![]() |
iCash Tennis
Vi har valt att lägga denna tillfälliga blogg här då den har ett bäst före datum.
Den gode "Mark", vår man i England, påstår sig vara en av de bättre capparna inom tennis. Mark har jag mött genom vänners vänner. Vi följer hans recept och testar med 100.000:- Sek. i start kassan på Betfair och ryggar hans exempel på att spela varje match med 6% av rullen. Infon kommer via sms, så inga motiveringar, enbart pk's. Jag för en enklare stats form för att se om det blir + elr - efter turren då förhoppningsvis Soda står som vinnare :drunk: Frågor som ev postas som redan är besvarad i denna text raderas för att det ska bli enkelt och överskådligt att se hur det går, löst snack gör sig bättre i live chatten. Samtliga matcher kommer jag att hålla ett öga på Bet365's live spel då det som i regel är ett mycket lönande spel då det svänger ordentligt, dock kommer det inte att bokföras här, utan ev bli en del natt snack om detta i livechatten ;) 18/01 1st pk: Marc Gicquel @ 1.58 6000:- Kassa: 94.000:- Levande: 6000:- Netto: +-0 BOL |
Tackar!:):):)
|
Kul grej, ska följas med stort intresse och en hel del livespel! =)
|
Intressant, kommer följas! :)
|
Detta skall jag följa :) tackar :)
|
Tackar, har ingen koll alls på tennis men värt att prova o se hur det går :)
|
ska bli intressant! Bokmärke
|
Citat:
Ett spel som läggs nu är: Richard Gasquet @ 1.71 Kassa: 88.000:- Levande: 12000:- Netto: +-0 BOL Marc matchen verkar bli försenad igen.. yeay! |
Tack! :)
|
Är det "Mark" från winin~ ? ;)
|
Citat:
Marc Gicquel @ 1.58 6000:- WIN Kassa: 97.480:- Levande: 6000:- Netto ttl: +3480 |
Richard Gasquet @ 1.71 LOSS
Kassa: 97.480:- Levande: 0 Netto ttl: -2520:- |
Gasquet förlorade i en grymt jämn match, där han hade 2-0 i set men förlorade med 3-2 tillslut.
|
Citat:
|
Gustn man kan inte vinna med 7-6 iavg. i GS kanske var 8-6;)
Kan va bra att veta att det inte kan bli tie i avg. om man lirat hcp eller ö/u tex. |