|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-11-21, 15:18 | #151 |
Ryggar delfinerna, tack!
|
|
2010-11-21, 16:22 | #152 |
Polen, Tauron Basketliga
Trefl Sopot-Prokom Trefl Sopot+4.5, 1.85, Nordic bet 2.5u
2010-11-21, 16:28 | #153 |
tackar tackar
|
|
2010-11-21, 16:40 | #154 |
Österrike, OBL/ABL
BSC Raiffeisen Furstenfeld- UBC St Pölten UBC St Pölten+11.5, pinnacle, 1.926 2.5u
2010-11-21, 20:33 | #155 |
tung tung dag.
Bara ta nya tag då i trust in GB |
|
2010-11-21, 21:03 | #156 |
Ja fy faan Finner inga ord. Kommer dock inte komma med ngr ursäkter eller bortförklaringar. Riktigt jävla uselt, inget mer att säga. Får väl ta en paus eller ngt.
2010-11-22, 02:24 | #157 |
Dolphins var riktigt kassa idag. De åker ju till Israel imorgon och man såg klart och tydligt att inte motivationen fanns där till den här matchen. Plus att Gervin vilades hela matchen. Nyström hade ju ett skapligt flyt också ,satt iprincip allt han sköt .. Osis..
Nya tag GB! |
|
2010-11-22, 02:37 | #158 |
Banned
|
Sånt händer GB. Du är grym, det vet vi alla
|
2010-11-22, 05:02 | #159 | |
Citat:
Twitter: @gbmoy To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Gb den 2010-11-22 klockan 05:08. |
||
2010-11-22, 05:07 | #160 |
Tnx för uppmuntran L.S Och ja, tyvärr så händer det, gäller väl bara att försöka minimera antalet gånger. Och tungt är det likaväl.
Twitter: @gbmoy To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Gb den 2010-11-22 klockan 05:17. |
|
2010-11-22, 08:42 | #161 |
Bara att gnugga vidare GB, som LS säger är du grym på din basket och det är bara att kötta vidare.
Man kan inte rå över vad som händer på planen. Go man Go |
|
2010-11-22, 16:13 | #162 |
Paus var det ja, väntar med det till imorgon eller så. Södertälje Kings har skador, där bla deras absolut bästa spelare Johnell Smith är skadad och kommer inte att spela ikväll. "Även Wictor Grenthe missar seriefinalen. Och frågetecken finns dessutom för Willie Galick, Mantas Griskenas och Fredrik Rasmusson som alla dras med skador av den lindrigare arten". (Källa Länstidiningen). Det är ett stort avbräck för Södertälje att främst inte ha Johnell Smith med, han gjorde 45 pts sist då Kings vann mot LF i Södertälje i oktober. Han snittar 22.2 ppg. Även Willie Gallick skulle vara ett avbräck, 14.1 ppg 7.4 rpg. Mina spel blir därför LF Basket-11.5, tar mig emot att lira på LF överhuvudtaget, efter två förluster i rad, men hemma i Pontushallen mot ett skadeskjutet Södertälje, ska det fixa både segern och spredan. Jag spelar även under 168.5, tror främst Södertälje Kings inte kommer att komma upp i mer än 70-75pts, (och detta känns dessutom generöst tilltaget då Kings bästa scorer är borta). Och LF bör inte heller komma upp i mer än 90pts.
Sverige LF Basket-Södertälje Kings LF Basket-11.5, 1.85, Nordic bet 4u LF Basket-Södertälje Kings Under 168,5 1.85, 12bet 3u Edit: båda spelen har det spelats rätt friskt på under dagen, jag hann inte riktigt med när spelen släpptes tyvärr då jag var upptagen, och har därför inte lyckats få vare sig bäst spread eller odds. (Spreaden började -10.5) Edit2: ser nu att även Masho har underspelet, så nu vet jag varför den linan och oddset sjönk.
Twitter: @gbmoy To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Gb den 2010-11-22 klockan 16:40. |
|
2010-11-22, 17:34 | #163 |
Tack för dina spel Gb!
En fråga som möjligtvis har ställts tidigare i din dagbok.. Vilken typ av spel (AHCP, O/U, Rak, QT) och liga/ligor anser du dig vara bättre/bäst på då det känns som en svår utmaning att vara lika bra på alla möjliga basketligor sin finns i Europa? Jag gjorde lite filtreringar i ditt spreadsheet och kom fram till att du är bäst på AHCP spel (ca 120% ROI på 2/3 av dina spel) och att Spanien är din bästa liga (8 vinster och 1 förlust), medans du t.ex. har 16-13 (101% ROI) i England oavsett speltyp. Detta är ju givetvis på tok ett allt för litet sample och jag ser således fram emot dina tankar. Tack på förhand! |
|
2010-11-22, 18:47 | #164 |
Kan säga att jag förra säsongen hade bäst resultat i just England. Som din filtrering visar har jag definitivt inte lyckats speciellt bra där denna säsong hittills. Skulle tro att det främst beror på två orsaker, bolagen har bättre koll denna säsong, och ligan har blivit mer oförutsägbar jämfört med förra säsongen (så gott som alla lag har bytt ut spelare, en del lag har bytt ut nästan hela laget), det är inte lika ofta som topplagen vinner med 20pts.
Spanien lirade jag en hel del förra säsongen också, ska inte säga att ligan är enkel, tycker bolagen har rätt bra koll, särskilt på de bättre lagen. Kan inte säga att jag har bättre koll i Spanien än i England, men då resultaten visar att jag har bättre resultat där så får resultaten tala för sig själv:-) Vanligen filtrerar jag nog ännu hårdare bland mina spel i Spanien än i England. Kan nog vara en orsak till resultaten. Kommer nog dock satsa lite hårdare på just Spanien, Italien och ev Grekland. Och bli hårdare i filtreringen bland spelen i England. Sen spelar jag en del i Danmark (vilket jag gjorde även förra säsongen), Sverige (nytt för denna säsong), Tyskland (nytt för denna säsong) och Schweiz (spelade där en del förra säsongen -dock en ganska limiterad marknad, tyvärr). Det kommer jag att fortsätta med ett ett tag till, men beroende på resultat får vi se om jag fortsätter med det i längden. Kan även nämna att jag främst spelar AHCP, och vid enstaka tillfällen totals. Spelar även en del QT-spel, om jag hittar ngt jag verkligen gillar. Inte så ofta "raka" (ML), men det händer.