|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-11-12, 22:52 | #1 |
Philjay, livet + Projekt 2011!
We are the World
We are the children We are the once who make a brighter World so lets start Giving! Hej folket! Jag är en 21 årig halmstad född grabb som numera bor i skåne Lund. Läser mitt andra år på LTH och har varit väldigt engagerad inom Nation, sektion, spex och Korpen. Denna dagbok handlar främst om mitt liv och poker! men även lite gambling och dylikt! Kanske kan vara roligt att läsa något annat än rena gamblingdagböcker ibland? om ni inte gillare,klaga gärna! Ska absolut inte glömma bort att nämna mina kär vänner cnorre G, no möney M och Creeparn! Å inte min väldigt rara Flickvänn Tjoggan! Jag var Phös (nollegeneral) för maskinsektionen hösten 2009 och den tiden utvecklade mig som person och jag ser nu på sakeråting annorlunda! Fick träffa personer som jag aldrig skulle träffa annars. Insåg hur många "andrachansare" det finns i världen! Gymnasieklassens pluggisar/töntar/tråkmånsar är plötsligt dem som e coola/hipp/party! Jag har alltid varit en person som varit i de tuffa gängen i skolan, inte som en wannabe gangster utan mer som ja. Jag har alltid varit accepterad i skolan, dels av lärarna samt mina klasskamrater, då jag alltid varit hjölpsam, skötsam och alltid varit på lektionerna. På fotbollsplan har jag alltid varit bra och håll med eller ej, man får absolut folks respekt av att vara duktig på sport! Kan skriva ruggigt mkt mer... Iaf.. I början störde jag mig på andrachansarna väldigt mkt, vet inte varför men jag tyckte väl att de inte riktigt va värda sin nuvarande plats.. Har dock kommit över detta då jag insåg hur töntig jag va.. Inom Spex har jag jobbat i sexmästeriet, de e "sexet" som lagar all mat åt hela ensamblen(alla deltagarna i spexet).. Ensamblen brukar bestå av cirka 70 personer+ som ska ha mat varje dag i en månad. Spex är sjukligt kul, Testa en spexmånad om ni har tid! Kan prata lite om min Gambling tid. Spelat på mkt i mina år, stryktipset, singlar, paralays.. Framförallt har jag spelat poker. Spelade på lagom nivåer förmig själv i 2år och spelade inte så mkt, detta va tiden 18-20 år. Fick, för ett år sen en s.k. klonk! Jag vann en rebuy turnering på PS, mid-stake!" OJ jäkla! fyfan va skojj" tänkte jag... "Detta ska jag ha till att leva studentlivet med guldkant, resa jorden runt, köpa kläder, unna mig saker" va tanken! Men OJ, OJ OJ OJ! detta va svårt kan jag lova! Tanken va att fortsätta på samma nivå inom pokern, men det blev ju rent ut sagt OMÖJLIGT!! hur kul är det att vinna 1/1000 del av det jag vann, en bra dag på pokern? Nej jag skulle upp i blinds istället! Guldkanten på studentlivet rann iväg, det blev mer diamantkant?? Resan blev aldrig av, eller iofs, jag åkte på skidresa till Val Thorans i våras och levde inte snålt, va på rhodos i sommras och levde loppan.. Kläd shoppandet blev väldigt överflödigt, köper inte mkt dyra kläder (inga "stekkläder") men det blev mkt kläder! Pokern gick dåligt och jag blev ångestfylld.. Tillslut insåg jag att jag va spelberoende, jag fick en wakeupp call!! Jag hade förlorat 50% av min vinst och levt upp 45% av den! Nu stog man där, med en inkomst som alla andra studenter, 7,8 k i månaden.. Ångest ångest.. men men det är bara å bättra sig tänkte jag! La av med allt som spel hette, förutom att jag spelade lite stryktips då å då, (48raders) för att få lördagsfotbollen bli lite roligare! Har nu. cirka 6 månadersenare börjat lite smått med pokern igen och ska nu bygga seriöst och leva ett normalt liv samt klara mina tentor! Ni kan tro att de va svårt att tentaplugga när man losat 20k kvällen innan... Kul om ni följer min dagbok och att ni slänger iväg kommentarer som gör mig bättre! Klaga gärna! BoL, BigPhil Senast redigerad av Philjay den 2010-12-06 klockan 20:24. Anledning: Startar ett projekt å vill byta rubrik |
|
2010-11-13, 12:55 | #2 |
Edit: XX
Senast redigerad av Philjay den 2010-12-02 klockan 10:56. |
|
2010-11-23, 01:03 | #3 |
Va på tackresa i helgen och därmed så spelade jag inget heller, dock skönt att se Chelski och arsenal förlora
Mkt tråkigt att jag missade Sharps pokerturre dock, hade inte suttit fel att ta kål på er alla! Annars kan jag medela att mina veckodagar består av plugg fest vänner och poker ( Bettar inget på vardagar atm då jag lirar poker istället, lär bli svårt att hålla sig borta från bettingen om man hittar någe rolig match dock hehe!) Börjar dra ihop sig till tentorna, 2 st 17 december, usch!! Kanske lite ointressant läsning men det blir bättre ) Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Andreas B (+1) |
|
2010-11-23, 01:23 | #4 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Hehe, du kör verkligen på ÄKTA dagboksstuk
Plugga på! |
2010-11-23, 07:12 | #5 |
Sån här dagboks skrivning vill vi gärna ha i mellan åt! Keep it up
2010-11-23, 10:59 | #6 |
God förmiddag folket!
Vilken morgon! Vaknade hos flickvännen, som bor i korridor, av att en tjej i korridoren bakat lussekatter till alla, va precis det jag va sugen på å jäkla va dem satt gott i magen! gick senare på föreläsning 8-10 och insåg sen att jag är ledig resten av dagen, underbart!! Kommer hem, läser på Aftonbladet att HBK letar ny tränare..Vad snackar dem om tänker jag?? förra veckan förlängde världens sämsta Lasse ett år till.. Går in på hallandsposten och ser att japp, Lasse Jacobsson har fått lämna, UNDERBART!! Tippa HBK som vinnare nästa år är mitt bästa tipp Snart blire grind på pokerborden, hejja!! Lite viktig info om mig: 21 år, pluggar i lund. Håller på Liverpool, HBK och Halmstadhockey. är snygg och har även än snygg flickvänn. Lirar fotboll på högnivå, korpen 1an |
|
2010-11-23, 11:40 | #7 |
nu ska 5 kopparkaffe ner så man orkar med sina 12 bord
|
|
2010-11-23, 12:24 | #8 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
Haha, priceless!
|
2010-11-23, 13:34 | #9 |
minus ett inköp på pokern, men rakebacken gör så det blir plus, still trist å gå minus ett inköp.
Kall förmiddag! nu blir det middag, undra va den ska bestå av, återstå att se! Hoppas på en varmare eftermiddag vid Pokerborden! BoL |
|
2010-11-23, 14:12 | #10 |
Älskar denna dagboken, bäst på sharps!
2010-11-23, 14:23 | #11 |
|
|
2010-11-23, 16:02 | #12 |
BLÄÄÄ POKER!! BLÄÄ DÖDÖÖÖÖDDÖÖ GAAAH
5 min paus för å slippa titlen... Senast redigerad av Philjay den 2010-11-23 klockan 19:25. |
|
2010-11-23, 18:45 | #13 |
Det va inget hån!
2010-11-23, 19:23 | #14 |
Gott! slutade på -0.5 inköp för dagen, låg som värst 5 back! usch dålig dag! nu blire off to Buljong mästarn för matlagning + Champions fucking league!
Lycka till med spelen!! Go zlatan! |
|
2010-11-23, 22:49 | #15 |
Hahahaha kan inte sluta skratta!!! Hur roliga och genialiska röda kort som realmadrid tar!! Gudomliga! Kollar just nu på vem vet Mest, jag vinner
Bol |
|
2010-11-24, 00:07 | #16 |
Fyyyfaaan. vintern har kommit till Lund.. Fick inte upp cykel låset de första 5 minuterna.. På vägen hem så höll jag på att ramla ett flertalet gånger, Folkölen till fotbollen är inte alltid lika bra!
Nu blire grind! Hoppas spelen satt idag! |
|
2010-11-24, 18:29 | #17 |
|
|
2010-11-24, 18:34 | #18 |
Riktigt hemskt väder idag, ligger snö och slask på marken som fryst till is.. GAAAH
*Städning pågår* Men va tvungen att gå och byta musik då hemska DILEVA började spelas... sen fastnar man ju här gash... cu later |
|
2010-11-24, 18:42 | #19 |
Haha! När Dileva är på så är det något som är fel.. Vintern finns i Blekinge också nu.. Satan va kallt
2010-11-24, 18:54 | #20 | |
Citat:
Det heter ju dagbok så jag hånar inte heller,skriv på Väldigt trevlig stad Lund faktiskt bodde där ett par år och strutsade för poptårtor på Blekingska,jävla skitväder på vintern bara. |
||
2010-11-24, 18:59 | #21 | |
Citat:
Självfallet åt jag matlådan som jag skapade igårkväll hos buljongmästaren cnorre G. Fläskfile med potatis å sås, gottit! blekingskanation är inte där man hänger mest så att säga.. kanske ibland när man ska vaska en skumpa eller två.. På med tjockatröjjan, fina mössa och de blå handskarna så blir det bra snart skaru se ponken! |
||
2010-11-24, 19:03 | #22 | |
Citat:
Var Indiepopare på Blekingska på Fredagar när jag bodde i Lund 01-02,den och Smålands hade de ehh trevligaste flickorna |
||
2010-11-24, 19:40 | #23 | |
Citat:
Har bott i lund i 2½ år nu, varit ute i snitt 2 gånger i veckan men ändå aldrig varit på smålands så kan inte säga något om den nationen, förutom att de bara e massa stört folk som hänger där, tänk sagan om ringen på dem läskigaste karaktärerna, på saurman MED ringen, yiiip!! Ingen syn du vill ha! Off to Victoriastadion å lira lite korpen nu, åttondel i cuppen. Peace out Brooos |
||
2010-11-24, 22:35 | #24 |
BLÄÄ Förlorade cup-matchen, iofs vare med mixed laget.. (4-3 förlust, hade 1-0, 2-1, 3-2.. men dem lyckades kvittera alla gånger samt slänga in en boll med 30 sek kvar.. skojj..
Imon ere herrcup. viktigt!! inge påger för mig ikväll inte.. Trista CL matcher idag :S GONATT! |
|
2010-11-25, 22:58 | #25 |
Godkväll alla fans!
Haft en lååång dag i skolan som varit mkt trist då jag inte riktigt lärde mig något, segt... Spelade precis 16ondel i herr cuppen. vann med 4-3 efter en mkt dålig match! pew dock! Snart är det helg och med det kommer HELGSPEL, wiiiihooo, redan börjat leta ^^! Satt även å kollade på robin innan idag, satan vilken bra start han gör, men som vanligt med underläge mot fedderer så "känns det hopplöst"! tycker förövrigt uefa är riiiktigt töntiga om de tar upp ramos & alonsos röda kort i diskussion, dem var bara gudomliga och riiiktigt roliga!! gjorde hela min tisdags kväll!! Någon med något vettigt musikförslag? |
|
2010-11-25, 23:02 | #26 | |
Citat:
Allt med Red Hot Chili Peppers är underbart!
2010-11-25, 23:03 | #27 |
|
|
2010-11-25, 23:04 | #28 | |
Citat:
Detta med att X antal kort ger avstängning kanske skall kollas över lite mera.... Musik - Kents senaste album, Ulf Lundell - Omaha (albumet) |
|
2010-11-25, 23:13 | #29 | ||
Citat:
Red hot har alltid legat nära hjärtat så dem finns redan på en spellista tack ändå! Citat:
Verkligen, en korkad regel för ta sina konsekvenser i min mening!! Starta om korthögen när slutspelet börjar samt att man inte kan bli avstängd från gruppen!! Kent är ju inte riktigt det jag söker när man ska leta spel och må bra, eller ? |
|||
2010-11-25, 23:49 | #30 | |
Super Moderator
|
Citat:
Glädjer mig över att du är lundensare men Smålands får du inte missa! |
|
2010-11-26, 00:52 | #31 |
Webmaster
|
Haha alltid underhållande å se icke-lundensarna cykla på vintern
|
2010-11-26, 12:35 | #32 | |
Citat:
Hur ska man annars ta sig fram då?? man dör ju av tristess av att gå.. iofs om man cyklar så är ju risken för ganska stor.. |
||
2010-11-26, 13:01 | #33 |
Fredagens matcher jag ser värde i :
1) Swansea v Portsmouth 2) Breda - PSV 3) Mainz - Nurnberg Kommer "rek" i olika posts på min sida |
|
2010-11-26, 13:14 | #34 |
Swansea - Portsmouth
Tabell 3an Swansea tar imot Portsmouth som just nu ligger på en 16de plats. Skiljer 11 poäng mellan lagen. Swansea: Jag gillar spela bra hemmalag och Swansea är absolut ett sånt! 6-1-2 på hemmaplan iår. I Swansea återkommer Tate efter avstängning, medan Monk kämpar med att återkomma från en skada. I övrigt så är det inga nya skador eller avstängningar, vilket gör att Swansea har möjlighet att ställa ett starkt lag på plan i matchen mot Portsmouth. Skulle Swansea vinna imorgon så betyder det att man plötsligt är på samma poäng som tvåan Cardiff, som därmed har ett ordentligt tryck på sig när man möter ligaettan QPR under lördagen. Swansea ligger trea i ligan, fem poäng bakom serieledarna QPR. De spelar på arenan Liberty Stadium som invigdes 2005. Ashley Williams är en viktig spelare och inte minst Scott Sinclair som gjort åtta mål i ligan. Sinclair som är känd som en stor talang och tillhörde Chelsea förut. Att besegra Portsmouth bör inte heller vara en omöjlig uppgift om man ser på tabellpositionen och formen, medan Swansea ligger trea och har fyra vinster på de sex senaste matcherna så har Portsmouth bara tagit en poäng på de fyra senaste matcherna vilket gjort att de dalat ner på en sextondeplats i tabellen. Bortastatistiken är inte heller någon rolig läsning om man är Portsmouthsupporter då man förlorat sex av nio bortamatcher, vilket är lika många som Swansea och andra sidan har vunnit på hemmaplan på lika många hemmamatcher. Portsmouth: Om swansea är ett bra hemmalag så måste man även säga att Pompey är ett dåligt bortalag, statestiken iåra talar 2-1-6. Carl Dickinson är fortfarande avstängd. Hermann Hreidarsson ska vara 100 % men Cotterill vågar säkert inte chansa med honom från start ännu. Annars så är skadeläget oförändrat med Danny Webber på skadelistan. vilket är ganska tunga avbräck för pompey! I Swanseas 6 senaste hemmamatcher har det även bliivit under 2.5 mål i samtliga. Och i dessa 6 matcher har endast ett eller inget lag gjort mål! I Pompey 6 senaste bortamatcher har det blivit u2.5 mål i 4 av dem. Och endast ett eller inget lag gjort mål i 4 av 6! Spel: Rak 1a till 1.75. Endast ett eller inget lag gör mål 1.72 under 2.5 mål till 1.7 Insats 5/5 u på alla ( FLATTBET) Disskutera gärna! Senast redigerad av Philjay den 2010-11-26 klockan 13:25. |
|
2010-11-26, 13:17 | #35 |
Det där ser bra ut, blir nog rak 1a på Swansea för min del!
|
|
2010-11-26, 13:19 | #36 |
Webmaster
|
|
2010-11-26, 13:21 | #37 |
ser bra ut, Swansea,psv, mainz där sitter trippeln!
|
|
2010-11-26, 13:59 | #38 |
NAC Breda - PSV:
Breda på en elfte plats tar imot succelaget och serieledande PSV! Breda: Som i Förra reket så nämnde jag att jag gillar spela starka hemmalag. Breda är ännu ett sådant! ( Men ett mkt mkt mkt dåligt bortalag!!) Breda har iår spelat 6-1-1 på hemma plan med en målskillnad på 14:5.(19 av 24poäng) () Vilket faktiskt resulterat att de är 3dje bästa hemma laget i ligan. 3 poäng bakom Gronningen och 0 poäng (men sämre målskillnad) bakom PSV. Jag har inte hittat några skador eller avstängningar i bredas trupp men om ni har så får ni gärna dela med er ^^. Senaste 8 matcherna på hemma plan: 7 vinster, 1 förlust. PSV: Startat med en enorm vilja och glöd iår!! Leder ligan med endast en förlust! Kommer senast ifrån ett Kryss borta mot ajax (0-0) Har Spelat 7 bortamatcher och med det mkt bra facitet 4-3-0. 13:6 Psv gör mkt mer mål på hemmaplan (30:6 sofar iår) Har troligtvis bara Marcus Berg borta, vilket kanske sabbar målskyttet lite extra? Mkt surr om Affelays framtid!? Psvs senaste 8 bortamatcher har slutat: 5 vinster, 3 oavgjorda. Heads up: (hemmaplan för breda) 06/03-10 Eredivise Breda vs. PSV 2:1 18/10-08 Eredivise Breda vs. PSV 2:1 29/09-07 Eredivise Breda vs. PSV 1:1 31/03-07 Eredivise Breda vs. PSV 1:1 28/02-07 Gatorade Cup Breda vs. PSV 3:0 16/04-06 Eredivise Breda vs. PSV 2:6 28/08-04 Eredivise Breda vs. PSV 2:2 01/11-03 Eredivise Breda vs. PSV 1:3 05/10-02 Eredivise Breda vs. PSV 2:2 15/09-01 Eredivise Breda vs. PSV 2:0 18/02-01 Eredivise Breda vs. PSV 1:2 = 4a Breda vinster 3 oavgjorda 4a PSV vinster (Breda har alltså inte förlorat hemma mot PSV sen 16 april 2006 (5 matcher sen)! Trender är iofs till för att brytas ) Spel: 5u på Breda +1 x 2.2 ( vinst vid breda vinst samt oavgjort, pengarna tillbaka vid uddamålsförlust) Disskutera gärna! |
|
2010-11-26, 14:36 | #39 |
Dagens Paralay:
Swansea - Portsmouth Endast ett lag gör mål Breda +1 2 u @ 3.784 Senast redigerad av Philjay den 2010-11-27 klockan 12:05. |
|
2010-11-26, 15:07 | #40 |
|
|
2010-11-26, 15:14 | #41 |
Godeftermiddag Alla fans och bekanta
Ursäkta allt fotbolls skriveria och dylikt, förstår om ni vill läsa om mitt liv istället, ett mkt vanligt fenomen bland folk i min omgivning! Dock har min dag inte varit någe rolig alls, skola 8-12, sen käkat och sen letat spel som ni ser jag har rekat där uppe! Helgen kommer bestå av Fest och Fest samt poker turneringar(söndag), har tränat mån-torsdag så det slipper jag iaf! Självklart ska det letas mer spel till imorron men det orkar jag inte göra nu ^^. Tänkte snart gå ner och laga upp mitt 2.5 kg paket blandfärs till lite olika saker såsom Köttbullar, biffar och köttfärslimpa! Om det är någon som är sugen på snöbollskrig så är det bara å komma till proffesorstaden och försöka! du kommer förmodligen dö men det hör till leken! Lycka till med spelen och hoppas ni ryggar! |
|
2010-11-26, 17:47 | #42 |
Inlägg 100
Inlägg 100 på sharps.se
Tackar och bockar för tiden här sofar! Keep it up så får vi se när inlägg 500 kommer! Har förhoppningsvis kommit igång med liren då så att jag gör någon nytta här på forumet!! Trevlig helg allesammans! |
|
2010-11-27, 01:27 | #43 |
USCH USCH USCH, matchen jag trodde högst om slutade med kattastrof!! 1-2 till portsmouth, sämsta tänk bara resultat!! Dock är jag väldigt nöjd med mina rek(och spelen satt, trippeln samt femlinge), särskilt breda som totalt utspelade PSV^^
Precis hemkommen från middag + krök och är lite besviken på mig själv att jag tvunget måste kolla resultaten innan natten, suck* Nya matcher imon! Blir tidigt uppgång om inte daman plingar på inatt! (måste ju få bästa oddsen ! Godnatt och trevlig fortsättning =) |
|
2010-11-27, 12:05 | #44 |
Godmorgon alla troll!
|
|
2010-11-27, 12:34 | #45 |
Fruktansvärt många matcher som blivit flyttade, är detta p.g.a det dåliga vädret?? eller är det bara vi i sverige som råkat ut få snön?
Isf tror jag att de får bli mer hockey inriktat idag! |
|
2010-11-28, 23:58 | #46 |
Sitter å lirar turbotakedown @ stars.. Just nu cirka 2700 pers kvar å jag ligger topp 1000 iaf... Åkte precis på en korkad hand som jag spela kasst! usch!
Annars har helgen varit bra med fest + spex sittning, kom hem kl 07.00 imorse å va lagom trött.. eftermiddagen va jobbig å blev absoult inte bättre av liverpool losar, riktigt segt tbh... Lirade topptipset igår å va när de va 5 min kvar bara en match ifrån, slutade till slut att jag va 3 matcher ifrån, synd att det inte svängde mitt håll istället! Hoppas helgen varit trevlig och lycka till vid borden ^^ |
|
2010-11-29, 13:50 | #47 |
Ännu en mkt fin vinterdag nere i lund, snön ligger vackert på marken samt solen skiner ljuvligt!! Min 25 kvadratmeter stor balkong består ungefär av ½ meter snö över hela balkongen, snart brister de??!!
Sitter och läser lite på aftonbladet och hittar denna " http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle8196149.ab ".. " Budkap på plastkassen Polisen utreder nu mordet som kan ha orsakats av ett svartsjukedrama. På en av kassarna fanns, enligt obekräftade uppgifter, ett meddelande som löd: ”För att ha strulat med en annan mans kvinna”. Mordet upprör en hel nation. Varje dag mördas minst 17 personer i landet och så sent som i förra veckan deltog flera fotbollslag i en antivåldskampanj. Galet att det mördas 17 personer per dag?? (MINST).. Vi i sverige lever verkligen i en heelt annan värld och det tackar jag gudarna för! En annan fråga som jag suttit och grämt mig över och funderat över är hur någon i hela världen kan vara så korkad att han/hon lägger cuppen kvartsfinalerna i korpen SAMTIDIGT(!!) som El Clasico?? Har folk inte skrivit ner det i sina allmenackor?? har folk inte vett i huet? Suck så himla tråkigt!! 29110901 må 29/11 20:40 Victoriastadion H 2 1/8 Final IK Ondo Men 0 - 0 Mera fredagsgou... Kul med månag, ny vecka, snart ny månad, julen närmar sig och det sägs ju bli en mkt fin vinter iår!! ska bli trevligt! Best of Luck boys and girls! |
|
2010-11-29, 16:19 | #48 |
En mkt bra dag vid pokerborden avslutas i tid så att inte downswingen kommer, + 5 inköp!
ska över till cnorr buljongmästarn å laga mat, blir köttfärslimpa med potatisgratte, yummii! fotboll i afton, ladda ladda!! Hejja real i el clasico btw ^^ |
|
2010-11-30, 11:20 | #49 |
God förmiddag alla goa å glada!
Vilken rolig morgon jag haft, först får man skratta lite inombords när man sitter och äter frukost i brudens korridor och den drygaste tjejen i korridoren tappar sin Té kopp! Sen på g till skolan får man skratta lite högt när man ser en kille cykla och ramla med sin coola mountainbike, mohaha! Sen gick jag över till EC ( Ekonomi Center ) för att lämna in 2 kompisars ansökningar om utlandsstudier och ser på vägen dit en riiiktigt bitterkille som går och släpar på sin cykel, grabben har förmodligen inte fått upp sitt frysna lås Ibland får man vara med om mkt på bara 2 timmar! Gårdagens korpenmatch, som inte va kvartsfinal ( Va åttondel ) gick bra 29110901 må 29/11 20:40 Victoriastadion H 2 1/8 Final IK Ondo Men 6 - 2 Mera fredagsgou... Nu sätter vi igång med dagens pokergrind så vi kommer över reals dåliga match igår! Hej svej! |
|
2010-11-30, 12:03 | #50 |
Tack för att sådana som du finns, jag är tacksam över att få läsa lite humoristiska inslag i vardagen!
|
2010-11-30, 17:44 | #51 |
Varför kan man inte alltid möta dessa idioterna?
PokerStars Spel #53511182475: Holdem No limit ($0.25/$0.50 USD) - 2010-11-30 17:37:46 CET [2010-11-30 11:37:46 ET] Bord 'Sargas IX' 6-max Plats #1 har knappen Plats 1: fun doug429 ($45.95 i marker) Plats 2: pdbl8890 ($43.10 i marker) Plats 3: Merton421 ($50 i marker) Plats 5: Hero ($66.30 i marker) Plats 6: VitinhO Dzi ($135.30 i marker) pdbl8890: lägger small blind $0.25 Merton421: lägger big blind $0.50 Snooze85: står över *** HÅLKORT *** Utdelat till Hero [9d 9c] Hero: raise $1.25 till $1.75 VitinhO Dzi: fold fun doug429: fold pdbl8890: raise $1.25 till $3 Merton421: fold Hero: call $1.25 *** FLOPP *** [3d 2c 6c] pdbl8890: bet $5 Hero: call $5 *** TURN *** [3d 2c 6c] [9s] pdbl8890: bet $6 Hero: raise $6 till $12 pdbl8890: call $6 *** RIVER *** [3d 2c 6c 9s] [5c] pdbl8890: check Hero: bet $25 pdbl8890: call $23.10 och är all-in Ej synad satsning ($1.90) returnerad till Hero *** VISNING *** Hero: visar [9d 9c] (triss, nior) pdbl8890: visar [Ah Qs] (högt kort ess) ?????????LOL TACK Hero vann $84.70 från potten *** SAMMANFATTNING *** Total pott $86.70 | Avgift $2 Bord [3d 2c 6c 9s 5c] |
|
2010-11-30, 19:03 | #52 |
30111301 ti 30/11 20:40 Victoriastadion H 3 1/4 Final Klitor IS 0 - 0 IK Ondo Men
Dagens match! förlorade sist mot klittan men hoppas på vinst idag! |
|
2010-12-01, 00:47 | #53 |
Korpen matchen gick skit, losade med 4-3 efter en olidligt spännande match, vi hade utvisning vid ställningen 4-1, gjorde 2 snabba och de va helt skärrade.. trist iaf!
Dock lirade jag HU mot världens största fisk idiot, kommer posta ett par händer efter denna text! när ni kollar på dessa händerna kommer ni förstå hur svårt poker är.. hahah Fy vad min betting får uruselt förövrigt, förlorar ju allt jag lirar på atm, usch!! aja här kommer händerna: |
|
2010-12-01, 00:49 | #54 |
Vi börjar med denna, några händer in i "matchen" och jag har inset vilken idiot han är! (Jag är hero)
PokerStars Spel #53531784817: Holdem No limit ($0.25/$0.50 USD) - 2010-12-01 0:03:22 CET [2010-11-30 18:03:22 ET] Bord 'Phoenix V' 2-max Plats #1 har knappen Plats 1: Riki007 ($46.10 i marker) Plats 2: Hero ($38.45 i marker) Riki007: lägger small blind $0.25 Hero: lägger big blind $0.50 *** HÅLKORT *** Utdelat till Hero [Kc Kd] Riki007: raise $2.50 till $3 Hero: raise $4 till $7 Riki007: call $4 *** FLOPP *** [9s 3c 3s] hero: bet $10 Riki007: raise $10 till $20 Hero: raise $11.45 till $31.45 och är all-in Riki007: call $11.45 *** TURN *** [9s 3c 3s] [8d] *** RIVER *** [9s 3c 3s 8d] [8s] *** VISNING *** Hero: visar [Kc Kd] (två par, kungar och åttor) Riki007: visar [9h Ks] (två par, nior och åttor) JAHA?? TACK ELLER? Hero vann $76.40 från potten *** SAMMANFATTNING *** Total pott $76.90 | Avgift $0.50 Bord [9s 3c 3s 8d 8s] Plats 1: Riki007 (knappen) (small blind) visade [9h Ks] och förlorade med två par, nior och åttor Plats 2: Hero (big blind) visade [Kc Kd] och vann ($76.40) med två par, kungar och åttor Senast redigerad av Philjay den 2010-12-02 klockan 17:58. |
|
2010-12-01, 00:53 | #55 |
Några händer senare, jag letar bara bra kort...
PokerStars Spel #53531861712: Holdem No limit ($0.25/$0.50 USD) - 2010-12-01 0:04:51 CET [2010-11-30 18:04:51 ET] Bord 'Phoenix V' 2-max Plats #1 har knappen Plats 1: Riki007 ($53.10 i marker) Plats 2:Hero ($70.65 i marker) Riki007: lägger small blind $0.25 Hero: lägger big blind $0.50 *** HÅLKORT *** Utdelat till Floppus [Jd As] Riki007: raise $2.50 till $3 Hero: call $2.50 *** FLOPP *** [2d 7h 3d] Hero: check Riki007: bet $3 Hero: call $3 *** TURN *** [2d 7h 3d] [2c] Hero: check Riki007: check *** RIVER *** [2d 7h 3d 2c] [7s] Hero: check Riki007: bet $6.50 (2 par på bordet, får som sämst split mot denna killen här) Hero: call $6.50 *** VISNING *** Riki007: visar [6h 9h] (två par, sjuor och tvåor) Hero: visar [Jd As] (två par, sjuor och tvåor - ess sidokort) Hero vann $24.50 från potten *** SAMMANFATTNING *** Total pott $25 | Avgift $0.50 Bord [2d 7h 3d 2c 7s] Plats 1: Riki007 (knappen) (small blind) visade [6h 9h] och förlorade med två par, sjuor och tvåor Plats 2: Hero (big blind) visade [Jd As] och vann ($24.50) med två par, sjuor och tvåor |
|
2010-12-01, 00:55 | #56 |
PokerStars Spel #53531917531: Holdem No limit ($0.25/$0.50 USD) - 2010-12-01 0:05:54 CET [2010-11-30 18:05:54 ET]
Bord 'Phoenix V' 2-max Plats #2 har knappen Plats 1: Riki007 ($50.50 i marker) Plats 2: Hero ($86.70 i marker) Hero: lägger small blind $0.25 Riki007: lägger big blind $0.50 *** HÅLKORT *** Utdelat till Hero [9d 9s] Hero: call $0.25 Riki007: raise $5 till $5.50 Hero: call $5 *** FLOPP *** [2c 3c 5h] Riki007: bet $10 Hero: raise $71.20 till $81.20 och är all-in Riki007: call $35 och är all-in Ej synad satsning ($36.20) returnerad till Floppus *** TURN *** [2c 3c 5h] [Th] *** RIVER *** [2c 3c 5h Th] [2h] *** VISNING *** Riki007: visar [6s 3d] (två par, treor och tvåor) Hero: visar [9d 9s] (två par, nior och tvåor) Hero vann $100.50 från potten *** SAMMANFATTNING *** Total pott $101 | Avgift $0.50 Bord [2c 3c 5h Th 2h] Plats 1: Riki007 (big blind) visade [6s 3d] och förlorade med två par, treor och tvåor Plats 2: Hero (knappen) (small blind) visade [9d 9s] och vann ($100.50) med två par, nior och tvåor Senast redigerad av Philjay den 2010-12-02 klockan 17:59. |
|
2010-12-01, 00:56 | #57 |
PokerStars Spel #53532142804: Holdem No limit ($0.25/$0.50 USD) - 2010-12-01 0:10:12 CET [2010-11-30 18:10:12 ET]
Bord 'Phoenix V' 2-max Plats #1 har knappen Plats 1: Riki007 ($55.30 i marker) Plats 2: Hero ($130.20 i marker) Riki007: lägger small blind $0.25 Hero: lägger big blind $0.50 *** HÅLKORT *** Utdelat till Hero [Kd As] Riki007: raise $2 till $2.50 Hero: raise $82 till $84.50 Riki007: call $52.80 och är all-in Ej synad satsning ($29.20) returnerad till Hero *** FLOPP *** [Qs 3c 3s] *** TURN *** [Qs 3c 3s] [2h] *** RIVER *** [Qs 3c 3s 2h] [9s] *** VISNING *** Hero: visar [Kd As] (par i treor) Riki007: visar [7c Kh] (par i treor - lägre sidokort) Hero vann $110.10 från potten *** SAMMANFATTNING *** Total pott $110.60 | Avgift $0.50 Bord [Qs 3c 3s 2h 9s] Plats 1: Riki007 (knappen) (small blind) visade [7c Kh] och förlorade med par i treor Plats 2: Hero (big blind) visade [Kd As] och vann ($110.10) med par i treor |
|
2010-12-01, 00:57 | #58 |
2 Händer senare kommer denna handen:
PokerStars Spel #53532191947: Holdem No limit ($0.25/$0.50 USD) - 2010-12-01 0:11:09 CET [2010-11-30 18:11:09 ET] Bord 'Phoenix V' 2-max Plats #1 har knappen Plats 1: Riki007 ($50.50 i marker) Plats 2: Hero ($184.50 i marker) Riki007: lägger small blind $0.25 Hero: lägger big blind $0.50 *** HÅLKORT *** Utdelat till Hero [Ad Qs] Riki007: raise $3.50 till $4 Hero: raise $180.50 till $184.50 och är all-in Riki007: call $46.50 och är all-in Ej synad satsning ($134) returnerad till Hero *** FLOPP *** [8c Kd 4s] *** TURN *** [8c Kd 4s] [3h] *** RIVER *** [8c Kd 4s 3h] [Td] *** VISNING *** Hero: visar [Ad Qs] (högt kort ess) Riki007: visar [Qh 7d] (högt kort kung) Hero vann $100.50 från potten *** SAMMANFATTNING *** Total pott $101 | Avgift $0.50 Bord [8c Kd 4s 3h Td] Plats 1: Riki007 (knappen) (small blind) visade [Qh 7d] och förlorade med högt kort kung Plats 2: Hero (big blind) visade [Ad Qs] och vann ($100.50) med högt kort ess |
|
2010-12-01, 01:00 | #60 |
Som alltid åker man på en nit hand men det är ju bara pokerns gång.. :
PokerStars Spel #53532218795: Holdem No limit ($0.25/$0.50 USD) - 2010-12-01 0:11:39 CET [2010-11-30 18:11:39 ET] Bord 'Phoenix V' 2-max Plats #2 har knappen Plats 1: Riki007 ($50.75 i marker) Plats 2: Hero ($233.75 i marker) Hero: lägger small blind $0.25 Riki007: lägger big blind $0.50 *** HÅLKORT *** Utdelat till Hero [Kd Kh] Hero: call $0.25 Riki007: raise $50.25 till $50.75 och är all-in Hero: call $50.25 *** FLOPP *** [Ad Th 4s] *** TURN *** [Ad Th 4s] [3s] *** RIVER *** [Ad Th 4s 3s] [9s] *** VISNING *** Riki007: visar [2d Ac] (par i ess) Hero: visar [Kd Kh] (par i kungar) Riki007 vann $101 från potten (AJA de e bara å ta nya tag^^) *** SAMMANFATTNING *** Total pott $101.50 | Avgift $0.50 Bord [Ad Th 4s 3s 9s] Plats 1: Riki007 (big blind) visade [2d Ac] och vann ($101) med par i ess Plats 2: Hero (knappen) (small blind) visade [Kd Kh] och förlorade med par i kungar |
|
2010-12-01, 01:03 | #61 |
Sista handen mot detta fyllesvin :
PokerStars Spel #53532429168: Holdem No limit ($0.25/$0.50 USD) - 2010-12-01 0:15:44 CET [2010-11-30 18:15:44 ET] Bord 'Phoenix V' 2-max Plats #2 har knappen Plats 1: Riki007 ($92.10 i marker) Plats 2: Hero ($190.25 i marker) Hero: lägger small blind $0.25 Riki007: lägger big blind $0.50 *** HÅLKORT *** Utdelat till HERO [Ad Ac] _YEEEAAAHH Hero: raise $1 till $1.50 Riki007: raise $4 till $5.50 Hero: raise $184.75 till $190.25 och är all-in Riki007: call $86.60 och är all-in Ej synad satsning ($98.15) returnerad till Hero *** FLOPP *** [3h 8d Tc] *** TURN *** [3h 8d Tc] [9c] *** RIVER *** [3h 8d Tc 9c] [Th] (GALET RÄDD FÖR J PÅ RIVER) *** VISNING *** Riki007: visar [Qh 5h] (par i tior) Hero: visar [Ad Ac] (två par, ess och tior) Riki007 lämnar bordet Hero vann $183.70 från potten *** SAMMANFATTNING *** Total pott $184.20 | Avgift $0.50 Bord [3h 8d Tc 9c Th] Plats 1: Riki007 (big blind) visade [Qh 5h] och förlorade med par i tior Plats 2: Hero (knappen) (small blind) visade [Ad Ac] och vann ($183.70) med två par, ess och tior Tyvärr lämnade min superfisk mig sen.. suck.. men det va inga dåliga 10 minuter mot honom jag hade ^^ Ursäkta om det blev tråkig läsning xD |
|
2010-12-01, 01:04 | #62 |
|
|
2010-12-01, 01:08 | #63 |
Vet förövrigt inte hur sen jag är mde denna, men hahahah HERRE MIN GUD!??
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=4xbY0hBWlfw&feature=player_embedded[/ame] |
|
2010-12-01, 13:23 | #64 |
Med PS nere vet jag inte riktigt vad jag ska göra??
sjukt konstigt att siten är nere btw! Inger roligt att komma med sofar idag? har ni?? trööött |
|
2010-12-01, 14:07 | #65 |
|
2010-12-01, 14:14 | #66 |
|
|
2010-12-01, 14:39 | #67 |
FY,denna handen e mkt konstig!
PokerStars Spel #53553807361: Holdem No limit ($0.25/$0.50 USD) - 2010-12-01 14:34:02 CET [2010-12-01 8:34:02 ET] Bord 'Cyane IV' 2-max Plats #1 har knappen Plats 1: rutry289 ($77.30 i marker) Plats 2: Hero ($54.65 i marker) rutry289: lägger small blind $0.25 Hero: lägger big blind $0.50 *** HÅLKORT *** Utdelat till Hero [Td 8d] rutry289: raise $1 till $1.50 Hero: call $1 *** FLOPP *** [3c 7d 9h] Hero: check rutry289: bet $2 Hero: call $2 *** TURN *** [3c 7d 9h] [Kd] Hero: check rutry289: bet $5 Hero: raise $8 till $13 rutry289: raise $60.80 till $73.80 och är all-in Hero: call $38.15 och är all-in Ej synad satsning ($22.65) returnerad till rutry289 *** RIVER *** [3c 7d 9h Kd] [4h] ( VÄRSTA KORTET MÖJLIGT???) *** VISNING *** Hero: visar [Td 8d] (högt kort kung) rutry289: visar [5h 6h] (stege, trea till sjua) rutry289 vann $108.80 från potten *** SAMMANFATTNING *** Total pott $109.30 | Avgift $0.50 Bord [3c 7d 9h Kd 4h] Plats 1: rutry289 (knappen) (small blind) visade [5h 6h] och vann ($108.80) med stege, trea till sjua Plats 2: Hero (big blind) visade [Td 8d] och förlorade med högt kort kung Sjuuukligt konstigt spel av honom på tuirn? blir reraisad å trycker ändå... :( USCH! |
|
2010-12-01, 14:42 | #68 |
|
|
2010-12-01, 14:48 | #69 |
|
2010-12-01, 16:53 | #70 |
|
|
2010-12-01, 16:55 | #71 |
Sharp$: 7382one-Bomben vid rullpott Stats: 45 - 269 - 0 ROI: 147.10% Vinstprocent: 14.33% |
spelar FM...
|
2010-12-01, 17:02 | #72 |
På tal om FM... När ska dem inse att det människorna vill ha är online spel.. Hur kul hade det inte varit om sharps.se hade haft sin egen liga på nätet i FM, 2-3 matcher i veckan (Bestämd tid) osv.. Hoppas det är nästa steg för FM iaf..! Hejja hejja Vimmerby!
|
|
2010-12-01, 17:32 | #73 |
HAHAH.. Fick precis denna länken av en polare som gjort ett fint vykort på oss.. ( Gissa vem som e jag ) ?
http://sendables.jibjab.com/view/17C...riend_holidays |
|
2010-12-01, 18:09 | #74 |
precis förlorat 6 BI mot en å samma kille, sjukaste hitboxen ever.. fisk jätte fisk va han!
|
|
2010-12-01, 18:16 | #75 |
|
2010-12-01, 19:28 | #76 |
hittat ännu en galning som faktiskt gjort min dag till bra plus!! sjuka vändningar idag!
|
|
2010-12-01, 19:29 | #77 |
Lirar du enbart HU?
|
|
2010-12-01, 19:29 | #78 |
|
|
2010-12-01, 19:32 | #79 |
|
|
2010-12-01, 19:40 | #80 |
|
|
2010-12-01, 20:03 | #81 |
|
2010-12-01, 20:07 | #82 |
|
|
2010-12-01, 20:07 | #83 |
|
2010-12-01, 21:34 | #84 |
|
|
2010-12-01, 21:41 | #85 |
Skit session jag stötte på nu.. USCH!
off to flickvännen för att slänga i mig lite käk! ses imon |
|
2010-12-02, 09:06 | #86 |
Godmorgon från MHK!
Tjabba tjena hallå!
Precis spenderat tid framför frukostbordet med lite skamm i kroppen! Kom hem till flickvännen igårkväll, sitter fortfarande här, med ett stort leende på läpparna! Vet inte varför jag va så glad då jag kännt mig sjukt lat och seg senaste tiden; tränat liten, ätit dåligt och haft en sjukligt dålig dygnsrytm! Leendet satt kvar på läpparna hela kvällen och jag la mig nöjd! Klockan ställd på 07.00 så att vi skulle kunna gå upp och ha en mysig frukost i det just nu väldigt fina vinter Lund. Hon hade även redovisning/(opponering) på plugget 08.15 så hon ville läsa igenom det lite snabbt å skönt på morgonen. Det man bör veta om min flickvänn är att hon 8 av 10 fall planerar allt hon ska göra efter sig själv.. Hon tidspressar allt... Bestämmer vänner träff med henne så kan kompisen få stå och vänta i 10 minuter på henne, har nog aldrig hänt att min flickvänn har fått vänta på något, och om det händer så är planeringen sabbad.. Nu låter hon kanske dryg men tro mig boys and girls, det är väldigt skönt att ha någon som e fruktansvärt bra på planering! Och vännerna gillar det aswell då dem gillar henne för att hon tar tag i sakeråting helatiden! Iaf, jag vaknar kl 07.47.. liggandes på hennes iphone.. "Ops tänker jag, jag måste stängt av den i sömnen`Gulp`".. "Ey tjoggan, du har lite brottom, klockan e 07.47" Säger jag! hon svarar bara "jag visste det".. haha Innan vi somna igår så va hon envis om att sova ytterst då hon ville vara säker på att komma upp i tid, har nämnligen hänt en gång innan att jag råkat stänga av alarmet i sömnen.. Men jag va envis nog om att få sova där då jag alltid blir så jäkla het om natten... Jag fick, som vanligt, som jag ville men ja.. usch.. Hon hade rätt, som vanligt.. Och jag gjorde bort mig. Jag tror dock aldrig att detta hade hänt om hon inte sagt något igårkväll, mitt mentala pallade helt enkelt inte med trycket och pressen hon satte på mig. Svag är jag! Upp for hon snabbt iaf, och jag likaså! Jag fick skicka med frukostlåda bestående av macka och Té till henne. Själv satt jag och njöt av min frukost i timman bara sittandes och kollandes ut genom fönstret och kolla på all den fina snön! Ska även ha lunchdate med henne idag och hoppas på bättre lycka vid lunchen ^^! Lycka till i vinterns mysiga kyla! Hej Svej! |
|
2010-12-02, 10:46 | #87 |
**Nu Redigerat min första post, för att ni ska förstå vem jag är och hur jag är lite bättre**
|
|
2010-12-02, 11:21 | #88 |
Himla härlig dagbok!
|
|
2010-12-02, 11:48 | #89 |
|
2010-12-02, 15:21 | #90 |
Vilken dag!!?
Kom hem från skolan för cirka 30 min sen, suttit å grindat lite poker sen dess. och som det har gått!! fått upp AA mot KK, KK mot QQ, AK mot AQ.. Sjukt fina händer... plussat 6 inköp på 30 minuter, härligt som fanken!! Ska försöka att inte hitta downswingen nu bara ^^. Lunchade med flickvännen innan med, gick bra, blev inte mördad .. Hennes opponering gick som smort sa hon även. TUR! Herregud va det snöar, ringde no möney M innan och fråga om han va sugen på att sätta sig på min ballkong i 1m djup snö och dricka bers, han skulle återkomma med svar då han still va i skolan. Hade dock varit sjukligt soft att sitta i snön å bara gottasig med bers och glögg!! Sitter i sånna tillfällen inte helt fel med lite ljumen ryskvodka, mums!! På tal om vodka, i helgen myntades 2 nya drinkar: Tjeltzin: jeltzin med en påse Té. Choccomojito: Jeltzin med mjölk, is och oboy! Oslagbara kombinationer, Choccon blev faktiskt riktigt fin, bara du inte klenar med vodkan!! Vi åkte ju förövrigt ut mot Klitor is i korpen kvarten ( med 4-3). de vann allt, 7-0 i finalen mot ett gäng som förmodligen inte borde varit där... nya tag nästa år för oss i ik ondo men! Kid Cudi e för övrigt KYNGEN! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+1) Senast redigerad av Philjay den 2010-12-02 klockan 15:27. |
|
2010-12-02, 16:38 | #91 |
Har du själv smuttat lite på groggen kanske?
|
2010-12-02, 16:48 | #92 |
Var spelar du poker nånstans? Kan lira nån dag om du är sugen. Spelar mycket jag med.
Kid Cudi - Memorier åt folket Vi har samma musiksmak hehe lyssna in denna låt, lär du gilla med.. [ame]http://www.youtube.com/watch?v=XEraVa6AWe4[/ame] |
|
2010-12-02, 16:58 | #93 | |
Citat:
jag lirar på PS! |
||
2010-12-02, 17:08 | #94 |
ok vad nickar du där? kanske kommer in o tömmer dig nån dag spelar bara full tilt just nu
|
|
2010-12-02, 17:11 | #95 |
|
|
2010-12-02, 17:12 | #96 |
|
|
2010-12-02, 17:18 | #97 |
Här kommer en ganska rolig hand, jag skrek nej på turn men insåg sen att de va river jag förlorade på.. suck
PokerStars Spel #53611337880: Holdem No limit ($0.25/$0.50 USD) - 2010-12-02 16:53:40 CET [2010-12-02 10:53:40 ET] Bord 'Chara IV' 2-max Plats #2 har knappen Plats 1: XXX ($49.50 i marker) Plats 2: Hero ($126.30 i marker) Hero: lägger small blind $0.25 XXX: lägger big blind $0.50 *** HÅLKORT *** Utdelat till Hero [3d 2d] Hero: raise $1 till $1.50 XXX: raise $2.50 till $4 Hero: call $2.50 *** FLOPP *** [3h Qc 2c] toluschev: bet $3.50 Hero: raise $8.50 till $12 toluschev: raise $33.50 till $45.50 och är all-in Hero: call $33.50 *** TURN *** [3h Qc 2c] [Qd] *** RIVER *** [3h Qc 2c Qd] [5h] *** VISNING *** toluschev: visar [Kc 5c] (två par, damer och femmor) Hero: visar inte XXX vann $98.50 från potten *** SAMMANFATTNING *** Total pott $99 | Avgift $0.50 Bord [3h Qc 2c Qd 5h] Plats 1: XXX (big blind) visade [Kc 5c] och vann ($98.50) med två par, damer och femmor Plats 2: Hero (knappen) (small blind) visade ej [3d 2d] |
|
2010-12-02, 17:30 | #98 |
Ännu tråkigare kanske..
XXX vs Hero PokerStars Spel #53612421046: Holdem No limit ($0.25/$0.50 USD) - 2010-12-02 17:21:26 CET [2010-12-02 11:21:26 ET] Bord 'Primula III' 2-max Plats #1 har knappen Plats 1: XXX ($64.95 i marker) Plats 2: Hero ($60.95 i marker) XXX: lägger small blind $0.25 Hero: lägger big blind $0.50 *** HÅLKORT *** Utdelat till Hero [Ah As] XXX: raise $1 till $1.50 Hero: raise $3.50 till $5 XXX: call $3.50 *** FLOPP *** [3c 6h 2d] Hero: bet $7 XXX: raise $9.50 till $16.50 Hero: raise $39.45 till $55.95 och är all-in XXX: call $39.45 *** TURN *** [3c 6h 2d] [7h] *** RIVER *** [3c 6h 2d 7h] [6d] *** VISNING *** Hero: visar [Ah As] (två par, ess och sexor) XXX: visar [7s 7c] (kåk, sjuor över sexor) XXX vann $121.40 från potten *** SAMMANFATTNING *** Total pott $121.90 | Avgift $0.50 Bord [3c 6h 2d 7h 6d] Plats 1: XXX (knappen) (small blind) visade [7s 7c] och vann ($121.40) med kåk, sjuor över sexor Plats 2: Hero (big blind) visade [Ah As] och förlorade med två par, ess och sexor |
|
2010-12-02, 17:43 | #99 |
du har PM
|
|
2010-12-05, 19:35 | #100 |
Hej kära vänner!!
Hoppas helgen varit fin och bjudit på många roliga festligheter! Min har varit riklig på plugg timmar, kanon kul.. har lovat mig själv att inte gå ut å festa förens mina tentor e gjorda, iofs ere bara 12 dagar tills dess men ändå, haha! Har inte mkt roligt att säga i dagboken då jag knappt gjort något annat än pluggat samt träffat lite vänner snabbt.. Iofs lirat lite SC2 aswell.. gått riktigt dött på sista tiden, suck! 2011 Har funderat lite på lite olika projket som jag ska ha år 2011, Funderat på att skapa ett konto där jag bara lägger stående bett, 10% av rullen på varje singelbett, 3% på varje dubblel.... Några bett jag har funderat på är: 0.0 på nottingham, hemma.. Endast ett lag gör mål på Stamfordbridge.. d.v.s. Chealses hemma matcher.. Ml på HVskjutersnett. Ska ta och hitta några spel som ska var stående. start på projketet 1jan 2011 och håller på ett år.. Kanske är bättre att ha pengarna på betting kontot än banken ^^? Ni får jätte gärna komma med förslag, vad brukar ni gilla att spela? det jag söker är ofta starka hemmalag! Mallorca tex? då dem bor på en ö och dem brukar va jäkligt svåra att slå... Trevlig fortsättning på söndagen och må erat slut på 2010 sluta lyckligt!! Peace out braaa |
|
2010-12-06, 13:25 | #101 |
är min dagbok så tråkig att jag inte ens för ett svar :(
|
|
2010-12-06, 13:30 | #102 |
Den är underbar! Orkar inte skriva mer för sitter i skolan på iphonen.. Den är underbar, keep it up!
2010-12-06, 13:41 | #103 | |
Citat:
Har hittat en hel del spel som jag funderar på att tjuvstarta med redan i december! Ska bli ett mkt roligt och intressant projekt och det kommer bli många spel! Ni får fortfarande komma med speltipps osv, kanske har vi samma spel ?? |
||
2010-12-06, 15:20 | #104 | |
Citat:
2010-12-06, 15:36 | #105 |
|
|
2010-12-06, 19:40 | #106 |
|
|
2010-12-06, 20:21 | #107 |
Projekt 2011 startar =)***Projekt 2011 (med en tjuvstart i december )*** Hinner nog förklara lite om mitt projekt innan flickvännen kommer över på lite käk och plugg! Då va det dags att starta mitt projekt som kommer löpa över år 2011! Kommer endast lira fotboll och hockey, dock från europas alla håll och kanter! Har gjort ett Dokument där jag lagt in alla lag som jag tänker lira, 90% av alla spel jag kommer lägga är på hemmaplans lag då jag ser mest värde i detta! Vecka in vecka ut kommer jag spela spelen, kommer kanske komma någon/några veckor då jag hoppar över att spela ett lag om de har stor skadekris eller något dylikt! Kommer heller inte spela på lagens cupmatcher då jag som alla ni vet att cupmatcher kan sluta hur som helst! Satt igårkväll och suttit halvadagen idag och letat lag att spela på som jag tror kommer göra mina kontinuerliga betting med ett plussande ROI! Spel som mestadels kommer spelas är: raka 1or, 0.0 1or. Gör båda lagen mål ja/nej. över/under spel. Har ungefär 30 st lag som jag kommer följa, vissa lag har sina serier igång nu och vissa har vinteruppehåll(Svenska/norska..) så förmodligen kommer jag ha mellan 1 och 6 spel per dag! Min insats kommer ligga på 5% per spel, eventuellt så slänger jag in en 3%are på ett hcp spel på samma match om jag tror extra hårt på spelet en viss vecka! Kommer även slänga ihop dubblar och trippla på vissa spel, och då jag kommer ha Bet365 som min Bookie så finns det ju "extra"bonusar på trippelspel inom toppligorna i europa, kanske ger den extra lilla edgen?! Dubblingar kommer jag sätta 2% på samt tripplingarna 1%. Ni får, som redan sagt i tidigare posts, jätte gärna komma med förslag/dissar/tips osv... Bara kul att diskutera spel osv! Detta, med stående spel, är som sagt ett projekt och jag kommer spela andra spel till sidan av, men inte bokföra dem i verken dagboken eller i spreadshetet! Dagboken kommer endast handla om projektet och självklart om hur mitt liv rullar på Eventuellt att jag slänger in mina topptipsrader här aswell! Kommer Börja detta projektet med 1000 kr, dvs att i början kommer jag 1000kr*0.05=50 kr. Nu hoppas vi detta projektet lyckas och att pool vinner över villa ikväll! (Mitt första spel kommer förmodligen imorgon ) Tack för mig |
|
2010-12-06, 20:24 | #108 |
Vilka 30 lag är detta?
|
2010-12-06, 20:36 | #109 |
|
|
2010-12-07, 08:49 | #110 |
|
|
2010-12-07, 11:04 | #111 |
Mitt första spel:
Hemmastarka IFK Helsinki mot gästande Jokerit! Ifk har börjat säsongen mkt bra och ligger på en andra plats. jokerti har haft det lite kämpigare och ligger på en 8de plats! Ifk har vunnit 9 av de senaste 10 hemma matcherna, 1 förlust på OT. Det brukar vinna med ett par mål! Jokerit är ett lag som krigar om slutspelet! har spelat bra de senaste matcherna men har en fruktansvärd bortastatestik.. 8 förluster de senaste 10 borta matcherna, vissa av dem har slutat lika och där dem senare losat på OT. Jokerit slog IFK H på hemmaplan tidigare i höst och jag tror då att IFK vill ha sin revansch och med hemmaplans fördel samt ett riktigt fint höstresultat tror jag starkt på dem.. Tänkte betta 5% på ml 3% på rak 1% på -1,5 men råkade blanda ihop ml och rak så blev 5% på rak 3%på ml 1% på -1.5 men det får duga, tror på raka aswell ^^ Som sagt så gillar jag hemmastarka lag och kommer fortsätta spela mkt på just ifk! |
|
2010-12-07, 11:21 | #112 |
Andra spel:
Att bremens matcher slutar över 2.5 mål är ingen ovanlighet! Inter har på senare tid också spelat matcher som blivit målglada! Inter och tottenham ligger på samma poäng, vinst för inter och de kan gå om tottenham så jag tror inte inter kommer spela försvarsfotboll! i årets cl snittar "intermatcher" 4 mål i deras matcher, hemma som borta. Bremens matcher har snittat 3 mål i deras matcher, hemma som borta! 5% på över 2.5 till 1.85 gnger kalaset, givet! Det stående spelet i denna match är att bremens matcher slutar över2.5 mål. Bra odds fick man idag också! |
|
2010-12-08, 14:16 | #113 |
Dag 2 Trist start på projektet när HIFK förlorar sin första hemma match på 10 matcher.. suck! fick in ö2.5 på bremen inter samt -1.5 på barca iaf! Idag liras: rak 1a på reggina mot albinoleffe, spelet här är att ablinoleffe är ett råkasst bortalag och det ska vi spela imot! DNB på Bologna, starkt hemmalag som sällanförlorar! Möter ett mkt formkonstigt chievo som har höga berg och djupa dalar. Lägger även ihop dessa i en dubbel ML på Mora mot Malmö spelas också, mora är svårslagna och malmö har en lång väg att resa! Snart börjar de italienska matcherna ^^ |
|
2010-12-09, 00:38 | #114 |
attans, slutar + men inte nöjd!
bologna sitter med reggina missar, tragiskt!! Mora visade bra spel mot malmö med, skönt! nya games imon! |
|
2010-12-09, 11:57 | #115 |
DAG 3 Blir en Hockeydag för mig! Hemma starka HIFK och SAIK spelas på raka 1or till något minimala odds ( !.5 och 1.55). Frölunda som många år och väldigt ofta spelar bra på scandinavium spelas också. De har börjat väldigt dåligt iår men är förmodligen och förhoppningsvis på g upp! Rak 1a på dem till 1.86 duger gott och fint mot ett dåligt MoDo.. Annars så ser livet mitt inte så mkt roligare ut än de senaste dagarna.. Plugg, då jag snart har tenta.. kollat CL, bra tisdags matcher medn riiiktigt trpkiga onsdags matcher, suck.. (kollade milan matchen). Hade Glöggmys hos en gammaltjejpolare och hennes nya kompisar med, jag å bigmöney max stack dit, sjukt torra brudar.. Nu ska jag käka för att sedan plugga! Lycka till |
|
2010-12-09, 20:01 | #116 |
Tröttsamt.. HIFK leder med 2-0.. tappar till 2-1... Blir sen 2-2 i sistasekundend.. SUCK!--
|
|
2011-01-09, 12:17 | #117 |
Hej igen! Har efter en vinter, utan dator + internet inte lagt ett ända bett då jag inte kollat igenom eller rekat några spel alls. Och om jag kollar på folks Spreadsheet så är jag nog glad för det ( Iaf den senaste veckan, som tydligen varit hemsk för spelarnas värld). Vintern har varit skojj, mkt mini-tripps till olika ställen, GBG, Oslo, Malmö och även lilla Falkenberg. Varit mkt vänner och mkt släkt. Flickvännen är fortfarande i Asien och förblir där till 21a jan! Underbara nyheter, Kenny the king tar tag i ratten på Pool och styr oss mot rätt riktning igen, det är vad vi alla pool-fans hoppas iaf! Tuff start borta mot United i FA-cupen, där united förmodligen vill ha revansh efter fjolårets förlust mot lilla Leeds, som iår även va nära på att slå ut arsenal. Match om 2 timmar 15 minuter, spännande. Hoppas ni slänger fram söndagsölen samt spikar fast era rumpor i soffan, själv har man redan gjort det ! Nya spel och nya möjligheter kommer inom kort för mindel, ska komma in i vardagen hemma först lite så att man inte bara slänger iväg spel ! dessa 1000 kr ska bli 10 000 kr till 2012. ett mål som kommer vara mkt svårt att uppnå men med lite tur och skicklighet så ska det fixas! ^^ Best of Luck idag och kom igen nu pool, detta fixar vi!! King Kenny for president! |
|
2011-01-09, 12:21 | #118 |
Philjay vi har saknat din dagbok! Du kommer fortsätta uppdatera den som du gjorde innan nu va?
& Självklart hoppas vi att Kenny får fart på detta nu, inte för att jag tro det va Roys fel att det gick dåligt men vi kan väll hoppas på mirakel? YNWA
2011-01-09, 12:22 | #119 |
Välkommen tillbaka! Hur går pokern då?
|
|
2011-01-09, 12:42 | #120 | |
Inte lirat på hela vintern då jag inte haft egen dator hos mina föräldrar, gansak skönt att koppla av med annat än datorn faktiskt!
Kommer draigång igen runt den 15e med en 60% rb deal på entraction nätverket . Citat:
Att det går dåligt i ett lag är absolut inte bara tränarens fel, men en nystart brukar kunna vända ett lag.. Spelarna får ny energi, fansen får ny energi och laget kommer kanske in i en ny vinnande trend? För Fotboll liksom många(om inte alla) sporter handlar mkt om att ha bra flyt i laget samt komma in i bra trender! |
||
2011-01-09, 12:46 | #121 | |
Citat:
2011-01-09, 16:46 | #122 |
Gick ju tyvärr inte som hoppats för vårt allas kära Pool, matchen börjar ju ganska trist om man säger så.. suck..terrible webb!
Spelade som sagt inget idag men ända spelet jag hade tanke på va att MAX ett lag gör mål, som jag e glad att jag inte spela då united gjorde mål i första minuten! Gillar inte att spela imot mitt favoritlag! King Kenny går vidare och likaså gör jag! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Andreas B (+2) |
|
2011-01-10, 13:21 | #123 |
Goder-Afton alla nära och kära Måndag, trist! Finns absolut inte mkt roligt att göra på måndagar då folk redan åkt tillbaka till Lund men icke jag. Ingen rolig sport att kolla på, inge roliga folk i stan, omöjligt att gå ut å löpa om man inte riskerar benbrott osv osv.. Bitter kille tänker ni, helt klart tycker jag! Gillar absolut King Kennys utalande efter united matchen igår. http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle8388901.ab Kan inte heller förstå hur Sir Alex + Berba fortfarande tycker det är straff.. jag tycker det e vedevärdigt! Tycker ju iaf att Sir Alex borde ha lite mer i huvudet än så.. USCH! Han sjönk i mina ögon! Nya året har börjat i full fart, plugget ligger på axlarna och tyvärr inte riktigt i huvudet än, kommer bli några hektiska dagar med studier framöver men det ska bara bli skoj att bli av med småskit som man inte klarat på första försöket. Kompisgänget gjorde det gemensama nyårslöftet att sluta ljuga för varann, insett att detta kommer bli svårt.. Hade ett kanon läge igår då jag bjöd hem Robban på pool-united matchen till min lya i Lund, men jag är ju fortfarande i halmstad..Hade dött av skratt om han ringt å sagt att han är utanför(traskat genom slask å regn) för att få svaret "Jag är fortfarande i Halmstad". Fast iofs det sköna med detta löfte är att man slipper ringa runt å dubbelkolla med allt å alla innan vi ska göra något! Ska bli kul å se hur de artar sig . Idag hittar jag inga roliga spel att lira å orkar inte sätta mig in i matcherna heller, får gå ner och göra lite kaffe för att sedan hänga lite med katten samt mekanik böckerna! Lycka till med liren idag, håller tummarna för er! Peace out |
|
2011-01-12, 13:51 | #124 |
Onsdag! Äntligen va denna förbaskade jäkla onsdagen över, hade mekanik tenta som förmodligen gick hem, Skönt!! Inte mkt nytt från min sida förutom att jag pluggat samt små börjat med liret igen! Idag liras Arsenal -1.5 samt att jag ryggar RobinD på Uzbekistan matchen, kan inte avstå! Ikväll blir det bers + mat med ett par polare för att spara mig till morgondagens planerade utgång, får hoppas skitvädret börjar ge sig bara.. Inget kul att komma med idag så ni får gärna ta för er å ta den biten idag Nu blire käk! Ciaao |
|
2011-01-13, 11:10 | #125 |
tjena, kommer du fortsatt spela hos pokerstars? jag tänkte gå över dit nu så man slipper skattebekymmer via full tilt. Vilka bolag har entraction nätverket du pratade om annars?
ha det gott |
|
2011-02-28, 17:42 | #126 |
Kollade runt efter andra pokerentusiaster på sharps och hittade denna tråden, vi verkar inte vara så många som gillar kort här.
Ivf ang skins i entractionnätverket: Spoiler:
2011-03-01, 23:59 | #127 | |
Citat:
Vi är förmodligen inte många då detta är ett betting forum, iofs gambling som gambling Längesen jag skrev här nu, haft mkt skola ´+ annat nu.. Kommer komma igång med Dagbok igen när jag har vettiga och intresannta saker att skriva om, atm har jag ingen tid osv! Skönt att se chelski piska untied idag, trotts jag e pool fan säger jag detta. SJUKT! |
||
2011-03-02, 00:13 | #128 |
Sharp$: 14432-6 BETTING 2012-2013 (AVS Stats: 239 - 267 - 36 ROI: 102.44% Vinstprocent: 47.23% |
Här har ni en inbiten pokersjäl. Men slutat grinda CG då det tog upp all tid. Men en och annan turneringsnatt hinner man fortfarande med Läge att öppna en pokertråd i offtopic där vi kan dra lite hh och badbeats kanske?
2011-03-02, 08:03 | #129 |
|
|
2011-03-03, 01:58 | #130 | |
Citat:
Hoppas nhln sitter idag ^^ |
||
2011-03-03, 10:14 | #131 |
Har även jag upplyst om sånt tidigare att dra igång nåt gemensamt kanske köra samma turnering alt cashgame nån kväll, eller göra det till en vana att spela tillsammans. Tror man har nytta av det ex.vis i turneringar. Då vill man gå så långt som möjligt för att slå några sharpskillar, än om man spelade själv och kanske tiltade in på nåt lågt par.
|
|
2011-03-04, 04:49 | #132 | |
Citat:
Funkade bra tills de blev jobbigt att ge honom pengar hela tiden.. Klonkade in 19k$ i vår bådas stora glädje om man säger så, hehe.. Men deal är en deal å även fast han inte gjorde något för att få pengar, så hade jag förmodligen aldrig vunnit om jag inte dealat med honom! Lirade lite Wcoop i augusti med.. Spelade 5 turrar ( alla med inköp över 215 dollar , Kvalade in på alla). Och kom i pengarna på 3 av dem, tyvärr ingen jätte klonk på någon, den som gick bäst åkte jag på med AA mot KQ-suited, AI pre flopp.. kom top 100, men kunde blivigt WAY better!! (nya tag till sommarn).. Men iaf, jag är absolut på att lira någon turre, då och då. 10$+ inköp får de ju iaf vara Kanske sporra varandra i chatten eller eventuellt över muntlig konversation på nätet?? BoL, Philjay |
||
2011-03-11, 20:44 | #133 |
Tänkte Eventuellt lira 11+R (75k gurantee) på PS om 1 timma 15 minuter om ngn e sugen? =))
|
|
2011-03-11, 20:59 | #134 |
Låter bra det Phil..Adda mig på msn då, är väl enklast att dra en gemensam turre och snacka lite allmänt om poker osv.
Håller med om 10 $ + turrar..betalar bäst gillar även jag att kvala. kvalade på FTP i vintras till nån 670 $ turre, det var med Gus Hansen och Phil Ivey osv. första priset 4 mille. Jag kom 461a av 6 k spelare. Blev ändå en bra vinst på 7000 kr cirka iom kvalet som jag betalade 3 $ för hör av dig så snackar vi vidare |
|
2011-03-11, 21:02 | #135 | |
Citat:
Men släng över ditt msn namn på ett PM så addar jag dig inom snar framtid . Kvala e nice, kvalade in till 3 st 215 dollars turrar i sommras (Wcoop). la 100 dollar totalt för dessa 645 dollarna i inköp jag fick.. Bubblade 2 av turrarna å vann cirka 1.5k dollar, ingen jättevinst men alltid något! BoL med liret Bolt! |
||
2011-03-11, 21:16 | #136 |
Jafan riktigt bra profit ju. Ska bli intressant dra nån turre med dig och kvala lite. Ska försöka aktivera mig på Pokerstars lite bättre, har konto där men inte lirat mer än vid ett tillfälle där.
PMar adressen Lycka till med flytten |
|
2011-03-11, 21:22 | #137 |
ingen flytt, bara flytta möbler, eller så är hon fredags mysig
|
|
2011-03-13, 14:20 | #138 |
Sharp$: 138Flickvaen - Divison 4 Stats: 25 - 21 - 0 ROI: 113.22% Vinstprocent: 54.00% |
+ läsvärde
|
2011-04-27, 10:04 | #139 |
Det valkas vår!
I Lund har Magnolierna börjat slå ut, och det är verkligen ett vår tecken! (ni som inte vet vad en Magnolia är bör kolla upp det!)
Solen har lyst på våra bleka kroppar i en hel vecka utan paus nu och man mår allmänt bra! Har på senaste tiden pluggat mkt, tränat mkt, kollat mkt fotboll (som liverpool supporter så är våren en bra tid ), samt umgåtts med nära och kära! Har haft en flickvänn som fyllt 23, en morfar som fyllt 83 samt en storebror som fyller 24a om en vecka! Våren är helt klart en underbar tid, om vädret är som det är och har varit i april*JINX*. I Lund är det Tentaperiod / Påsklov, de som varit duktiga och inte har någon tenta eftersig har en 3 veckors långt lov, medans vi lite mer slackers har en 3 veckors lång tentaperiod, Oh SNAP! Jag skulle skriva en tenta denna perioden, och den låg lykligtvis på första dagen under tentaperioden och mkt lyckligtvis INNAN Valborg, tycker verkligen synd om folket som ska skriva den 2a Maj etc.. Har precis satt igång flickvännen på lite plugg efter en timmas lång frukost på min riktigt vår/sommar-niciga balkong! Själv sitter man kvar och bara njuter av fågelsången, solen, ja allt de gröna osv.. Gud vad jag trivs med mig själv just nu! Har som regel för mig själv att jag inte ska betta/spela ngt mer än små tv-pengar under tentaperioder, har efter erfarenhet märkt att det inte funkar! Går in på livescore var och varannan minut och tankarna ligger helt på andra håll än på just tentaplugget! Nu över till fotboll! Har under en längre till följt Lund SK och under senare tid även följt Kvibille bk. De spelar i division 4 Skåne östra respektive division 4 Halland! Lund har börajt säsongen lite halvtaskigt. Förlust i preimären mot seriefavoriterna Brantevik med 0-1, Lund dominerade dock spelet den matchen. De åkte ur DM mot ett division 5 lag, Löddeköping, i en match som kanske va det värsta jag sätt, 3-4 slutade det till löddeköping. Dock spelade Lund utan ett par ordinarie den matchen! Senast Lund spelade va i måndes, det mot svåra hardeberga borta. Hardeberga började bra, eller rättaresagt, Lund började dåligt(en ovana nuförtiden??!) men jobbade sig in i matchen, i paus stog de 0-0 vilket iofs va ganska rättvist då Hadeberga hade en ribbträff och lund hade 2 frilägen samt 6 hörnor som alla blev farliga! När Lund gjorde 0-1 efter 15 min in i andra, så trodde jag mitt bett på X2 va säkert, då lund dominerade hela matchen och hade bara minuter senare 3(!) lägen där Hadebergas målvakt gör 3 fenomenala räddningar på mållinjen! 0-1 stod sig till 93e minuten då Hadeberga kvittera efter en mkt fin passning till en fristående anfallare. Matchen slutade 1-1, mitt spel satt och jag är glad att jag inte vågade mer än att spela X2 till låga 1.5. Kvibilles Hemmadebut va mot Ränneslöv, Fick in 1an till 1.65 och la en max insats. Matchen slutade 7-0 och va hur säker som helst! HBK, som är mitt lag i allsvenskan har som ni alla vet börjat mkt dåligt iår, iaf resultatmässigt! Har kollat på alla matcher förutom senaste mot trelleborg. Tycker det är ganska tråkigt att domare har börjat ta röda kort bara för att iår.. Och iaf när det är smålagen som HBK blir drabbade, sjukt va svenska fotbollsförbundet förstör! Hade ni haft Blåa ögon hade ni nog förstått vad jag mena.. Zamoras utvisning efter slaget på durmaz är kanske inte mkt att tala om, men durmaz överfall+strypgrepp är i MINA ögon 5 matchers avstängning + direkt rött, Den matchen förlorades där då hbk hade 0-1 borta mot MFF och dem hade totalt FÖRSTÖRT mamlös spel! Hemma mot Gais visas joe sise ut efter 12 minuter av en tackling som är gult kort, verken mer eller mindre, Ni som tvekar, Kolla " http://www.fotbollskanalen.se/1.2100...artar_for_gais " om ni inte sätt utvisningen, En klassisk bensax, inga dubbar och verkligen inte ett rött kort.. HBK dominerade matchen trotts en man mindre fram till gais 0-1. då dog hbk samt zvirres röda kort e solklart! Mot norrköping hade vi inte en suck, kul att se astrit ajera... då jag spela mot honom många gånger när jag va yngre, tror jag plockade hem 3 poäng varenda gång mot honom! Sen va ju han i liverpools academi och vände, synd att det inte lossna för honom där! Kommer iaf fortsätta med att spela på de lägre divisionerna på nordicbet, spread hittar ni här " https://www.sharps.se/spreadsheet/7130 ". Nu blir det att glassa lite mer till fågelsång i solen, snart får man väl styra upp dagen också! Tack i förhand och hoppas ni gillade läsningen! Liverpool, mot femte platsen! |
|
2011-05-01, 23:07 | #140 |
Hej hej!
Efter en riktigt tung men minst lika fantastisk helg i Lund så är det snart punkt på sagan då sängen ropar efter mig! Har haft en skadligt bra helg med sjukt många saker jag kommer lägga på minnet! Livet som student i Lund har verkligen både sina för- och nackdelar! När man väl kommit igång med träningen så kommer en helhelgs krök som förstår 2-3 veckors träning. Dåliga kvällar vill man bara bli av med, men fester som kvalborg/valborg nere i Lund, dem är mer sällsynt än att se torres göra mål för chelski! (oh yes!) Helgen bestod av mestadels fest, men de va alla parametrar som gjorde den episk! Vädret, vad får igång dig mer än sol(??) jag menar, kort kort på tjejerna + att man sj kan gå runt i thrasiga kläder e freaking awsome.. Svenskarnas humör på våren är något jag älskar. Den tråkiga vintern e försvunnen och vi bara älskar vårens gröna sköna tempratur, freakin awsome! Kom även över årets bästa sommarplåga, sofar, http://open.spotify.com/track/40yX6xP85TnmzILYVXnmEo , mkt svårslagen om du pumpar högt! Nått femte platsen då Pool spelade lysande även idag och 3-0 va i underkant på ett mkt fördagen dåligt newcastle! Att sedan se Arsenal förhoppningsvis kvadda uniteds 19de titel plan va ju bara underbart! Har även kollat Djingis khan spexet, Lundaspexarna, och betyget blir nog 4 av 5 stjärnor, satt i en jäkligt trött publik som hade svårt att få igång händerna för att klappa in bissen, men ja, dem viktiga bissen kördes! Satt precis å funderade på om jag skulle sova, kan ju vara behövligt tänker jag! Men plötsligt kom det igång en låt jag inte hört innan och ja svårt att hålla inne flabbet när man lyssnar på texten, bara titeln "Partysvenske" gör mig glad! " http://open.spotify.com/track/3DlfKBaG7XMDP3mNEQv1MD ". stackars norrbaggarna! " Alt har sin grense, partysvenske Du er et gris gris gris artsymenneske" Veckan får bestå av att komma igång med allt jag har att göra under maj, ska bli skönt med en mjukochlugn startsträcka för att sedan gå igång hårt igen om en vecka! kan knappt vänta på avslutningen av premier league! Ska bli sjukt nice å se om pool pallar trycket å kniper europa platsen! Heja di röde! MvH Partysvenske! |
|
2011-05-02, 07:26 | #141 |
Sjukt underhållande läsning Philjay, fortsätt skriva!
2011-05-03, 11:46 | #142 |
Godförmiddag!
Igår fick vi bevittna ännu en förlust av dåliga HBK. Vi alla vet att dem kommer klara sig kvar i årets allsvenska men usch och fy, just nu är det bedrövligt! Pep byter både spelare och formation från match till match och har numera bänkat de 2 som gjort bäst ifrån sig sofar (Magyar och Raul Ruiz). Ska bli spännande att se matchen mellan 2 av de sämsta lagen iår, dif-hbk om några dagar. Kanske kan vi göra deras katastrof större? kanske kan vi komma iväg med 3 poäng mot ett dif i kris? kanske kan vi få en ribba in istället för en ribba ut? Iaf mina 2 spel på matchen, rak 1 gefle och u 2.5 slutade med 0.3u+. Mitt andra spel för gårdagen, 1X på if norvalla slutade i förlsut, -1u, då kvibille dominerad totalt och vann med 5-1 borta, tror dom blir mkt svårslagna i årets division 4a halland! 3 matcher, 9poäng 13-1 i målskillnad! Har precis slutat en grinding session på de lite lägre HU nivåerna. Började katastrofalt med - 3.5 inköp men lyckades hitta en av mina favorit donks och slutade till slut +1 inköp. Sitter och jobbar ihop en lista som gör att jag vinner pengar, ja jag tror på att musik kan förändra mitt spel! Allt från poker till Fifa/nhl på kryssboxet.. Har märkt att under vissa låtar vinner jag mer pengar / gör mer mål.. Väldigt mentalt och jag vet de (min teori om att allt e mentalt stärks hela tiden), men bara jag tror på det själv så går det. Varje gång jag kommer in i en dålig session så får låten en "varning", 2 varningar och låten är ute! Så har ni några låt-tips på vinnarlåtar så får ni gärna tipsa! Jag är inte mkt för den lugnare musiken, vill ha ngt som pumpar igång mig, dock ej hårdrock eller dylikt! Dags att traska över till flickvännen vid 12 för lite matlagning, e ju så jäkla trist och laga mat själv! Får hoppas hon har ngt gottigt i kylskåpet idag! El Classico nummero 4! Ikväll spelas som ni alla vet fjärde och sista El classico för nu. Real känns väldigt uträknat och personligen tror jag det blir väldigt svårt att hämta ikapp 0-2. Men man vet aldrig med "the special one", Han kan ändra saker å ting, det har han visat innan! Real måste som sagt hämta upp 2-0, de saknar även 3 denfensiva kuggar i Pepe, ramos + khedeira. Troligtvis tar Kaka, lass och carvaliho de platserna. Ett hett tips idag är ö2.5, som jag sätt många redan spelat! Jag hoppas verkligen att domarna i CL tar tag i det största problemet som finns just nu, gnäll.. Om en spelare faller, så ska inte 8a spelare få vara framme hos domarn och gnälla(!!), ge dem gult direkt! Det sabbar inte bara stämningen på plan, utan även för oss fotbolls-älskare. Svenska domarna fick för sig att dela ut mer röda, så nu måste CL domarna få för sig att dela ut mer gula för gnäll! Må bästa lag vinna och nu får vi hoppas Real gör ett tidigt mål så att vi får se en rolig och bra match!! Nej nu tickar klockan iväg så måste kila innan daman ringer å frågar om jag dött! Beep my Beep! Senast redigerad av Philjay den 2011-05-03 klockan 11:49. |
|
2011-05-03, 13:50 | #143 |
Musiktips till grindningen (rätt lång låt)!
http://www.youtube.com/watch?v=guM5w...eature=related Passar på att tacka för analysen på Gävle igår, satt fint
2011-05-05, 11:14 | #144 |
Poker
Har efter några snabba ärenden på stan äntligen kommit hem, tagit på mig mina crocks samt min kepa och precis gjort klart min frukost i form av gröt, eller bör jag säga mjölk med gröt då 75% av skålen består av mjölk och sylt! Kaffet är inte riktigt klart än men strax så ska jag entligen få njuta av den sköna bönans smak! Har under de senaste 2½ åren spelat poker, tillochfrån, vinnande som förlorande. Har inte spelat på någe vidare höga nivåer utan mest legat runt nl 25, nl 50 och nl 100 $(Heads up), behärskar nl 25 och nl 50 bra men har haft lite svårigheter med att behärska nl 100, tror de är en mental spärr. Alla har bra och dåliga perioder, även jag! men vad jag märkt, på min nivå, så kan man "styra" dessa mer eller mindre och de handlar mer om min egna "state of mind". Mår jag bra/dåligt, är jag pigg/trött, är jag mätt/hungrig, är jag lugn/stressad, är mitt rum städat/ostädat, är det mkt/lite i skolan, känner jag mig tränad/otränad, har jag fått ordentlig/för liten dos av flickvännen... ja det finns många olika parametrar som skapar mig för nuet. Under mina 2½ år har jag lärt mig mkt. Jag kan tex in spela Cash games efter klockan 23 på kvällen, jag kan inte spela poker om jag inte tränat de senaste 3 dagarna, jag kan inte spela poker om jag har mkt i skolan. De är bara några exempel på tillfällen då jag försöker hålla mig borta från pokerns hemska stunder, för ja, jag hatar att förlora och än mer att förlora pengar! Jag har en hemsk ovana att börja mina sessioner med ett minus för att sedan jobba upp mig igen, på dessa låga nivåerna brukar motståndarna ha samma spelstil från hand 1 till hand 200, så dem brukar gå att läsa efter ett tag. Jag jobbar fortfarande på att komma igång med mina sessioner med ett +, för att sedan +a mer! Har lärt mig att TILT ska man bara skratta bort, för alla som spelar poker vet att det är jobbigt att hålla sig lugn när man förlorat en 1-4 outer på sistakortet, men shithappends, du hade vunnit och du kommer vinna sådana i längden! Jag brukar ofta göra egna "ritualer" när jag förlorat en sådan hand för att sedan skratta och komma igång och jobba in kalaset igen, och även om jag inte lyckas vinna tillbaka de just då, så gör jag det senare, bara jag håller mig lugn och inte gör några förhastade saker. Jag vet att nivåerna jag lirar på är låga, men ja, dem är tillräckligt höga för att man ska kunna bry sig om att vinna eller förlora. Dem är tillräckligt för att kunna betala resor någon gång om året osv. Dem är tillräckliga för att jag ska ha råd att köpa in mig i diverse turneringar där jag hoppas på klonken ! även om nivåerna är låga så blir inte rakebacken låg, säg om du spelar 40 timmar i veckan och +ar 30 inköp, så är det inte i närheten av hur mkt du får tillbaka av rbn. spelar du en veckan och går +- 0, så kan du vara nöjd för då har du +at m.h.a rbn. Nej kaffet börjar svalna, jag börjar bli poker sugen så kepan åker snart bakochfram samt banden på mina crocks åker snart bak så att jag kan starta min session! Nu ska vi hitta åsnor ! |
|
2011-05-08, 23:27 | #145 |
Efter en mkt dålig pokerhelg kan man ju iaf glädjas åt att söndagens betting, den va det absolut inget fel på! Allt gick min väg och vägen va lång!
Kommer testa skjuta in riksdaler på norrköping imon, dels raka 2an till 7.5 samt dnb till 6.3! enligt oddsen ska norrköping vinna 13.3 % av gngerna borta mot elfsborg. Jag blir inte förvånad om elfsborg vinner, men inte heller jätte förvånnad om ny-starka norrköping fixar 3 points! 1) Norrköping har börjat bättre 2) Båda spelar på samma underlag, dvs konstgräs. Vilket inte ger den fördelen som Elfsborg har mot andra som spelar på riktigt gräs. - är att elfsborg e på g upp, och norrköping tog en hård förlust hemma mot maif sist! Men som sagt, just nu vinner dem MER än 13.3% av gngerna mot elfsborg, Ett måste try för mig! Annars spelas u2.5 på heif - gefle, heif har en av allsvenskans starkaste trupper, brukar hålla tätt bakåt och brukar inte heller spruta in mål frammåt! Lång resa för Gefle spelarna och kanske straffar natur-gräset gefles spel? iaf, u2.5 it is! Spelar även Kanada mot sverige till 2x kalaset, anser att Kanada i vanliga fall vinner mer än 50% av matcherna. Ingen av lagen kommer gå på helfart, och risken finns att vid vinst får sverige möta ryssland (om de förlorar mot finland tidigare under dagen) och det vill vi inte! Fasth vilas! Kollade matchen mellan kanada-usa, kanada va i mina ögon det laget som hade pucken så gott som HELA tiden, mkt bättre än jenkarna som hade en målvakt som storspela, det kommer vi inte ha! Nu va de slut på sköna gröna helgen samt påsklovet som vi haft på lth är över, imon sitter jag vid föreläsningsbänken igen, wiihoo! Hej svejs, va! http://www.youtube.com/watch?v=u0WRy7lNE1s |
|
2011-05-10, 17:39 | #146 |
Hej Hej i solskenet!
Hoppas allt är bra med er, det mesta är bra med mig! Solen skiner, jag mår bra, bra mkt roligheter att se fram mot de närmsta månaderna! Fick dock reda på att jag kugga tenta idag, och det suger ju ganska mkt GET-balle, hade 47% rätt, man behöver 50% för att klara skiten.. La ner alldeles för lite tid på tentan, onödigt som fan jag vet, men shit happens! Kommer inte hända igen på mina två tentor i slutet av maj! Kommer från och med imorn börja med att gå till skolan innan 09.00, samt gå hem tidigast 16.30. Nästa vecka blir det ännu hårdare krav på mig själv, 3 veckor av slit denna våren kan löna sig i en MKT skön sommar! Bettingen går bra, pokern sämre. Funderar på pausa lite från cashgamesen och bara köra turneringar ett tag framöver, på helger dvs då jag har tid och inte går i skolan. Väldgt skönt/roligt/fantastiskt att kolla på liverpools matcher numera, dem lyser av självförtroende och istället för att ha 1 man i boxen, som vi hade under torres tid, så har vi 2-3-4 ibland 5 man i boxen när farligheterna dyker upp! Lucas mot allas hat och klag har blivit en mittfältsjätte utan desslike.. Han styr och ställer, slår långbollar, springer osv.. Alla som tvivlat på honom (inklusive jag) har fått ta tillbaka våra ord! På att inte tala om hur viktig meireles, kuyt och Suarez varit för oss!! Den sistnämnde är verkligen den som satt fart på hjulet liverpool igen. Jävlar i helvete vad bra han är, Han och Chica är helt klart ensamma i topp om tävlingen "årets värvning", glädjande nog ligger torres nog på sista plats där, möjligtvis ligger han före milan jovanovic. suttit och funderat en del om surebets, funderar på att öppna ett konto på 5dimes och sen bara köra på surebets mellan pinnacle å 5dimes, jag menar de är ändå 2 stora sites som sällan ((??)) voidar spel.! menar får man i snitt ut en profit på 3% så stiger rullen kvickare och kvickare, ska kika på detta å sen göra ett spread om det. NEj dags att packa väskan å dra på fotbollsträning, som följs upp av korpen match, som följs upp av city - tottenham, HEJJA TOTTENHAM!! GL HF |
|
2011-12-04, 12:43 | #147 |
Oj det va väldigt längesen jag skrev i dagbkoen här, kanske borde ta upp skriveriet igen. Har haft ett väldigt busy år och har mestadels lagt bettingen åt sidan då jag inte haft tid, och vi alla vet att betting kräver tid (om man vill gå vinnande ur det). Iaf till jul och nästa vår ser min tid ut att bli mycket lugnare, är inte lika aktiv inom student-livet längre och min GF åker på utbytes år till HongKong. Ska bli trevligt att åka dit å hälsa på! Hmm, ska man starta ny Dagbok eller ska man fortsätta skriva där man va?! Känns ju lagom out of date atm
Det värsta med december, förutom lunds HEMSKA vintrar, är att det ligger ett stort block tentaplugg i mitten av månaden, usch! Hej hå i Vinterstugan, Trevlig Bakis-söndag! |
|
2011-12-04, 12:54 | #148 |
Härligt att du är tillbaka! Tycker du kan fortsätta skriva här
2011-12-04, 23:08 | #149 |
Då drar jag igång det här igen! sitter i nuvarande stund å lirar 250k$ guaranteed på bet24, ligger på 70de plats av 262, där 260 är i pengarna.. Har en kamrat över och lovade han innan turren att om de blir vinst över 1 k dollar (då måste jag komma top 30) så bjuder jag på nästa utekväll. Blir väl iofs inte så tungt om utekvällen utspelar sig på en nation, där öl kostar 20-30 kr å en shott/drink 30-45.. men blire myntha, T-bar eller herkan (där priserna är vanliga) så får jag stå mitt kasst.. Å Andra sidan fick jag välja vad han ska dricka å han måste dricka vad som köps, hoho här kommer gammeldansk och andra hemska drycker!
Nej nu ska konsentrationen ligga i pokern för att hitta min svaga motståndare som jag ska sucki sucki pengar av! hoppas söndag-spelen gått bra för er annars, har inte varit ngn jätte höjdare för mig tyvärr! BoL med liren kära ni! |
|
2011-12-04, 23:09 | #150 |
http://www.youtube.com/watch?v=saazzhB09Z4
Sitter å lyssnar på albumet, för sisådär femtielfte gången. Gossarna lever det goda livet kan man säga...! |
|
2011-12-04, 23:26 | #151 |
Blev en snabb sorti, slutade på 206 plats, värt 284 dollar. Kvalade in för 5 dollar så nöjd med profiten! åkte på den klassiska ak suited mot JJ. eller ja de va där jag förlorade 90% av min rulle, sista handen va aq mot ak, där han höll sig stark tyvärr. nej nu blir det natten för min del!
Hoppas på en trevlig ny vecka! GL HF |
|
2011-12-05, 00:06 | #152 |
Härligt att se poker-dagbok speciellt från vårt härligt Lund
Kommer bli intressant att följa dig! |
|
2011-12-05, 01:31 | #153 |
|
|
2011-12-05, 01:45 | #154 |
Har kollat på 6 avsnitt badn of brothers denna helgen!
men nu blir det äntligen sömn |
|
2011-12-05, 09:33 | #155 |
|
|
2011-12-05, 10:24 | #156 |
|
|
2011-12-05, 17:43 | #157 |
Kvällens lir är lagda, mkt möjligt att de kommer ngt mer nattspel men nu ska jag koncentrera mig på pokern i en timma ~~ sen mat, mer poker och slutligen kolla på mitt kära liverpool! Självklart är pool spelade
|
|
2011-12-05, 17:58 | #158 |
Elektro. Najs hehe snart färdig eller? Trodde LTHare
Var all about being nerdy:€) |
|
2011-12-05, 18:20 | #159 |
|
|
2011-12-06, 10:40 | #160 |
Snabbare än man tror fastnar man i bettingensvärld, ställde klockan tidigt för att ta en långfrulle samt plugga lite, har gjort 1 tal, har resterande tid letat bets. Hittat ett riiiiktigt överodds, kommer förmodligen bli voidat men lika bra å kolla läget
Bitter, sur, tråkig, orättvis pool förlust igår. Att vi inte kan sätta bollen i mål är ett problem, men vi har svårt mot lag som fulham, stoke osv.. på bortaplan, stortstarkt försvarspel som vi inte klarar lukra upp riktigt.. Att Friend va en Fulham vän det märktes tydligt med. inte mkt som blåstes liverpools väg, men ja, man ska klara slå ett dåligt fulham, absolut, för dåliga va dem! Skönt, nu har jag avreagerat mig lite, dags för 8a timmer El-lära, hurra hurra! BoL med liren, själv har jag lagt många bra bets |
|
2011-12-06, 22:59 | #161 |
Hurra för marseille! vilken rafflande avslutning! Bra dag i både bettingen å pokern, nådde för första gngen denna månaden över +-0 i pokern, å mer ska de bli (räknar inte med min rb deal då).
Nu blir det ett avsnitt Band of Brothers sen säng, hoppas jag hinner klart innan nhl börjar så jag slipper bli fast vid datorn/tvn.. Väl spelat och lycka till i fortsättningen |
|
2011-12-07, 08:15 | #162 |
Vilken natt!! 5-1 och hade bara Toronto vunnit på övertid hade de varit tennis siffror! Va väldigt sugen på över i Calgary och på Ducks, men avstog tyvärr!! Men nöjd får man vara, bra starr på dagen helt enkelt!!
Nu blir det frulle sen skolan, har en lång dag framför mig med plugg! Kommer förmodligen ta ett break å hitta några roliga spel BoL å lycka till med liren! |
|
2011-12-07, 09:00 | #163 |
Hehe najs!
Jag ska gå en extra termin nästa och sedan exjobb Så nästa år kommer man få mer tid för betting ehhe |
|
2011-12-07, 19:15 | #164 |
spännande dag idag, snart ere helg igen ,stört va veckorna går snabbt!! usch å fy nästa vecka äre tenta vecka! ska bli sugigt trist! är väl 9-18 varje dag på studie center som gäller, blä!
Åkte på en tung dänga i khl, savalat leder med 4-2 inför sista, 4-4 med 28 sekunder kvar, en 3.5 oddsare som gick åt pipan å satt i skolan så kunde inte liva den grön heller, suck balls! men men, cl matcherna ikväll får styra upp mina spel! Napoli given, eller? funderar på livea mot Lyon, samt mot city, om de går mot dem i de andra matcherna! Väl krigat så ses vi på fältet! |
|
2011-12-07, 23:23 | #165 |
Lycka, är ordet som borde användas för denna kvällen, satt som en galning hos buljongmästarn och hoppade upp och ner! Herregud vilken lycka man känner, kommer inte kunna somna förens sent inatt, min puls är galen!
Lycka, inte för att merparten av mina spel satt idag, inte heller för att moskva fixade avancemang! Denna kvällen skrivs in i historien! City, första gången i cl och Inge fy skamm att vara nära i svåraste cl gruppen, bara glad att de inte vinner allt iår Lycka är att United har lättaste gruppen på flera flera år men inte lyckas gå vidare kan vara den största braggden på länge! Herregud vilken match Basel gör! Lycka är att United lirar Europa league, lycka är att de måste läggs ner tid på den skit cuppen! Till alla er haters, 5 TIMES BABY, 5 TIMES!! |
|
2011-12-08, 21:22 | #166 |
Modo röv
|
|
2012-08-14, 17:26 | #167 |
Äntligen
Äntligen(!!) På lördag är det Premier League dags!
Äntligen(??) På Lördag fyller jag 23.. Äntligen(??) om 2 veckor börjar Plugget och allt vad det innebär i Lund igen.. Sommarn, allt jobbande och allt festande har de senaste 2½ månaderna gått väldigt fort och då menar jag alldeles för fort! Även fast vädret absolut inte presterat så har jag det och det är jag jäkligt nöjd med! Har under sommarn tagit paus från allt det mitt liv består av i vanlig fall; plugg, spelande och mer pluggande.. Har spenderat de senaste 2½ månaderna med vänner, familj, festande, härjande, jobbande et.c. Har självklart inte svikit fotbollen heller, va nere i Ukraina och gjorde mitt för att Sverige skulle prestera på plan så att säga. Har varit på HBKs alla hemmamatcher och även en del närliggande bortamatcher, Falkenberg och Landskrona... HBK må ligga 3a i superettan, men deras trupp är 10 gånger försvag för att hålla i ett eventuellt kval! Och går dem inte upp iår så tappar det säkerligen sina 3 bästa spelare [calle(mv), magyar(mf), baldvinsson(a)] och me de tappen så blir det i sin höjd ett mittenlag i superettan.. Men kämpa på Klubben, vi tror på er. Iaf nu till något så mkt viktigare. På lördag, på lördag, på Lördag fyller jag år och vad kunnde bli en bättre present än den man väntar på varje sommar. Ursäkta språket men Premier Fucking League startar äntligen! Och för oss Pool-fans känns det väl som alltid, man känner och vill i hjärtat att det ska gå bra å att vi ska klara den dära jäkla 4de platsen. men sinnet säger att det inte blir så, vi kommer landa där vi landat de senaste åren, dvs 6-7-8 ngnstans. Brandan har visat upp ett jäkla kul spel mot både Gomel där vi körde med ett till iaf 80% ordinarie lag men även mot bayern där vi hade ett lite mer b-betonat lag på plan. Men det tar tid att spela ihop ett helt nytt spelsätt å med den svåra start vi har men många matcher, om man räknar med EL-kvalet, samt att det är tunga matcher till att börja med.. 3 första hemmamatcherna är som bekant för de flesta, Shitty, Arsenal och Man U.. Lite trevligare lottning kunde vi väl ändå fått?! Men kan bara Gerrard hålla sig skadefir, Suarez hålla sig borta från avstäningarna och om vi för engångsskull skulle kunna vinna de matcherna vi kryssar så kan vi norpa den dära jäkla 4de platsen! Årets PL är lika ovis som vanligt, förutom att City känns mer överlägsna än vanligt och guldet kommer med all sannolikhet gå dit. Det känns som Arsenal värvat väldigt billigt och bra och det förmodade tappet av RvP kommer nog inte svida alls så mkt som många tror.. Chelsea har även dem en hel del nytt och spännande. Min fråga är dock om Chelsea kommer klara att ersätta tappet av Droggan!? Som det ser ut nu med lukaku utlånad så har de bara torres och sturridge som anfaller, och som vi alla vet så är ju Torres inte den mentalt starkaste och kommer han in i svackan, hur ska de då göra? Sen har jag personligen inte alls trott på Di Matteo, känndes inte alls som han gjorde ngt speciellt för att vinna CL guldet. En sjuk deffensiv kommer inte räcka för att hänga i toppen av PL.. Och btw, ngn som har koll På vad Terry fick för dom av FA tillslut? Kommer Spurs tappa Modric? kommer Spurs orka hänga med i toppen iår igen, för mig är Spurs de mest svårtippade laget. kan lika gärna sluta 3a som 8a. Kommer Newcastle vara med och tampas om CL platserna? Personligen hoppas jag det då det gör ligan bättre, men personligen tror jag inte det. Tror att de va något underskattade ifjol och iår kommer motståndarlagen vara mer på sin vakt när de möter the Toons som de så fint kallas. Kommer Alex F kunna få sina gubbar att prestera lika bra som ifjol? för hur de kom 2a på målskillnad är för mig ett under. Självklart, United är United. men med den truppen och de skadorna de hade så borde det varit mer logiskt att de skulle ligga med i kampen om 2-3-4 platserna. United är United och de kommer absolut plocka en CL plats, men vara med å tävla om guldet med city? njaa det får vi se men personligen tror jag det inte. Kommer Wigan, QPR och West Brom orka ett år till? Personligen så tror jag minst ett av lagen åker. Kommer West Ham hammra sig fast i PL igen, förhoppningsvis gör dem väl de! kommer Reading och Southampton komma upp som nykomlingar och överraska såsom nykomlingar nästan alltid gör? Kommer Everton Fulham och Swansea vara med i övre halvan? Everton kommer förmodligen absolut vara det, tycker som pool supporter innerligen synd om David Moyes som i mina ögon är en av PLs 3 bästa tränare. Det han gör år efter år med den truppen och pengarna är sannerligen osannolik! Swansea kommer förmodligen tappa ganska mkt p.g.a alla deras spelar- och tränar-tapp. och har smekåret tagit slut för de vita? Svaren på mina frågor får vi först i Maj, men resan dit kommer bli rolig, spännande och ångestladdad, det vet jag! Och om jag då skulle tippa årets PL, med lite hjärta i, topp och botten skulle det nog bli 1. Man City, självklar vinnare 2. Arsenal, de underskattas alltid. 3. Man Utd. 4. Liverpool, Hoppas Hoppas Hoppas. 5. Spurs 6. Chelsea .. 17.Southampton, de bubblar sig kvar 18.Swansea 19.Wigan 20.Reading Väl läst, om ni kommit såhär långt . Tack för mig. YNWA, Philjay |
|
2012-08-14, 17:50 | #168 |
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Du måste vara en smart, sympatisk och trevlig människa - du håller ju på LFC! Kudos, till dig!
LFC - TOPP 3! |
2012-08-15, 12:07 | #169 |
|
|
2012-08-16, 22:03 | #170 |
2 st finalbord på Pokerstars idag. ena en 16.5 dollars där jag slutade 9 och inte riktigt lyckades ha turen på min sida.. fick ut 270 dollar isch där det borde blivit mer!
sitter på mitt andra FT atm faktiskt, en 5 dollars turbo knockout där jag varit i toppen sen hand 1. slagit ut ett 20 tal personer. är tre kvar å leder. garanterad 1000 dollar. bra start får jag säga då jag satte in 600 dollar idag måste koncentrerara mig nu! |
|
2012-08-16, 22:18 | #171 |
Gjorde precis klart en deal mellan mig och den andra som va kvar. jag kannade hem 1580, han ngt sämre. nöjd med att gå från 4k kr till 15.8 k på en dag.. ´Nu tar jag en tidig godnattsömn med ett stort leende på läpparna.
Natt |
|
2012-08-16, 22:35 | #172 |
Sharp$: 14432-6 BETTING 2012-2013 (AVS Stats: 239 - 267 - 36 ROI: 102.44% Vinstprocent: 47.23% |
Kul med en grindare! Om du kan visa upp nice stats er jag sugen på att byta procent någon turneringssøndag framøver.
Grattis till klonken btw
2012-08-16, 22:47 | #173 | |
Citat:
Sitter inte på min dator atm, men kan pma dig stats å diverse saker sen. |
||
2012-08-16, 23:03 | #174 |
Ja då ær det ju perfekta cash! Kanon, gør det. Du får något liknande av mig tillbaka
2012-08-24, 12:30 | #175 | |
Citat:
Kommer nog ha en liten paus från pokern då jag har tentor att plugga till. Men i september är det nya tag kan jag lova! Vilka insatser brukar du spela på? |
||
2012-08-24, 12:52 | #176 |
Du har pm
2012-08-25, 12:01 | #177 |
Lördags pokern är igång och fotbollsmatcherna i ryssland slash japan har börjat, Viktig dag med många matcher på kuppongen. Ska bli spännande att se hur dagen utvecklar sig.
Sitter inne på 20 invites till http://www.revibe.fm om det är någon som är sugen på 1 månads trial så får ni pma. Revibe är ett program likt spotify fast mer inriktat på house/electro och dylikt. finns många riktigt sköna låtar kan jag lova. Önskar er all lycka med spelen idag! |
|
2012-08-25, 14:31 | #178 | |
Citat:
|
||
2012-08-28, 00:59 | #179 |
Springer på ganska bra atm och har väl mer eller mindre stolpe in i de flesta matcher jag spelar på, ett gott flow atm. Dagens finaste matcher satt ju i Mff och HBK, där jag hade mff i en fyrling å en femling samt att de skulle hålla nollan.
Spelade -1.5, -1, rak 2a, DNB och x2 på hbk idag med vetskapen att de är i sin bästa form för säsongen då det bara finns positiva tankar runt laget. Tänkte lägga en rek på Klubben idag men eftersom de fanns så många som redan spealt på BP så avstod jag, tyvärr för er kanske... Har fortfarande kvar Revibe 1månads trials så pma mig er mail så skickar jag ut en invite. BoL och fortsatt trevlig fortsättning på veckan, YNWA |
|
2012-08-28, 10:39 | #180 |
Bra jobbat! Hört att ryssen har varit givmild mot dig också