1443

2-6 BETTING 2012-2013 (AVS
Stats: 239 - 267 - 36
ROI: 102.44%
Vinstprocent: 47.23%

Standard

Här har ni en inbiten pokersjäl. Men slutat grinda CG då det tog upp all tid. Men en och annan turneringsnatt hinner man fortfarande med Läge att öppna en pokertråd i offtopic där vi kan dra lite hh och badbeats kanske?
__________________
zleeper
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
zleeper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-02, 07:03   #129
 
Majos avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 612
Sharp$: 1016


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zleeper Visa inlägg
Läge att öppna en pokertråd i offtopic där vi kan dra lite hh och badbeats kanske?
japp
Majo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-03, 00:58   #130
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zleeper Visa inlägg
Här har ni en inbiten pokersjäl. Men slutat grinda CG då det tog upp all tid. Men en och annan turneringsnatt hinner man fortfarande med Läge att öppna en pokertråd i offtopic där vi kan dra lite hh och badbeats kanske?
same here. dock inte hittat en ända pokerdag/kväll på 2 månader nu, mkt annat i huet å e man inte mentalt på g så äre bara waste i vilket fall!!
Hoppas nhln sitter idag ^^
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-03, 09:14   #131
 
Reg.datum: aug 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 341
Sharp$: 936
Standard

Har även jag upplyst om sånt tidigare att dra igång nåt gemensamt kanske köra samma turnering alt cashgame nån kväll, eller göra det till en vana att spela tillsammans. Tror man har nytta av det ex.vis i turneringar. Då vill man gå så långt som möjligt för att slå några sharpskillar, än om man spelade själv och kanske tiltade in på nåt lågt par.
Bolt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-04, 03:49   #132
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bolt Visa inlägg
Har även jag upplyst om sånt tidigare att dra igång nåt gemensamt kanske köra samma turnering alt cashgame nån kväll, eller göra det till en vana att spela tillsammans. Tror man har nytta av det ex.vis i turneringar. Då vill man gå så långt som möjligt för att slå några sharpskillar, än om man spelade själv och kanske tiltade in på nåt lågt par.
true story, brukade ha tävlingar med min kusin back in the days. brukade även köra 10% av varandras eventuella vinst, om vinsterna va över 100 dollar.
Funkade bra tills de blev jobbigt att ge honom pengar hela tiden.. Klonkade in 19k$ i vår bådas stora glädje om man säger så, hehe.. Men deal är en deal å även fast han inte gjorde något för att få pengar, så hade jag förmodligen aldrig vunnit om jag inte dealat med honom!

Lirade lite Wcoop i augusti med.. Spelade 5 turrar ( alla med inköp över 215 dollar , Kvalade in på alla). Och kom i pengarna på 3 av dem, tyvärr ingen jätte klonk på någon, den som gick bäst åkte jag på med AA mot KQ-suited, AI pre flopp.. kom top 100, men kunde blivigt WAY better!! (nya tag till sommarn)..

Men iaf, jag är absolut på att lira någon turre, då och då. 10$+ inköp får de ju iaf vara Kanske sporra varandra i chatten eller eventuellt över muntlig konversation på nätet??


BoL, Philjay
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-11, 19:44   #133
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tänkte Eventuellt lira 11+R (75k gurantee) på PS om 1 timma 15 minuter om ngn e sugen? =))
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-11, 19:59   #134
 
Reg.datum: aug 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 341
Sharp$: 936
Standard

Låter bra det Phil..Adda mig på msn då, är väl enklast att dra en gemensam turre och snacka lite allmänt om poker osv.

Håller med om 10 $ + turrar..betalar bäst

gillar även jag att kvala. kvalade på FTP i vintras till nån 670 $ turre, det var med Gus Hansen och Phil Ivey osv. första priset 4 mille. Jag kom 461a av 6 k spelare. Blev ändå en bra vinst på 7000 kr cirka iom kvalet som jag betalade 3 $ för

hör av dig så snackar vi vidare
Bolt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-11, 20:02   #135
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bolt Visa inlägg
Låter bra det Phil..Adda mig på msn då, är väl enklast att dra en gemensam turre och snacka lite allmänt om poker osv.

Håller med om 10 $ + turrar..betalar bäst

gillar även jag att kvala. kvalade på FTP i vintras till nån 670 $ turre, det var med Gus Hansen och Phil Ivey osv. första priset 4 mille. Jag kom 461a av 6 k spelare. Blev ändå en bra vinst på 7000 kr cirka iom kvalet som jag betalade 3 $ för

hör av dig så snackar vi vidare
klurigt att adda dig utan din msn, tyvärr blir det inget lir för mig ikväll då en polare ringde å behövde hjälp med att flytta möbler, så snäll som jag är binder jag upp mig till henne!

Men släng över ditt msn namn på ett PM så addar jag dig inom snar framtid .

Kvala e nice, kvalade in till 3 st 215 dollars turrar i sommras (Wcoop). la 100 dollar totalt för dessa 645 dollarna i inköp jag fick..

Bubblade 2 av turrarna å vann cirka 1.5k dollar, ingen jättevinst men alltid något!

BoL med liret Bolt!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td