![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#91 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#93 |
![]()
Tack
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#94 |
![]() 2010-11-22 T. Berdych - N. Djokovic (BarclayRR GA)
Datum: 2010-11-22
Tid: 15:00 Sport: Tennis Land: Internationell Liga: BarclayRR GA Match: T. Berdych - N. Djokovic Spel: N. Djokovic 2-0 set Insats: 400 Odds: 1.75 Bolag: 24hpoker Motivering: Riktigt bra odds på Djokovic att plocka hem detta i två raka. Ex.vis -3.5 hos samma bolag ger 1.70. Då är 2-0 bättre om det skulle bli ex.vis 7-6, 6-4. Berdych har en förmåga att inte leverera när det väl gäller i sådana här sammanhang. Det knyter sig och han spelar som en stel anka. Dessutom har inte formen varit det den borde. Djokovic innehar ett 3-1 record mot Berdych. Enda segern för tjecken kom på gräset i Wimbledon där han trivs såklart vilket Novak inte gör. Annars 3 hardcourt matcher och där har Novak sopat banan med tjecken. Djoko matchades hårt i Oktober och var märkbart sliten i Paris när han åkte i två raka mot Llodra. Innan dess hade han vunnit Beijing, torskat semi i Shanghai, torskat final i Basel. Möjligt att han tankade så han fick sin vila till denna turnering. Jag tror Marian Vajdas adept är på hugget igen och visar varför han är världstrea. Dessutom är Djokovic en av världens bästa returmottagare så har inte Berdych en bra servedag så blir han uppäten rätt fort på andraserven. Vamos Serbija! JOBBA DJOKER!! ![]() 8/10 units spelas och tycker odds från 1.60 och uppåt är spelbart. Senast redigerad av Bolt den 2010-11-22 klockan 13:41. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#95 |
![]()
Tackar! Ryggad till 1.75 hos Unibet.
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#96 |
![]()
1.78 Pinnen
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#97 |
![]()
Pinnen har höjt den då, de hade neråt 1.70 när jag kollade oddsportal vid rektiden. Nu kör vi och håller tummarna
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#98 |
![]()
Tidigt break och Djokovic ser laddad ut!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#99 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]()
Novak 6-3, 6-3 GSM
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#100 |
![]()
Vad tror du om Nadal - Roddick lite senare?
Tack för Djoko ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#101 |
![]()
Jag tror Nadal tar det i 2 raka. Trots att han varit borta pga skada så är detta en tävling han vill vinna.
Roddick har inte heller varit i nån form alls och förlorade mot Söderling 2-0. Vinner Robin i två enkla så gör även Nadal det. Nadals serve är ju mycket bättre än tidigare med så blir svårt bryta för roddan. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#102 |
![]()
SE HIT ALLA POKERSUGNA! I morgon fredag 26/11 tänkte jag att vi skulle ha lite trevligt och spela en pokerturnering hos de eminenta Full Tilt Poker. Insatsen oklar men MAX 10+1 dollars men kan även bli en 5+0.50 $ och såklart Freezeout med en fin GTD pott.
Vi som anmält här i tråden kommer i chatten kunna snacka ostört då jag kommer starta en privat avdelning för oss. Där kan vi uppdatera stackens storlek mellan varven och kanske köra nån rushpoker runda eller nån sit & go. Anmäl här i tråden så jag vet vilka vi blir imorgon. Tiden för turneringsstart kommer ligga omkring 19-20 tiden. Vänligen Bolt ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#103 |
![]() 2010-11-25 TPS - SaiPa (SM Liiga)
Datum: 2010-11-25
Tid: 17:30 Sport: Ishockey Land: Finland Liga: SM Liiga Match: TPS - SaiPa Spel: TPS Över 2.5 Insats: 500 Odds: 1.70 Bolag: Bwin Motivering: Här gillar jag Bwins odds på TPS över 2.5. NB har 1.55 på samma spel och jag hade väntat mig 1.45 omkring. Inbördes har man i 6 raka matcher gjort minst 3 mål mot SaiPa. Dessutom har Saipa skadeproblem och fortsatt den unga italienaren i mål Bernard. TPS slog Kärpät med 4-1, Ilves 7-0 och Pelicans 5-0. Sen kom en torsk mot formstarka Tappara för att sedan ta en moralboosting seger mot Saipa genom att vänta sista 5 min till 3-2 seger. Hemma är man bättre och jag tror man ordnar denna lina i andra perioden. Den djärve testar hcp på TPS som betalar 2.20 hos Lads. 10 units in |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#104 |
![]()
Utöver reken så tror jag ikväll på:
Kärpät - HIFK Över 5.5 Pelicans - Kalpa ML 2 Jokerit - HPK Över 5.5 Västerås - Örebro Över 5.5 Fredrikstad - Hönefoss Fredrikstad över 1.5 mål Cagliari - Bologna 1 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#105 |
Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1951Sharps.se Kirtap million Stats: 28 - 30 - 0 ROI: 105.57% Vinstprocent: 48.28% |
![]()
Är med på TPS över 2.5. Men ser dock att holms rekat TPS ettan.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|