Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-07-23, 19:31   #376

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

Låter som jag är 19 år på dig Rico Jag är 30 snart såg jag på mitt körkort
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Kirtap (+20)
Bolt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-23, 21:01   #377

ricos avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 499

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 1 - 0 - 0
ROI: 183.30%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bolt Visa inlägg
Låter som jag är 19 år på dig Rico Jag är 30 snart såg jag på mitt körkort
Det är lugnt polarn, själv är jag en ung 70-talist. Tror jag dock har vi yngre vänner här på sharps.se som kanske inte känner till sina rättigheter på arbetsmarknaden.

Blir ju pinsamt när en otrevlig och självutnämnd sheriff kommer in från ingenstans och ska dryga sig om skattemoral, frågan har ju inte med skatt att göra. Om det dock hade handlat om skattemoral så gör han ju självmål å det grövsta. Spelar sheriff på ett spelforum för spelare Jag säger bara pinnacle.... Som om majoriteten av spelare och Pokerspelare självmant ringer in och talar om sina vinster till skatteverket. Japp, alla sharps är kända för sin goda skattemoral
rico är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-23, 21:07   #378

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 4756

KirtapAlpina
Stats: 210 - 741 - 32
ROI: 114.78%
Vinstprocent: 22.08%

Standard

Fråga din svenska chef om han tycker att det är Ok för honom/bolaget att bet en extra sem. vecka för dig bara för att du "sjukskriver dig" en vecka på semestern....

Ang skatten så är du högutb säger du o då borde du även försstå detta:

..och JO det är slutändan skattebetalarna som får betala för dom som "spar en semestervecka till vintern".
I och med att du är borta så kostar det bolaget extra pengar...
det gör att dom i slutet av året har en lägre vinst och därmed betalar dom en lägre vinstskatt till staten....ta summan du kostar i veckan gånger, säg 50.000 personer som kanske gör samma sak, så blir det en rätt bra slant som staten missar på ditt/deras fusk.
och det gör i slutendan att det är en skattefråga...

Easy att förstå för dom flesta av oss...

,och rico, jag är inte 19 o ett visst mått av moral är bra annars går det som i Grekland....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
rico (+264)

Senast redigerad av Kirtap den 2011-07-23 klockan 21:14.
Kirtap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-23, 21:17   #379

ricos avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 499

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 1 - 0 - 0
ROI: 183.30%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Jadu Patrik du är bara för skön. Att du orkar..... Saknar du tiden från mellanstadiet när du var ordningsman i klassen? Ditt senaste inlägg är värt alla mina sharpspoäng, 264 points to you my friend! håll till godo
rico är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td