Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-21, 15:18   #151

Donalds avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 181

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ryggar delfinerna, tack!
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-21, 16:22   #152
Gb

Gbs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1782

Standard

Polen, Tauron Basketliga

Trefl Sopot-Prokom
Trefl Sopot+4.5, 1.85, Nordic bet
2.5u

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-21, 16:28   #153

Blixth1958s avatar

Sharp$: 1376

Standard

tackar tackar
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-21, 16:40   #154
Gb

Gbs avatar

Standard

Österrike, OBL/ABL

BSC Raiffeisen Furstenfeld- UBC St Pölten
UBC St Pölten+11.5, pinnacle, 1.926
2.5u

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2010-11-21, 20:33   #155

Sharp$: 1588

Standard

tung tung dag.

Bara ta nya tag då

i trust in GB
frages är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-21, 21:03   #156
Gb

Gbs avatar

Standard

Ja fy faan Finner inga ord. Kommer dock inte komma med ngr ursäkter eller bortförklaringar. Riktigt jävla uselt, inget mer att säga. Får väl ta en paus eller ngt.

Gammal 2010-11-22, 02:24   #157

Andy90s avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2871
Standard

Dolphins var riktigt kassa idag. De åker ju till Israel imorgon och man såg klart och tydligt att inte motivationen fanns där till den här matchen. Plus att Gervin vilades hela matchen. Nyström hade ju ett skapligt flyt också ,satt iprincip allt han sköt .. Osis..
Nya tag GB!
Andy90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-22, 02:37   #158
Banned

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 281

Standard

Sånt händer GB. Du är grym, det vet vi alla
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-22, 05:02   #159
Gb

Gbs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Andy90 Visa inlägg
Dolphins var riktigt kassa idag. De åker ju till Israel imorgon och man såg klart och tydligt att inte motivationen fanns där till den här matchen. Plus att Gervin vilades hela matchen. Nyström hade ju ett skapligt flyt också ,satt iprincip allt han sköt .. Osis..
Nya tag GB!
Ja det var de. Kassa alltså. Deras tuffa matchande har verkligen satt sina spår. Men då de hade förlorat de två senaste matcherna i ligan, var jag ganska övertygad om att de skulle bounca tillbaka idag, men icke. Även Kelly Grant sa att denna match var viktig då man inte ville tappa för mkt i ligan, och mot ett Solna som inte har imponerat ngt särskilt, samt dolphins hade hemmaplan, trodde jag vi skulle få se en del av det "gamla Dolphins" iaf. Men det fick vi inte, tyvärr Gervin har ju tidigare varit skadad och var questionable inför matchen, och uppenbarligen valde man att spara honom.

Senast redigerad av Gb den 2010-11-22 klockan 05:08.
Gammal 2010-11-22, 05:07   #160
Gb

Gbs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Luckystrike Visa inlägg
Sånt händer GB. Du är grym, det vet vi alla
Tnx för uppmuntran L.S Och ja, tyvärr så händer det, gäller väl bara att försöka minimera antalet gånger. Och tungt är det likaväl.

Senast redigerad av Gb den 2010-11-22 klockan 05:17.
Gammal 2010-11-22, 08:42   #161

Sharp$: 245
Standard

Bara att gnugga vidare GB, som LS säger är du grym på din basket och det är bara att kötta vidare.
Man kan inte rå över vad som händer på planen.

Go man Go
Danne är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-22, 16:13   #162
Gb

Gbs avatar

Standard

Paus var det ja, väntar med det till imorgon eller så. Södertälje Kings har skador, där bla deras absolut bästa spelare Johnell Smith är skadad och kommer inte att spela ikväll. "Även Wictor Grenthe missar seriefinalen. Och frågetecken finns dessutom för Willie Galick, Mantas Griskenas och Fredrik Rasmusson som alla dras med skador av den lindrigare arten". (Källa Länstidiningen). Det är ett stort avbräck för Södertälje att främst inte ha Johnell Smith med, han gjorde 45 pts sist då Kings vann mot LF i Södertälje i oktober. Han snittar 22.2 ppg. Även Willie Gallick skulle vara ett avbräck, 14.1 ppg 7.4 rpg. Mina spel blir därför LF Basket-11.5, tar mig emot att lira på LF överhuvudtaget, efter två förluster i rad, men hemma i Pontushallen mot ett skadeskjutet Södertälje, ska det fixa både segern och spredan. Jag spelar även under 168.5, tror främst Södertälje Kings inte kommer att komma upp i mer än 70-75pts, (och detta känns dessutom generöst tilltaget då Kings bästa scorer är borta). Och LF bör inte heller komma upp i mer än 90pts.

Sverige

LF Basket-Södertälje Kings
LF Basket-11.5, 1.85, Nordic bet
4u

LF Basket-Södertälje Kings
Under 168,5 1.85, 12bet
3u

Edit: båda spelen har det spelats rätt friskt på under dagen, jag hann inte riktigt med när spelen släpptes tyvärr då jag var upptagen, och har därför inte lyckats få vare sig bäst spread eller odds. (Spreaden började -10.5)

Edit2: ser nu att även Masho har underspelet, så nu vet jag varför den linan och oddset sjönk.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobinD (+1), Kalle (+1), Savve (+1)

Senast redigerad av Gb den 2010-11-22 klockan 16:40.
Gammal 2010-11-22, 17:34   #163

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 2463
Standard

Tack för dina spel Gb!

En fråga som möjligtvis har ställts tidigare i din dagbok..

Vilken typ av spel (AHCP, O/U, Rak, QT) och liga/ligor anser du dig vara bättre/bäst på då det känns som en svår utmaning att vara lika bra på alla möjliga basketligor sin finns i Europa?

Jag gjorde lite filtreringar i ditt spreadsheet och kom fram till att du är bäst på AHCP spel (ca 120% ROI på 2/3 av dina spel) och att Spanien är din bästa liga (8 vinster och 1 förlust), medans du t.ex. har 16-13 (101% ROI) i England oavsett speltyp. Detta är ju givetvis på tok ett allt för litet sample och jag ser således fram emot dina tankar.

Tack på förhand!
tino är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-22, 18:47   #164
Gb

Gbs avatar

Standard

Kan säga att jag förra säsongen hade bäst resultat i just England. Som din filtrering visar har jag definitivt inte lyckats speciellt bra där denna säsong hittills. Skulle tro att det främst beror på två orsaker, bolagen har bättre koll denna säsong, och ligan har blivit mer oförutsägbar jämfört med förra säsongen (så gott som alla lag har bytt ut spelare, en del lag har bytt ut nästan hela laget), det är inte lika ofta som topplagen vinner med 20pts.

Spanien lirade jag en hel del förra säsongen också, ska inte säga att ligan är enkel, tycker bolagen har rätt bra koll, särskilt på de bättre lagen. Kan inte säga att jag har bättre koll i Spanien än i England, men då resultaten visar att jag har bättre resultat där så får resultaten tala för sig själv:-) Vanligen filtrerar jag nog ännu hårdare bland mina spel i Spanien än i England. Kan nog vara en orsak till resultaten. Kommer nog dock satsa lite hårdare på just Spanien, Italien och ev Grekland. Och bli hårdare i filtreringen bland spelen i England. Sen spelar jag en del i Danmark (vilket jag gjorde även förra säsongen), Sverige (nytt för denna säsong), Tyskland (nytt för denna säsong) och Schweiz (spelade där en del förra säsongen -dock en ganska limiterad marknad, tyvärr). Det kommer jag att fortsätta med ett ett tag till, men beroende på resultat får vi se om jag fortsätter med det i längden.

Kan även nämna att jag främst spelar AHCP, och vid enstaka tillfällen totals. Spelar även en del QT-spel, om jag hittar ngt jag verkligen gillar. Inte så ofta "raka" (ML), men det händer.

Gammal 2010-11-22, 20:28   #165

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 2463
Standard

Tack för utförligt svar!

Italien och Grekland som du nämner att du kommer satsa lite hårdare på har 12-8 (126%) och 3-0 (188%) så det verkar ju lovande.

Ser fram emot fortsatta rekar!
tino är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td