|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-01-19, 19:41 | #796 |
Imponerande! Tack för dagens skörd!
|
|
2011-01-19, 19:43 | #797 |
Snyggt med grönt
|
|
2011-01-19, 19:50 | #798 |
Tackar !
|
|
2011-01-19, 19:54 | #799 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 987NHL Grind 14-15 Stats: 19 - 31 - 3 ROI: 93.74% Vinstprocent: 38.00% |
|
2011-01-19, 21:19 | #800 |
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 654Fotboll Side plays "t Stats: 39 - 24 - 0 ROI: 136.71% Vinstprocent: 61.90% |
Tackar!! |
2011-01-20, 12:56 | #801 |
Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222KHL Playoff 2011 Stats: 26 - 35 - 6 ROI: 100.16% Vinstprocent: 43.00% |
Det blir två lite chansartade spel idag med lägre insatser.
Ogiltigt spel-ID: 247823 Trodde aldrig att jag skulle spela på Vityaz, men here it goes. Laget har inget annat än heder att spela för, men det verkar betyda en hel del. Fem segrar på de sex senaste, och att slippa jumboplatsen i serien är såklart något att sträva efter. Nu möter man ett CSKA som spelat otroligt håglöst på sistonde, och vid en seger här så har Vityaz faktiskt chansen att sluta före CSKA i tabellen, något som jag säkert tror är en faktor här. Inget lag tycker det är kul att spela mot Vityaz, speciellt inte på bortaplan. Och har man ingenting att spela för, som i CSKA's fall, så tror jag inte att motivationen är på topp här heller. Ogiltigt spel-ID: 247824 Hemmalaget har 10 raka förluster. Det är helt sjukt med tanke på att man ligger trea i Western. Kanske skiter man i ifall man kommer etta eller fyra i tabellen, så länge man har hemmaplansfördel i första rundan? Säkerligen försöker man toppa formen till slutspelet, men ingen kan lura i mig att det finns något gott i att förlora tio raka matcher. Dessutom är det en otroligt svår trend att komma ut ur, för Dinamo har spelat rätt bra i vissa matcher men ändå åkt på förluster. Något som alltid kännetecknar ett lag i motgång. Har förstärkt med Miro Satan, Pestunov från Traktor samt finske backen Janne Jalasvaara, oklart ifall de två sista kommer till spel här. Dras fortfarande med en del skador i laget. Riga slåss fortfarande om den sista slutspelsplatsen, och även om poängen inte ramlat in som de borde gjort, sett till prestationerna, så tycker ändå jag att formen är god hos letterna. Har varit skadedrabbat men är nu nästintill ordinarie. Klart att det kan/bör vända när som helst för Dinamo Moskva, men med tanke på att man redan verkar ställt in sig på slutspel och Riga slåss för att komma dit är det svårt att inte spela tvåan när den står så högt. |
2011-01-20, 13:29 | #802 |
tackar det tar vi får hoppas på lika bra som igår !
|
|
2011-01-20, 13:35 | #803 |
Sharp$: 987NHL Grind 14-15 Stats: 19 - 31 - 3 ROI: 93.74% Vinstprocent: 38.00% |
Gillar analysen på Riga, testar en rak till 3,910 på Pinnen liten insats dock.
Tack & bock... |
2011-01-20, 19:57 | #804 |
Gick ju fin fint de där
Som sagt din analys var klockren Mången tack.... |
2011-01-20, 20:18 | #805 |
Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 703Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
tack som fan för riga! du är kung!
|
2011-01-20, 21:55 | #806 |
tackar
2011-01-21, 12:13 | #807 |
Sharp$: 2222KHL Playoff 2011 Stats: 26 - 35 - 6 ROI: 100.16% Vinstprocent: 43.00% |
Ogiltigt spel-ID: 249258 Två lag som varit inblandade i en del målrika matcher på sistonde. Båda två snittar över 5.5 i sin totala målskörd (Barys hemma, Neftekhimik borta). Gästernas målvakter har varit under isen ett tag medans framförallt Barys förstafemma nästan garanterar ett par mål per match i nuvarande form. Båda lagen har mer eller mindre säkrat en plats i slutspelet så jag tror det kan bli en rätt öppen fajt. Ogiltigt spel-ID: 249260 Torpedos jakt på slutspelsplats ser mer hopplös ut än vad den är. Det skiljer visserligen tio poäng upp till strecket, men då har man tre matcher mindre (trepoängssystem) spelade så det finns absolut en chans att man kan nå slutspelet fortfarande. Men då krävs det segrar och laget har spelat rätt bra på sistonde. Framförallt så har utlänningarna börjat producera, något man väntat på hela säsongen. Sibir verkar redan ha ställt in sig på slutspelet och verkar skita i ifall man hamnar femma eller åtta. Man åker på tufft, nästan omöjligt, motstånd i slutspelet iaf. 2.15 på ett motiverat hemmalag är taget! Ogiltigt spel-ID: 249264 Något så ovanligt som en dubbel. Var lite inne på hcp spelen, men är inte så förtjust i den spelformen så jag låter det bli såhär. Två befogade hemmafavoriter. Amur kommer till Moskva med 3-20 på bortais och möter ett Atlant som vill komma topp 4. Har dessutom två starka insatser mot Salavat och Magnitogorsk i ryggen samt några dagars vila. SKA var riktigt bra senast och mot ett Traktor som redan gett upp säsongen ska det absolut bli seger ifall man är motiverade. Hemmalaget ser bättre och bättre ut och har i.o.m Dinamos totala kollaps helt plötsligt en bra chans att sluta tvåa i Western, något man säkerligen vill göra. Ogiltigt spel-ID: 249262 Salavat ser även de stabilare ut än under hela säsongen. Helt plötsligt så har försvararna börjat åka skriskor i egen zon och med den enorma offensiva kapacitet som finns så vågar jag nog utropa dem till huvudkandidat till guldet senare i vår. Spartak har bra form, men det har inte varit några märkvärdiga insatser. Tror dessutom att någon form av mättnad kan smyga sig in i truppen nu när slutspelsplatsen nästintill är säkrad, något som såg omöjligt ut för några månader sedan. I öst är det alltjämnt ovisst i toppen och vill Salavat vinna eller sluta tvåa i Eastern så gäller det att rada upp segrar. |
2011-01-21, 12:28 | #808 |
Salavat går att få till 1.80 på PAF
|
|
2011-01-21, 12:53 | #809 |
Dubbeln SKA/Atlant finns till 2.10 hos Sportingbet.
|
|
2011-01-23, 11:31 | #810 |
Ogiltigt spel-ID: 252467 Ak Bars har sett starka ut på sistonde och jag tycker inte att man behövt förta sig direkt. Precis som mot Yugra så sitter oddset lite för högt på dem, för jag tror inte att Barys ska kunna mäta sig med Ak Bars i nuvarande form. Hemmalaget har två raka hemmaförluster, förvisso med rätt bra spel, men om Ak Bars kommer upp i normal standard så vinner man det här. Är skadefritt och dessutom förstärkt med Jonas Andersson till den här matchen. Ogiltigt spel-ID: 252468 Som jag skrev tidigare. Metallurg ser lite trötta ut och verkar inte på allvar vilja ge sig in i kampen om de två första platserna i öst. Spartak förlorade visserligen senast mot Salavat, men då var man faktiskt det bättre laget långa stunder. Ironiskt då man tidigare samlat segrar när man varit det sämre laget... 3.01 tycker jag är riktigt bra för en skrällseger här. Metallurg är ute på en roadtrip och lär ha en del slitna ben, och känslan är att laget bara går och väntar på slutspelet. Ogiltigt spel-ID: 252470 Ogiltigt spel-ID: 252474 Severstal har inte blivit lika påverkade utav allt strul runtom klubben som jag trodde. Visst har man ett par plumpar mot Vityaz som snabbt vill glömmas, men senast slog man Magnitogorsk på hemmaplan efter en riktigt bra match och fjärdeplatsen i väst är fortfarande möjlig att nå. Bortalaget vann i Sankt Petersburg senast, men med all respekt för det resultatet så berodde det mer på ett nonchalant hemmalag än Traktor själva. Nu kommer man inte att bjudas på samma ytor, och målvaktsmatchen mellan Koschekin vs. Scott blir antagligen en skrattmatch. Väljer Severstal att ställa Stana mellan stolparna råder det även där klasskillnad. Ogiltigt spel-ID: 252476 Toppmöte i Sankt Petersburg! Salavat ser ut som blivande mästare i min mening. Man har fått ordning på sitt försvar och laget verkar nu ha växlat upp inför slutspelet. Radulov, Thoresen, Grigorenko levererar och i de här matcherna så tänder man till lite extra, så är det bara. SKA's senaste match mot Traktor var inte särskilt imponerande, men den spelar mindre roll här. Även hemmalaget kommer att vara sugna på att visa vart man står, men under säsongen tycker jag att det är rätt tydligt, att ifall de här två lagen spelar på sin fulla kapacitet så är Salavat aningen bättre och därför lägger jag en slant på dem idag till en bra odds. Ogiltigt spel-ID: 252478 Och så en dubbel då. Atlant möter ett Novokuznetsk som varit drabbade av influensa under veckan och kommer till spel utan två ordinarie pjäser idag. Stora delar av laget har drabbats och man lär knappast vara 100% här. Atlant spelar för att komma topp 4 i väst, och i mina ögon är man en outsider till att gå riktigt långt i slutspelet. Så bra är man faktiskt om allt stämmer. Torpedo hade tur mot Sibir senast, och rånade i princip gästerna på tre poäng. Nu tror jag att man gör en bättre match och med tanke på att chansen till slutspel fortfarande finns så har man inte råd att gå på en mina mot seriens sämsta bortalag. Amur utan något att spela för ska inte hota ett lag som bara måste vinna. Sju poäng har man upp till slutspelsstrecket med tre matcher mindre att spela, Torpedo har alltså allt i egna händer och då kan man bara inte bränna det överläget i en sån här match. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackyyy (+2), performance (+1), comprende (+1), Halvari (+2) Senast redigerad av shoreline den 2011-01-23 klockan 17:19. |
|