Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-08, 20:22   #166
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Modo röv
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-14, 16:26   #167
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Äntligen


Äntligen(!!) På lördag är det Premier League dags!
Äntligen(??) På Lördag fyller jag 23..
Äntligen(??) om 2 veckor börjar Plugget och allt vad det innebär i Lund igen..

Sommarn, allt jobbande och allt festande har de senaste 2½ månaderna gått väldigt fort och då menar jag alldeles för fort! Även fast vädret absolut inte presterat så har jag det och det är jag jäkligt nöjd med! Har under sommarn tagit paus från allt det mitt liv består av i vanlig fall; plugg, spelande och mer pluggande.. Har spenderat de senaste 2½ månaderna med vänner, familj, festande, härjande, jobbande et.c. Har självklart inte svikit fotbollen heller, va nere i Ukraina och gjorde mitt för att Sverige skulle prestera på plan så att säga. Har varit på HBKs alla hemmamatcher och även en del närliggande bortamatcher, Falkenberg och Landskrona... HBK må ligga 3a i superettan, men deras trupp är 10 gånger försvag för att hålla i ett eventuellt kval! Och går dem inte upp iår så tappar det säkerligen sina 3 bästa spelare [calle(mv), magyar(mf), baldvinsson(a)] och me de tappen så blir det i sin höjd ett mittenlag i superettan.. Men kämpa på Klubben, vi tror på er.

Iaf nu till något så mkt viktigare. På lördag, på lördag, på Lördag fyller jag år och vad kunnde bli en bättre present än den man väntar på varje sommar. Ursäkta språket men Premier Fucking League startar äntligen! Och för oss Pool-fans känns det väl som alltid, man känner och vill i hjärtat att det ska gå bra å att vi ska klara den dära jäkla 4de platsen. men sinnet säger att det inte blir så, vi kommer landa där vi landat de senaste åren, dvs 6-7-8 ngnstans.
Brandan har visat upp ett jäkla kul spel mot både Gomel där vi körde med ett till iaf 80% ordinarie lag men även mot bayern där vi hade ett lite mer b-betonat lag på plan. Men det tar tid att spela ihop ett helt nytt spelsätt å med den svåra start vi har men många matcher, om man räknar med EL-kvalet, samt att det är tunga matcher till att börja med.. 3 första hemmamatcherna är som bekant för de flesta, Shitty, Arsenal och Man U.. Lite trevligare lottning kunde vi väl ändå fått?! Men kan bara Gerrard hålla sig skadefir, Suarez hålla sig borta från avstäningarna och om vi för engångsskull skulle kunna vinna de matcherna vi kryssar så kan vi norpa den dära jäkla 4de platsen!

Årets PL är lika ovis som vanligt, förutom att City känns mer överlägsna än vanligt och guldet kommer med all sannolikhet gå dit. Det känns som Arsenal värvat väldigt billigt och bra och det förmodade tappet av RvP kommer nog inte svida alls så mkt som många tror.. Chelsea har även dem en hel del nytt och spännande. Min fråga är dock om Chelsea kommer klara att ersätta tappet av Droggan!? Som det ser ut nu med lukaku utlånad så har de bara torres och sturridge som anfaller, och som vi alla vet så är ju Torres inte den mentalt starkaste och kommer han in i svackan, hur ska de då göra?
Sen har jag personligen inte alls trott på Di Matteo, känndes inte alls som han gjorde ngt speciellt för att vinna CL guldet. En sjuk deffensiv kommer inte räcka för att hänga i toppen av PL.. Och btw, ngn som har koll På vad Terry fick för dom av FA tillslut?
Kommer Spurs tappa Modric? kommer Spurs orka hänga med i toppen iår igen, för mig är Spurs de mest svårtippade laget. kan lika gärna sluta 3a som 8a.
Kommer Newcastle vara med och tampas om CL platserna? Personligen hoppas jag det då det gör ligan bättre, men personligen tror jag inte det. Tror att de va något underskattade ifjol och iår kommer motståndarlagen vara mer på sin vakt när de möter the Toons som de så fint kallas.
Kommer Alex F kunna få sina gubbar att prestera lika bra som ifjol? för hur de kom 2a på målskillnad är för mig ett under. Självklart, United är United. men med den truppen och de skadorna de hade så borde det varit mer logiskt att de skulle ligga med i kampen om 2-3-4 platserna. United är United och de kommer absolut plocka en CL plats, men vara med å tävla om guldet med city? njaa det får vi se men personligen tror jag det inte.

Kommer Wigan, QPR och West Brom orka ett år till? Personligen så tror jag minst ett av lagen åker.
Kommer West Ham hammra sig fast i PL igen, förhoppningsvis gör dem väl de!
kommer Reading och Southampton komma upp som nykomlingar och överraska såsom nykomlingar nästan alltid gör?
Kommer Everton Fulham och Swansea vara med i övre halvan? Everton kommer förmodligen absolut vara det, tycker som pool supporter innerligen synd om David Moyes som i mina ögon är en av PLs 3 bästa tränare. Det han gör år efter år med den truppen och pengarna är sannerligen osannolik!
Swansea kommer förmodligen tappa ganska mkt p.g.a alla deras spelar- och tränar-tapp. och har smekåret tagit slut för de vita?

Svaren på mina frågor får vi först i Maj, men resan dit kommer bli rolig, spännande och ångestladdad, det vet jag!

Och om jag då skulle tippa årets PL, med lite hjärta i, topp och botten skulle det nog bli
1. Man City, självklar vinnare
2. Arsenal, de underskattas alltid.
3. Man Utd.
4. Liverpool, Hoppas Hoppas Hoppas.
5. Spurs
6. Chelsea
..
17.Southampton, de bubblar sig kvar
18.Swansea
19.Wigan
20.Reading


Väl läst, om ni kommit såhär långt .
Tack för mig.

YNWA, Philjay
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5), one (+1)
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-14, 16:50   #168
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Du måste vara en smart, sympatisk och trevlig människa - du håller ju på LFC! Kudos, till dig!

LFC - TOPP 3!

Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-15, 11:07   #169
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Du måste vara en smart, sympatisk och trevlig människa - du håller ju på LFC! Kudos, till dig!

LFC - TOPP 3!

Svårt att inte hålla med
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-16, 21:03   #170
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2 st finalbord på Pokerstars idag. ena en 16.5 dollars där jag slutade 9 och inte riktigt lyckades ha turen på min sida.. fick ut 270 dollar isch där det borde blivit mer!

sitter på mitt andra FT atm faktiskt, en 5 dollars turbo knockout där jag varit i toppen sen hand 1. slagit ut ett 20 tal personer. är tre kvar å leder. garanterad 1000 dollar. bra start får jag säga då jag satte in 600 dollar idag

måste koncentrerara mig nu!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-16, 21:18   #171
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gjorde precis klart en deal mellan mig och den andra som va kvar. jag kannade hem 1580, han ngt sämre. nöjd med att gå från 4k kr till 15.8 k på en dag.. ´Nu tar jag en tidig godnattsömn med ett stort leende på läpparna.
Natt
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-16, 21:35   #172
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 137
Sharp$: 1443

2-6 BETTING 2012-2013 (AVS
Stats: 239 - 267 - 36
ROI: 102.44%
Vinstprocent: 47.23%

Standard

Kul med en grindare! Om du kan visa upp nice stats er jag sugen på att byta procent någon turneringssøndag framøver.

Grattis till klonken btw
__________________
zleeper
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
zleeper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-16, 21:47   #173
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zleeper Visa inlägg
Kul med en grindare! Om du kan visa upp nice stats er jag sugen på att byta procent någon turneringssøndag framøver.

Grattis till klonken btw
Tack. får väl kalla det klonk nuförtiden när man är student. va bättre tider förr med både betting å poker men ska men envisas med att plugga å göra av med alla pengar så får man skylla sig själv! hoppas jag kan bygga på dettta nu.
Sitter inte på min dator atm, men kan pma dig stats å diverse saker sen.
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-16, 22:03   #174
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 137
Sharp$: 1443

2-6 BETTING 2012-2013 (AVS
Stats: 239 - 267 - 36
ROI: 102.44%
Vinstprocent: 47.23%

Standard

Ja då ær det ju perfekta cash! Kanon, gør det. Du får något liknande av mig tillbaka
__________________
zleeper
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
zleeper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-24, 11:30   #175
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zleeper Visa inlägg
Ja då ær det ju perfekta cash! Kanon, gør det. Du får något liknande av mig tillbaka
Har fortfarande inte fått mitt HEM att fungera som jag vill men löser det till helgen.

Kommer nog ha en liten paus från pokern då jag har tentor att plugga till. Men i september är det nya tag kan jag lova! Vilka insatser brukar du spela på?
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-24, 11:52   #176
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 137
Sharp$: 1443

2-6 BETTING 2012-2013 (AVS
Stats: 239 - 267 - 36
ROI: 102.44%
Vinstprocent: 47.23%

Standard

Du har pm
__________________
zleeper
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
zleeper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-25, 11:01   #177
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lördags pokern är igång och fotbollsmatcherna i ryssland slash japan har börjat, Viktig dag med många matcher på kuppongen. Ska bli spännande att se hur dagen utvecklar sig.

Sitter inne på 20 invites till http://www.revibe.fm om det är någon som är sugen på 1 månads trial så får ni pma.
Revibe är ett program likt spotify fast mer inriktat på house/electro och dylikt. finns många riktigt sköna låtar kan jag lova.

Önskar er all lycka med spelen idag!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-25, 13:31   #178
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Philjay Visa inlägg
Sitter inne på 20 invites till http://www.revibe.fm om det är någon som är sugen på 1 månads trial så får ni pma.
Revibe är ett program likt spotify fast mer inriktat på house/electro och dylikt. finns många riktigt sköna låtar kan jag lova.
Pma er mail*
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-27, 23:59   #179
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Springer på ganska bra atm och har väl mer eller mindre stolpe in i de flesta matcher jag spelar på, ett gott flow atm. Dagens finaste matcher satt ju i Mff och HBK, där jag hade mff i en fyrling å en femling samt att de skulle hålla nollan.
Spelade -1.5, -1, rak 2a, DNB och x2 på hbk idag med vetskapen att de är i sin bästa form för säsongen då det bara finns positiva tankar runt laget. Tänkte lägga en rek på Klubben idag men eftersom de fanns så många som redan spealt på BP så avstod jag, tyvärr för er kanske...

Har fortfarande kvar Revibe 1månads trials så pma mig er mail så skickar jag ut en invite.

BoL och fortsatt trevlig fortsättning på veckan, YNWA
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 09:39   #180
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 137
Sharp$: 1443

2-6 BETTING 2012-2013 (AVS
Stats: 239 - 267 - 36
ROI: 102.44%
Vinstprocent: 47.23%

Standard

Bra jobbat! Hört att ryssen har varit givmild mot dig också
__________________
zleeper
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
zleeper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td